Jezdil jsem s tím a v celkem náročném terénu, kde nejlépe uspěla tatra 805. Já myslel, že se bavím o klasickém dříči a ne autě co ti rozmazluje prdel. To znamená pokud možno všechno manuální ( v jednoduchosti je síla a co je primitivní mechanické, to se nepokazí ) , minimum elektriky a pokud možno žádná elektronika. Rámový podvozek, tuhé nápravy, lehká karoserie. Což Defenfer z roku 1992 splňoval. Motor to mělo 4 válec, benzín o objemu něco kolem 2,5l ( to už si přesně nepamatuju ).petr S60 píše:a jezdil jsi s tím, nebo o tom jen četl? ono teoreticky je samozřejmě koncepce defendru super, ale rejd má jako S60 a technika na úrovni Uaze. Vnitřní zpracování strašný - nebo alespoň neúměrný k ceně..jarek.krizan píše:Právě tenhle klasický Defender je pro terén nejvhodnější, alespoň ty starší, kde bylo všechno krásně manuální, robustnost a jednoduchost. Prostě něco jako původní Wrangler.
Přesto ale T 805 je T805

Sorry za OT , ale nedalo mi to.