Každý den dojíždím do práce,co dokáží vymyslet někteří řidiči je neuvěřitelné.dumi.cz píše:Tohle je moje nocni mura, jedes a najednou kousek pred tebou nekdo vyleti z protismeru rovnou na Tebe.Pišta... píše:Není to tak dávno, co sem měl podobnou zkušenost naštěstí né nehoda, ale krizová situace.
Bylo to při návratu ze Zdice někde před Pískem, rovná silnice fůra aut v protisměru a zničeho nic se řítí na mě červené auto, asi hnujdaj nevím byla to vteřina.
Na brzdění sem ani nepomyslel pouze instinktivně sem strnul volant ke krajnici a vrátil se z5 do pruhu z ječícíma pneumatikami.FUJ celá rodina v autě...
A nato jak sem seděl, jak sem měl ruce,značka auta naproti, kto tam seděl, jestli brzdit... nic nevím. Mozek zavelil vyhnout se a pak se vrátit.Zbytek zařídil Andělíček
![]()
Manželka ani nepromluvila a starší dcera ta to ani nezaregistrovala, jen mě mě ještě okřikla Co Dělááááš??? Vzbudíš Markétu...
A zbytek cesty sem jen koumal odkud se vzal??? Hrabal se v popelníku? Mobil? Nevolnost? Upito? Rovina musel mě vidět
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 199
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Třebíč
- Vůz: Volvo 850 2,5 10v,Volvo V70 2l 10v
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
_________________
Volvo 850,B5252S,Manuál,r.v.96
Volvo 850,B5252S,Manuál,r.v.96
-
Offline
- Příspěvky: 31
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Bezvolvovec. Zatim...
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
...nebo "hopla" prez svodidla dalnice z protismeru vyleti naves kamionu
(Vlastni zkusenost)
(Vlastni zkusenost)
-
Offline
- Příspěvky: 3592
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Taky mám něco podobného -už se smívalo, za sebou jsem věděl o dvou kokotech v ochcávkách kteří se honili. Jeden předjel mě a dalšího, druhý to nestihl a zůstal auto za mnou, já si jel v klidu s dostatečným odstupem od auta před sebou. Najednou ten zadní debil začal pod kopcem předjíždět. Zakroutil jsem hlavou a sundal nohu z plynu. V úrovni auta přede mnou proti ochcávkokokotovi vyjelo z pozakopce auto. Ten to strhnul před auto co předjížděl. To to zaduplo a ještě udělalo myšku, protože se na krajnici "zjevil odstavený osobák". V tu chvíli jsem taky nestihl přemýšlet - jen mi ruce hnuly volantem abych to neřachl do toho odstaveného a zároveň se nepotkal s tím protijedoucímPišta... píše:Není to tak dávno, co sem měl podobnou zkušenost naštěstí né nehoda, ale krizová situace.
Bylo to při návratu ze Zdice někde před Pískem, rovná silnice fůra aut v protisměru a zničeho nic se řítí na mě červené auto, asi hnujdaj nevím byla to vteřina.
A zbytek cesty sem jen koumal odkud se vzal??? Hrabal se v popelníku? Mobil? Nevolnost? Upito? Rovina musel mě vidět


A až kus za kopcem jsem si uvědomil, jaká to byla haluz .


_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
-
Offline
- Příspěvky: 399
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Jaky byl prubeh nehody a jak se snazil brzdit, a navic se ted stalo neco podobnyho u Cerne Hory, sem zacal premyslet, co by se stalo, pokud by se mi teoreticky v podobne situaci podarilo skoro nebo uplne zastavit, ale to druhy auto by melo furt bez brzdeni 90-100Km/h. Vystrelily by v tehle situaci bagy? Nebylo by to pro mne "nevyhodny", kdyz by auto stalo a jeste bylo zabrzdeny?
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
-
Offline
- Příspěvky: 850
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Zajímavá myšlenka. Skoro si myslím, že čím rychleji bys jel, tím více ran bys rozdal a protisíla co by na tebe působila by byla následně nižší.
A vystřelení pytlů by proběhlo,jestli to má běžná čidla rozmístěna různě po autě. U našich starých sedmdesatek, po tom, co jsem se dozvěděl, dočetl zde, že je jen jedno nárazový čidlo v podobě akcelerometru v abs v tunelu auta, tam bych měl v případě takového nárazu pochybnosti o jeho aktivování.
Ale možná se ve všech bodech pletu.
A vystřelení pytlů by proběhlo,jestli to má běžná čidla rozmístěna různě po autě. U našich starých sedmdesatek, po tom, co jsem se dozvěděl, dočetl zde, že je jen jedno nárazový čidlo v podobě akcelerometru v abs v tunelu auta, tam bych měl v případě takového nárazu pochybnosti o jeho aktivování.
Ale možná se ve všech bodech pletu.
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12659
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Tvl chlape, dej si facku a zamysli se nad tím, co napsal, znovu. U efektu nárazu na posádku se sčítají hybnost vektorově. Výsledek je pak ale třeba vyhodnotit jako změnu rychlosti posádky, čili zrychlení.Hary píše:...Skoro si myslím, že čím rychleji bys jel, tím více ran bys rozdal a protisíla co by na tebe působila by byla následně nižší...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 850
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Ty nechápeš mě, já nechápu teď Tebe, tedy je svět asi v pořádku.Urvanej píše:Tvl chlape, dej si facku a zamysli se nad tím, co napsal, znovu. U efektu nárazu na posádku se sčítají hybnost vektorově. Výsledek je pak ale třeba vyhodnotit jako změnu rychlosti posádky, čili zrychlení.Hary píše:...Skoro si myslím, že čím rychleji bys jel, tím více ran bys rozdal a protisíla co by na tebe působila by byla následně nižší...
Sčítání rychlosti vektorově je pro mě neznámá.
A ano, vím co napsal, taky jsem na to přímo neodpověděl, protože na to dopověd neznám, jen jsem napsal, že si "MYSLÍM".
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Offline
- Příspěvky: 635
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Dá se to říct jednoduše i bez vektorů.
Pojedeš 50km/h, proti tobě stejný auto taky 50. Rána.
Pojedeš 100 a narazíš do toho stejnýho, stojícího. Rána.
Budeš stát a do tebe naletí 100 opět ten samý. Rána.
Pokaždý je to stejné zrychlení, pokaždé stejná Rána.
....protože pokaždé jste se potkali stovkou.
Pojedeš 50km/h, proti tobě stejný auto taky 50. Rána.
Pojedeš 100 a narazíš do toho stejnýho, stojícího. Rána.
Budeš stát a do tebe naletí 100 opět ten samý. Rána.
Pokaždý je to stejné zrychlení, pokaždé stejná Rána.
....protože pokaždé jste se potkali stovkou.
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Offline
- Příspěvky: 2614
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
.. a aby to nebylo tak jednoduchý, tak ty 50 proti nedeformující zdi - stejná Rána.
Je to stejný, jako když se srazí zcela stejná auta, stejnou rychlostí (vůči zemi), přesně středem, každé si "požere" stejné množství deformující energie a zrychlení (zpomalení) bude také stejné. Na konci srážky jsou na původním místě.
Dá se to představit, jako by v okamžiku srážky mezi těmi auto byl:
- nic
- list papíru
- nedeformující zeď tloušťky 10cm
- nedeformující zeď tloušťky 10m
- nedeformující zeď tloušťky - je to jedno
---
Lidské zákony ošidíš, ale fyziku neoj*b*š.
V každém případě - zcela dle selského rozumu - má smysl brzdit na max. tak, aby vzájemná rychlost v okamžiku srážky byla co nejmenší.
Čelní srážka mívá relativně nejmenší následky, protože na to jsou auta už dlouhou dobu konstruovaná. Avšak vědomě i podvědomě se řidiči snaží srážce vyhnout a když do nevyjde, je z toho pak o to více nebezpečný partial overlap (částečný přesah), kdy se auta potkají jen částí. Tam bývají následky často velmi kruté. A zde si myslím, že má Volvo stále velký náskok v konstrukci aut.
P.
Je to stejný, jako když se srazí zcela stejná auta, stejnou rychlostí (vůči zemi), přesně středem, každé si "požere" stejné množství deformující energie a zrychlení (zpomalení) bude také stejné. Na konci srážky jsou na původním místě.
Dá se to představit, jako by v okamžiku srážky mezi těmi auto byl:
- nic
- list papíru
- nedeformující zeď tloušťky 10cm
- nedeformující zeď tloušťky 10m
- nedeformující zeď tloušťky - je to jedno
---
Lidské zákony ošidíš, ale fyziku neoj*b*š.
V každém případě - zcela dle selského rozumu - má smysl brzdit na max. tak, aby vzájemná rychlost v okamžiku srážky byla co nejmenší.
Čelní srážka mívá relativně nejmenší následky, protože na to jsou auta už dlouhou dobu konstruovaná. Avšak vědomě i podvědomě se řidiči snaží srážce vyhnout a když do nevyjde, je z toho pak o to více nebezpečný partial overlap (částečný přesah), kdy se auta potkají jen částí. Tam bývají následky často velmi kruté. A zde si myslím, že má Volvo stále velký náskok v konstrukci aut.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 400
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Moravská Třebová
- Vůz: V70 II 2.4T 147kW r.2001
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
A když se srazí dvě stejná auta s různou rychlostí, např. 70 vs. 30, tak to víc odskáče ten pomalejší. A vždy má výhodu těžší auto.
_________________
V70 2.4T 147kW MY2001
V70 2.4T 147kW MY2001
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12659
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Nemáš pravdu, oba to odskáčou stejně. Akorát jeden bude 20 couvat a druhej bude pokračovat 20 vpřed, ale šlupku dostanou oba stejnou. !Dopi píše:A když se srazí dvě stejná auta s různou rychlostí, např. 70 vs. 30, tak to víc odskáče ten pomalejší. A vždy má výhodu těžší auto.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 400
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Moravská Třebová
- Vůz: V70 II 2.4T 147kW r.2001
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Auta možná, ale pro posádku je myslím lepší, když pokračuje sníženou rychlostí v původním směru, než když najednou letí dozadu.
_________________
V70 2.4T 147kW MY2001
V70 2.4T 147kW MY2001
-
Offline
- Příspěvky: 2614
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Eh, pro lepší představu - odmysli si zem a ber to jak srážku dvou (stejných) letadel. Tam je ti jakákoli reference rychlosti (vzhledem k nějakému "pevnému" bodu) na kočku. Letí vzájemnou rychlostí 100 a je celkem jedno, co dělá ta země pod nimi.
P.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12659
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Dopi: ne, je jedno, čí je to pohled, prostě dopadnou obě auta i oboje lidi stejně.
To je jen jiná variace na téma...
To je jen jiná variace na téma...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Pokolikaty?
Ja uz bych udelal z korektnich prispevku samostatnej topic a priste jen hazel odkaz... 


_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5040
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Spíš dvě stránky na smazánítomasss píše:Pokolikaty?Ja uz bych udelal z korektnich prispevku samostatnej topic a priste jen hazel odkaz...
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3552
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Urvanej: je to otazka hybnosti a pretizeni. Pokud jedno auto pokracuje rychlosti 20km/h smerem jizdy a druhe couva rychlosti 20km/h. A razdil.hmotnoati, hybnosti ve vetsi tak auto s vetsi hubkoati na tom bude lepe. Pac to s mensi doatane vetsi pretizeni.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12659
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Dumi přečti si zadání a to co sem tu psal.
Co sem tu k tomuto tématu napsal je správně. Diskutovat lze pouze o tom, že jsem se třeba hůř vyjádřil, nebo to nebylo do po lopatě, ale tak to prostě je, tečka.
Co sem tu k tomuto tématu napsal je správně. Diskutovat lze pouze o tom, že jsem se třeba hůř vyjádřil, nebo to nebylo do po lopatě, ale tak to prostě je, tečka.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
To už nevokecáš, ode dneška lidi z fóra před srážkou šlapou na plyn 

_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3552
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Ano stejna auta atejna rychlo je stejma i hybnost.
bylo to spise doplneni. to co rikas je vzhledem k zadani pravda. Jenze takove zadani v praxi neni. Realita je jina. A tam tezsi na tom byva lepe. Viz hybnosti
bylo to spise doplneni. to co rikas je vzhledem k zadani pravda. Jenze takove zadani v praxi neni. Realita je jina. A tam tezsi na tom byva lepe. Viz hybnosti
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4907
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
to je podobnej result jako když se po legendárním simulovaným střetu říkalo že Moduse jedině přímo na na čumák...tomasss píše:To už nevokecáš, ode dneška lidi z fóra před srážkou šlapou na plyn

_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 929
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: Praha
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Dobré téma
Někteří z experti na fyziku by zde měli začít dělat trenéry boxerům a učit je revoluční teorii, že při zápase mají jít hlavou co nejrychleji proti pěsti. Hybnost bude na jejich straně - hlava je těžší, rychlost dodají. No a tu prdu prostě nějak odpruží, protože ostatní věci co v případě nárazu vstupují do hry, jako schopnost absorbce nárazu vzhledem ke konstrukční pevnosti je naprosto zanedbatelná
Prostě v případě blížícího se nárazu následovat postup Wolverina a brzdit co to dá, ať se zde můžete o zkušenost podělit.

Někteří z experti na fyziku by zde měli začít dělat trenéry boxerům a učit je revoluční teorii, že při zápase mají jít hlavou co nejrychleji proti pěsti. Hybnost bude na jejich straně - hlava je těžší, rychlost dodají. No a tu prdu prostě nějak odpruží, protože ostatní věci co v případě nárazu vstupují do hry, jako schopnost absorbce nárazu vzhledem ke konstrukční pevnosti je naprosto zanedbatelná

Prostě v případě blížícího se nárazu následovat postup Wolverina a brzdit co to dá, ať se zde můžete o zkušenost podělit.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvky: 400
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Moravská Třebová
- Vůz: V70 II 2.4T 147kW r.2001
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Zrychlování je samozřejmě blbost, tím se zvýší i rychlost střetu a tím i následky pro oba. Ale předtím jsem žil v domnění, že má výhodu ten, kdo má v okamžiku střetu vyšší rychlost, a už nevím kde jsem to pochytil. Tímto děkuji za vysvětlení.
_________________
V70 2.4T 147kW MY2001
V70 2.4T 147kW MY2001
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Tady novinari nestali frontu kdyz octa potkala celne mensi suvko z devadesatek...
http://zpravy.idnes.cz/celni-srazka-ceskokrumlovsko-zraneni-vrtulnik-f5u-/krimi.aspx?c=A170416_172505_krimi_mav
http://zpravy.idnes.cz/celni-srazka-ceskokrumlovsko-zraneni-vrtulnik-f5u-/krimi.aspx?c=A170416_172505_krimi_mav
-
Offline
- Příspěvky: 2614
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Co má šáde s tou levou přední gumou? To jako sjeté na slajky?
P.Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé