Lachtan píše:Přesně - prodali jsme Feldu a dokoupili k Vóólvikovi Modrého, aby měla přítelkyně s Lachtánětem čím jezdit - bezpečně
Tak to jsem třetí s tímto postupem :pij:
Přítelkyně už taky přišla na to, že i Volvo může být hezké a ne nutně hranatá krabice, jaké vídá u mě a kamarádů. Takže její příští auto snad taky bude Volvo. Trochu průser je, že se jí líbí jen C30
_________________ Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
hroch32 píše:Přítelkyně už taky přišla na to, že i Volvo může být hezké a ne nutně hranatá krabice, jaké vídá u mě a kamarádů. Takže její příští auto snad taky bude Volvo. Trochu průser je, že se jí líbí jen C30
hroch32 píše:Přítelkyně už taky přišla na to, že i Volvo může být hezké .
Trochu průser je, že se jí líbí jen C30
Mé mladé se C 30 líbí taky a chtěla by ho, ale holt na něj není a tak by nebyla proti mít třeba nějakou pěknou 850-tku a to už jsem si říkal, že alespon slušnej motůrek - T5
_________________ Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo: Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
hroch32 píše:
Přítelkyně už taky přišla na to, že i Volvo může být hezké a ne nutně hranatá krabice, jaké vídá u mě a kamarádů. Takže její příští auto snad taky bude Volvo. Trochu průser je, že se jí líbí jen C30
Doporučuji koupit 480, sehnat šikovného klempíře a C 30 za pár korun je na světě.
_________________ V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou V S80 , B5244SV 850 B5204
Přispívám svým zážitkem s Volvo nehodou.. K čertvému řidičáku jsem si vybral 340 1,6D, v rodině jsme Volvisté, takže mi bylo ustoupeno a volvo jsem si směl koupit. ? Líbila se mi konstrukce s převodovkou za zadní nápravou, říkal jsem si že to bude jako BMW 1 která má rozloženou váhu vozidla 1:1 a já to budu mít ve volvu z roku 89. Samotnej kup byla jedna velká past. Koupeno za 12t. plus další investice a byl jsem v tom dohromady cca za 20t. Jediný co na tom bylo v pořádku byl motor, který byl ve výborném stavu. Takže jsem asi 3 měsíce dával auto dohromady, aby se dalo vůbec požívat. Ale byl jsem šťastnej, měl jsem volvo a výkon motoru takovej abych se v první zatáčce nezabyl. Do začátku dobrý, lepší než fáčko.
I vyrazil jsem na dýzu, a v autě nás bylo 5!! Jel jsem jako kráva po okreskách, štěrk neštěrk, tma jako kráva. Bylo to v lese a serpentýnách (okr. rakovník). V jedný zatáčce mi to trochu ujelo, ale vybral jsem to, ne abych se poučil, ale utvrdilo se mi sebevědomí. A 10s později jedu asi 70-80km/h. Najednou se předemnou objevila prudká levotočivá zatáčka. Jenom sem to zadup a udělal ve štěrku asi 20m dlouhou čáru a poslal to čelně do klád. Ne z boku, ale do těch řezů, takže skoro jako do zdi. Byl to fofr. Všichni byli připoutaní a nikomu se nic nestalo ani tomu co byl vzadu uprostřed připoutanej jen dvoubodovým pásem. Kmeny se zastavili ještě před čerpadlem a alternátorem, jediný co to z motoru odneslo byl chladič. Světla pryč, blatník zmačkanej a nosník v deformačních zónách zamačknutej a kratší asi o 5cm. Takže závěrem i když to podle některých je jenom polovolvo pořád je to volvo. A já mu děkuju za život můj i mejch čtyře kamarádů.
Poznámky typu že jsem debil si prosím odpuste, slyšel jsem jich dost, a sem si toho vědom. Papíry jsem měl 3 měsíce. Poučení jsem si z toho vzal. V práci jsem za poslední 2 roky najezdil víc než 120 tisíc km někdy jsem najel i víc než 600km za den po Praze i celých čechách a za celou dobu jsem ani jednou neboural (vlastní vinou).
Každý mladý divočák, by měl zažít ten pocit, jak se řítí proti překážce a nejde nic dělat a uvědomit si, že to není žádná sranda ani film, ale tvrdá realita a že jde o život. A pokud bude mít jen trochu zdravého rozumu, začne se na silnici chovat slušně.
_________________ V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou V S80 , B5244SV 850 B5204
hroch32 píše:
Přítelkyně už taky přišla na to, že i Volvo může být hezké a ne nutně hranatá krabice, jaké vídá u mě a kamarádů. Takže její příští auto snad taky bude Volvo. Trochu průser je, že se jí líbí jen C30
Doporučuji koupit 480, sehnat šikovného klempíře a C 30 za pár korun je na světě.
Nápad to nejni špatněj Ale jí se právě nelíbí starý Volva, že jsou hranatý. Holt proti gustu.... zase je tak uznalá, že mi je schvaluje. A po poslední havárce může bejt těm lednicim na kolech i trochu vděčná... Až budou děti, tak třeba pochopí, že potřebuje velký a bezpečný auto a veme si 850. A já si budu moct koupit něco na hraní, třeba C30 bez střechy
_________________ Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Včera jsem četl v jedné knížce zajímavej názor. Nehodovost a její těžké následky se zvedly se začátkem výroby tzv. bezpečných aut. Lidi si myslí že maji pásy a pytliky a že se jim nic nestane. Podle toho člověky by se snížila nehodovost až o šedesát procent kdyby se místo pytlů montovali třiceticentymetrové hřeby. Něco na tom asi bude.
_________________ V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
Honza píše:Včera jsem četl v jedné knížce zajímavej názor. Nehodovost a její těžké následky se zvedly se začátkem výroby tzv. bezpečných aut. Lidi si myslí že maji pásy a pytliky a že se jim nic nestane. Podle toho člověky by se snížila nehodovost až o šedesát procent kdyby se místo pytlů montovali třiceticentymetrové hřeby. Něco na tom asi bude.
Něco podobného jsem četl i o ABS. Přitom kdyby lidi věděli, že ABS je mnohdy spíš na ho*no..... Bych bral, kdyby se to dalo vypnout podle podmínek (brzdit na mokrém bahníčku u výjezdu ze stavby s ABS... to je lepší zatahnout ručku :? ).
_________________ Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Honza píše:Včera jsem četl v jedné knížce zajímavej názor. Nehodovost a její těžké následky se zvedly se začátkem výroby tzv. bezpečných aut. Lidi si myslí že maji pásy a pytliky a že se jim nic nestane. Podle toho člověky by se snížila nehodovost až o šedesát procent kdyby se místo pytlů montovali třiceticentymetrové hřeby. Něco na tom asi bude.
Hmm u některých lidí by to možná bylo asi dobré řešení,některým bych to montoval bez jejich vědomí
Honza píše:Včera jsem četl v jedné knížce zajímavej názor. Nehodovost a její těžké následky se zvedly se začátkem výroby tzv. bezpečných aut. Lidi si myslí že maji pásy a pytliky a že se jim nic nestane. Podle toho člověky by se snížila nehodovost až o šedesát procent kdyby se místo pytlů montovali třiceticentymetrové hřeby. Něco na tom asi bude.
A nezvedla se v tý době taky hustota provozu apod? A nejsou ty auta od tý doby taky v průmeru záleudnější v tom, že v přímce v nich tolik nevnímáš rychlost? Že by sezení v bezpečným autě tohle nějak výrazně ovlivňovalo si nemyslím - mám pocit, že zrovna Volvisti nejsou proslulí prasením (byť se určitě výjimky taky najdou), takže proč na ně ta bezpečnost jejich aut takhle nefunguje? A proč některý lidi prasej ve 120tkách, Favoritech, Kadetech, starej civikách atd, když to všechno má dneska bezpečnost plastový krabičky na svačinu? Podle týhleteorie by se měli pomalu plížit škarpou, aby se jim nic nestalo...
_________________ V70 I D5252T manuál , rok 2000 stříbrná - Volbluda
Už ne bezVolvák
Esis píše:Poznámky typu že jsem debil si prosím odpuste, slyšel jsem jich dost, a sem si toho vědom. Papíry jsem měl 3 měsíce. Poučení jsem si z toho vzal. V práci jsem za poslední 2 roky najezdil víc než 120 tisíc km někdy jsem najel i víc než 600km za den po Praze i celých čechách a za celou dobu jsem ani jednou neboural (vlastní vinou).
Fotky bohužel nemám..
Pokud sis z toho vzal poučení, tak určitě nejseš debil. Druhá věc je, že jsi jím v tý chvíli byl. Ale každej někdy uděláme šílenou blbost, někteří holt nebezpečnou a rozhodně je dobře, že se při tý tvý nikomu nic nestalo a že ses poučil.
_________________ V70 I D5252T manuál , rok 2000 stříbrná - Volbluda
Už ne bezVolvák
Bavil jsem se s jedním človíčkem z odělení neživotního pojištění Wustenrot o jejich povinném ručení.
No a tak on ho vychvaloval ale na to jsem mu řekl že mě to vyšlo u nich na nějakych 18 podle propočtu.
On na to to je proto že nemáte bonusy, protože jste mladý. Já řikám: To je sice moc hezký ale u Koop taky skoro žádné nemám a platim pod 9k.
Tak jsme to spolu propčítali no a pánovi vyšlo cca 20k a ještě mi k tomu dodal, že by mě stejnak jako klienta nepřijali.
Proč? protože jsem mladej a mám moc výkoný auto... takže kucí jako já, Dejfe a Wickey atp. mají u Wustenrot smolika
Prostě jsme v té nejrizikovější skupině.
OT: čim mě ale nas_al bylo že majitelé Škodovek mají slevu na povinné asi 15% No ale takovým těm mladym frajerům v RSech je to stejnak k ho_nu
Ale jo pokud má člověk všechny bonusy a Škodovku a ještě k tomu je to nejlépe žena, tak asi neni lepší povinné než u Wustenrot
já platím za T5tku 5500Kč/rok u jedný poměrně dost solidní pojišťovny. To je divný, že ti to vychází tak draho
(za 1.6 Opel jsem platil okolo 4200Kč/rok)
+ za 600Kč mám připojištěný všechny skla - sice jen do 5000Kč (na boční akorát), ale vztahuje se to i na vandalismus a živly
každopádně bouračku bych už zažít nechtěl
_________________ je: Millennium FalconTesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníčekS60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obrV70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágenVW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
eLzyx píše:já platím za T5tku 5500Kč/rok u jedný poměrně dost solidní pojišťovny. To je divný, že ti to vychází tak draho
(za 1.6 Opel jsem platil okolo 4200Kč/rok)
+ za 600Kč mám připojištěný všechny skla - sice jen do 5000Kč (na boční akorát), ale vztahuje se to i na vandalismus a živly
každopádně bouračku bych už zažít nechtěl
poděl se o jméno pojištovny
_________________ Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo: Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Sibr píše:Ale jo pokud má člověk všechny bonusy a Škodovku a ještě k tomu je to nejlépe žena, tak asi neni lepší povinné než u Wustenrot
Ještě by měla bydlet na venkově, pak je to ještě levnější....
My se tomu divíme, ale v zahraničí to takhle funguje normálně a dlouho. Proč by měli ti opatrnější připlácet na mladý de*ily v silnej kárách? Bohužel se s tím svezou i klidní, mladí volvisté striktně dodržující předpisy - dle hesla, že když se štípe les, lítaj třísky
_________________ Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Já nevim ale přijde mi že 90% těch mladych co machrujou a pak končej někde v trosách, jezdí v celkem slabych autech do 110Kw...
Takže nejde o to že mají "silná" auta, ale že machrují a jezdí jak hovada.
Já mám silné auto a pomalu nejezdím to je fakt, ale zase vysloveně neprasím a nelítám do zatáčky bokem, nejezdim jak ko_ot v noci po okreskách.
Je to o lidech ne o tom co mají za auto, i 120 se umí rozjet na okresce na 100km/h...
A hlavně je rozdíl mezi mladym sráčem kterýmu tatíček koupil bourák a mezi mladym který si platí vše sám, on si toho pak člověk přeci jinak váží
Sibr píše:Já nevim ale přijde mi že 90% těch mladych co machrujou a pak končej někde v trosách, jezdí v celkem slabych autech do 110Kw...
Takže nejde o to že mají "silná" auta, ale že machrují a jezdí jak hovada.
Já mám silné auto a pomalu nejezdím to je fakt, ale zase vysloveně neprasím a nelítám do zatáčky bokem, nejezdim jak ko_ot v noci po okreskách.
Je to o lidech ne o tom co mají za auto, i 120 se umí rozjet na okresce na 100km/h...
A hlavně je rozdíl mezi mladym sráčem kterýmu tatíček koupil bourák a mezi mladym který si platí vše sám, on si toho pak člověk přeci jinak váží
To je o povaze... já dostal od táty DeLuxe sedan a vážil jsem si ho jak vlastního. Ať žije Š120
_________________ Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Sibr píše:Já nevim ale přijde mi že 90% těch mladych co machrujou a pak končej někde v trosách, jezdí v celkem slabych autech do 110Kw...
Takže nejde o to že mají "silná" auta, ale že machrují a jezdí jak hovada.
Já mám silné auto a pomalu nejezdím to je fakt, ale zase vysloveně neprasím a nelítám do zatáčky bokem, nejezdim jak ko_ot v noci po okreskách.
Je to o lidech ne o tom co mají za auto, i 120 se umí rozjet na okresce na 100km/h...
A hlavně je rozdíl mezi mladym sráčem kterýmu tatíček koupil bourák a mezi mladym který si platí vše sám, on si toho pak člověk přeci jinak váží
Jo, máš pravdu, ale zase si netřeba dělat iluze, že to pojišťováci nemaj postavené na nějakých statistikách (ať už vlastních nebo policejních). Oni potvory mooc dobře ví, co dělaj... (aspoň většinou).
_________________ Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky