Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5057
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: PRG
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
hele - o střílení něco málo vím a rovnou ti říkám, že je to blbost.
Odstřelovač na mostě je pitomost, to by musel být preventivně na každém mostě a i tak by tam byli naprosto k hounu.
Při vysoké rychlosti jedoucího auta nemá sebemenší šanci trefit motor a o pneumatice ani nemluvě.
A to naprosto neřeším naprosto neadekvátní riziko zásahu nevinných, v případě netrefení cíle či neodhadnutelného odrazu střely...
Ona samotná střelba z jedoucího auta na jiné jedoucí auto je velice diskutabilní - je poměrně pravděpodobné, že střílím častěji a intenzivněji než většina příslušníků policie a přesto by jsem si něco takového nelajsnul - opravdu pouze v případě maximální nouze a i tak je riziko velice vysoké - to že se netrefíš je to nejmenší. Je nutné si uvědomit, že střela z pistole (pro zjednodušení budeme předpokládat nejrozšířenější 9mm Luger) představuje cca 8 gramů olova letícího rychlostí 340 m/s a v ideálním případě doletí do vzdálenosti cca 1500m !!!
Pokud by jsem k tomu byl nucen, tak já bych střílel z jedoucího auta na jiné jedoucí auto pouze za předpokladu, že by jelo hned vedle mě a to ještě v liduprázdné oblasti - rozhodně ne ve městě a bytové zástavbě.
Odstřelovač na mostě je pitomost, to by musel být preventivně na každém mostě a i tak by tam byli naprosto k hounu.
Při vysoké rychlosti jedoucího auta nemá sebemenší šanci trefit motor a o pneumatice ani nemluvě.
A to naprosto neřeším naprosto neadekvátní riziko zásahu nevinných, v případě netrefení cíle či neodhadnutelného odrazu střely...
Ona samotná střelba z jedoucího auta na jiné jedoucí auto je velice diskutabilní - je poměrně pravděpodobné, že střílím častěji a intenzivněji než většina příslušníků policie a přesto by jsem si něco takového nelajsnul - opravdu pouze v případě maximální nouze a i tak je riziko velice vysoké - to že se netrefíš je to nejmenší. Je nutné si uvědomit, že střela z pistole (pro zjednodušení budeme předpokládat nejrozšířenější 9mm Luger) představuje cca 8 gramů olova letícího rychlostí 340 m/s a v ideálním případě doletí do vzdálenosti cca 1500m !!!
Pokud by jsem k tomu byl nucen, tak já bych střílel z jedoucího auta na jiné jedoucí auto pouze za předpokladu, že by jelo hned vedle mě a to ještě v liduprázdné oblasti - rozhodně ne ve městě a bytové zástavbě.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 155
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Vůz: s60T5 01 B234T3 aut.+ V70 I 98 B5254Tman
- Bydliště: Praha 4
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Hele tak to asi chodí do školky s tou mojí 5 letou všudibylkou všeználkovou...Lachtan píše:Kuko28 píše:...
Připomínáš mi mojí 5-tiletou dceru, tak také všechno ví, všechno zná naprosto nejlépe a všude byla alespoň 4x...
Jediny na co se občas zeptá je ... Jestli prdí hadi...
_________________
s60 T5 2002 Zlaťák a ted už také V70 (98) 2,4 T Žabák
s60 T5 2002 Zlaťák a ted už také V70 (98) 2,4 T Žabák
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5057
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: PRG
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf



_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 1275
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
jsem rád že se bavíte, akorát doufám, že příště až bude PČR pronásledovat nějakého supernebezpečného arciteroristu, tak ho nenavede do vašeho kufru...
stále jste mi ale nikdo nevysvětlil souvislost jak nebezpečné chování ten blbeček za volantem prováděl, že to muselo skončit takhle?
zkuste to popsat jak pro vaše dcery, možná to pak už konečně pochopím
stále jste mi ale nikdo nevysvětlil souvislost jak nebezpečné chování ten blbeček za volantem prováděl, že to muselo skončit takhle?
zkuste to popsat jak pro vaše dcery, možná to pak už konečně pochopím

_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Online
- Příspěvky: 2404
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rudice/BK
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
no, ze zmrdem a jeho chováním pochopitelně nesouhlasím. Ale tohle by mě také zajímalo
Co dělal před tím, neš po něm šel Simír z Gerchánem?

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5057
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: PRG
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Naopak - ty mi vysvětli co udělal ten **** pro to, aby to takhle neskončilo ??? 

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12001
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Jediný co se tu řeší, je názor jednotlivce na tvrdost zásahu proti člověku, u kterých vůbec nevíš jaxe zachová.
Já to vidim podobně jako Lachtan. Prostě ten člověk neměl papíry, což by mi nevadilo, ale nejspíš ani zkušenosti a řízení znal jen z PC games, takže z mojeho hlediska velmi nebezečný a jak to udělali plně schvaluju, protože to taky mohl za 10 km narvat do auta, kde sedělo víc lidí než řidíč a to by bylo keců jak cajti dělali mrtvý brouky. Takže za mě maji
i když mě neštěstí oktávkáře mrzí, ale prostě v tom vidim to, že mohlo bejt hůř. To že mohlo bejt líp, kdyby... je holej alibismus a proti takovejm je prostě třeba rázně zakročit, aby nebyla na silnicích anarchie jak už tu zmiňoval myslim Doktor. Ten člověk porušoval zákon a vůči takovejm se prostě musí tvrdě. Člověk s nabitou bouchačkou uprostřed Václaváku taky možná nikomu neublíží, ale nikdo by se s nim nebavil a schytal by jí do čela. (Jak už tu psal Lachtan.) A ano, je to naprosto v klidu srovnatlený a ne že ne!
Já to vidim podobně jako Lachtan. Prostě ten člověk neměl papíry, což by mi nevadilo, ale nejspíš ani zkušenosti a řízení znal jen z PC games, takže z mojeho hlediska velmi nebezečný a jak to udělali plně schvaluju, protože to taky mohl za 10 km narvat do auta, kde sedělo víc lidí než řidíč a to by bylo keců jak cajti dělali mrtvý brouky. Takže za mě maji

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1275
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
díváš se na to špatně - nikdo ho tady neomlouvá, nikdo tady nezlehčuje to co udělal, problém je (alespoň pro mě), jak se zachovala PČR.
já jsem zastánce tohoto názorového proudu:
http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/tomas-haas.php?itemid=19307#utm_source=centrumHP&utm_medium=dynamicleadbox&utm_campaign=B&utm_term=position-20
prostě, když je riziko vtáhnout do "děje" nezůčastněné, tak se na to mají vykašlat, to riziko podle mě za to nestojí. Měli přece informace kdo řídí, komu auto patří apod. Jak dlouho by se jim asi mohl takhle vymaštěný klučina schovávat. Prostě by si pro něj přijeli domů, kam by kvůli nedostatku prachů dříve nebo později stejně zavítal
je tady zbytečně moc spekulací - co kdyby někoho naboural? co kdyby někoho přejel? co kdyby zničil někomu barák? A kdyby na něj náhodou neupozornila ta agentura, tak by možná klidně dojel domů, nikdo si nic nevšimne, táta mu dá doma pár facek a svět se točí dál...
jinak k jeho schopnostem - osobně bych tipnul, že za volantem neseděl prvně. Jednak v 17ti už většina z nás běžně jezdila v doprovodu rodičů na prádzných okreskách, jednak by asi těžko někdo zvládl jen po hodinách na PC sednout do auta a odřídit bez větších problémů 200km. Je to sakra rozdíl
EDIT: zákony bych do toho snad raději nezatahoval, ať hodí kamenem kdo nikdo neporušil žádný z nich. Zákony píší lidé, kteří jsou také omylní, a co je horší, často i blbí... Takže pozor s tím tvrdým zákrokem. Ono se to hezky píše na jiné, ale až vlítnou na tebe tak se ti ten zákon najednou tak spravedlivý zdát nebude
já jsem zastánce tohoto názorového proudu:
http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/tomas-haas.php?itemid=19307#utm_source=centrumHP&utm_medium=dynamicleadbox&utm_campaign=B&utm_term=position-20
prostě, když je riziko vtáhnout do "děje" nezůčastněné, tak se na to mají vykašlat, to riziko podle mě za to nestojí. Měli přece informace kdo řídí, komu auto patří apod. Jak dlouho by se jim asi mohl takhle vymaštěný klučina schovávat. Prostě by si pro něj přijeli domů, kam by kvůli nedostatku prachů dříve nebo později stejně zavítal
je tady zbytečně moc spekulací - co kdyby někoho naboural? co kdyby někoho přejel? co kdyby zničil někomu barák? A kdyby na něj náhodou neupozornila ta agentura, tak by možná klidně dojel domů, nikdo si nic nevšimne, táta mu dá doma pár facek a svět se točí dál...
jinak k jeho schopnostem - osobně bych tipnul, že za volantem neseděl prvně. Jednak v 17ti už většina z nás běžně jezdila v doprovodu rodičů na prádzných okreskách, jednak by asi těžko někdo zvládl jen po hodinách na PC sednout do auta a odřídit bez větších problémů 200km. Je to sakra rozdíl

EDIT: zákony bych do toho snad raději nezatahoval, ať hodí kamenem kdo nikdo neporušil žádný z nich. Zákony píší lidé, kteří jsou také omylní, a co je horší, často i blbí... Takže pozor s tím tvrdým zákrokem. Ono se to hezky píše na jiné, ale až vlítnou na tebe tak se ti ten zákon najednou tak spravedlivý zdát nebude
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 1955
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
holt chlapci si zazavodili s triumfalnim finisem v upaleni dalnicniho terroristu recidivistu - mladeho zmrdečka kterej by si zaslouzil par pres pysk a mesic zaracha, jestli je tatinek s vysledkem spokojenej jsem se nedocetl, ale PCR pomohla a vsechny potencionalni rodinne cile na dalnici ochranila, nejlip jak vedela - dyt to maji v naplni, lip uz to proste neslo 

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12001
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Trvám si na svym!
Kvalitní plátky typu novinky hlásí, že hrál GTA a mafii a tam řízení s realitou společnýho nemá vůbec nic, takže snažit se argumentovat tim, že měl zkušenosti je naprosto zcestný. A to že ujel 200km bez problémů víš odkud? Né že by na mym postoji něco změnilo, kdyby ty auta začal bořit až potom co ho lovili.
Co tim cancánim chci říct, že tě prostě na kompu ani popojíždění po okreskách nenaučí předvídat chování ostatních.
Nevim jaký si jezdil hry, ale plyn a brzdu sem měl, volant taky a řídit se na hrách rozhodně nenaučíš a hlavní důvod je ten, že tam neni zpětná vazba s ohledem na ohrožení života a poškození vozidla. To že se ti klepe volant podle povrchu je jedna věc, ale realita v počítačových hrách prostě neni z důvodů neřešení následků chování. Pár stovek tisíc km sem na kompu najezdil, ale pro reálnej život mi to tak dalo možná tu nutnost soustředění se a pár zákroků a fíglů z rally .-) který ale v reálu prostě stejně nezažiju, protože nemam 500koní na 4WD. Taky ještě z Live4speed to, že když to pákrát zahamtnu, tak si ohobluju kola a pak to nedrží.Urvanej píše:Prostě ten člověk neměl papíry, což by mi nevadilo, ale nejspíš ani zkušenosti a řízení znal jen z PC games, takže z mojeho hlediska velmi nebezečný a jak to udělali plně schvaluju, protože to taky mohl za 10 km narvat do auta, kde sedělo víc lidí než řidíč a to by bylo keců jak cajti dělali mrtvý brouky. Takže za mě maji![]()
Kvalitní plátky typu novinky hlásí, že hrál GTA a mafii a tam řízení s realitou společnýho nemá vůbec nic, takže snažit se argumentovat tim, že měl zkušenosti je naprosto zcestný. A to že ujel 200km bez problémů víš odkud? Né že by na mym postoji něco změnilo, kdyby ty auta začal bořit až potom co ho lovili.
Co tim cancánim chci říct, že tě prostě na kompu ani popojíždění po okreskách nenaučí předvídat chování ostatních.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 269
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: XC70 ex740-760-780
- Bydliště: Česká Lípa
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Zajímalo by mě jak vypadalo a co dělalo auto bezpečnostní služby které pronásledování předalo policii.
Jinak stavět zátaras z civilních aut pro někoho kdo jede 200-250km/h je nesmysl, mělo být pokud možno před pronásledovaným co nejvíce policejních aut a za ním se stáhnout, případně nechat pronásledovaného na pokoji a vše sledovat vrtulníkem. V podstatě je riziko že smete rodinu s dětma u zátarasu vyšší než na otevřené dálnici.
Ano, policie měla v této situaci těžkou práci, málo času na rozhodování, ale dle mě udělala chybu.
Nikoho neobhajuji, už vůbec ne toho kluka. Zajímalo by mě jestli má policie na takové pronásledování nějakou koncepci nebo jen tak improvizuje. Bylo varování pro řidiče na těch světelných tabulích? A co varování v rádiu? Čas na to být musel když tam stihnul doletět vrtulník...
Jinak stavět zátaras z civilních aut pro někoho kdo jede 200-250km/h je nesmysl, mělo být pokud možno před pronásledovaným co nejvíce policejních aut a za ním se stáhnout, případně nechat pronásledovaného na pokoji a vše sledovat vrtulníkem. V podstatě je riziko že smete rodinu s dětma u zátarasu vyšší než na otevřené dálnici.
Ano, policie měla v této situaci těžkou práci, málo času na rozhodování, ale dle mě udělala chybu.
Nikoho neobhajuji, už vůbec ne toho kluka. Zajímalo by mě jestli má policie na takové pronásledování nějakou koncepci nebo jen tak improvizuje. Bylo varování pro řidiče na těch světelných tabulích? A co varování v rádiu? Čas na to být musel když tam stihnul doletět vrtulník...
_________________
740/B230F-760/B230FT-780/B28E
740/B230F-760/B230FT-780/B28E
-
Offline
- Příspěvky: 1275
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
já naposledy jezdil simulátor auta snad někdy začátkem 90tých let na ATARI, a i když jsem to smažil docela hodně, jezdit mě naučil až táta na reálné Škodovce 120
.
Přesto si skutečně nemyslím, že by jednak 17ti letý hoch nikdy za volantem neseděl, a jednak že by zvládl takovou trasu bez bouračky jen na základě her z PC, detto po prochlastané noci
průběh událostí podle toho co jsem zatím četl - klučina vzal auto, zajel za kámošem (cestu zvládl), tam se vožral, blbli na počítači, na druhý den vyrazil zpátky. Opět jel bez incidentů, auto si všimla agentura, zavolala PČR. Začal ho pronásledovat Passat, dokonce ho předjel a chtěl vybrzdit, klučina je ťuknul. No a pak už zastavení provozu na dálnici, vytvoření zátarasu, kde není úplně jasné, jestli ten zátaras byl čistě policejní, nebo do něj chtěli zapojit i běžné účastníky provozu. A tady byla ta finální bouračka. To že zazmatkoval v krizové situaci je už jaksi očekávatelné, když je ochoten kvůli "krádeži auto fotrovi" ujížděn před PČR, tak nejspíš reagovat racionálně nemůžu, a právě proto si na něj PČR měla dát sakra pozor
tak prý z Prahy dojel až na 207km, kde si ho všimli a začala honička, která skončila až po dalších cca 80ti KM. Takže je podle mě nemožné, aby člověk který sedí poprvé za volantem vyjel z Prahy, dal 200km po dálnici, a ještě dokázal 80km ujíždět honícím policajtům. Všechna poničená auta má na svědomí až finální bouračka.

Přesto si skutečně nemyslím, že by jednak 17ti letý hoch nikdy za volantem neseděl, a jednak že by zvládl takovou trasu bez bouračky jen na základě her z PC, detto po prochlastané noci
průběh událostí podle toho co jsem zatím četl - klučina vzal auto, zajel za kámošem (cestu zvládl), tam se vožral, blbli na počítači, na druhý den vyrazil zpátky. Opět jel bez incidentů, auto si všimla agentura, zavolala PČR. Začal ho pronásledovat Passat, dokonce ho předjel a chtěl vybrzdit, klučina je ťuknul. No a pak už zastavení provozu na dálnici, vytvoření zátarasu, kde není úplně jasné, jestli ten zátaras byl čistě policejní, nebo do něj chtěli zapojit i běžné účastníky provozu. A tady byla ta finální bouračka. To že zazmatkoval v krizové situaci je už jaksi očekávatelné, když je ochoten kvůli "krádeži auto fotrovi" ujížděn před PČR, tak nejspíš reagovat racionálně nemůžu, a právě proto si na něj PČR měla dát sakra pozor
tak prý z Prahy dojel až na 207km, kde si ho všimli a začala honička, která skončila až po dalších cca 80ti KM. Takže je podle mě nemožné, aby člověk který sedí poprvé za volantem vyjel z Prahy, dal 200km po dálnici, a ještě dokázal 80km ujíždět honícím policajtům. Všechna poničená auta má na svědomí až finální bouračka.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 269
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: XC70 ex740-760-780
- Bydliště: Česká Lípa
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
_________________
740/B230F-760/B230FT-780/B28E
740/B230F-760/B230FT-780/B28E
-
Offline
- Příspěvky: 3783
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
naprosto souhlasim s timto nazorem: http://www.reflex.cz/clanek/nazory/49712/zdenek-strnad-za-bouracku-na-d1-muze-v-neposledni-rade-otec-mladeho-ridice.html
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 4206
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Mě osobně už unavuje, kolik odborníků, který všechno ví a všude byli, má potřebu od kompu na toto téma vypotit svojí stať obsahující zaručeně správnej pohled na věc a návrh, jak se to mělo udělat. Nemluvím o naší diskusi tady, ale o různých sloupcích, blogách atd.... A pak tu jsou ještě komentáře na zpravodajských serverech....
Už se nemůžu dočkat co na tohle téma zpracuje zmrdsky prvoplánově skandální a štvavej časopis Týden
Už se nemůžu dočkat co na tohle téma zpracuje zmrdsky prvoplánově skandální a štvavej časopis Týden

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Hodně koukáš na americké filmy.Zeb píše:By měli ty Passaty trochu převybavit a změnit metodiku. Zablikat -nezastaví, varovný výstřel - nezastaví, vyndat RPG a zastavit ho na furt...
Nejlepší řešení mi fakt připadá ostřelovač na mostě, prostřelit pneumatiky, nebo nějakym velkym kalibrem propálit blok motoru. Ale průstřel pneumatiky mohli udělat i z Passata, když byli schopní ho předjet. Holt těžko polemizovat, když jsme u toho nebyli

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Nedokážu si představit, že bych na svého téměř dvouletého syna někdy v životě zavolal policajty.Autor článku musí být evidentně pod vlivem pěkného svinstva,nebo jeho IQ je blízké IQ majitelům oktávek f tedeíčku.wickey píše:naprosto souhlasim s timto nazorem: http://www.reflex.cz/clanek/nazory/49712/zdenek-strnad-za-bouracku-na-d1-muze-v-neposledni-rade-otec-mladeho-ridice.html

-
Offline
- Příspěvky: 848
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
bohužel tvrdá realita je, že když se to vymkne a dítě je svým rodičům nebo sobě i životu nebezpečný, a rodič s tim už sám nic neudělá (typicky feťáci, duševně nemocní), rodiče volají policajty běžně. Nikdo nemůže říct, že by to nikdy neudělal. Bohužel.
Reflex je super, ale je třeba nezapomenout na to, že jde podobné články jsou subjektivní výkřiky.. jiné jjeich výkřiky jsou zase cool, tak jim to promiňte
Reflex je super, ale je třeba nezapomenout na to, že jde podobné články jsou subjektivní výkřiky.. jiné jjeich výkřiky jsou zase cool, tak jim to promiňte

_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 1955
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
je PIT manever soucasti metodickych cviceni nasich dalnicnich policii? Pouzilo se to nekdy? Verim, ze musi byt nejake metodicke postupy jak bezpecne odstavit uprchlika
-
Offline
- Příspěvky: 595
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: Volvo XC90 D5 MY07
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Reflex čtu také, ale rozhodně ne kvůli Strnadovým člankům.
Výjmečně spíš souhlasím s většinou diskutérů pod článkem.
Každopádně to, že otec je majitelem bezpečností agentury, je pro mě novinka. Jen doufám, že si tuto zaručenou informaci nepřebral třeba od kolegů z redakce Blesku.

Každopádně to, že otec je majitelem bezpečností agentury, je pro mě novinka. Jen doufám, že si tuto zaručenou informaci nepřebral třeba od kolegů z redakce Blesku.
_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
-
Offline
- Příspěvky: 861
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
[quote="st_Andy"]je PIT manever soucasti metodickych cviceni nasich dalnicnich policii? Pouzilo se to nekdy? Verim, ze musi byt nejake metodicke postupy jak bezpecne odstavit uprchlika
naprostý souhlas, toto by si naše Kobra 11 zasloužila a my občané poblíž také... Odbočím trochu mimo - už vidím to výběrový řízení na ty testovací vozy....to by se zase naše banánová republika předvedla, osobně tipuju nákup 10 Hummerů v plné náloži
naprostý souhlas, toto by si naše Kobra 11 zasloužila a my občané poblíž také... Odbočím trochu mimo - už vidím to výběrový řízení na ty testovací vozy....to by se zase naše banánová republika předvedla, osobně tipuju nákup 10 Hummerů v plné náloži

_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Určitě ne v 200km rychlosti.Tohle si můžeš dovolit v 60tist_Andy píše:je PIT manever soucasti metodickych cviceni nasich dalnicnich policii? Pouzilo se to nekdy? Verim, ze musi byt nejake metodicke postupy jak bezpecne odstavit uprchlika
-
Offline
- Příspěvky: 1688
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Hoši, to je zas krásná debata.
Ani jeden jste nebyl na místě, většina z vás nikdy nikoho v autě nepronásledovala a to nemluvím o VRZ.
Tudíž si nedokážete představit pocity policistů, kteří někoho pronásledují.
GIBS jasně řekl, že akce byla v pořádku, tudíž berme toto zjištění jako fakt.
Jestli klučina nezastavil a cestou naboural několik aut, je to nepochybně nebezpečný pachatel a jeho jednání se musí udělat přítrž. Což se stalo.
Ono po bitvě je každý generál a generálů je všude dost a dost. Tady též.
PIT je adrenalin jako prase a nedokážu si představit, že bych při tom značně nepoškodil v reálu vlastní auto a toho druhého nedostal do kotrmelců. Ale některé složky PČR toto opravdu cvičí, (díky Škoda auto) ale v rychlosti kolem 60km/h a na uzavřeném polygonu.
A střelba z jedoucího vozidla pistolí opravdu není žádná legrace, nehledě na to že ve dvou kilech je to technicky nemožné.
Ani jeden jste nebyl na místě, většina z vás nikdy nikoho v autě nepronásledovala a to nemluvím o VRZ.
Tudíž si nedokážete představit pocity policistů, kteří někoho pronásledují.
GIBS jasně řekl, že akce byla v pořádku, tudíž berme toto zjištění jako fakt.
Jestli klučina nezastavil a cestou naboural několik aut, je to nepochybně nebezpečný pachatel a jeho jednání se musí udělat přítrž. Což se stalo.
Ono po bitvě je každý generál a generálů je všude dost a dost. Tady též.
PIT je adrenalin jako prase a nedokážu si představit, že bych při tom značně nepoškodil v reálu vlastní auto a toho druhého nedostal do kotrmelců. Ale některé složky PČR toto opravdu cvičí, (díky Škoda auto) ale v rychlosti kolem 60km/h a na uzavřeném polygonu.
A střelba z jedoucího vozidla pistolí opravdu není žádná legrace, nehledě na to že ve dvou kilech je to technicky nemožné.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5057
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: PRG
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Myslím, že je načase tuto kapitolu uzavřít a pokračovat na jiné téma.
Pokud někdo bude mít neodkladnou potřebu vyjadřovat se ještě na téma adekvátnosti zásahu policie, tak nechť si založí nový topik v "Lampárně" nebo rovnou v "Žumpě"
L.

Pokud někdo bude mít neodkladnou potřebu vyjadřovat se ještě na téma adekvátnosti zásahu policie, tak nechť si založí nový topik v "Lampárně" nebo rovnou v "Žumpě"

L.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 114
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Radějovice
- Vůz: V70 II T5
- Bydliště: Praha 10
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
a toz to je fajny nazor hodny moderatora tohoto demokraticky rizeneho foraLachtan píše:Myslím, že je načase tuto kapitolu uzavřít a pokračovat na jiné téma.![]()
Pokud někdo bude mít neodkladnou potřebu vyjadřovat se ještě na téma adekvátnosti zásahu policie, tak nechť si založí nový topik v "Lampárně" nebo rovnou v "Žumpě"![]()
L.
sorry kamo, ale to uz mi nedalo nez reagovat

tak to vezmi a presun do zumpy rovnou

_________________
Michal
VW Bora '01 96kW (Bořek - jezdi mi s nim holky....)
V70 II T5 '01
Michal
VW Bora '01 96kW (Bořek - jezdi mi s nim holky....)
V70 II T5 '01
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: labanos