Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 9971
Registrován: 19 zář 2008 22:04
Bydliště: Dubí (Teplice)
Vůz: V70 P2 S80 P3

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od hajnej »

Roger píše:tato srazka s PCR a pozarem je teda fakt docela masakr...4 lidi :(
to parte si ve spechu asi zapomeli precist nebo co...
no. to parte je trochu jinak.
http://zpravy.idnes.cz/mladik-ktery-sme ... -zpravy_pp
_________________
V70 D5 AWD 136kW, 2005, M66, +340tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +340tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG

doktor
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 4095
Registrován: 01 čer 2008 19:37
Bydliště: Buštěhrad, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od doktor »

já ovšem nechápu, proč všichni mluví o "sportovním vozu" opel calibra...
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Harry
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 2621
Registrován: 31 črc 2005 17:35
Bydliště: Plzeň-jih

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Harry »

při páteční cestě na sraz v Trusalové jsme asi 1km za hranicí CZ/SK s Miroslavem viděli dost zblízka havárii motorkáře, který se rozšlehal o odbočující osobák. nebyl to pěkný pohled. máme to s manželkou před očima do teď. :(

snad to přežil...
_________________
XC60 r.v. 2014 D5 158kW (s BSR 181kW) AWD Summum+ Obrázek
V60 r.v. 2015 D4 120kW Obrázek
bylo: do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80kW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120kW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75kW

maldini
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 576
Registrován: 03 úno 2011 16:59
Bydliště: Brno
Vůz: šetřím na nové... :)
Bydliště: Brnisko, Vysočina

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od maldini »

Harry píše:při páteční cestě na sraz v Trusalové jsme asi 1km za hranicí CZ/SK s Miroslavem viděli dost zblízka havárii motorkáře, který se rozšlehal o odbočující osobák. nebyl to pěkný pohled. máme to s manželkou před očima do teď. :(

snad to přežil...
Bohužel, někteří jezdí jak hovada. Co na to říct - kolona, dvojitá plná čára, 3 motorky předjíždí... To je moje zkušenost po cestě do Trusalové... Pak nikoho nelituji: kdo chce kam...
_________________
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."

Honza
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 7911
Registrován: 28 zář 2003 23:02
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Bydliště: Č.Budějovice

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Honza »

maldini píše:
Harry píše:při páteční cestě na sraz v Trusalové jsme asi 1km za hranicí CZ/SK s Miroslavem viděli dost zblízka havárii motorkáře, který se rozšlehal o odbočující osobák. nebyl to pěkný pohled. máme to s manželkou před očima do teď. :(

snad to přežil...
Bohužel, někteří jezdí jak hovada. Co na to říct - kolona, dvojitá plná čára, 3 motorky předjíždí... To je moje zkušenost po cestě do Trusalové... Pak nikoho nelituji: kdo chce kam...
Motorkáři jsou kapitola sama pro sebe. Roněž při jízdě domu mě tady http://www.mapy.cz/#x=14.589863&y=49.00 ... 17&l=3&c=h předjíždělo sedm pitomců a to jsem jel v koloně jako pátý auto asi 80km/h a byl jsem někde na úrovni toho červenýho auta. Poslední to měl tak akorát před protijedoucím kamionem co vyjel ze zatáčky.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96 / V70I 2,5TDi,98

yoby
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 4781
Registrován: 16 kvě 2007 13:48
Bydliště: České Budějovice

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od yoby »

Nejen motorkáři, nás se zas za každou cenu snažila předjet obstarožní dodávka. Kolona aut, jel jsem poslední a ten blbec se pokaždé ve vesnici rozjel na 80, na konci vesnice přes plnou a přes zebru.... kolona zrychlila za značkou na standartních 90 -100 a ten vůl zůstal v protisměru, protože těch 80 bylo max co mu to jelo ... 3 pokusy, pokaždé se dostal max na úroven mého zadního kola.
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

tnemec
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1617
Registrován: 26 zář 2003 10:56
Bydliště: Praha

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od tnemec »

doktor píše:
doktor píše:Takže, doplňující info k DN u Tuřan: nehoda se stala tak, jak jsem popisoval, spolujezdec (věk cca 17) zemřel, řidič (cca19) zatím ne, ale má krvácení do mozku a rozlámaný hrudník.

Podle neofiiálních info (místní drby) se v tomto úseku jezdí tzv. Ruleta. Za prachy se mlaďoši vyhecují a buď projedou, nebo ne.

Jak sem psal, na křižovatce není do poslední chvíle vidět, že něco jede, takže na RULETU ideální. Nehoda se stala v sobotu kolem 12,45, takže taky příznačná doba.

jenom doplním, že i ten druhej už je po smrti.

A pro zajímavost - natočil jsem o víkendu on board kamerou.
Je to dlouhé video, rozhodující moment je v čase 4:07

Btw představím tě programu VirtualDub :-) tím se daj z kamerky vysekávat kratší úseky než těch 5 minut, co má celé to AVI. Jinak IMHO ti motorkáři byli dost na pohodu... Kein Stress
_________________
Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun
Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P.
Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě...
Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
www.dopravniporadce.cz - Zaháním bubáky z úřadů zpět do temnot...

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 10545
Registrován: 25 lis 2010 17:10
Bydliště: Plzeň
Vůz: 745;944;945;V70II;XC90 V8

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Urvanej »

Sám na mašině jezdim, neni to žádnej triskáč, ale 33kW stačí. Lidi co nikdy na motorce nejeli vůbec nemaji představu jak dobře se na ní orientuješ v provozu, víš přesně kde končí, začíná, jak je široká a kam se vejdeš. Nechci obhajovat pitomce co někoho omezujou neřkuli ohrožujou, ale z auta situace vypadá výrazně hůř než pro člověka sedícího na motorce, přecejen i ta nejslabší má 3-5x větší akceleraci než auto.
Osobně si myslim, že plná čára je mnohokrát uplně blbě a zbytečně zdržuje, protože na předjetí potřebuješ výrazně kratší dráhu.
Myslim, že pokud auto za sebou vidí motorku, měl by chvíli jet tam kde má, tzn. při pravém kraji, motorka udělá frnk a má pokoj, ale čtyřkolový blbečci co jakmile mě spatří najíždí na střed, v koloně neuhnou, i když se pohledy přes zrcátko setkaly, nebo náhodně v koloně otevřou dveře jsou ta nejhorší sorta řidičů a posbíral bych jim papíry, protože základem je ohleduplnost. Motorka nikoho nezdrží když ho pustí a heslo "když ne já tak nikdo", nemá na silnici co dělat.
Osobně jezdim na motorce do práce 100km od dubna do listopadu v jakémkoliv počasí a opravdu je to kolikrát lahůdka co si některý matláci na dvou a více nápravách potřebujou s vědomim tlustejch plechů na malý motorce dokazovat.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

maldini
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 576
Registrován: 03 úno 2011 16:59
Bydliště: Brno
Vůz: šetřím na nové... :)
Bydliště: Brnisko, Vysočina

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od maldini »

Svým způsobem máš pravdu a souhlasím s Tebou. Ale je to o té hranici, kdy už ohrožuješ ostatní. Já jsem dělal ještě klasický řidičák, to znamená na fechtla, na něm jsem jezdil asi od 12, cca. od 15 jsem začal na JAWA250, na kterou jsem si dělal papíry zároveň s autem. Jel jsem párkrát i na silnější, už nevím, co to bylo, ale je fakt, že pokud Ti chybí tahle postupná průprava, můžeš být v běžném provozu velmi nebezpečný. Ten odhad a reakce je lepší vypěstovat postupně než sednout na silnou mašinu a jet. Pak je to o náhodě - některým to riskování vyjde, jiným ne. A je problém v tom, že motorkáři předpokládají, že je řidiči aut vidí. Vezmi si, kolikrát jede člověk po dálnici nebo i jinde a musí často auto před sebou, jedoucí v levém pruhu, ač je pravý úplně volný, vyblikat, protože většina hňupů za volantem nekouká do zrcátek. Já motorky pouštím, protože je to pro mě bezpečnější než se přetlačovat. Ale chápu, že když někdo jede v autě a najednou se vedle něj objeví předjíždějící motorka, může se leknout a udělat cokoliv. Takže i toto by měli mít motorkáři na paměti, že o nich nemusí všichni vědět, a podle toho jet...
_________________
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."

zoid
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 341
Registrován: 20 úno 2009 21:07
Vůz: 740-760-780
Bydliště: Česká Lípa

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od zoid »

Krizová je např. silnice Mělník-Dubá. Motorkáře obvykle pouštím neboť se snažím být ohleduplný, ale na této silnici se vyskytuje velmi vysoké procento dementních motorkářů. Dojedu-li tu kolonu třeba za dýchavičným autobusem nemám prakticky na těch pár přehledných úsecích co tu jsou šanci předjet. Začne to bzučet zezadu a já jsem bez šancí. Neustále se tu motaj motorkáři tvrdě si bránící své nepsané právo že motorka se pouští, já jsem takto odsouzen se třicet kilometrů plahočit. Jsou nebezpečný, drzí, je jich moc a padaj a následně ucpávaj silnici. Jezdí se tam pro zábavu ale ohleduplnost je tu mrtvola. Samozřejmě se najdou vyjímky a těm opravdu děkuju. Rychlí předvídající neomezující motorkář je pro mě vždy radost a překvapení...
_________________
740/B230F-760/B230FT-780/B28E

LukášM
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2502
Registrován: 14 bře 2006 08:12
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od LukášM »

maldini píše:Svým způsobem máš pravdu a souhlasím s Tebou. Ale je to o té hranici, kdy už ohrožuješ ostatní. Já jsem dělal ještě klasický řidičák, to znamená na fechtla, na něm jsem jezdil asi od 12, cca. od 15 jsem začal na JAWA250, na kterou jsem si dělal papíry zároveň s autem. Jel jsem párkrát i na silnější, už nevím, co to bylo, ale je fakt, že pokud Ti chybí tahle postupná průprava, můžeš být v běžném provozu velmi nebezpečný. Ten odhad a reakce je lepší vypěstovat postupně než sednout na silnou mašinu a jet. Pak je to o náhodě - některým to riskování vyjde, jiným ne.
Na čem kdo začne jezdit není až tak rozhodující jako to, kdo jak to má v hlavě v pořádku a jestli má pro ježdění na motorce jakýsi vrozený cit a předpoklady :wink:
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

LukášM
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2502
Registrován: 14 bře 2006 08:12
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od LukášM »

zoid píše:Krizová je např. silnice Mělník-Dubá. Motorkáře obvykle pouštím neboť se snažím být ohleduplný, ale na této silnici se vyskytuje velmi vysoké procento dementních motorkářů. Dojedu-li tu kolonu třeba za dýchavičným autobusem nemám prakticky na těch pár přehledných úsecích co tu jsou šanci předjet. Začne to bzučet zezadu a já jsem bez šancí. Neustále se tu motaj motorkáři tvrdě si bránící své nepsané právo že motorka se pouští, já jsem takto odsouzen se třicet kilometrů plahočit. Jsou nebezpečný, drzí, je jich moc a padaj a následně ucpávaj silnici. Jezdí se tam pro zábavu ale ohleduplnost je tu mrtvola. Samozřejmě se najdou vyjímky a těm opravdu děkuju. Rychlí předvídající neomezující motorkář je pro mě vždy radost a překvapení...
Bohužel máš pravdu, že Dubá se stala závodní přírodní tratí pro většinu motorkářů...
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2546
Registrován: 12 lis 2005 11:11
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
Bydliště: Brno/Kyjov

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Roger »

Podobna polozavodni trat je jisty usek na buchlovskych kopcich lemovana krizky s gumama a svickama...
Pri kontaktu davam najevo, ze jedu konstantne a plati at si tu skulinku najdou sami, to je podle me nejbezpecnejsi.
Jedna se o tento usek v obou smerech...:
http://bit.ly/lwYeBz
_________________
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

jou81
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1649
Registrován: 23 bře 2008 08:15
Bydliště: Brno/Hradec Králové
Vůz: XC90 MY17 Inscription

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od jou81 »

Pěkná přetlačovaná, sice starý, ale pořád hustý:

http://kolik.planetka.cz/bouracka_a3/index.htm
_________________
Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614

XC90 2017 Inscription, ice white. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.

maldini
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 576
Registrován: 03 úno 2011 16:59
Bydliště: Brno
Vůz: šetřím na nové... :)
Bydliště: Brnisko, Vysočina

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od maldini »

Fuj, to je nechutné... Ale je to bohužel realita. Těm machírkům bych to ukazoval povinně, i když by to asi stejně nemělo význam...
_________________
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."

doktor
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 4095
Registrován: 01 čer 2008 19:37
Bydliště: Buštěhrad, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od doktor »

jou81 píše:Pěkná přetlačovaná, sice starý, ale pořád hustý:

http://kolik.planetka.cz/bouracka_a3/index.htm

tak to je hodně slušná rozborka.... :%)
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2546
Registrován: 12 lis 2005 11:11
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
Bydliště: Brno/Kyjov

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Roger »

"Audi A3 Bez-mozek"
_________________
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

jou81
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1649
Registrován: 23 bře 2008 08:15
Bydliště: Brno/Hradec Králové
Vůz: XC90 MY17 Inscription

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od jou81 »

Ještě si vzpomínám, kdysi jsem k tomuto četl, že řidič kamionu před střetem viděl jak mladík v Audi něco hledá v kastlíku.

EDIT, našel jsem to:

Do redakce jsme dostali následující e-mail a hlavně fotky:

Zasílám Vám nějaké foto, které jsem dnes pořídil asi 1 minutu po havárii. Nehoda se zřejmě odehrála takto, jak jsem se bavil s řidičem cisterny, než se psychicky zhroutil: řidič červené Audi A3 náhle před kamionem vjel do jeho pruhu a než se střetli tak řidič Audi se pro něco ohýbal pod volant.

Jel jsem hned za kamionem a ta Audina pod ní doslova projela,a odrazila se až od cisterny kamionu. Tahač normálně nadskočil do vzduchu, tak 1,5 metru. Jel 90 km/h a Audi tak 150. Přiložené foto mluví samo za sebe.

Vložte prosím tyto fotky na stránky do nehod ať si lidé uvědomují, co se na silnicích děje. Toto vše se odehrálo ani ne za 1 vteřinu, u Moravské Třebové.

Je to foceno mobilním telefonem.
_________________
Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614

XC90 2017 Inscription, ice white. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2450
Registrován: 09 lis 2007 02:38
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od lucki »

a to vsetko pre to, ze sa crash-testy robia len v malych rychlostiach. keby sa robili pri 150tke, tak by kazdy videl, ze nema sancu prezit v takej rychlosti nech ma cokolvek.

odpurucam Mythbusters demolition special, auto versus raketove sane, od minuty cca 3,20 je spomaleny zaber "vyparujuceho" sa auta.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 10545
Registrován: 25 lis 2010 17:10
Bydliště: Plzeň
Vůz: 745;944;945;V70II;XC90 V8

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Urvanej »

Trasy o kterých mluvíte (Dubá a Buchláky) jsou důkazem smutnýho faktu, že motorkáři jsou tupá deprimovaná hovada, jejichž prioritou je se zabít a pokud možno sebou ještě někoho vzít(aspoň ty co tam jezdí "pilu". Já tam nikdy nebyl, ale bohužel jinak než že se to bude pravidelně sypat štěrkem se jich tam nezbaví. Zase otázka je, jesli neni lepčí je tam nechat, než aby prasili po celý čr. Já fakt nevim. Adroš je sice super, ale todle je už fakt moc. Jo a nemluvě o tom, že co takhle čtu občas na foru, tak klučina, najeto 1000km na kole nafasuje litra se 180koňma, protože šestikilo je slabý a hnedka hledá kde by se pořádně projel. Jakmile přijde sebemenší krizovka veme za brzdy a jakej byl. No a tatík co mu to koupil si řiká, že já mu nekoupil pistoli, je to levnější a jistější. Mrtvolky jsou mladý kluci bez zkušeností, co se vinou nešikovnýho systému získání papírů dostane mox brzo ke zbrani.
Snaha o omezení na 25kW od 18ti do 26 se minula naprosto účinkem, když vyndat restriktor na sání nebo vyměnit trisky umí každej moula. A navíc povolujou seškrtit stroj i ze 120kW na 25... Bohužel ale odhalit odškrcení neni tak jednoduchý, i když je to na zátahu stroje na první posezení znát.
Nezbývá než doufat v přirozený výběr...

Mythbusters: Vypovídající hodnota sice nula, ale je krásný, jak konec auta se ještě ani nehne a zbytek už neni :)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

metju
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1695
Registrován: 05 bře 2009 22:25
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od metju »

Podobná nehoda jako s tou A3 se stala před lety přímo u nás před barákem. Slečna s bílym fávem zastavila v odstavnym pruhu. Než vůbec stihla vystoupit, ona i fávo už byli namotaný na podvozku tahače i návěsu. Nebyl to vůbec hezký pohled...
_________________
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (158 kW/470 Nm) '08, automat, seashell metallic
Bylo: V70 T5 (251,8 kW/471,3 Nm) '01, manual, black stone - S40 2,0T (150 kW/310 Nm) '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T (147 kW/280 Nm) '01, automat, polarctic pearl

tnemec
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1617
Registrován: 26 zář 2003 10:56
Bydliště: Praha

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od tnemec »

_________________
Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun
Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P.
Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě...
Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
www.dopravniporadce.cz - Zaháním bubáky z úřadů zpět do temnot...

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2767
Registrován: 31 bře 2008 10:36
Bydliště: Leuven - Belgie
Vůz: V40 D2 88kW MY2017

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od tomasss »

Z tohodle pohledu se teda korejskej hrnec na rejzi ukazal v lepsim svetle :D
http://snopes.com/photos/accident/hoecrash.asp
_________________
Je: V40 D2 6q 88kW MY2017, 740TURBO B204GT M46 147kW
Bylo: 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 740TURBO B204GT M46 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

dan2
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 854
Registrován: 22 lis 2010 15:56
Vůz: S60 B5244S Geartronic

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od dan2 »

tomasss píše:
Z tohodle pohledu se teda korejskej hrnec na rejzi ukazal v lepsim svetle :D
http://snopes.com/photos/accident/hoecrash.asp
husty, kdyby mi to nekdo vypravel, tak bych tomu neveril, jako nuz do masla..
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic

neuman zdenek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 7325
Registrován: 23 srp 2006 07:54
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od neuman zdenek »

tomasss píše:
Z tohodle pohledu se teda korejskej hrnec na rejzi ukazal v lepsim svetle :D
http://snopes.com/photos/accident/hoecrash.asp
ty kráso ,pak tam nahoře jeď :crazy: :shock: :%)
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny

Zpět na „o všem možném:-)“