Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
maldini Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 422
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: šetřím na nové... :)
Bydliště: Brnisko, Vysočina

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od maldini »

Harry píše:při páteční cestě na sraz v Trusalové jsme asi 1km za hranicí CZ/SK s Miroslavem viděli dost zblízka havárii motorkáře, který se rozšlehal o odbočující osobák. nebyl to pěkný pohled. máme to s manželkou před očima do teď. :(

snad to přežil...
Bohužel, někteří jezdí jak hovada. Co na to říct - kolona, dvojitá plná čára, 3 motorky předjíždí... To je moje zkušenost po cestě do Trusalové... Pak nikoho nelituji: kdo chce kam...
_________________
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."

Honza Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5065
Registrován: 20 roků 9 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Honza »

maldini píše:
Harry píše:při páteční cestě na sraz v Trusalové jsme asi 1km za hranicí CZ/SK s Miroslavem viděli dost zblízka havárii motorkáře, který se rozšlehal o odbočující osobák. nebyl to pěkný pohled. máme to s manželkou před očima do teď. :(

snad to přežil...
Bohužel, někteří jezdí jak hovada. Co na to říct - kolona, dvojitá plná čára, 3 motorky předjíždí... To je moje zkušenost po cestě do Trusalové... Pak nikoho nelituji: kdo chce kam...
Motorkáři jsou kapitola sama pro sebe. Roněž při jízdě domu mě tady http://www.mapy.cz/#x=14.589863&y=49.009863&z=17&l=3&c=h předjíždělo sedm pitomců a to jsem jel v koloně jako pátý auto asi 80km/h a byl jsem někde na úrovni toho červenýho auta. Poslední to měl tak akorát před protijedoucím kamionem co vyjel ze zatáčky.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

yoby Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 3651
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od yoby »

Nejen motorkáři, nás se zas za každou cenu snažila předjet obstarožní dodávka. Kolona aut, jel jsem poslední a ten blbec se pokaždé ve vesnici rozjel na 80, na konci vesnice přes plnou a přes zebru.... kolona zrychlila za značkou na standartních 90 -100 a ten vůl zůstal v protisměru, protože těch 80 bylo max co mu to jelo ... 3 pokusy, pokaždé se dostal max na úroven mého zadního kola.
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

tnemec Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1082
Registrován: 20 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od tnemec »

doktor píše:
doktor píše:Takže, doplňující info k DN u Tuřan: nehoda se stala tak, jak jsem popisoval, spolujezdec (věk cca 17) zemřel, řidič (cca19) zatím ne, ale má krvácení do mozku a rozlámaný hrudník.

Podle neofiiálních info (místní drby) se v tomto úseku jezdí tzv. Ruleta. Za prachy se mlaďoši vyhecují a buď projedou, nebo ne.

Jak sem psal, na křižovatce není do poslední chvíle vidět, že něco jede, takže na RULETU ideální. Nehoda se stala v sobotu kolem 12,45, takže taky příznačná doba.

jenom doplním, že i ten druhej už je po smrti.

A pro zajímavost - natočil jsem o víkendu on board kamerou.
Je to dlouhé video, rozhodující moment je v čase 4:07

Btw představím tě programu VirtualDub :-) tím se daj z kamerky vysekávat kratší úseky než těch 5 minut, co má celé to AVI. Jinak IMHO ti motorkáři byli dost na pohodu... Kein Stress
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

Urvanej Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12113
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Urvanej »

Sám na mašině jezdim, neni to žádnej triskáč, ale 33kW stačí. Lidi co nikdy na motorce nejeli vůbec nemaji představu jak dobře se na ní orientuješ v provozu, víš přesně kde končí, začíná, jak je široká a kam se vejdeš. Nechci obhajovat pitomce co někoho omezujou neřkuli ohrožujou, ale z auta situace vypadá výrazně hůř než pro člověka sedícího na motorce, přecejen i ta nejslabší má 3-5x větší akceleraci než auto.
Osobně si myslim, že plná čára je mnohokrát uplně blbě a zbytečně zdržuje, protože na předjetí potřebuješ výrazně kratší dráhu.
Myslim, že pokud auto za sebou vidí motorku, měl by chvíli jet tam kde má, tzn. při pravém kraji, motorka udělá frnk a má pokoj, ale čtyřkolový blbečci co jakmile mě spatří najíždí na střed, v koloně neuhnou, i když se pohledy přes zrcátko setkaly, nebo náhodně v koloně otevřou dveře jsou ta nejhorší sorta řidičů a posbíral bych jim papíry, protože základem je ohleduplnost. Motorka nikoho nezdrží když ho pustí a heslo "když ne já tak nikdo", nemá na silnici co dělat.
Osobně jezdim na motorce do práce 100km od dubna do listopadu v jakémkoliv počasí a opravdu je to kolikrát lahůdka co si některý matláci na dvou a více nápravách potřebujou s vědomim tlustejch plechů na malý motorce dokazovat.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

maldini Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 422
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: šetřím na nové... :)
Bydliště: Brnisko, Vysočina

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od maldini »

Svým způsobem máš pravdu a souhlasím s Tebou. Ale je to o té hranici, kdy už ohrožuješ ostatní. Já jsem dělal ještě klasický řidičák, to znamená na fechtla, na něm jsem jezdil asi od 12, cca. od 15 jsem začal na JAWA250, na kterou jsem si dělal papíry zároveň s autem. Jel jsem párkrát i na silnější, už nevím, co to bylo, ale je fakt, že pokud Ti chybí tahle postupná průprava, můžeš být v běžném provozu velmi nebezpečný. Ten odhad a reakce je lepší vypěstovat postupně než sednout na silnou mašinu a jet. Pak je to o náhodě - některým to riskování vyjde, jiným ne. A je problém v tom, že motorkáři předpokládají, že je řidiči aut vidí. Vezmi si, kolikrát jede člověk po dálnici nebo i jinde a musí často auto před sebou, jedoucí v levém pruhu, ač je pravý úplně volný, vyblikat, protože většina hňupů za volantem nekouká do zrcátek. Já motorky pouštím, protože je to pro mě bezpečnější než se přetlačovat. Ale chápu, že když někdo jede v autě a najednou se vedle něj objeví předjíždějící motorka, může se leknout a udělat cokoliv. Takže i toto by měli mít motorkáři na paměti, že o nich nemusí všichni vědět, a podle toho jet...
_________________
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."

zoid
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 269
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: XC70 ex740-760-780
Bydliště: Česká Lípa

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od zoid »

Krizová je např. silnice Mělník-Dubá. Motorkáře obvykle pouštím neboť se snažím být ohleduplný, ale na této silnici se vyskytuje velmi vysoké procento dementních motorkářů. Dojedu-li tu kolonu třeba za dýchavičným autobusem nemám prakticky na těch pár přehledných úsecích co tu jsou šanci předjet. Začne to bzučet zezadu a já jsem bez šancí. Neustále se tu motaj motorkáři tvrdě si bránící své nepsané právo že motorka se pouští, já jsem takto odsouzen se třicet kilometrů plahočit. Jsou nebezpečný, drzí, je jich moc a padaj a následně ucpávaj silnici. Jezdí se tam pro zábavu ale ohleduplnost je tu mrtvola. Samozřejmě se najdou vyjímky a těm opravdu děkuju. Rychlí předvídající neomezující motorkář je pro mě vždy radost a překvapení...
_________________
740/B230F-760/B230FT-780/B28E

LukášM Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1866
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od LukášM »

maldini píše:Svým způsobem máš pravdu a souhlasím s Tebou. Ale je to o té hranici, kdy už ohrožuješ ostatní. Já jsem dělal ještě klasický řidičák, to znamená na fechtla, na něm jsem jezdil asi od 12, cca. od 15 jsem začal na JAWA250, na kterou jsem si dělal papíry zároveň s autem. Jel jsem párkrát i na silnější, už nevím, co to bylo, ale je fakt, že pokud Ti chybí tahle postupná průprava, můžeš být v běžném provozu velmi nebezpečný. Ten odhad a reakce je lepší vypěstovat postupně než sednout na silnou mašinu a jet. Pak je to o náhodě - některým to riskování vyjde, jiným ne.
Na čem kdo začne jezdit není až tak rozhodující jako to, kdo jak to má v hlavě v pořádku a jestli má pro ježdění na motorce jakýsi vrozený cit a předpoklady :wink:
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

LukášM Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1866
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od LukášM »

zoid píše:Krizová je např. silnice Mělník-Dubá. Motorkáře obvykle pouštím neboť se snažím být ohleduplný, ale na této silnici se vyskytuje velmi vysoké procento dementních motorkářů. Dojedu-li tu kolonu třeba za dýchavičným autobusem nemám prakticky na těch pár přehledných úsecích co tu jsou šanci předjet. Začne to bzučet zezadu a já jsem bez šancí. Neustále se tu motaj motorkáři tvrdě si bránící své nepsané právo že motorka se pouští, já jsem takto odsouzen se třicet kilometrů plahočit. Jsou nebezpečný, drzí, je jich moc a padaj a následně ucpávaj silnici. Jezdí se tam pro zábavu ale ohleduplnost je tu mrtvola. Samozřejmě se najdou vyjímky a těm opravdu děkuju. Rychlí předvídající neomezující motorkář je pro mě vždy radost a překvapení...
Bohužel máš pravdu, že Dubá se stala závodní přírodní tratí pro většinu motorkářů...
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Roger Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1823
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Roger »

Podobna polozavodni trat je jisty usek na buchlovskych kopcich lemovana krizky s gumama a svickama...
Pri kontaktu davam najevo, ze jedu konstantne a plati at si tu skulinku najdou sami, to je podle me nejbezpecnejsi.
Jedna se o tento usek v obou smerech...:
http://bit.ly/lwYeBz
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

jou81 Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1034
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Brno / Hradec Králové
Vůz: XC90 MY17 Inscription

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od jou81 »

Pěkná přetlačovaná, sice starý, ale pořád hustý:

http://kolik.planetka.cz/bouracka_a3/index.htm
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614

S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.

maldini Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 422
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: šetřím na nové... :)
Bydliště: Brnisko, Vysočina

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od maldini »

Fuj, to je nechutné... Ale je to bohužel realita. Těm machírkům bych to ukazoval povinně, i když by to asi stejně nemělo význam...
_________________
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."

doktor Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3216
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od doktor »

jou81 píše:Pěkná přetlačovaná, sice starý, ale pořád hustý:

http://kolik.planetka.cz/bouracka_a3/index.htm

tak to je hodně slušná rozborka.... :%)
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Roger Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1823
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Roger »

"Audi A3 Bez-mozek"
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

jou81 Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1034
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Brno / Hradec Králové
Vůz: XC90 MY17 Inscription

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od jou81 »

Ještě si vzpomínám, kdysi jsem k tomuto četl, že řidič kamionu před střetem viděl jak mladík v Audi něco hledá v kastlíku.

EDIT, našel jsem to:

Do redakce jsme dostali následující e-mail a hlavně fotky:

Zasílám Vám nějaké foto, které jsem dnes pořídil asi 1 minutu po havárii. Nehoda se zřejmě odehrála takto, jak jsem se bavil s řidičem cisterny, než se psychicky zhroutil: řidič červené Audi A3 náhle před kamionem vjel do jeho pruhu a než se střetli tak řidič Audi se pro něco ohýbal pod volant.

Jel jsem hned za kamionem a ta Audina pod ní doslova projela,a odrazila se až od cisterny kamionu. Tahač normálně nadskočil do vzduchu, tak 1,5 metru. Jel 90 km/h a Audi tak 150. Přiložené foto mluví samo za sebe.

Vložte prosím tyto fotky na stránky do nehod ať si lidé uvědomují, co se na silnicích děje. Toto vše se odehrálo ani ne za 1 vteřinu, u Moravské Třebové.

Je to foceno mobilním telefonem.
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614

S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1611
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od lucki »

a to vsetko pre to, ze sa crash-testy robia len v malych rychlostiach. keby sa robili pri 150tke, tak by kazdy videl, ze nema sancu prezit v takej rychlosti nech ma cokolvek.

odpurucam Mythbusters demolition special, auto versus raketove sane, od minuty cca 3,20 je spomaleny zaber "vyparujuceho" sa auta. https://www.youtube.com/watch?v=iAKS3VkPfD4
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

Urvanej Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12113
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Urvanej »

Trasy o kterých mluvíte (Dubá a Buchláky) jsou důkazem smutnýho faktu, že motorkáři jsou tupá deprimovaná hovada, jejichž prioritou je se zabít a pokud možno sebou ještě někoho vzít(aspoň ty co tam jezdí "pilu". Já tam nikdy nebyl, ale bohužel jinak než že se to bude pravidelně sypat štěrkem se jich tam nezbaví. Zase otázka je, jesli neni lepčí je tam nechat, než aby prasili po celý čr. Já fakt nevim. Adroš je sice super, ale todle je už fakt moc. Jo a nemluvě o tom, že co takhle čtu občas na foru, tak klučina, najeto 1000km na kole nafasuje litra se 180koňma, protože šestikilo je slabý a hnedka hledá kde by se pořádně projel. Jakmile přijde sebemenší krizovka veme za brzdy a jakej byl. No a tatík co mu to koupil si řiká, že já mu nekoupil pistoli, je to levnější a jistější. Mrtvolky jsou mladý kluci bez zkušeností, co se vinou nešikovnýho systému získání papírů dostane mox brzo ke zbrani.
Snaha o omezení na 25kW od 18ti do 26 se minula naprosto účinkem, když vyndat restriktor na sání nebo vyměnit trisky umí každej moula. A navíc povolujou seškrtit stroj i ze 120kW na 25... Bohužel ale odhalit odškrcení neni tak jednoduchý, i když je to na zátahu stroje na první posezení znát.
Nezbývá než doufat v přirozený výběr...

Mythbusters: Vypovídající hodnota sice nula, ale je krásný, jak konec auta se ještě ani nehne a zbytek už neni :)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

metju Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1462
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od metju »

Podobná nehoda jako s tou A3 se stala před lety přímo u nás před barákem. Slečna s bílym fávem zastavila v odstavnym pruhu. Než vůbec stihla vystoupit, ona i fávo už byli namotaný na podvozku tahače i návěsu. Nebyl to vůbec hezký pohled...
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

tnemec Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1082
Registrován: 20 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od tnemec »

_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2159
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od tomasss »

Z tohodle pohledu se teda korejskej hrnec na rejzi ukazal v lepsim svetle :D
http://snopes.com/photos/accident/hoecrash.asp
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

dan2
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 753
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Vůz: S60 B5244S Geartronic

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od dan2 »

tomasss píše:
Z tohodle pohledu se teda korejskej hrnec na rejzi ukazal v lepsim svetle :D
http://snopes.com/photos/accident/hoecrash.asp
husty, kdyby mi to nekdo vypravel, tak bych tomu neveril, jako nuz do masla..
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic

neuman zdenek Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5744
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od neuman zdenek »

tomasss píše:
Z tohodle pohledu se teda korejskej hrnec na rejzi ukazal v lepsim svetle :D
http://snopes.com/photos/accident/hoecrash.asp
ty kráso ,pak tam nahoře jeď :crazy: :shock: :%)
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3077
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od eLzyx »

_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Ing.Magor Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 730
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Ing.Magor »

_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3077
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od eLzyx »

hele já nevim. Já si jel v klídku (ani nevim kolik), najednou 2-3cm souvislý vody (před zatáčkou sucho), tak jsem zpomalil a doufal, že to DSTC vyřeší (vyřešilo). Když jsem se mrknul za sebe jestli jsem svým rozevlátým stylem jízdy někoho neohrozil, tak jsem si všiml, že takových 100-150m za mnou cosi letí do svodidel, dává jeden "výkrut" a mizí v protisměru. Takže jsem zastavil a volal 158. To jsem ani netušil, že jim volám kolegy.

Každopádně, ráno jsem je oprasil. Je možný, že mi to chtěli vysvětlit.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Zpět na „o všem možném :-)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Giew, jirkaTDI, Warcz