Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 11954
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
- Dal poděkování: 3 poděkování
- Dostal poděkování: 12 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Ono je to o pozornosti, protože jednak mívaji motorky blinkry a druhak mávnutí na pozdrav je jen letmé puštění řídítek, nebo mávnutí, ale nízko, ale rozhodně to nevypadá jako ukazování směru. To že to někdo udělal tak, že se to dalo zaměnit je trestuhodný.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 307
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: C 70
- Dal poděkování: 2 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
ta krivotka je blba, horizont , dolík, zatáčka a nikdo tam nedodrzuje 50ku....musíš tam bejt rychlej, jak sem psal nejdriv zpomalil a pak zvedl ruku... jasnej signal ze se tam musim nacpat 

_________________
Volv
Volv
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 808
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Týn nad Vltavou / Neznašov
- Vůz: V60 T3 2.0 VEA 17'
- Dal poděkování: 5 poděkování
- Dostal poděkování: 3 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
to je přesně důvod, proč na křižovatce stojim až do tý doby, než si sem opravdu jistej, že vozidlo bude odbočovat. Už se mi to párkrát vyplatilo.
_________________
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 808
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Týn nad Vltavou / Neznašov
- Vůz: V60 T3 2.0 VEA 17'
- Dal poděkování: 5 poděkování
- Dostal poděkování: 3 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
nevim jestli jste to někdo četli - https://www.novinky.cz/krimi/235963-stret-policejniho-vozu-s-osobnim-na-jihu-cech-neprezili-ctyri-lide.html . Mám to pár kilometrů od baráku a kluk co jel s tou calibrou, tak bydlel 100 metrů ode mě. Znal jsem ho od vidění.
Naposledy upravil(a) THOmasoj dne 12 čer 2011 14:11, celkem upraveno 1 x.
_________________
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9735
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
- Dal poděkování: 20 poděkování
- Dostal poděkování: 14 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
je tam rok 2010 tak jsem si myslel. že třeba jeho brácha nebo něco takovýho přesně rok předtim
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 1914
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
- Dal poděkování: 3 poděkování
- Dostal poděkování: 3 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
tato srazka s PCR a pozarem je teda fakt docela masakr...4 lidi
to parte si ve spechu asi zapomeli precist nebo co...

to parte si ve spechu asi zapomeli precist nebo co...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9735
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
- Dal poděkování: 20 poděkování
- Dostal poděkování: 14 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
no. to parte je trochu jinak.Roger píše:tato srazka s PCR a pozarem je teda fakt docela masakr...4 lidi![]()
to parte si ve spechu asi zapomeli precist nebo co...
http://zpravy.idnes.cz/mladik-ktery-smetl-policejni-vuz-si-pred-rokem-sam-napsal-parte-psp-/krimi.aspx?c=A110613_093730_budejovice-zpravy_pp
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 3274
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
- Dal poděkování: 2 poděkování
- Dostal poděkování: 10 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
já ovšem nechápu, proč všichni mluví o "sportovním vozu" opel calibra...
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 1695
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň-jih
- Dal poděkování: 13 poděkování
- Dostal poděkování: 1 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
při páteční cestě na sraz v Trusalové jsme asi 1km za hranicí CZ/SK s Miroslavem viděli dost zblízka havárii motorkáře, který se rozšlehal o odbočující osobák. nebyl to pěkný pohled. máme to s manželkou před očima do teď. 
snad to přežil...

snad to přežil...
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvky: 425
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: šetřím na nové... :)
- Bydliště: Brnisko, Vysočina
- Dal poděkování: 1 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Bohužel, někteří jezdí jak hovada. Co na to říct - kolona, dvojitá plná čára, 3 motorky předjíždí... To je moje zkušenost po cestě do Trusalové... Pak nikoho nelituji: kdo chce kam...Harry píše:při páteční cestě na sraz v Trusalové jsme asi 1km za hranicí CZ/SK s Miroslavem viděli dost zblízka havárii motorkáře, který se rozšlehal o odbočující osobák. nebyl to pěkný pohled. máme to s manželkou před očima do teď.
snad to přežil...
_________________
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5234
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
- Dal poděkování: 4 poděkování
- Dostal poděkování: 20 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Motorkáři jsou kapitola sama pro sebe. Roněž při jízdě domu mě tady http://www.mapy.cz/#x=14.589863&y=49.009863&z=17&l=3&c=h předjíždělo sedm pitomců a to jsem jel v koloně jako pátý auto asi 80km/h a byl jsem někde na úrovni toho červenýho auta. Poslední to měl tak akorát před protijedoucím kamionem co vyjel ze zatáčky.maldini píše:Bohužel, někteří jezdí jak hovada. Co na to říct - kolona, dvojitá plná čára, 3 motorky předjíždí... To je moje zkušenost po cestě do Trusalové... Pak nikoho nelituji: kdo chce kam...Harry píše:při páteční cestě na sraz v Trusalové jsme asi 1km za hranicí CZ/SK s Miroslavem viděli dost zblízka havárii motorkáře, který se rozšlehal o odbočující osobák. nebyl to pěkný pohled. máme to s manželkou před očima do teď.
snad to přežil...
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
-
Online
- Radní
- Příspěvky: 3746
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
x 1
- Dal poděkování: 1 poděkování
- Dostal poděkování: 2 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Nejen motorkáři, nás se zas za každou cenu snažila předjet obstarožní dodávka. Kolona aut, jel jsem poslední a ten blbec se pokaždé ve vesnici rozjel na 80, na konci vesnice přes plnou a přes zebru.... kolona zrychlila za značkou na standartních 90 -100 a ten vůl zůstal v protisměru, protože těch 80 bylo max co mu to jelo ... 3 pokusy, pokaždé se dostal max na úroven mého zadního kola.
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 1121
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Praha
- Dostal poděkování: 14 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Btw představím tě programu VirtualDubdoktor píše:doktor píše:Takže, doplňující info k DN u Tuřan: nehoda se stala tak, jak jsem popisoval, spolujezdec (věk cca 17) zemřel, řidič (cca19) zatím ne, ale má krvácení do mozku a rozlámaný hrudník.
Podle neofiiálních info (místní drby) se v tomto úseku jezdí tzv. Ruleta. Za prachy se mlaďoši vyhecují a buď projedou, nebo ne.
Jak sem psal, na křižovatce není do poslední chvíle vidět, že něco jede, takže na RULETU ideální. Nehoda se stala v sobotu kolem 12,45, takže taky příznačná doba.
jenom doplním, že i ten druhej už je po smrti.
A pro zajímavost - natočil jsem o víkendu on board kamerou.
Je to dlouhé video, rozhodující moment je v čase 4:07

_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 11954
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
- Dal poděkování: 3 poděkování
- Dostal poděkování: 12 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Sám na mašině jezdim, neni to žádnej triskáč, ale 33kW stačí. Lidi co nikdy na motorce nejeli vůbec nemaji představu jak dobře se na ní orientuješ v provozu, víš přesně kde končí, začíná, jak je široká a kam se vejdeš. Nechci obhajovat pitomce co někoho omezujou neřkuli ohrožujou, ale z auta situace vypadá výrazně hůř než pro člověka sedícího na motorce, přecejen i ta nejslabší má 3-5x větší akceleraci než auto.
Osobně si myslim, že plná čára je mnohokrát uplně blbě a zbytečně zdržuje, protože na předjetí potřebuješ výrazně kratší dráhu.
Myslim, že pokud auto za sebou vidí motorku, měl by chvíli jet tam kde má, tzn. při pravém kraji, motorka udělá frnk a má pokoj, ale čtyřkolový blbečci co jakmile mě spatří najíždí na střed, v koloně neuhnou, i když se pohledy přes zrcátko setkaly, nebo náhodně v koloně otevřou dveře jsou ta nejhorší sorta řidičů a posbíral bych jim papíry, protože základem je ohleduplnost. Motorka nikoho nezdrží když ho pustí a heslo "když ne já tak nikdo", nemá na silnici co dělat.
Osobně jezdim na motorce do práce 100km od dubna do listopadu v jakémkoliv počasí a opravdu je to kolikrát lahůdka co si některý matláci na dvou a více nápravách potřebujou s vědomim tlustejch plechů na malý motorce dokazovat.
Osobně si myslim, že plná čára je mnohokrát uplně blbě a zbytečně zdržuje, protože na předjetí potřebuješ výrazně kratší dráhu.
Myslim, že pokud auto za sebou vidí motorku, měl by chvíli jet tam kde má, tzn. při pravém kraji, motorka udělá frnk a má pokoj, ale čtyřkolový blbečci co jakmile mě spatří najíždí na střed, v koloně neuhnou, i když se pohledy přes zrcátko setkaly, nebo náhodně v koloně otevřou dveře jsou ta nejhorší sorta řidičů a posbíral bych jim papíry, protože základem je ohleduplnost. Motorka nikoho nezdrží když ho pustí a heslo "když ne já tak nikdo", nemá na silnici co dělat.
Osobně jezdim na motorce do práce 100km od dubna do listopadu v jakémkoliv počasí a opravdu je to kolikrát lahůdka co si některý matláci na dvou a více nápravách potřebujou s vědomim tlustejch plechů na malý motorce dokazovat.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 425
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: šetřím na nové... :)
- Bydliště: Brnisko, Vysočina
- Dal poděkování: 1 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Svým způsobem máš pravdu a souhlasím s Tebou. Ale je to o té hranici, kdy už ohrožuješ ostatní. Já jsem dělal ještě klasický řidičák, to znamená na fechtla, na něm jsem jezdil asi od 12, cca. od 15 jsem začal na JAWA250, na kterou jsem si dělal papíry zároveň s autem. Jel jsem párkrát i na silnější, už nevím, co to bylo, ale je fakt, že pokud Ti chybí tahle postupná průprava, můžeš být v běžném provozu velmi nebezpečný. Ten odhad a reakce je lepší vypěstovat postupně než sednout na silnou mašinu a jet. Pak je to o náhodě - některým to riskování vyjde, jiným ne. A je problém v tom, že motorkáři předpokládají, že je řidiči aut vidí. Vezmi si, kolikrát jede člověk po dálnici nebo i jinde a musí často auto před sebou, jedoucí v levém pruhu, ač je pravý úplně volný, vyblikat, protože většina hňupů za volantem nekouká do zrcátek. Já motorky pouštím, protože je to pro mě bezpečnější než se přetlačovat. Ale chápu, že když někdo jede v autě a najednou se vedle něj objeví předjíždějící motorka, může se leknout a udělat cokoliv. Takže i toto by měli mít motorkáři na paměti, že o nich nemusí všichni vědět, a podle toho jet...
_________________
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."
-
Offline
- Příspěvky: 269
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: XC70 ex740-760-780
- Bydliště: Česká Lípa
- Dal poděkování: 7 poděkování
- Dostal poděkování: 7 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Krizová je např. silnice Mělník-Dubá. Motorkáře obvykle pouštím neboť se snažím být ohleduplný, ale na této silnici se vyskytuje velmi vysoké procento dementních motorkářů. Dojedu-li tu kolonu třeba za dýchavičným autobusem nemám prakticky na těch pár přehledných úsecích co tu jsou šanci předjet. Začne to bzučet zezadu a já jsem bez šancí. Neustále se tu motaj motorkáři tvrdě si bránící své nepsané právo že motorka se pouští, já jsem takto odsouzen se třicet kilometrů plahočit. Jsou nebezpečný, drzí, je jich moc a padaj a následně ucpávaj silnici. Jezdí se tam pro zábavu ale ohleduplnost je tu mrtvola. Samozřejmě se najdou vyjímky a těm opravdu děkuju. Rychlí předvídající neomezující motorkář je pro mě vždy radost a překvapení...
_________________
740/B230F-760/B230FT-780/B28E
740/B230F-760/B230FT-780/B28E
-
Offline
- Příspěvky: 1959
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
- Dal poděkování: 1 poděkování
- Dostal poděkování: 6 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Na čem kdo začne jezdit není až tak rozhodující jako to, kdo jak to má v hlavě v pořádku a jestli má pro ježdění na motorce jakýsi vrozený cit a předpokladymaldini píše:Svým způsobem máš pravdu a souhlasím s Tebou. Ale je to o té hranici, kdy už ohrožuješ ostatní. Já jsem dělal ještě klasický řidičák, to znamená na fechtla, na něm jsem jezdil asi od 12, cca. od 15 jsem začal na JAWA250, na kterou jsem si dělal papíry zároveň s autem. Jel jsem párkrát i na silnější, už nevím, co to bylo, ale je fakt, že pokud Ti chybí tahle postupná průprava, můžeš být v běžném provozu velmi nebezpečný. Ten odhad a reakce je lepší vypěstovat postupně než sednout na silnou mašinu a jet. Pak je to o náhodě - některým to riskování vyjde, jiným ne.

_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 1959
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
- Dal poděkování: 1 poděkování
- Dostal poděkování: 6 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Bohužel máš pravdu, že Dubá se stala závodní přírodní tratí pro většinu motorkářů...zoid píše:Krizová je např. silnice Mělník-Dubá. Motorkáře obvykle pouštím neboť se snažím být ohleduplný, ale na této silnici se vyskytuje velmi vysoké procento dementních motorkářů. Dojedu-li tu kolonu třeba za dýchavičným autobusem nemám prakticky na těch pár přehledných úsecích co tu jsou šanci předjet. Začne to bzučet zezadu a já jsem bez šancí. Neustále se tu motaj motorkáři tvrdě si bránící své nepsané právo že motorka se pouští, já jsem takto odsouzen se třicet kilometrů plahočit. Jsou nebezpečný, drzí, je jich moc a padaj a následně ucpávaj silnici. Jezdí se tam pro zábavu ale ohleduplnost je tu mrtvola. Samozřejmě se najdou vyjímky a těm opravdu děkuju. Rychlí předvídající neomezující motorkář je pro mě vždy radost a překvapení...
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 1914
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
- Dal poděkování: 3 poděkování
- Dostal poděkování: 3 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Podobna polozavodni trat je jisty usek na buchlovskych kopcich lemovana krizky s gumama a svickama...
Pri kontaktu davam najevo, ze jedu konstantne a plati at si tu skulinku najdou sami, to je podle me nejbezpecnejsi.
Jedna se o tento usek v obou smerech...:
http://bit.ly/lwYeBz
Pri kontaktu davam najevo, ze jedu konstantne a plati at si tu skulinku najdou sami, to je podle me nejbezpecnejsi.
Jedna se o tento usek v obou smerech...:
http://bit.ly/lwYeBz
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
- Dal poděkování: 10 poděkování
- Dostal poděkování: 20 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Offline
- Příspěvky: 425
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: šetřím na nové... :)
- Bydliště: Brnisko, Vysočina
- Dal poděkování: 1 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Fuj, to je nechutné... Ale je to bohužel realita. Těm machírkům bych to ukazoval povinně, i když by to asi stejně nemělo význam...
_________________
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."
-
Offline
- Příspěvky: 3274
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
- Dal poděkování: 2 poděkování
- Dostal poděkování: 10 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
jou81 píše:Pěkná přetlačovaná, sice starý, ale pořád hustý:
http://kolik.planetka.cz/bouracka_a3/index.htm
tak to je hodně slušná rozborka....

_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 1914
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
- Dal poděkování: 3 poděkování
- Dostal poděkování: 3 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
"Audi A3 Bez-mozek"
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
- Dal poděkování: 10 poděkování
- Dostal poděkování: 20 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Ještě si vzpomínám, kdysi jsem k tomuto četl, že řidič kamionu před střetem viděl jak mladík v Audi něco hledá v kastlíku.
EDIT, našel jsem to:
Do redakce jsme dostali následující e-mail a hlavně fotky:
Zasílám Vám nějaké foto, které jsem dnes pořídil asi 1 minutu po havárii. Nehoda se zřejmě odehrála takto, jak jsem se bavil s řidičem cisterny, než se psychicky zhroutil: řidič červené Audi A3 náhle před kamionem vjel do jeho pruhu a než se střetli tak řidič Audi se pro něco ohýbal pod volant.
Jel jsem hned za kamionem a ta Audina pod ní doslova projela,a odrazila se až od cisterny kamionu. Tahač normálně nadskočil do vzduchu, tak 1,5 metru. Jel 90 km/h a Audi tak 150. Přiložené foto mluví samo za sebe.
Vložte prosím tyto fotky na stránky do nehod ať si lidé uvědomují, co se na silnicích děje. Toto vše se odehrálo ani ne za 1 vteřinu, u Moravské Třebové.
Je to foceno mobilním telefonem.
EDIT, našel jsem to:
Do redakce jsme dostali následující e-mail a hlavně fotky:
Zasílám Vám nějaké foto, které jsem dnes pořídil asi 1 minutu po havárii. Nehoda se zřejmě odehrála takto, jak jsem se bavil s řidičem cisterny, než se psychicky zhroutil: řidič červené Audi A3 náhle před kamionem vjel do jeho pruhu a než se střetli tak řidič Audi se pro něco ohýbal pod volant.
Jel jsem hned za kamionem a ta Audina pod ní doslova projela,a odrazila se až od cisterny kamionu. Tahač normálně nadskočil do vzduchu, tak 1,5 metru. Jel 90 km/h a Audi tak 150. Přiložené foto mluví samo za sebe.
Vložte prosím tyto fotky na stránky do nehod ať si lidé uvědomují, co se na silnicích děje. Toto vše se odehrálo ani ne za 1 vteřinu, u Moravské Třebové.
Je to foceno mobilním telefonem.
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Offline
- Příspěvky: 1699
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
- Dal poděkování: 2 poděkování
- Dostal poděkování: 3 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
a to vsetko pre to, ze sa crash-testy robia len v malych rychlostiach. keby sa robili pri 150tke, tak by kazdy videl, ze nema sancu prezit v takej rychlosti nech ma cokolvek.
odpurucam Mythbusters demolition special, auto versus raketove sane, od minuty cca 3,20 je spomaleny zaber "vyparujuceho" sa auta.
odpurucam Mythbusters demolition special, auto versus raketove sane, od minuty cca 3,20 je spomaleny zaber "vyparujuceho" sa auta.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé