Trasy o kterých mluvíte (Dubá a Buchláky) jsou důkazem smutnýho faktu, že motorkáři jsou tupá deprimovaná hovada, jejichž prioritou je se zabít a pokud možno sebou ještě někoho vzít(aspoň ty co tam jezdí "pilu". Já tam nikdy nebyl, ale bohužel jinak než že se to bude pravidelně sypat štěrkem se jich tam nezbaví. Zase otázka je, jesli neni lepčí je tam nechat, než aby prasili po celý čr. Já fakt nevim. Adroš je sice super, ale todle je už fakt moc. Jo a nemluvě o tom, že co takhle čtu občas na foru, tak klučina, najeto 1000km na kole nafasuje litra se 180koňma, protože šestikilo je slabý a hnedka hledá kde by se pořádně projel. Jakmile přijde sebemenší krizovka veme za brzdy a jakej byl. No a tatík co mu to koupil si řiká, že já mu nekoupil pistoli, je to levnější a jistější. Mrtvolky jsou mladý kluci bez zkušeností, co se vinou nešikovnýho systému získání papírů dostane mox brzo ke zbrani.
Snaha o omezení na 25kW od 18ti do 26 se minula naprosto účinkem, když vyndat restriktor na sání nebo vyměnit trisky umí každej moula. A navíc povolujou seškrtit stroj i ze 120kW na 25... Bohužel ale odhalit odškrcení neni tak jednoduchý, i když je to na zátahu stroje na první posezení znát.
Nezbývá než doufat v přirozený výběr...
Mythbusters: Vypovídající hodnota sice nula, ale je krásný, jak konec auta se ještě ani nehne a zbytek už neni
