Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 11954
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 12 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Urvanej »

Ono je to o pozornosti, protože jednak mívaji motorky blinkry a druhak mávnutí na pozdrav je jen letmé puštění řídítek, nebo mávnutí, ale nízko, ale rozhodně to nevypadá jako ukazování směru. To že to někdo udělal tak, že se to dalo zaměnit je trestuhodný.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

LADA11
Offline
Příspěvky: 307
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Vůz: C 70
Dal poděkování: 2 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od LADA11 »

ta krivotka je blba, horizont , dolík, zatáčka a nikdo tam nedodrzuje 50ku....musíš tam bejt rychlej, jak sem psal nejdriv zpomalil a pak zvedl ruku... jasnej signal ze se tam musim nacpat :no:
_________________
Volv

THOmasoj
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 808
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Týn nad Vltavou / Neznašov
Vůz: V60 T3 2.0 VEA 17'
Dal poděkování: 5 poděkování
Dostal poděkování: 3 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od THOmasoj »

to je přesně důvod, proč na křižovatce stojim až do tý doby, než si sem opravdu jistej, že vozidlo bude odbočovat. Už se mi to párkrát vyplatilo.
_________________
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW

THOmasoj
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 808
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Týn nad Vltavou / Neznašov
Vůz: V60 T3 2.0 VEA 17'
Dal poděkování: 5 poděkování
Dostal poděkování: 3 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od THOmasoj »

nevim jestli jste to někdo četli - https://www.novinky.cz/krimi/235963-stret-policejniho-vozu-s-osobnim-na-jihu-cech-neprezili-ctyri-lide.html . Mám to pár kilometrů od baráku a kluk co jel s tou calibrou, tak bydlel 100 metrů ode mě. Znal jsem ho od vidění.
Naposledy upravil(a) THOmasoj dne 12 čer 2011 14:11, celkem upraveno 1 x.
_________________
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9735
Registrován: 15 roků
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3
Dal poděkování: 20 poděkování
Dostal poděkování: 14 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od hajnej »

je tam rok 2010 tak jsem si myslel. že třeba jeho brácha nebo něco takovýho přesně rok předtim
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1914
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 3 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Roger »

tato srazka s PCR a pozarem je teda fakt docela masakr...4 lidi :(
to parte si ve spechu asi zapomeli precist nebo co...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9735
Registrován: 15 roků
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3
Dal poděkování: 20 poděkování
Dostal poděkování: 14 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od hajnej »

Roger píše:tato srazka s PCR a pozarem je teda fakt docela masakr...4 lidi :(
to parte si ve spechu asi zapomeli precist nebo co...
no. to parte je trochu jinak.
http://zpravy.idnes.cz/mladik-ktery-smetl-policejni-vuz-si-pred-rokem-sam-napsal-parte-psp-/krimi.aspx?c=A110613_093730_budejovice-zpravy_pp
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3274
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 10 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od doktor »

já ovšem nechápu, proč všichni mluví o "sportovním vozu" opel calibra...
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Harry
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1695
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Plzeň-jih
Dal poděkování: 13 poděkování
Dostal poděkování: 1 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Harry »

při páteční cestě na sraz v Trusalové jsme asi 1km za hranicí CZ/SK s Miroslavem viděli dost zblízka havárii motorkáře, který se rozšlehal o odbočující osobák. nebyl to pěkný pohled. máme to s manželkou před očima do teď. :(

snad to přežil...
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW

maldini
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 425
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: šetřím na nové... :)
Bydliště: Brnisko, Vysočina
Dal poděkování: 1 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od maldini »

Harry píše:při páteční cestě na sraz v Trusalové jsme asi 1km za hranicí CZ/SK s Miroslavem viděli dost zblízka havárii motorkáře, který se rozšlehal o odbočující osobák. nebyl to pěkný pohled. máme to s manželkou před očima do teď. :(

snad to přežil...
Bohužel, někteří jezdí jak hovada. Co na to říct - kolona, dvojitá plná čára, 3 motorky předjíždí... To je moje zkušenost po cestě do Trusalové... Pak nikoho nelituji: kdo chce kam...
_________________
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5234
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 20 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Honza »

maldini píše:
Harry píše:při páteční cestě na sraz v Trusalové jsme asi 1km za hranicí CZ/SK s Miroslavem viděli dost zblízka havárii motorkáře, který se rozšlehal o odbočující osobák. nebyl to pěkný pohled. máme to s manželkou před očima do teď. :(

snad to přežil...
Bohužel, někteří jezdí jak hovada. Co na to říct - kolona, dvojitá plná čára, 3 motorky předjíždí... To je moje zkušenost po cestě do Trusalové... Pak nikoho nelituji: kdo chce kam...
Motorkáři jsou kapitola sama pro sebe. Roněž při jízdě domu mě tady http://www.mapy.cz/#x=14.589863&y=49.009863&z=17&l=3&c=h předjíždělo sedm pitomců a to jsem jel v koloně jako pátý auto asi 80km/h a byl jsem někde na úrovni toho červenýho auta. Poslední to měl tak akorát před protijedoucím kamionem co vyjel ze zatáčky.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány

yoby
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 3746
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 2 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od yoby »

Nejen motorkáři, nás se zas za každou cenu snažila předjet obstarožní dodávka. Kolona aut, jel jsem poslední a ten blbec se pokaždé ve vesnici rozjel na 80, na konci vesnice přes plnou a přes zebru.... kolona zrychlila za značkou na standartních 90 -100 a ten vůl zůstal v protisměru, protože těch 80 bylo max co mu to jelo ... 3 pokusy, pokaždé se dostal max na úroven mého zadního kola.
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1121
Registrován: 20 roků
Bydliště: Praha
Dostal poděkování: 14 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od tnemec »

doktor píše:
doktor píše:Takže, doplňující info k DN u Tuřan: nehoda se stala tak, jak jsem popisoval, spolujezdec (věk cca 17) zemřel, řidič (cca19) zatím ne, ale má krvácení do mozku a rozlámaný hrudník.

Podle neofiiálních info (místní drby) se v tomto úseku jezdí tzv. Ruleta. Za prachy se mlaďoši vyhecují a buď projedou, nebo ne.

Jak sem psal, na křižovatce není do poslední chvíle vidět, že něco jede, takže na RULETU ideální. Nehoda se stala v sobotu kolem 12,45, takže taky příznačná doba.

jenom doplním, že i ten druhej už je po smrti.

A pro zajímavost - natočil jsem o víkendu on board kamerou.
Je to dlouhé video, rozhodující moment je v čase 4:07

Btw představím tě programu VirtualDub :-) tím se daj z kamerky vysekávat kratší úseky než těch 5 minut, co má celé to AVI. Jinak IMHO ti motorkáři byli dost na pohodu... Kein Stress
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 11954
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 12 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Urvanej »

Sám na mašině jezdim, neni to žádnej triskáč, ale 33kW stačí. Lidi co nikdy na motorce nejeli vůbec nemaji představu jak dobře se na ní orientuješ v provozu, víš přesně kde končí, začíná, jak je široká a kam se vejdeš. Nechci obhajovat pitomce co někoho omezujou neřkuli ohrožujou, ale z auta situace vypadá výrazně hůř než pro člověka sedícího na motorce, přecejen i ta nejslabší má 3-5x větší akceleraci než auto.
Osobně si myslim, že plná čára je mnohokrát uplně blbě a zbytečně zdržuje, protože na předjetí potřebuješ výrazně kratší dráhu.
Myslim, že pokud auto za sebou vidí motorku, měl by chvíli jet tam kde má, tzn. při pravém kraji, motorka udělá frnk a má pokoj, ale čtyřkolový blbečci co jakmile mě spatří najíždí na střed, v koloně neuhnou, i když se pohledy přes zrcátko setkaly, nebo náhodně v koloně otevřou dveře jsou ta nejhorší sorta řidičů a posbíral bych jim papíry, protože základem je ohleduplnost. Motorka nikoho nezdrží když ho pustí a heslo "když ne já tak nikdo", nemá na silnici co dělat.
Osobně jezdim na motorce do práce 100km od dubna do listopadu v jakémkoliv počasí a opravdu je to kolikrát lahůdka co si některý matláci na dvou a více nápravách potřebujou s vědomim tlustejch plechů na malý motorce dokazovat.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

maldini
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 425
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: šetřím na nové... :)
Bydliště: Brnisko, Vysočina
Dal poděkování: 1 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od maldini »

Svým způsobem máš pravdu a souhlasím s Tebou. Ale je to o té hranici, kdy už ohrožuješ ostatní. Já jsem dělal ještě klasický řidičák, to znamená na fechtla, na něm jsem jezdil asi od 12, cca. od 15 jsem začal na JAWA250, na kterou jsem si dělal papíry zároveň s autem. Jel jsem párkrát i na silnější, už nevím, co to bylo, ale je fakt, že pokud Ti chybí tahle postupná průprava, můžeš být v běžném provozu velmi nebezpečný. Ten odhad a reakce je lepší vypěstovat postupně než sednout na silnou mašinu a jet. Pak je to o náhodě - některým to riskování vyjde, jiným ne. A je problém v tom, že motorkáři předpokládají, že je řidiči aut vidí. Vezmi si, kolikrát jede člověk po dálnici nebo i jinde a musí často auto před sebou, jedoucí v levém pruhu, ač je pravý úplně volný, vyblikat, protože většina hňupů za volantem nekouká do zrcátek. Já motorky pouštím, protože je to pro mě bezpečnější než se přetlačovat. Ale chápu, že když někdo jede v autě a najednou se vedle něj objeví předjíždějící motorka, může se leknout a udělat cokoliv. Takže i toto by měli mít motorkáři na paměti, že o nich nemusí všichni vědět, a podle toho jet...
_________________
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."

zoid
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 269
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: XC70 ex740-760-780
Bydliště: Česká Lípa
Dal poděkování: 7 poděkování
Dostal poděkování: 7 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od zoid »

Krizová je např. silnice Mělník-Dubá. Motorkáře obvykle pouštím neboť se snažím být ohleduplný, ale na této silnici se vyskytuje velmi vysoké procento dementních motorkářů. Dojedu-li tu kolonu třeba za dýchavičným autobusem nemám prakticky na těch pár přehledných úsecích co tu jsou šanci předjet. Začne to bzučet zezadu a já jsem bez šancí. Neustále se tu motaj motorkáři tvrdě si bránící své nepsané právo že motorka se pouští, já jsem takto odsouzen se třicet kilometrů plahočit. Jsou nebezpečný, drzí, je jich moc a padaj a následně ucpávaj silnici. Jezdí se tam pro zábavu ale ohleduplnost je tu mrtvola. Samozřejmě se najdou vyjímky a těm opravdu děkuju. Rychlí předvídající neomezující motorkář je pro mě vždy radost a překvapení...
_________________
740/B230F-760/B230FT-780/B28E

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1959
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 6 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od LukášM »

maldini píše:Svým způsobem máš pravdu a souhlasím s Tebou. Ale je to o té hranici, kdy už ohrožuješ ostatní. Já jsem dělal ještě klasický řidičák, to znamená na fechtla, na něm jsem jezdil asi od 12, cca. od 15 jsem začal na JAWA250, na kterou jsem si dělal papíry zároveň s autem. Jel jsem párkrát i na silnější, už nevím, co to bylo, ale je fakt, že pokud Ti chybí tahle postupná průprava, můžeš být v běžném provozu velmi nebezpečný. Ten odhad a reakce je lepší vypěstovat postupně než sednout na silnou mašinu a jet. Pak je to o náhodě - některým to riskování vyjde, jiným ne.
Na čem kdo začne jezdit není až tak rozhodující jako to, kdo jak to má v hlavě v pořádku a jestli má pro ježdění na motorce jakýsi vrozený cit a předpoklady :wink:
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1959
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 6 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od LukášM »

zoid píše:Krizová je např. silnice Mělník-Dubá. Motorkáře obvykle pouštím neboť se snažím být ohleduplný, ale na této silnici se vyskytuje velmi vysoké procento dementních motorkářů. Dojedu-li tu kolonu třeba za dýchavičným autobusem nemám prakticky na těch pár přehledných úsecích co tu jsou šanci předjet. Začne to bzučet zezadu a já jsem bez šancí. Neustále se tu motaj motorkáři tvrdě si bránící své nepsané právo že motorka se pouští, já jsem takto odsouzen se třicet kilometrů plahočit. Jsou nebezpečný, drzí, je jich moc a padaj a následně ucpávaj silnici. Jezdí se tam pro zábavu ale ohleduplnost je tu mrtvola. Samozřejmě se najdou vyjímky a těm opravdu děkuju. Rychlí předvídající neomezující motorkář je pro mě vždy radost a překvapení...
Bohužel máš pravdu, že Dubá se stala závodní přírodní tratí pro většinu motorkářů...
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1914
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 3 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Roger »

Podobna polozavodni trat je jisty usek na buchlovskych kopcich lemovana krizky s gumama a svickama...
Pri kontaktu davam najevo, ze jedu konstantne a plati at si tu skulinku najdou sami, to je podle me nejbezpecnejsi.
Jedna se o tento usek v obou smerech...:
http://bit.ly/lwYeBz
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

jou81
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1071
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno / Hradec Králové
Vůz: XC90 MY17 Inscription
Dal poděkování: 10 poděkování
Dostal poděkování: 20 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od jou81 »

Pěkná přetlačovaná, sice starý, ale pořád hustý:

http://kolik.planetka.cz/bouracka_a3/index.htm
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614

S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.

maldini
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 425
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: šetřím na nové... :)
Bydliště: Brnisko, Vysočina
Dal poděkování: 1 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od maldini »

Fuj, to je nechutné... Ale je to bohužel realita. Těm machírkům bych to ukazoval povinně, i když by to asi stejně nemělo význam...
_________________
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3274
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 10 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od doktor »

jou81 píše:Pěkná přetlačovaná, sice starý, ale pořád hustý:

http://kolik.planetka.cz/bouracka_a3/index.htm

tak to je hodně slušná rozborka.... :%)
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1914
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 3 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Roger »

"Audi A3 Bez-mozek"
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

jou81
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1071
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno / Hradec Králové
Vůz: XC90 MY17 Inscription
Dal poděkování: 10 poděkování
Dostal poděkování: 20 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od jou81 »

Ještě si vzpomínám, kdysi jsem k tomuto četl, že řidič kamionu před střetem viděl jak mladík v Audi něco hledá v kastlíku.

EDIT, našel jsem to:

Do redakce jsme dostali následující e-mail a hlavně fotky:

Zasílám Vám nějaké foto, které jsem dnes pořídil asi 1 minutu po havárii. Nehoda se zřejmě odehrála takto, jak jsem se bavil s řidičem cisterny, než se psychicky zhroutil: řidič červené Audi A3 náhle před kamionem vjel do jeho pruhu a než se střetli tak řidič Audi se pro něco ohýbal pod volant.

Jel jsem hned za kamionem a ta Audina pod ní doslova projela,a odrazila se až od cisterny kamionu. Tahač normálně nadskočil do vzduchu, tak 1,5 metru. Jel 90 km/h a Audi tak 150. Přiložené foto mluví samo za sebe.

Vložte prosím tyto fotky na stránky do nehod ať si lidé uvědomují, co se na silnicích děje. Toto vše se odehrálo ani ne za 1 vteřinu, u Moravské Třebové.

Je to foceno mobilním telefonem.
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614

S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1699
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 3 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od lucki »

a to vsetko pre to, ze sa crash-testy robia len v malych rychlostiach. keby sa robili pri 150tke, tak by kazdy videl, ze nema sancu prezit v takej rychlosti nech ma cokolvek.

odpurucam Mythbusters demolition special, auto versus raketove sane, od minuty cca 3,20 je spomaleny zaber "vyparujuceho" sa auta.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

Zpět na „o všem možném :-)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé