Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 267
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: XC70 ex740-760-780
- Bydliště: Česká Lípa
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Opravdu síla...
Tak nějak nevím jestli to sem patří, v každým případě "Upozornění - drsná realita"
http://zakony-online.cz/jawich/
Tak nějak nevím jestli to sem patří, v každým případě "Upozornění - drsná realita"
http://zakony-online.cz/jawich/
_________________
740/B230F-760/B230FT-780/B28E
740/B230F-760/B230FT-780/B28E
-
Offline
- Příspěvky: 418
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: šetřím na nové... :)
- Bydliště: Brnisko, Vysočina
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
zoid píše:Opravdu síla...
Tak nějak nevím jestli to sem patří, v každým případě "Upozornění - drsná realita"
http://zakony-online.cz/jawich/
















_________________
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."
-
Offline
- Příspěvky: 1184
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: VOLVO 760 GLE ; VOLVO V70 I.
- Bydliště: Brno;Nový Lískovec
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
_________________
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895
-
Offline
- Příspěvky: 306
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rajhrad
- Vůz: BYLO: S60 2,4T, 147kw, 01 zlatá metalíza
- Bydliště: Rajhrad- Brno-venkov
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
No to je hnus, velebnosti, pokud byl v lihu nebo fet sebrat papíry a narvat mu je do pr...
a nebo novej adrenalinovej sport
a nebo novej adrenalinovej sport

_________________
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120
-
Offline
- Příspěvky: 3187
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Jak správně podotknul někdo v diskusi, kdyby nebyl víkend tak by jej jistě zastavil nějaký polský či bulharský hrdina blokem motoru svého kamionu.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 1901
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
docela sila stretnout bile Evo X bez znacek ve 110-ti v protismeru... doprdele, ze ani jeden kamion s kulatinou, to by mu v nosu asi nezostal bilej kamen na kameni..
-
Offline
- Příspěvky: 3187
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Jak říkám, u nás za barákem je to divoký, tohle mám cca 2 km od baráku přímou silnicí.
Obrázek 27 vypovídá o všem, už pomalu není kam sázet ty kříže. (jsou po obou stranách , je tam i guma z motorky, atd.)
http://www.hzskladno.cz/?det=1532
Tady to je celkem jednoznačné, viz obr 27: modrej zmetek jede dle obrázku zleva, nedá přednost v jízdě a vlítne do křižovatky. Z vedlejší silnice nevidí na hlavní ani houno, jednak se tam najíždí do kopce a jednak nevidí přes řepku.
Od Slaného ( na obrázku 27 vzdálená silnice) jede po hlavní stříbrňák a modráka samozřejmě nemůže vidět, páč je do poslední chvíle schovaný pod silnící a za řepkou. Šlupka na řidičova vrata posílá modrák svinským krokem a kotoulem do řepky do opačného rohu ringu a stříbrňák ke své nevůli brzdí na svodidlu.
Vzhledem k tomu, že hůře na tom byli 2 mlaďoši, kteří se proletěli vtulníkem, tak celkem jistě právě tito dva borci seděli v modrákovi. Při boční šlupce bývají lidi zpřelámaní více, je to přeci jen "méně přirozené" lámání než předozadní a auto má menší boční ochranu.
Ale zeptám se Honzíka (kolega), jak vidím na fotkách, tak se činil a ani se nepochlubil.
EDIT: když koukám na to video, tak v závěrečné sekvenci je zátiší s polem kde je řepka pouze vyšlapaná, takže modrák tam doletěl slušným žaboskokem - nedivil bych se kdyby tam hupsnul přes to svodidlo.
Závěr: dva bezmozci v modrém trpaslíkovi dělali mistry světa a nedivil bych se kdyby alespoň ten řidič skončil s křížem v řepce. Na konci videa je vidět, jak má modré auto zlikvidovaný bok, prostor pro řidiče tam skoro není (čas 6:20). Nutno dodat, že vedlejší silnice je opatřená STOP-kou
Obrázek 27 vypovídá o všem, už pomalu není kam sázet ty kříže. (jsou po obou stranách , je tam i guma z motorky, atd.)
http://www.hzskladno.cz/?det=1532
Tady to je celkem jednoznačné, viz obr 27: modrej zmetek jede dle obrázku zleva, nedá přednost v jízdě a vlítne do křižovatky. Z vedlejší silnice nevidí na hlavní ani houno, jednak se tam najíždí do kopce a jednak nevidí přes řepku.
Od Slaného ( na obrázku 27 vzdálená silnice) jede po hlavní stříbrňák a modráka samozřejmě nemůže vidět, páč je do poslední chvíle schovaný pod silnící a za řepkou. Šlupka na řidičova vrata posílá modrák svinským krokem a kotoulem do řepky do opačného rohu ringu a stříbrňák ke své nevůli brzdí na svodidlu.
Vzhledem k tomu, že hůře na tom byli 2 mlaďoši, kteří se proletěli vtulníkem, tak celkem jistě právě tito dva borci seděli v modrákovi. Při boční šlupce bývají lidi zpřelámaní více, je to přeci jen "méně přirozené" lámání než předozadní a auto má menší boční ochranu.
Ale zeptám se Honzíka (kolega), jak vidím na fotkách, tak se činil a ani se nepochlubil.

EDIT: když koukám na to video, tak v závěrečné sekvenci je zátiší s polem kde je řepka pouze vyšlapaná, takže modrák tam doletěl slušným žaboskokem - nedivil bych se kdyby tam hupsnul přes to svodidlo.
Závěr: dva bezmozci v modrém trpaslíkovi dělali mistry světa a nedivil bych se kdyby alespoň ten řidič skončil s křížem v řepce. Na konci videa je vidět, jak má modré auto zlikvidovaný bok, prostor pro řidiče tam skoro není (čas 6:20). Nutno dodat, že vedlejší silnice je opatřená STOP-kou
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5023
- Registrován: 21 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Křížky jsou malí a nejsou vidět. Nechával bych tam ty auta (vraky) , pěkně postavit na pár panelú aby byli trochu vejš. Pamatuju že v Budějcích za totáče při dnu SNB se každej rok vystavovali okolo kašny nejdorší vraky z bouraček za uplynulí rok. Podívaná docela slušná.doktor píše: už pomalu není kam sázet ty kříže. (jsou po obou stranách , je tam i guma z motorky, atd.)
Vzhledem k tomu, že hůře na tom byli 2 mlaďoši, kteří se proletěli vtulníkem, tak celkem jistě právě tito dva borci seděli v modrákovi. Při boční šlupce bývají lidi zpřelámaní více, je to přeci jen "méně přirozené" lámání než předozadní a auto má menší boční ochranu.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5082
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
V 10:30 bylo první hlášení o tom blbovi jedoucím v protisměru u Turnova - když si uvědomím, že jsem tím úsekem projížděl cca 10 minut předtím (i s přítelkyní a Lachtánětem), tak mi není zrovna příjemně...
auto v protisměru jsem už na dálnici potkal v životě dvakrát - pokaždé to bylo opravdu "jentaktak"


_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 1184
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: VOLVO 760 GLE ; VOLVO V70 I.
- Bydliště: Brno;Nový Lískovec
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
nejhorší , že většinou neublíží jenom soběLachtan píše:V 10:30 bylo první hlášení o tom blbovi jedoucím v protisměru u Turnova - když si uvědomím, že jsem tím úsekem projížděl cca 10 minut předtím (i s přítelkyní a Lachtánětem), tak mi není zrovna příjemně...
auto v protisměru jsem už na dálnici potkal v životě dvakrát - pokaždé to bylo opravdu "jentaktak"a o jednoho dobrého kamaráda jsem kvůli podobnému zm..ovi už takhle před lety přišel...






_________________
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895
-
Offline
- Příspěvky: 1582
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
tu na slovensku bol tiez taky expert... stary pan nejako blbo odbocil na vyjazd a presiel od lamaca az netusim kam... este ho natocila aj kamera v tuneli...
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 3187
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Takže, doplňující info k DN u Tuřan: nehoda se stala tak, jak jsem popisoval, spolujezdec (věk cca 17) zemřel, řidič (cca19) zatím ne, ale má krvácení do mozku a rozlámaný hrudník.
Podle neofiiálních info (místní drby) se v tomto úseku jezdí tzv. Ruleta. Za prachy se mlaďoši vyhecují a buď projedou, nebo ne.
Jak sem psal, na křižovatce není do poslední chvíle vidět, že něco jede, takže na RULETU ideální. Nehoda se stala v sobotu kolem 12,45, takže taky příznačná doba.
Podle neofiiálních info (místní drby) se v tomto úseku jezdí tzv. Ruleta. Za prachy se mlaďoši vyhecují a buď projedou, nebo ne.
Jak sem psal, na křižovatce není do poslední chvíle vidět, že něco jede, takže na RULETU ideální. Nehoda se stala v sobotu kolem 12,45, takže taky příznačná doba.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 3187
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
i takhle to může vypadat 1,2,3, byl si živý a jsi po smrti....
bez varování, bez šance, drsné....
Nicméně, já bych tedy rozhodně zastavil, kdybych jel kolem.
bez varování, bez šance, drsné....
Nicméně, já bych tedy rozhodně zastavil, kdybych jel kolem.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 8 - Kobylisy
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Podle neofiiálních info (místní drby) se v tomto úseku jezdí tzv. Ruleta. Za prachy se mlaďoši vyhecují a buď projedou, nebo ne.
Jak sem psal, na křižovatce není do poslední chvíle vidět, že něco jede, takže na RULETU ideální. Nehoda se stala v sobotu kolem 12,45, takže taky příznačná doba.[/quote]
Díky za informaci. Jezdím tamtudy poměrně často a s dítětem... Párkrát už mi tam někdo vletěl, ale spíš nezáměrně. Tak zase budu o něco předvídavější...
Jak sem psal, na křižovatce není do poslední chvíle vidět, že něco jede, takže na RULETU ideální. Nehoda se stala v sobotu kolem 12,45, takže taky příznačná doba.[/quote]
Díky za informaci. Jezdím tamtudy poměrně často a s dítětem... Párkrát už mi tam někdo vletěl, ale spíš nezáměrně. Tak zase budu o něco předvídavější...
_________________
je: Volvo 945 Polar, B200F (Polárka)
Volvo 940 GLE, B200F
bylo: Volvo 740 GL, B230F
je: Volvo 945 Polar, B200F (Polárka)
Volvo 940 GLE, B200F
bylo: Volvo 740 GL, B230F
-
Offline
- Příspěvky: 1184
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: VOLVO 760 GLE ; VOLVO V70 I.
- Bydliště: Brno;Nový Lískovec
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
doktore , tak to je opravdu drsné video



_________________
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895
-
Offline
- Příspěvky: 3070
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
to vypadá, že se mu vzpříčil výfuk
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 820
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Týn nad Vltavou / Neznašov
- Vůz: V60 T3 2.0 VEA 17'
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
když se koukneš pořádně, je tam vidět nějakej bordel, takže bych to spíš tipoval na proražený pneu... Každopádně je to pěkně hnusný videoeLzyx píše:to vypadá, že se mu vzpříčil výfuk
_________________
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2356
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Viděl jsem na vlastní oči šprajcnutý výfuk na pažoutu a vypadalo to úplně stejně, jen s tím rozdílem, že skončil v poli vedle silnice a na kolech.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 1184
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: VOLVO 760 GLE ; VOLVO V70 I.
- Bydliště: Brno;Nový Lískovec
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
to je ten lepší případjarek.krizan píše:Viděl jsem na vlastní oči šprajcnutý výfuk na pažoutu a vypadalo to úplně stejně, jen s tím rozdílem, že skončil v poli vedle silnice a na kolech.

_________________
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895
-
Offline
- Příspěvky: 3187
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
podívejte se pořádně, pausněte si to a na silnici je vidět nějaká hrouda na kterou najel a trefil jí zřejmě středním dílem výfuku.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 1184
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: VOLVO 760 GLE ; VOLVO V70 I.
- Bydliště: Brno;Nový Lískovec
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
jj na něco najel , něco tam už leželodoktor píše:podívejte se pořádně, pausněte si to a na silnici je vidět nějaká hrouda na kterou najel a trefil jí zřejmě středním dílem výfuku.
_________________
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895
-
Offline
- Příspěvky: 514
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Trenčín
- Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
pred par rokmi bolo v spravach, ze nejaka parta ludi nakeca chalanov aby presli nejaky usek dialnice v protismere pri prahe a musia ist stanovenou rychlostou a nesmu sa uhybat. v cieli ich vtedy cakalo 200 000Kč pokial ma pamat neklame.
Teraz k tej prvej teme kde sa zrazili tie dve osobne auta. Podobna vec sa mi stala ked som siel od byvalky. ulica vedlajsia prechadzala cez hlavu kde pokracovala rovno do dalsej dediny. krizovatka na totalku splyvala s okolim a bolo ju nemozne rozpoznat pokial to clovek nepoznal, lebo bola vyvysena a naokolo bolo pole s obilim a bol problem vidiet aj auta a ak aj bolo nejake vidiet tak si clovek myslel ze idu po ceste ktora smeruje do dediny. ked som zbadal ze je tam krizovatka tak som zacal brzdit aj ocami ale moc to nepomohlo lebo som preletel cez tu krizovatku cca v 70tke. no nastastie v tu dobu neslo nic cez krizovatku inac by som zrusil to auto. odvtedy si davam megapozor na taketo veci. a znacka splyvala s okolim takze nic moc. vtedy som si skoro pustil do textilu. odvtedy ked nepoznam trasu alebo nemam pustenu GPS ze vidim aj ine cesty tak radsej spomalim.
Teraz k tej prvej teme kde sa zrazili tie dve osobne auta. Podobna vec sa mi stala ked som siel od byvalky. ulica vedlajsia prechadzala cez hlavu kde pokracovala rovno do dalsej dediny. krizovatka na totalku splyvala s okolim a bolo ju nemozne rozpoznat pokial to clovek nepoznal, lebo bola vyvysena a naokolo bolo pole s obilim a bol problem vidiet aj auta a ak aj bolo nejake vidiet tak si clovek myslel ze idu po ceste ktora smeruje do dediny. ked som zbadal ze je tam krizovatka tak som zacal brzdit aj ocami ale moc to nepomohlo lebo som preletel cez tu krizovatku cca v 70tke. no nastastie v tu dobu neslo nic cez krizovatku inac by som zrusil to auto. odvtedy si davam megapozor na taketo veci. a znacka splyvala s okolim takze nic moc. vtedy som si skoro pustil do textilu. odvtedy ked nepoznam trasu alebo nemam pustenu GPS ze vidim aj ine cesty tak radsej spomalim.
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
-
Offline
- Příspěvky: 514
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Trenčín
- Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
nechcel by som sediet v tom aute...
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9925
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
jak koukám na tu křižovatku, tak nechápu, že do ní někdo jen tak vlítne, dyt je to jasná sebevražda
doktor píše:Jak říkám, u nás za barákem je to divoký, tohle mám cca 2 km od baráku přímou silnicí.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 3187
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
doktor píše:Jak říkám, u nás za barákem je to divoký, tohle mám cca 2 km od baráku přímou silnicí.
hayney píše:jak koukám na tu křižovatku, tak nechápu, že do ní někdo jen tak vlítne, dyt je to jasná sebevražda
dyť jo, a o to zřejmě jde. Je to psané v dalších postech.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé