Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1185
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: VOLVO 760 GLE ; VOLVO V70 I.
- Bydliště: Brno;Nový Lískovec
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
ten polák stou šedesátkou drsný
_________________
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895
-
Offline
- Příspěvky: 1185
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: VOLVO 760 GLE ; VOLVO V70 I.
- Bydliště: Brno;Nový Lískovec
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
na těch testech je krásně vidět co udělá pár kilometrů navíc
_________________
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895
-
Offline
- Příspěvky: 3206
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Dovolím si tvrdit, že při kontaktních nárazových rychlostech nad 110km/h o nějakém přežití nemůže být řeč.
Samozřejmě když někdo jede 130, zmerčí ježka, dupne na brzdu, nechá 300 metrů flek na silnici, pak udělá 10 kotrmelců a trefí strom, tak nemůže tvrdit, že trefil strom ve 130 km/h.
(tak jako onehdá jistý zdejší borec, co nás krmil tím, že ze 130km/h zastavil na nulu na 10 metrech a přitom ještě udělal 2 kotrmelce s autem a samozřejmě se mu nic nestalo )
Nějakej hliník, milimetr plechu motorové stěny, pár plastů a pytel naplněný vzduchem pri vysokých rychlostech nikoho nezachrání.
Samozřejmě když někdo jede 130, zmerčí ježka, dupne na brzdu, nechá 300 metrů flek na silnici, pak udělá 10 kotrmelců a trefí strom, tak nemůže tvrdit, že trefil strom ve 130 km/h.
(tak jako onehdá jistý zdejší borec, co nás krmil tím, že ze 130km/h zastavil na nulu na 10 metrech a přitom ještě udělal 2 kotrmelce s autem a samozřejmě se mu nic nestalo )
Nějakej hliník, milimetr plechu motorové stěny, pár plastů a pytel naplněný vzduchem pri vysokých rychlostech nikoho nezachrání.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 595
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: Volvo XC90 D5 MY07
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Jeste jeden rychlik v T5 na nemecke dalnici a kamionak co poradne nekouka do zrcatek, nastesti jen plechy.
_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
-
Offline
- Příspěvky: 3206
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Kdyby mu roztrhnul tu gumu, tak to mohlo dopadnout daleko hůře. Něco takového měl snad elzyx, ale políbil při tom svodidla.
To je taky důvod proč mám kameru v autě - řešení nehody s nějakým slovincem je pak šupky dupky....
To je taky důvod proč mám kameru v autě - řešení nehody s nějakým slovincem je pak šupky dupky....
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 528
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Trenčín
- Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
doktore ja viem ze je rozdiel naburat v 60tke a v 90tke ale je aj rozdiel v konstrukcii auta. je rozdiel volvo S60 a je rozdiel stary ford sierra. auta maju odlisnu konstrukciu.doktor píše:Normálka. Kamion 90km/h, volvo 140km/h. Výsledkem je jeden (nebo více) mrtvých poláků a 2 auta na odpis. Myslím, že ta deformace není nijak šokující, nezapomeň, že crashtesty jsou v rychlostech kolem 50km/h.Dzambor píše:to je ako mozne takto zrolovat auto? mi to prijde ako keby ten kamion isiel tak 6500km/h a napalil mu do boku...prip. cely kamion rovno padol na to auto...
Podívej se jak vypadá crashtest namátkou s fordem sierra při 90km/h a pochopíš ( cca 1:50)
ta havaria volva mi pride ako keby sa stala na dialnici. alebo sa mylim?
EDIT: doktore co mas za kameru v aute a ako si to napojil? prip. kamera sa zapina spolu so startovanim? rozmyslam aj ja nad kamerou do auta, je mat vzdy lepsi dokaz o nehode ako sa dotahovat s nejakymi dementami.
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: PRG
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Pokud tě čelně políbí kamión, tak je úplně jedno v jakým osobáku sedíš - bez ohledu na rok výroby a počet hvězdiček...Dzambor píše:doktore ja viem ze je rozdiel naburat v 60tke a v 90tke ale je aj rozdiel v konstrukcii auta. je rozdiel volvo S60 a je rozdiel stary ford sierra. auta maju odlisnu konstrukciu....
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9883
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
http://jalopnik.com/#!5536172/small-plane-crashes-into-suv-during-british-drag-race
celkem kuriozní srážka. ten v letadle asi neměl airbag
celkem kuriozní srážka. ten v letadle asi neměl airbag
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9883
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
tohle je taky zajímavý. o xc90 uvažuju kvůli bezpečnosti
http://www.imakenews.com/volvocalabasas/e_article001845966.cfm?x=bhnbB0J,bhVBgj41
http://www.imakenews.com/volvocalabasas/e_article001845966.cfm?x=bhnbB0J,bhVBgj41
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 3206
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
jel jsem v Trans AM (skoro to samé co Camaro), a musím říct , že je to taková sportovně vypadající popelnice s megasilným motorem (na to auto) a naprosto neuhlídatelnou trakcí - při sešlápnutí plynu k podlaze téměř v jakékoliv rychlosti prokluzují kola a jednoduše ulítne zadek a šmytec. O nějaké bezpečosti si nedělám iluze. Je to starý vrak.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 528
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Trenčín
- Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
to druhe auto je kde? ved zostalo po nom len koleso a trochu plechu do zberu...hayney píše:tohle je taky zajímavý. o xc90 uvažuju kvůli bezpečnosti
http://www.imakenews.com/volvocalabasas/e_article001845966.cfm?x=bhnbB0J,bhVBgj41
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9883
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
jak píše doktor. asi bylo lehký ho takhle rozpůlit. prostě zmizelo
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 528
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Trenčín
- Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
to mi pripomina nabeh OTO-v (OTO - obcania trvalo opaleni (cigani)) na to auto, ked nezostalo po nom takmer nic.
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2404
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Camaro a pod sportovní US vozy jsou lehoučké většinou plastové na trubkové konstrukci, takže se o bezpečnosti moc mluvit nedá. Ovšem díky stavbě auta mají specifické jízdní vlastnosti a silný motor se zadohrabem co nic neváží vyrábí fantastické jízdní zážitky.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12204
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Zážitky z jízdy super, ale plast na trubkách a naprosto nefunkční brzdy, který se vyladí tak jednou za dva roky na technickou, jinak z nich nic nedostaneš.
Ten poslední odstavec v ódě na XC90tku bych trochu rozšířil, nejen jak kupujou místní pro svojě ženušky volva, ale pro svoje tchyně camara
Ten poslední odstavec v ódě na XC90tku bych trochu rozšířil, nejen jak kupujou místní pro svojě ženušky volva, ale pro svoje tchyně camara
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 3206
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Urvanej píše:Zážitky z jízdy super, ale plast na trubkách a naprosto nefunkční brzdy, který se vyladí tak jednou za dva roky na technickou, jinak z nich nic nedostaneš.
Ten poslední odstavec v ódě na XC90tku bych trochu rozšířil, nejen jak kupujou místní pro svojě ženušky volva, ale pro svoje tchyně camara
To je přesně to, co mi příjde na američanech směšný. Když někdo srovná XC 90 při střetu s camarem z roku 198x, tak si celá vesnice koupí volvo XC90...
Jejich smýšlení stáda je někdy až překvapivě naivní a předvídatelné - byl jsem tam, viděl jsem, zažil jsem.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2404
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
O amerických autech je to na samostatný topic a o amících tak na samostatné fórum
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: PRG
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
...takže bude nejlepší,když se vrátíme k tématu uvedeném v záhlaví tohoto topiku.jarek.krizan píše:O amerických autech je to na samostatný topic a o amících tak na samostatné fórum
L.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 422
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: šetřím na nové... :)
- Bydliště: Brnisko, Vysočina
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
_________________
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13489
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Hm, s tímhle opravdu nejde nic dělat. Se divím, že tam nemají středová svodidla.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 1081
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Podobně mi to na D5 poslal pod kola českej kamion... z řady kamionů... musím říct, že je dost blbej pocit, když člověk nemůže ani doleva, ani doprava, ze 150 km/h brzdí jak o život a stejně se ho skoro dotkne... Byl jsem od něj méně než půl metru... a to jsem začal brzdit naplno prakticky od okamžiku, kdy on vyhodil blinkr a udělal první náznak pohybu doleva...L4W píše:Jeste jeden rychlik v T5 na nemecke dalnici a kamionak co poradne nekouka do zrcatek, nastesti jen plechy.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvky: 1081
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Na druhou stranu je to náhrada za jinou stádovitost, která se přenáší i mezi české milovníky US cars. Neustále opakují, že mají veeeelká auta, která je ochrání před vším zlým. Že to v reálu není tak docela pravda, tomu nechtějí věřit... Velké, ale měkké a blbě se deformující auto je mnohdy horší než menší, tvrdé a dobře se deformující. Samozřejmě, že když pošlu Fiat 500 proti Lincolnu Continental, tak ho Conti přejede, ale když budou soupeři váhově aspoň trochu vyrovnaní, tak mají lidi v menším, ale bezpečném autě IMHO víc naděje...doktor píše:Urvanej píše:Zážitky z jízdy super, ale plast na trubkách a naprosto nefunkční brzdy, který se vyladí tak jednou za dva roky na technickou, jinak z nich nic nedostaneš.
Ten poslední odstavec v ódě na XC90tku bych trochu rozšířil, nejen jak kupujou místní pro svojě ženušky volva, ale pro svoje tchyně camara
To je přesně to, co mi příjde na američanech směšný. Když někdo srovná XC 90 při střetu s camarem z roku 198x, tak si celá vesnice koupí volvo XC90...
Jejich smýšlení stáda je někdy až překvapivě naivní a předvídatelné - byl jsem tam, viděl jsem, zažil jsem.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvky: 1081
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
No upřímně... už ve chvíli, kdy v protisměru vidím auto v takovém smyku, tak mám čas reagovat, který ten člověk nevyužil...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvky: 422
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: šetřím na nové... :)
- Bydliště: Brnisko, Vysočina
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
No, nevím, projížděl jsem si to znovu, ten smyk přišel až těsně před tím, než přelétl svodidla... Podle mého názoru tam nebyl prostor...tnemec píše:No upřímně... už ve chvíli, kdy v protisměru vidím auto v takovém smyku, tak mám čas reagovat, který ten člověk nevyužil...
_________________
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."
-
Offline
- Příspěvky: 595
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: Volvo XC90 D5 MY07
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Od chvile, kdy jsem na videu zahledl smyk protijedouciho auta (00:31) az po naraz (00:32) uplynula tak 1, max 1,5s. I kdyz je video nekvalitni a ve skutecnosti bys mel sanci ho zpatrit o malou chvili driv, nemyslim si, ze by kdokoliv krom pilotu F1, kteri maji prece jen trochu rychlejsi reakce, byl schopen vcas provest nejakej manevr, jenz by odvratil srazku. Takhle na videu se to hodnoti snadno, realita je pak trochu jina.tnemec píše: No upřímně... už ve chvíli, kdy v protisměru vidím auto v takovém smyku, tak mám čas reagovat, který ten člověk nevyužil...
_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé