Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
st_Andy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1974
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 11 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od st_Andy »

01:40 nepríjemnéé / 01:52 karma?! / 11:06 som nepochopil..

Summa Summarum nech zije Lada, Vodka a Maticka Rus :%)

L4W
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 603
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Šumperk
Vůz: Volvo XC90 D5 MY07
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 8 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od L4W »

Ja sem nepochopil hlavne tu doprovodnou "hudbu".
_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3838
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Dal poděkování: 53 poděkování
Dostal poděkování: 25 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od wickey »

koukam ze rusaci jezdi jeste o nekolik set % hur nez nasi :D
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12504
Registrován: 13 roků 10 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1
Dal poděkování: 12 poděkování
Dostal poděkování: 16 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od raolsa »

st_Andy píše:11:06 som nepochopil..
Řekl bych, vzhledem k tomu lanu, že se mu zamknul volant. :ROFL:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Dzambor
Ověřený
Offline
Příspěvky: 554
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Trenčín
Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual
Dal poděkování: 7 poděkování
Dostal poděkování: 1 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Dzambor »

raolsa píše:
st_Andy píše:11:06 som nepochopil..
Řekl bych, vzhledem k tomu lanu, že se mu zamknul volant. :ROFL:
nejaka pravdepodobnost tam je ale potom ako mohol ist taku dlhu trasu bez toho aby sa zamkol...
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12504
Registrován: 13 roků 10 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1
Dal poděkování: 12 poděkování
Dostal poděkování: 16 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od raolsa »

Třeba jeli skoro rovně - tudíž s tím volantem nemusel moc kroutit. Z videa je patrné, že to byla docela ostrá zatáčka. :kuchta:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

L4W
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 603
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Šumperk
Vůz: Volvo XC90 D5 MY07
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 8 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od L4W »

Nevim, jestli to tu uz nebylo...

Obrázek

Obrázek

Obrázek
_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW

Dzambor
Ověřený
Offline
Příspěvky: 554
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Trenčín
Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual
Dal poděkování: 7 poděkování
Dostal poděkování: 1 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Dzambor »

to je ako mozne takto zrolovat auto? mi to prijde ako keby ten kamion isiel tak 6500km/h a napalil mu do boku...prip. cely kamion rovno padol na to auto...
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3268
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 10 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od doktor »

Dzambor píše:to je ako mozne takto zrolovat auto? mi to prijde ako keby ten kamion isiel tak 6500km/h a napalil mu do boku...prip. cely kamion rovno padol na to auto...
Normálka. Kamion 90km/h, volvo 140km/h. Výsledkem je jeden (nebo více) mrtvých poláků a 2 auta na odpis. Myslím, že ta deformace není nijak šokující, nezapomeň, že crashtesty jsou v rychlostech kolem 50km/h.

Podívej se jak vypadá crashtest namátkou s fordem sierra při 90km/h a pochopíš ( cca 1:50)

_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

PLJARDA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1196
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: VOLVO 760 GLE ; VOLVO V70 I.
Bydliště: Brno;Nový Lískovec
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 1 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od PLJARDA »

ten polák stou šedesátkou drsný :(
_________________
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895

PLJARDA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1196
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: VOLVO 760 GLE ; VOLVO V70 I.
Bydliště: Brno;Nový Lískovec
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 1 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od PLJARDA »

na těch testech je krásně vidět co udělá pár kilometrů navíc :fool: :fool:
_________________
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3268
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 10 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od doktor »

Dovolím si tvrdit, že při kontaktních nárazových rychlostech nad 110km/h o nějakém přežití nemůže být řeč.

Samozřejmě když někdo jede 130, zmerčí ježka, dupne na brzdu, nechá 300 metrů flek na silnici, pak udělá 10 kotrmelců a trefí strom, tak nemůže tvrdit, že trefil strom ve 130 km/h.
(tak jako onehdá jistý zdejší borec, co nás krmil tím, že ze 130km/h zastavil na nulu na 10 metrech a přitom ještě udělal 2 kotrmelce s autem a samozřejmě se mu nic nestalo :fool: )

Nějakej hliník, milimetr plechu motorové stěny, pár plastů a pytel naplněný vzduchem pri vysokých rychlostech nikoho nezachrání.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

L4W
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 603
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Šumperk
Vůz: Volvo XC90 D5 MY07
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 8 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od L4W »

Jeste jeden rychlik v T5 na nemecke dalnici a kamionak co poradne nekouka do zrcatek, nastesti jen plechy.

_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3268
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 10 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od doktor »

Kdyby mu roztrhnul tu gumu, tak to mohlo dopadnout daleko hůře. Něco takového měl snad elzyx, ale políbil při tom svodidla.

To je taky důvod proč mám kameru v autě - řešení nehody s nějakým slovincem je pak šupky dupky....
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Dzambor
Ověřený
Offline
Příspěvky: 554
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Trenčín
Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual
Dal poděkování: 7 poděkování
Dostal poděkování: 1 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Dzambor »

doktor píše:
Dzambor píše:to je ako mozne takto zrolovat auto? mi to prijde ako keby ten kamion isiel tak 6500km/h a napalil mu do boku...prip. cely kamion rovno padol na to auto...
Normálka. Kamion 90km/h, volvo 140km/h. Výsledkem je jeden (nebo více) mrtvých poláků a 2 auta na odpis. Myslím, že ta deformace není nijak šokující, nezapomeň, že crashtesty jsou v rychlostech kolem 50km/h.

Podívej se jak vypadá crashtest namátkou s fordem sierra při 90km/h a pochopíš ( cca 1:50)

doktore ja viem ze je rozdiel naburat v 60tke a v 90tke ale je aj rozdiel v konstrukcii auta. je rozdiel volvo S60 a je rozdiel stary ford sierra. auta maju odlisnu konstrukciu.

ta havaria volva mi pride ako keby sa stala na dialnici. alebo sa mylim?

EDIT: doktore co mas za kameru v aute a ako si to napojil? prip. kamera sa zapina spolu so startovanim? rozmyslam aj ja nad kamerou do auta, je mat vzdy lepsi dokaz o nehode ako sa dotahovat s nejakymi dementami.
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 5048
Registrován: 18 roků
Bydliště: PRG
Dal poděkování: 12 poděkování
Dostal poděkování: 13 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Lachtan »

Dzambor píše:doktore ja viem ze je rozdiel naburat v 60tke a v 90tke ale je aj rozdiel v konstrukcii auta. je rozdiel volvo S60 a je rozdiel stary ford sierra. auta maju odlisnu konstrukciu....
Pokud tě čelně políbí kamión, tak je úplně jedno v jakým osobáku sedíš - bez ohledu na rok výroby a počet hvězdiček... :(
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9738
Registrován: 15 roků
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3
Dal poděkování: 20 poděkování
Dostal poděkování: 14 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od hajnej »

http://jalopnik.com/#!5536172/small-plane-crashes-into-suv-during-british-drag-race
celkem kuriozní srážka. ten v letadle asi neměl airbag
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9738
Registrován: 15 roků
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3
Dal poděkování: 20 poděkování
Dostal poděkování: 14 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od hajnej »

tohle je taky zajímavý. o xc90 uvažuju kvůli bezpečnosti
http://www.imakenews.com/volvocalabasas/e_article001845966.cfm?x=bhnbB0J,bhVBgj41
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3268
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 10 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od doktor »

jel jsem v Trans AM (skoro to samé co Camaro), a musím říct , že je to taková sportovně vypadající popelnice s megasilným motorem (na to auto) a naprosto neuhlídatelnou trakcí - při sešlápnutí plynu k podlaze téměř v jakékoliv rychlosti prokluzují kola a jednoduše ulítne zadek a šmytec. O nějaké bezpečosti si nedělám iluze. Je to starý vrak.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Dzambor
Ověřený
Offline
Příspěvky: 554
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Trenčín
Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual
Dal poděkování: 7 poděkování
Dostal poděkování: 1 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Dzambor »

hayney píše:tohle je taky zajímavý. o xc90 uvažuju kvůli bezpečnosti
http://www.imakenews.com/volvocalabasas/e_article001845966.cfm?x=bhnbB0J,bhVBgj41
to druhe auto je kde? ved zostalo po nom len koleso a trochu plechu do zberu...
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9738
Registrován: 15 roků
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3
Dal poděkování: 20 poděkování
Dostal poděkování: 14 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od hajnej »

jak píše doktor. asi bylo lehký ho takhle rozpůlit. prostě zmizelo :)
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Dzambor
Ověřený
Offline
Příspěvky: 554
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Trenčín
Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual
Dal poděkování: 7 poděkování
Dostal poděkování: 1 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Dzambor »

to mi pripomina nabeh OTO-v (OTO - obcania trvalo opaleni (cigani)) na to auto, ked nezostalo po nom takmer nic.
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 2499
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín
Dal poděkování: 7 poděkování
Dostal poděkování: 31 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od jarek.krizan »

Camaro a pod sportovní US vozy jsou lehoučké většinou plastové na trubkové konstrukci, takže se o bezpečnosti moc mluvit nedá. Ovšem díky stavbě auta mají specifické jízdní vlastnosti a silný motor se zadohrabem co nic neváží vyrábí fantastické jízdní zážitky.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 11974
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 12 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Urvanej »

Zážitky z jízdy super, ale plast na trubkách a naprosto nefunkční brzdy, který se vyladí tak jednou za dva roky na technickou, jinak z nich nic nedostaneš.
Ten poslední odstavec v ódě na XC90tku bych trochu rozšířil, nejen jak kupujou místní pro svojě ženušky volva, ale pro svoje tchyně camara :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3268
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 10 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od doktor »

Urvanej píše:Zážitky z jízdy super, ale plast na trubkách a naprosto nefunkční brzdy, který se vyladí tak jednou za dva roky na technickou, jinak z nich nic nedostaneš.
Ten poslední odstavec v ódě na XC90tku bych trochu rozšířil, nejen jak kupujou místní pro svojě ženušky volva, ale pro svoje tchyně camara :-)

To je přesně to, co mi příjde na američanech směšný. Když někdo srovná XC 90 při střetu s camarem z roku 198x, tak si celá vesnice koupí volvo XC90...
Jejich smýšlení stáda je někdy až překvapivě naivní a předvídatelné - byl jsem tam, viděl jsem, zažil jsem.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Zpět na „o všem možném :-)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé