Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9947
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
http://jalopnik.com/#!5536172/small-plane-crashes-into-suv-during-british-drag-race
celkem kuriozní srážka. ten v letadle asi neměl airbag
celkem kuriozní srážka. ten v letadle asi neměl airbag
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9947
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
tohle je taky zajímavý. o xc90 uvažuju kvůli bezpečnosti
http://www.imakenews.com/volvocalabasas/e_article001845966.cfm?x=bhnbB0J,bhVBgj41
http://www.imakenews.com/volvocalabasas/e_article001845966.cfm?x=bhnbB0J,bhVBgj41
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 3189
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
jel jsem v Trans AM (skoro to samé co Camaro), a musím říct , že je to taková sportovně vypadající popelnice s megasilným motorem (na to auto) a naprosto neuhlídatelnou trakcí - při sešlápnutí plynu k podlaze téměř v jakékoliv rychlosti prokluzují kola a jednoduše ulítne zadek a šmytec. O nějaké bezpečosti si nedělám iluze. Je to starý vrak.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 517
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Trenčín
- Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
to druhe auto je kde? ved zostalo po nom len koleso a trochu plechu do zberu...hayney píše:tohle je taky zajímavý. o xc90 uvažuju kvůli bezpečnosti
http://www.imakenews.com/volvocalabasas/e_article001845966.cfm?x=bhnbB0J,bhVBgj41
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9947
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
jak píše doktor. asi bylo lehký ho takhle rozpůlit. prostě zmizelo 

_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 517
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Trenčín
- Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
to mi pripomina nabeh OTO-v (OTO - obcania trvalo opaleni (cigani)) na to auto, ked nezostalo po nom takmer nic.
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2368
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Camaro a pod sportovní US vozy jsou lehoučké většinou plastové na trubkové konstrukci, takže se o bezpečnosti moc mluvit nedá. Ovšem díky stavbě auta mají specifické jízdní vlastnosti a silný motor se zadohrabem co nic neváží vyrábí fantastické jízdní zážitky.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 12659
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Zážitky z jízdy super, ale plast na trubkách a naprosto nefunkční brzdy, který se vyladí tak jednou za dva roky na technickou, jinak z nich nic nedostaneš.
Ten poslední odstavec v ódě na XC90tku bych trochu rozšířil, nejen jak kupujou místní pro svojě ženušky volva, ale pro svoje tchyně camara
Ten poslední odstavec v ódě na XC90tku bych trochu rozšířil, nejen jak kupujou místní pro svojě ženušky volva, ale pro svoje tchyně camara

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 3189
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Urvanej píše:Zážitky z jízdy super, ale plast na trubkách a naprosto nefunkční brzdy, který se vyladí tak jednou za dva roky na technickou, jinak z nich nic nedostaneš.
Ten poslední odstavec v ódě na XC90tku bych trochu rozšířil, nejen jak kupujou místní pro svojě ženušky volva, ale pro svoje tchyně camara
To je přesně to, co mi příjde na američanech směšný. Když někdo srovná XC 90 při střetu s camarem z roku 198x, tak si celá vesnice koupí volvo XC90...
Jejich smýšlení stáda je někdy až překvapivě naivní a předvídatelné - byl jsem tam, viděl jsem, zažil jsem.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2368
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
O amerických autech je to na samostatný topic a o amících tak na samostatné fórum
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5089
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRG
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
...takže bude nejlepší,když se vrátíme k tématu uvedeném v záhlaví tohoto topiku.jarek.krizan píše:O amerických autech je to na samostatný topic a o amících tak na samostatné fórum
L.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 422
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: šetřím na nové... :)
- Bydliště: Brnisko, Vysočina
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
_________________
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14049
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Hm, s tímhle opravdu nejde nic dělat. Se divím, že tam nemají středová svodidla. 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Podobně mi to na D5 poslal pod kola českej kamion... z řady kamionů... musím říct, že je dost blbej pocit, když člověk nemůže ani doleva, ani doprava, ze 150 km/h brzdí jak o život a stejně se ho skoro dotkne... Byl jsem od něj méně než půl metru... a to jsem začal brzdit naplno prakticky od okamžiku, kdy on vyhodil blinkr a udělal první náznak pohybu doleva...L4W píše:Jeste jeden rychlik v T5 na nemecke dalnici a kamionak co poradne nekouka do zrcatek, nastesti jen plechy.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Na druhou stranu je to náhrada za jinou stádovitost, která se přenáší i mezi české milovníky US cars. Neustále opakují, že mají veeeelká auta, která je ochrání před vším zlým. Že to v reálu není tak docela pravda, tomu nechtějí věřit... Velké, ale měkké a blbě se deformující auto je mnohdy horší než menší, tvrdé a dobře se deformující. Samozřejmě, že když pošlu Fiat 500 proti Lincolnu Continental, tak ho Conti přejede, ale když budou soupeři váhově aspoň trochu vyrovnaní, tak mají lidi v menším, ale bezpečném autě IMHO víc naděje...doktor píše:Urvanej píše:Zážitky z jízdy super, ale plast na trubkách a naprosto nefunkční brzdy, který se vyladí tak jednou za dva roky na technickou, jinak z nich nic nedostaneš.
Ten poslední odstavec v ódě na XC90tku bych trochu rozšířil, nejen jak kupujou místní pro svojě ženušky volva, ale pro svoje tchyně camara
To je přesně to, co mi příjde na američanech směšný. Když někdo srovná XC 90 při střetu s camarem z roku 198x, tak si celá vesnice koupí volvo XC90...
Jejich smýšlení stáda je někdy až překvapivě naivní a předvídatelné - byl jsem tam, viděl jsem, zažil jsem.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
No upřímně... už ve chvíli, kdy v protisměru vidím auto v takovém smyku, tak mám čas reagovat, který ten člověk nevyužil...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvky: 422
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: šetřím na nové... :)
- Bydliště: Brnisko, Vysočina
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
No, nevím, projížděl jsem si to znovu, ten smyk přišel až těsně před tím, než přelétl svodidla... Podle mého názoru tam nebyl prostor...tnemec píše:No upřímně... už ve chvíli, kdy v protisměru vidím auto v takovém smyku, tak mám čas reagovat, který ten člověk nevyužil...
_________________
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."
-
Offline
- Příspěvky: 595
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: Volvo XC90 D5 MY07
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Od chvile, kdy jsem na videu zahledl smyk protijedouciho auta (00:31) az po naraz (00:32) uplynula tak 1, max 1,5s. I kdyz je video nekvalitni a ve skutecnosti bys mel sanci ho zpatrit o malou chvili driv, nemyslim si, ze by kdokoliv krom pilotu F1, kteri maji prece jen trochu rychlejsi reakce, byl schopen vcas provest nejakej manevr, jenz by odvratil srazku. Takhle na videu se to hodnoti snadno, realita je pak trochu jina.tnemec píše: No upřímně... už ve chvíli, kdy v protisměru vidím auto v takovém smyku, tak mám čas reagovat, který ten člověk nevyužil...
_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
-
Offline
- Příspěvky: 1904
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
tak uprimnetnemec píše:No upřímně... už ve chvíli, kdy v protisměru vidím auto v takovém smyku, tak mám čas reagovat, který ten člověk nevyužil...

-
Offline
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Vycházím-li z premisy, že se plně věnoval řízení, tak problém měl šanci zaznamenat nejpozději v 30.542, náraz nastal v 32.088, čili měl cca 1,5 sekundy na reakci. To není mnoho. Vlevo měl pravděpodobně volno, osobně bych za ideálních podmínek asi přidal a namáčkl se vlevo na svodidla. Uznávám, že šanci takový manévr úspěšně provést je velmi nízká. On začal reagovat v 31.315, tj po 0,8 sekundy, což odpovídá slušně rychlé reakci. Ale není to zcela nemožné...st_Andy píše: tak uprimnekdyz to tak vidis z pohodli kresla za PeCí, tak kam bys to tam za tu polsekundu uprostred kochani se krajinou nebo ladeni radia poslal? doleva? doprava? zrychlit? nebo protismer?
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvky: 395
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Zaječov
- Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
- Bydliště: Zaječov (Beroun)
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Tomáši
ve dvojce bych za tu dobu stihl sešlápnout pedál.
Konec dvojky a pravděpodobně i svůj bych ale neodvrátil.
Kéž bychom neměli příležitost řešit něco podobného

Konec dvojky a pravděpodobně i svůj bych ale neodvrátil.
Kéž bychom neměli příležitost řešit něco podobného

_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
-
Offline
- Příspěvky: 3067
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
v době e-plynů budeš rád, že ten plynový pedál za tuhle dobu vůbec zareagujetnemec píše:Vycházím-li z premisy, že se plně věnoval řízení, tak problém měl šanci zaznamenat nejpozději v 30.542, náraz nastal v 32.088, čili měl cca 1,5 sekundy na reakci. To není mnoho.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
To není ani tak problém e-plynu, který třeba v 850 TDI funguje okamžitě a střelhbitě... ale emisních norem... v Passatu B5.5 2.0 96 kW, kterým jezdím teď, je obrovský problém se rozjet do velkého kopce... šlápneš na plyn a půl sekundy se nic neděje, takže to musíš balancovat na spojce, než se motor uráčí...eLzyx píše:v době e-plynů budeš rád, že ten plynový pedál za tuhle dobu vůbec zareagujetnemec píše:Vycházím-li z premisy, že se plně věnoval řízení, tak problém měl šanci zaznamenat nejpozději v 30.542, náraz nastal v 32.088, čili měl cca 1,5 sekundy na reakci. To není mnoho.
Jinak ale moje reakce by byla strhnout volant do "losího testu" směrem vlevo... ale fakt je, že šance na úspěch a včasné provedení by byly marginální...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvky: 3067
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
jo, tak jsem to v podstatě myslel. Čím vyšší emisní norma, tím línější odezva e-plynu, tj. tím paradoxně větší potřeba výkonnějšího motoru.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 1184
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: VOLVO 760 GLE ; VOLVO V70 I.
- Bydliště: Brno;Nový Lískovec
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
podle mně na reakci neměl skoro žádný prostor , nám se lehko vyhledává prostor , když sedíme za komplem a né tam 

_________________
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé