Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
hajnej
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9947
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od hajnej »

http://jalopnik.com/#!5536172/small-plane-crashes-into-suv-during-british-drag-race
celkem kuriozní srážka. ten v letadle asi neměl airbag
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

hajnej
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9947
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od hajnej »

tohle je taky zajímavý. o xc90 uvažuju kvůli bezpečnosti
http://www.imakenews.com/volvocalabasas/e_article001845966.cfm?x=bhnbB0J,bhVBgj41
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

doktor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3189
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od doktor »

jel jsem v Trans AM (skoro to samé co Camaro), a musím říct , že je to taková sportovně vypadající popelnice s megasilným motorem (na to auto) a naprosto neuhlídatelnou trakcí - při sešlápnutí plynu k podlaze téměř v jakékoliv rychlosti prokluzují kola a jednoduše ulítne zadek a šmytec. O nějaké bezpečosti si nedělám iluze. Je to starý vrak.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Dzambor
Offline
Příspěvky: 517
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Trenčín
Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Dzambor »

hayney píše:tohle je taky zajímavý. o xc90 uvažuju kvůli bezpečnosti
http://www.imakenews.com/volvocalabasas/e_article001845966.cfm?x=bhnbB0J,bhVBgj41
to druhe auto je kde? ved zostalo po nom len koleso a trochu plechu do zberu...
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008

hajnej
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9947
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od hajnej »

jak píše doktor. asi bylo lehký ho takhle rozpůlit. prostě zmizelo :)
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

Dzambor
Offline
Příspěvky: 517
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Trenčín
Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Dzambor »

to mi pripomina nabeh OTO-v (OTO - obcania trvalo opaleni (cigani)) na to auto, ked nezostalo po nom takmer nic.
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 2368
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od jarek.krizan »

Camaro a pod sportovní US vozy jsou lehoučké většinou plastové na trubkové konstrukci, takže se o bezpečnosti moc mluvit nedá. Ovšem díky stavbě auta mají specifické jízdní vlastnosti a silný motor se zadohrabem co nic neváží vyrábí fantastické jízdní zážitky.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Urvanej
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12659
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Urvanej »

Zážitky z jízdy super, ale plast na trubkách a naprosto nefunkční brzdy, který se vyladí tak jednou za dva roky na technickou, jinak z nich nic nedostaneš.
Ten poslední odstavec v ódě na XC90tku bych trochu rozšířil, nejen jak kupujou místní pro svojě ženušky volva, ale pro svoje tchyně camara :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

doktor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3189
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od doktor »

Urvanej píše:Zážitky z jízdy super, ale plast na trubkách a naprosto nefunkční brzdy, který se vyladí tak jednou za dva roky na technickou, jinak z nich nic nedostaneš.
Ten poslední odstavec v ódě na XC90tku bych trochu rozšířil, nejen jak kupujou místní pro svojě ženušky volva, ale pro svoje tchyně camara :-)

To je přesně to, co mi příjde na američanech směšný. Když někdo srovná XC 90 při střetu s camarem z roku 198x, tak si celá vesnice koupí volvo XC90...
Jejich smýšlení stáda je někdy až překvapivě naivní a předvídatelné - byl jsem tam, viděl jsem, zažil jsem.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 2368
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od jarek.krizan »

O amerických autech je to na samostatný topic a o amících tak na samostatné fórum
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Lachtan
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 5089
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Lachtan »

jarek.krizan píše:O amerických autech je to na samostatný topic a o amících tak na samostatné fórum
...takže bude nejlepší,když se vrátíme k tématu uvedeném v záhlaví tohoto topiku.

L.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

maldini
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 422
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno
Vůz: šetřím na nové... :)
Bydliště: Brnisko, Vysočina

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od maldini »

Nemáte šanci jakkoliv zareagovat...

http://www.yourdailymedia.com/video/watch/11272/
_________________
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14049
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od raolsa »

Hm, s tímhle opravdu nejde nic dělat. Se divím, že tam nemají středová svodidla. :fool:
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

tnemec
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1075
Registrován: 21 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od tnemec »

L4W píše:Jeste jeden rychlik v T5 na nemecke dalnici a kamionak co poradne nekouka do zrcatek, nastesti jen plechy.

Podobně mi to na D5 poslal pod kola českej kamion... z řady kamionů... musím říct, že je dost blbej pocit, když člověk nemůže ani doleva, ani doprava, ze 150 km/h brzdí jak o život a stejně se ho skoro dotkne... Byl jsem od něj méně než půl metru... a to jsem začal brzdit naplno prakticky od okamžiku, kdy on vyhodil blinkr a udělal první náznak pohybu doleva...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

tnemec
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1075
Registrován: 21 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od tnemec »

doktor píše:
Urvanej píše:Zážitky z jízdy super, ale plast na trubkách a naprosto nefunkční brzdy, který se vyladí tak jednou za dva roky na technickou, jinak z nich nic nedostaneš.
Ten poslední odstavec v ódě na XC90tku bych trochu rozšířil, nejen jak kupujou místní pro svojě ženušky volva, ale pro svoje tchyně camara :-)

To je přesně to, co mi příjde na američanech směšný. Když někdo srovná XC 90 při střetu s camarem z roku 198x, tak si celá vesnice koupí volvo XC90...
Jejich smýšlení stáda je někdy až překvapivě naivní a předvídatelné - byl jsem tam, viděl jsem, zažil jsem.
Na druhou stranu je to náhrada za jinou stádovitost, která se přenáší i mezi české milovníky US cars. Neustále opakují, že mají veeeelká auta, která je ochrání před vším zlým. Že to v reálu není tak docela pravda, tomu nechtějí věřit... Velké, ale měkké a blbě se deformující auto je mnohdy horší než menší, tvrdé a dobře se deformující. Samozřejmě, že když pošlu Fiat 500 proti Lincolnu Continental, tak ho Conti přejede, ale když budou soupeři váhově aspoň trochu vyrovnaní, tak mají lidi v menším, ale bezpečném autě IMHO víc naděje...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

tnemec
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1075
Registrován: 21 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od tnemec »

maldini píše:Nemáte šanci jakkoliv zareagovat...

http://www.yourdailymedia.com/video/watch/11272/
No upřímně... už ve chvíli, kdy v protisměru vidím auto v takovém smyku, tak mám čas reagovat, který ten člověk nevyužil...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

maldini
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 422
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno
Vůz: šetřím na nové... :)
Bydliště: Brnisko, Vysočina

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od maldini »

tnemec píše:
maldini píše:Nemáte šanci jakkoliv zareagovat...

http://www.yourdailymedia.com/video/watch/11272/
No upřímně... už ve chvíli, kdy v protisměru vidím auto v takovém smyku, tak mám čas reagovat, který ten člověk nevyužil...
No, nevím, projížděl jsem si to znovu, ten smyk přišel až těsně před tím, než přelétl svodidla... Podle mého názoru tam nebyl prostor...
_________________
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."

L4W
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 595
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Šumperk
Vůz: Volvo XC90 D5 MY07

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od L4W »

tnemec píše: No upřímně... už ve chvíli, kdy v protisměru vidím auto v takovém smyku, tak mám čas reagovat, který ten člověk nevyužil...
Od chvile, kdy jsem na videu zahledl smyk protijedouciho auta (00:31) az po naraz (00:32) uplynula tak 1, max 1,5s. I kdyz je video nekvalitni a ve skutecnosti bys mel sanci ho zpatrit o malou chvili driv, nemyslim si, ze by kdokoliv krom pilotu F1, kteri maji prece jen trochu rychlejsi reakce, byl schopen vcas provest nejakej manevr, jenz by odvratil srazku. Takhle na videu se to hodnoti snadno, realita je pak trochu jina.
_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW

st_Andy
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1904
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od st_Andy »

tnemec píše:
maldini píše:Nemáte šanci jakkoliv zareagovat...

http://www.yourdailymedia.com/video/watch/11272/
No upřímně... už ve chvíli, kdy v protisměru vidím auto v takovém smyku, tak mám čas reagovat, který ten člověk nevyužil...
tak uprimne :) kdyz to tak vidis z pohodli kresla za PeCí, tak kam bys to tam za tu polsekundu uprostred kochani se krajinou nebo ladeni radia poslal? doleva? doprava? zrychlit? nebo protismer?

tnemec
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1075
Registrován: 21 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od tnemec »

st_Andy píše: tak uprimne :) kdyz to tak vidis z pohodli kresla za PeCí, tak kam bys to tam za tu polsekundu uprostred kochani se krajinou nebo ladeni radia poslal? doleva? doprava? zrychlit? nebo protismer?
Vycházím-li z premisy, že se plně věnoval řízení, tak problém měl šanci zaznamenat nejpozději v 30.542, náraz nastal v 32.088, čili měl cca 1,5 sekundy na reakci. To není mnoho. Vlevo měl pravděpodobně volno, osobně bych za ideálních podmínek asi přidal a namáčkl se vlevo na svodidla. Uznávám, že šanci takový manévr úspěšně provést je velmi nízká. On začal reagovat v 31.315, tj po 0,8 sekundy, což odpovídá slušně rychlé reakci. Ale není to zcela nemožné...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

lookens
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 395
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Zaječov
Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
Bydliště: Zaječov (Beroun)

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od lookens »

Tomáši :) ve dvojce bych za tu dobu stihl sešlápnout pedál.
Konec dvojky a pravděpodobně i svůj bych ale neodvrátil.
Kéž bychom neměli příležitost řešit něco podobného :(
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3067
Registrován: 19 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od eLzyx »

tnemec píše:Vycházím-li z premisy, že se plně věnoval řízení, tak problém měl šanci zaznamenat nejpozději v 30.542, náraz nastal v 32.088, čili měl cca 1,5 sekundy na reakci. To není mnoho.
v době e-plynů budeš rád, že ten plynový pedál za tuhle dobu vůbec zareaguje
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

tnemec
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1075
Registrován: 21 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od tnemec »

eLzyx píše:
tnemec píše:Vycházím-li z premisy, že se plně věnoval řízení, tak problém měl šanci zaznamenat nejpozději v 30.542, náraz nastal v 32.088, čili měl cca 1,5 sekundy na reakci. To není mnoho.
v době e-plynů budeš rád, že ten plynový pedál za tuhle dobu vůbec zareaguje
To není ani tak problém e-plynu, který třeba v 850 TDI funguje okamžitě a střelhbitě... ale emisních norem... v Passatu B5.5 2.0 96 kW, kterým jezdím teď, je obrovský problém se rozjet do velkého kopce... šlápneš na plyn a půl sekundy se nic neděje, takže to musíš balancovat na spojce, než se motor uráčí...

Jinak ale moje reakce by byla strhnout volant do "losího testu" směrem vlevo... ale fakt je, že šance na úspěch a včasné provedení by byly marginální...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3067
Registrován: 19 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od eLzyx »

jo, tak jsem to v podstatě myslel. Čím vyšší emisní norma, tím línější odezva e-plynu, tj. tím paradoxně větší potřeba výkonnějšího motoru.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

PLJARDA
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1184
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: VOLVO 760 GLE ; VOLVO V70 I.
Bydliště: Brno;Nový Lískovec

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od PLJARDA »

podle mně na reakci neměl skoro žádný prostor , nám se lehko vyhledává prostor , když sedíme za komplem a né tam :)
_________________
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895

Zpět na „o všem možném :-)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé