X-Tuner píše:Prosim? ten s tou Corsou se asi musel pěkně proletět , by mě zajímalo jak vypadal po tom nárazu
Tak tomu sa povie "druhý krát sa narodiť". Vodič(ka) to prežila Ale vodičák by som jej už v živote nevrátil
No ty krááávo... je fakt, že z pohledu kontinentálního evropana to vypadá hůř, potože my automaticky koukáme na levou stranu auta... tady ale řidič seděl vpravo... Nicméně ten kamioňák mu tím cuknutím o 50 cm doprava zjevně zachránil kejhák...
_________________ Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
cementu rosypaneho dost, mozu opravit vozovku inac byt kamionistom tak by som sa neskutocne prelakol zozaciatku. pecka to bola riadna a sa vobec cudujem ze to ta vodicka prezila, kedze naraz s kamionom ani nepohol. vodick/ka spravila fatalnu chybu. ale vojist takto do protismeru to je na zamyslenie. ak to bola nejaka cudzinka tak by mala davat obzvlast velky pozor. na ktorej strane sa nachadza.
Zrovna jsem si říkal, že to clio je fakt zmasakrované, a ejhle, ono to byla thalia...
Ještě, že v té autosedačce nebylo dítě. Ale přesto, jeden život spolujedkyně vyprchal.
_________________ V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
to je ako mozne takto zrolovat auto? mi to prijde ako keby ten kamion isiel tak 6500km/h a napalil mu do boku...prip. cely kamion rovno padol na to auto...
Dzambor píše:to je ako mozne takto zrolovat auto? mi to prijde ako keby ten kamion isiel tak 6500km/h a napalil mu do boku...prip. cely kamion rovno padol na to auto...
Normálka. Kamion 90km/h, volvo 140km/h. Výsledkem je jeden (nebo více) mrtvých poláků a 2 auta na odpis. Myslím, že ta deformace není nijak šokující, nezapomeň, že crashtesty jsou v rychlostech kolem 50km/h.
Podívej se jak vypadá crashtest namátkou s fordem sierra při 90km/h a pochopíš ( cca 1:50)
_________________ V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
Dovolím si tvrdit, že při kontaktních nárazových rychlostech nad 110km/h o nějakém přežití nemůže být řeč.
Samozřejmě když někdo jede 130, zmerčí ježka, dupne na brzdu, nechá 300 metrů flek na silnici, pak udělá 10 kotrmelců a trefí strom, tak nemůže tvrdit, že trefil strom ve 130 km/h.
(tak jako onehdá jistý zdejší borec, co nás krmil tím, že ze 130km/h zastavil na nulu na 10 metrech a přitom ještě udělal 2 kotrmelce s autem a samozřejmě se mu nic nestalo )
Nějakej hliník, milimetr plechu motorové stěny, pár plastů a pytel naplněný vzduchem pri vysokých rychlostech nikoho nezachrání.
_________________ V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
Dzambor píše:to je ako mozne takto zrolovat auto? mi to prijde ako keby ten kamion isiel tak 6500km/h a napalil mu do boku...prip. cely kamion rovno padol na to auto...
Normálka. Kamion 90km/h, volvo 140km/h. Výsledkem je jeden (nebo více) mrtvých poláků a 2 auta na odpis. Myslím, že ta deformace není nijak šokující, nezapomeň, že crashtesty jsou v rychlostech kolem 50km/h.
Podívej se jak vypadá crashtest namátkou s fordem sierra při 90km/h a pochopíš ( cca 1:50)
doktore ja viem ze je rozdiel naburat v 60tke a v 90tke ale je aj rozdiel v konstrukcii auta. je rozdiel volvo S60 a je rozdiel stary ford sierra. auta maju odlisnu konstrukciu.
ta havaria volva mi pride ako keby sa stala na dialnici. alebo sa mylim?
EDIT: doktore co mas za kameru v aute a ako si to napojil? prip. kamera sa zapina spolu so startovanim? rozmyslam aj ja nad kamerou do auta, je mat vzdy lepsi dokaz o nehode ako sa dotahovat s nejakymi dementami.
Dzambor píše:doktore ja viem ze je rozdiel naburat v 60tke a v 90tke ale je aj rozdiel v konstrukcii auta. je rozdiel volvo S60 a je rozdiel stary ford sierra. auta maju odlisnu konstrukciu....
Pokud tě čelně políbí kamión, tak je úplně jedno v jakým osobáku sedíš - bez ohledu na rok výroby a počet hvězdiček...