Turbo Téčka

Pro sedmy a devítky

Moderátor: wickey

This topic is 7 years a 7 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
Sarkasmic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2279
Registrován: 14 roků
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

Re: Turbo Téčka

Příspěvek od Sarkasmic »

tomasss píše:>Nachipovanymu< Jetronicu to neva...
Nebyl by i návod pro motronic a B230ET? :D
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Už máme i vidu... :-)

TEL.: 731 241 432

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2766
Registrován: 12 roků 6 měsíců
Bydliště: Leuven - Belgie
Vůz: V40 D2 88kW MY2017

Re: Turbo Téčka

Příspěvek od tomasss »

Sarkasmic píše:Nebyl by i návod pro motronic a B230ET? :D
Vsak tam pise, "Motronic ML1.1 chips can be supplied on request."

Motronic ML1.1

740 Saloon (744) - 2.3 Turbo 08.85-12.88 182HP B230ET
740 Estate (745) - 2.3 Turbo 08.85-07.88 182HP B230ET
760 Saloon (704, 764) - 2.3 Turbo 08.84-10.88 182HP B230ET
760 Estate (704, 765) - 2.3 Turbo 08.84-07.89 182HP B230ET

Motronic ML1.1 (Fuel/ignition ECU):

0 261 200 022
0 261 200 026
0 986 262 313 - recon. part
(Volvo p/n: 1346945, 1367531, 5003799, 1367142, 1367533)
_________________
Je: V40 D2 6q 88kW MY2017, 740TURBO B204GT M46 147kW
Bylo: 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 740TURBO B204GT M46 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 10518
Registrován: 9 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 745;944;945;V70II;XC90 V8

Re: Turbo Téčka

Příspěvek od Urvanej »

Popravdě se mi čipování LH2.4 zdá příliš velký zásah na to, že jsem chtěl původně jen sofistikovaněji přepouštět tlak k aktuátoru zpátky před turbo. :-)
Důvěru taky nevzbuzuje tvrzení, že to ustojí 1bar, když serie má myslim 0.55. Jo a že ten 1 bar ukrmí originál hardware. Co sem takhle kdysi ulovil, tak na B230FT je snad max 08, pak už váha nestíhá a je to chudý, ale nemůžu to najít, takže si tim už nejsem jistej jaký číslo bylo správně.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

GDPR_user

Re: Turbo Téčka

Příspěvek od GDPR_user »

Urvanej píše:Popravdě se mi čipování LH2.4 zdá příliš velký zásah na to, že jsem chtěl původně jen sofistikovaněji přepouštět tlak k aktuátoru zpátky před turbo. :-)
Důvěru taky nevzbuzuje tvrzení, že to ustojí 1bar, když serie má myslim 0.55. Jo a že ten 1 bar ukrmí originál hardware. Co sem takhle kdysi ulovil, tak na B230FT je snad max 08, pak už váha nestíhá a je to chudý, ale nemůžu to najít, takže si tim už nejsem jistej jaký číslo bylo správně.
2.4 ustojí i 1,8bar

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 10518
Registrován: 9 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 745;944;945;V70II;XC90 V8

Re: Turbo Téčka

Příspěvek od Urvanej »

Sériový HW na LH 2.4 ukrmí 1.8 bar vzduchu, když serie je 0.55???
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

GDPR_user

Re: Turbo Téčka

Příspěvek od GDPR_user »

Urvanej píše:Sériový HW na LH 2.4 ukrmí 1.8 bar vzduchu, když serie je 0.55???
JJ,ale pokud chceš využít max výkon,je dobré zvýšit tlak paliva,případně zdvojit vstřikovače.

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 10518
Registrován: 9 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 745;944;945;V70II;XC90 V8

Re: Turbo Téčka

Příspěvek od Urvanej »

:D takže ne tak docela. Ale je mi divný, že se váha chytá v takovym rozsahu. Každopádně dík za info. Takže asi shánim turbo z T5, TDO4HL-15G :-D (Keinovo vlákno na tancích jsem už četl. :-) )
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2766
Registrován: 12 roků 6 měsíců
Bydliště: Leuven - Belgie
Vůz: V40 D2 88kW MY2017

Re: Turbo Téčka

Příspěvek od tomasss »

Na LH2.4 jsou i od jinyho prodejce, levnejsi ($100 LH + $100 EZK) http://turbobricks.com/forums/showthread.php?t=158922
_________________
Je: V40 D2 6q 88kW MY2017, 740TURBO B204GT M46 147kW
Bylo: 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 740TURBO B204GT M46 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2766
Registrován: 12 roků 6 měsíců
Bydliště: Leuven - Belgie
Vůz: V40 D2 88kW MY2017

Re: Turbo Téčka

Příspěvek od tomasss »

A spravnej topic kam odsud pokracovat je > sem < :)
_________________
Je: V40 D2 6q 88kW MY2017, 740TURBO B204GT M46 147kW
Bylo: 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 740TURBO B204GT M46 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
This topic is 7 years a 7 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „700 / 900 - opravy“