...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
This topic is 13 years a 3 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
Bobika
Offline
Příspěvky: 609
Registrován: 09 kvě 2006 13:41
Bydliště: Strakonice

Příspěvek od Bobika »

:roll: :roll: :roll: Jestli se vám už nechce točit volantem, tak ty auta prodejte a nechte se vozit limuzínou. Na můj vkus má 850 rejd zcela normální a dostačující. Zase bych chtěl vidět ty zadohraby na sněhu a silném dešti. To si je pak předokolky zakousnou jako malinu.
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2859
Registrován: 23 úno 2005 22:27
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Bobika píše::roll: :roll: :roll: Jestli se vám už nechce točit volantem, tak ty auta prodejte a nechte se vozit limuzínou. Na můj vkus má 850 rejd zcela normální a dostačující. Zase bych chtěl vidět ty zadohraby na sněhu a silném dešti. To si je pak předokolky zakousnou jako malinu.
Myslíš??? :lol: No pochybuji, po tom co mi předvedla Florindička letos v zimě, to bys musel mít gazíka. Samosvor a pár dlaždiček ve sklepě to jistí.
Neberu ti tvé Volvo, ale rejd u dvojky je fantastickej a fascinující. Tak velké auto se otočí na pětníku. A to u Dědečka je snad ještě vetší než u Fló.

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 4288
Registrován: 07 čer 2006 19:50
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Příspěvek od jarek.krizan »

Bobika píše::roll: :roll: :roll: Jestli se vám už nechce točit volantem, tak ty auta prodejte a nechte se vozit limuzínou. Na můj vkus má 850 rejd zcela normální a dostačující. Zase bych chtěl vidět ty zadohraby na sněhu a silném dešti. To si je pak předokolky zakousnou jako malinu.
Nikdy jsem nebyl proti jiným modelům, každý je něčím zvláštní. Ale tohle jsi silně přehnal. Pokud budeme mít stejné podmínky, pneu a pod. Tak na sněhu nemáš proti zadokolce šanci. U nás je to samý kopec a tam kde jsem vyjel v loni v zimě vyjel jen JEEP, všechny předokolky zůstaly v půli kopce. Navíc je to i logické i podle fyzikálních zákonů.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III

GDPR_user

Příspěvek od GDPR_user »

Bobika píše::roll: :roll: :roll: Jestli se vám už nechce točit volantem, tak ty auta prodejte a nechte se vozit limuzínou. Na můj vkus má 850 rejd zcela normální a dostačující. Zase bych chtěl vidět ty zadohraby na sněhu a silném dešti. To si je pak předokolky zakousnou jako malinu.
Tak to se příteli šeredně mýlíš,protože např.při rozjezdu se předohrabu hnací náprava odlehčuje a u zadohrabu naopak zatěžuje,takže je jasné u kterého je vyšší adheze.
A pokud jsou ty předohraby tak super,tak by mne zajímalo proč ještě v F1 nemají přední náhon. :lol:

Bobika
Offline
Příspěvky: 609
Registrován: 09 kvě 2006 13:41
Bydliště: Strakonice

Příspěvek od Bobika »

No srovnávat F1 s normálním autem :roll: :roll: :roll: :?: :?: :?:
A kdyby ty zadokolky byly tak super, tak proč se v rally používají předokolky (vyjma WRC pro ty méně chápající). Chtěl bych vidět Escort Mk2 nebo Lancii Stratos proti Peugeot 306 Maxi nebo Renault Mégane Maxi. Zadokolky by neměly pramalou šanci. A pokud nevěříte, tak se koukněte na stránky okruhu Nurburgring - severní smyčka a budete se divit, kolik předohrabů je s časem před zadokolkama. Ale nesmíte srovnávat BMW M3 proti Hondě Civic TypeR apod. Pouze auta ve stejné třídě.
Pokud nemáte v zadokolce v kufru 2 pytle cementu a není tam samosvor, tak za deště nebo na sněhu v jednom člověku projedu zatáčku rychleji než jakém koli zadohrabu (pokud nemá ESP nebo řidiče profíka).
Myslet si můžete co chcete a já taky. Pak ale musíte ještě přesvědčit všechny výrobce na světě (včetně Volva), že jsou padlí na hlavu a neví jak se dělají auta. (A nesrovnávejte mi těch pár limuzín (Mercedes, BMW, Bentley apod. co dělají zadní náhon). Už jsem několik BMW a Mercedesů na Šumavě v zimě pomáhal tahat se svou PŘEDOKOLKOU (nebylo to Volvo) nebo tlačit, když se nemohli rozjet na rovině :?:
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 4288
Registrován: 07 čer 2006 19:50
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Příspěvek od jarek.krizan »

řeč byla o sněhu a hustém dešti, ne o jízdě na okruhu nebo rally a hlavně o Volvech. Pokud chceš zabrousit mezi sporty, tak je pro mne novinkou, že klasická stará dobrá Stratos má předek s motorem nad zadní nápravou? a Lamba a Ferrari jsou sporťáky asi hlavně proto že mají předek, že jo, o Porsche nemluvě. To jsou novinky.
Co se týká závodních speciálů, ať už na okruhu, nebo v rallye , tak to jsou spíš okapotované motory, než auta a ze sériovkou to nemá vůbec nic společného. A pokud jdu do praxe tak na loňské Barum Rallye to starý žigul ( jel kvůli stáří mimo soutěž ) pěkně nandával moderním kotrmelcům i ve své třídě.
Každá koncepce vyžaduje úplně jiný styl jízdy a pokud ti to ze zadokolkou nejde, tak to neznamená že jsou špatné. Díky své práci jsem jel už i v Lotusu 2000 ( 460 k ) a ve Ferrari F 40 , navíc jsem absolvent Mičánkovi okruhové školy a mám i certifikát pro jízdu s limem nad 10 m. A stále si myslím, že k dokonalosti mám ještě hodně daleko.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 4288
Registrován: 07 čer 2006 19:50
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Příspěvek od jarek.krizan »

A ještě výrobci ti kašlou na jízdní vlastnosti, ti vyrobí kotrmelec a musí ho nacpat elektronikou aby neupad do každé příkopy kterou potká ( např medvěd A ) a tak vyrábí auta tak aby je to co nejméně stálo, v porovnání s užitnou hodnotou a protože zadek se prodražuje, tak dělají předek.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III

drewid
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 970
Registrován: 07 říj 2005 17:40
Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt

Příspěvek od drewid »

Lamba a Ferrari nejsou vopravdický sporťáky, jenom drahý pojízdný krematoria pro buržousty 8)
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D

mates
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 412
Registrován: 14 kvě 2007 18:20
Bydliště: Brno/Dolní Kounice
Vůz: XC90 V8

Příspěvek od mates »

Pánové, trochu k tématu... (jelikož se prodávající neozývá). Zná to auto někdo? Viděl ho někdo? Co si o tom myslíte? Má někdo zkušenosti s tímto typem motoru (případně i s LPG a tímto motorem?). Kde může být nějaká past?
_________________
je: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998, černá metal- eRko
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988, černá metal.-Volvík

Bobika
Offline
Příspěvky: 609
Registrován: 09 kvě 2006 13:41
Bydliště: Strakonice

Příspěvek od Bobika »

Končím diskusi o výhodách toho či onoho náhonu. Každý má nějaké zkušenosti, každý má svou pravdu, ale všichni máme Volva a vo tom to je. :twisted:
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2859
Registrován: 23 úno 2005 22:27
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Bobika píše:Končím diskusi o výhodách toho či onoho náhonu. Každý má nějaké zkušenosti, každý má svou pravdu, ale všichni máme Volva a vo tom to je. :twisted:
:cry: To je škoda, já eště nezačal. :lol:

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5126
Registrován: 26 zář 2004 15:10
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Příspěvek od Ondra. »

Jarda S40 píše:
Bobika píše::roll: :roll: :roll: Jestli se vám už nechce točit volantem, tak ty auta prodejte a nechte se vozit limuzínou. Na můj vkus má 850 rejd zcela normální a dostačující. Zase bych chtěl vidět ty zadohraby na sněhu a silném dešti. To si je pak předokolky zakousnou jako malinu.
Myslíš??? :lol: No pochybuji, po tom co mi předvedla Florindička letos v zimě, to bys musel mít gazíka. Samosvor a pár dlaždiček ve sklepě to jistí.
Neberu ti tvé Volvo, ale rejd u dvojky je fantastickej a fascinující. Tak velké auto se otočí na pětníku. A to u Dědečka je snad ještě vetší než u Fló.
Dvojka má rejd 49 stupňů, 850 tuším 36. Bavili jsme se o tom s marrou na Hájku
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales //// V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Okřídlená slepice stříbrná fkumbálu, 1999, 66 kw, spotřeba 4,789523456248971 l/100 km :D
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 3x 940 B230, B230FK, D24TIC, V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, 945GL ´92

Sibr
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1814
Registrován: 14 pro 2006 01:23
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

Příspěvek od Sibr »

Jj bavili, jsem řikal že to Cčko má blbej rejd...
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5126
Registrován: 26 zář 2004 15:10
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Příspěvek od Ondra. »

Sibr píše:Jj bavili, jsem řikal že to Cčko má blbej rejd...
a XC ještě horší :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales //// V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Okřídlená slepice stříbrná fkumbálu, 1999, 66 kw, spotřeba 4,789523456248971 l/100 km :D
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 3x 940 B230, B230FK, D24TIC, V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, 945GL ´92

Sibr
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1814
Registrován: 14 pro 2006 01:23
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

Příspěvek od Sibr »

Jo tóó jo :wink: :lol:
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2859
Registrován: 23 úno 2005 22:27
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Re: Co je lepsi - predohrab nebo zadohrab?

Příspěvek od Jarda S40 »

4Sibr a Ondra - nechci se vás dotknout, ale to ste toho probrali :wink:

Sibr
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1814
Registrován: 14 pro 2006 01:23
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

Re: Co je lepsi - predohrab nebo zadohrab?

Příspěvek od Sibr »

Jarda S40 píše:4Sibr a Ondra - nechci se vás dotknout, ale to ste toho probrali :wink:
V pohodě nám to stačilo :lol: přece vám tu nebudu psát jak má Ondra pěknýho Méďu 8)
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

bidak
Offline
Příspěvky: 496
Registrován: 06 srp 2004 18:39
Bydliště: Praha 5

Re:

Příspěvek od bidak »

Bobika píše::roll: :roll: :roll: Jestli se vám už nechce točit volantem, tak ty auta prodejte a nechte se vozit limuzínou. Na můj vkus má 850 rejd zcela normální a dostačující.
no, nechci Ti oponovat, ale nevidim duvod, proc se tocit nadvakrat, kdyz to jde napoprvy - rekl bych ze s poradnym autem, ale to zrovna me asi nesezeres :twisted:
_________________
850 '96 automat
S40 '00 automat
V70 '15 automat

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2859
Registrován: 23 úno 2005 22:27
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Re: Re:

Příspěvek od Jarda S40 »

bidak píše:
Bobika píše::roll: :roll: :roll: Jestli se vám už nechce točit volantem, tak ty auta prodejte a nechte se vozit limuzínou. Na můj vkus má 850 rejd zcela normální a dostačující.
no, nechci Ti oponovat, ale nevidim duvod, proc se tocit nadvakrat, kdyz to jde napoprvy - rekl bych ze s poradnym autem, ale to zrovna me asi nesezeres :twisted:
Proč se točit nadvakrát? No přece aby sis užil točení volantem :lol:
Naposledy upravil(a) Jarda S40 dne 11 čer 2007 16:04, celkem upraveno 1 x.

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5605
Registrován: 09 srp 2004 00:09
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Re: Co je lepsi - predohrab nebo zadohrab?

Příspěvek od wickey »

ne a ted vazne - bobiko, sorry, myslim ze si nemel mozne primeho srovnani 800 a 900, takze ti to tak neprijde..

Ja mel asi dva mesice obe auta soucasne. Rejd pri 850 je v porovnani s 940 opravdu hroznej.. Prvych par dnu jsem s 850 neumel zaparkovat ani cumakem k obrubniku :D - proste nezvyk.. Na okresce s 940 zajdes ke krajnici, das plnej rejd a otocis se primo do opacneho pruhu a jedes.. pri 850 to musis delat nadvakrat - bohuzel to neni o baveni, nebo nebaveni toceni volantem, to je proste fakt a je to horsi :D - i kdyz neodstranitelna vec..

Jak jsem jiz davno rekl - kdyby byla 940/960 s motorem z 850 s jeho pruznosti, ochotou jit do otacek a vykonem, nevaham ani chvilku.. Ale neni, takze jsem spokojen tak jak je :)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2035
Registrován: 07 kvě 2004 21:00
Bydliště: Brno

Re: Co je lepsi - predohrab nebo zadohrab?

Příspěvek od standa »

Rejd:
V850 T5.............10,8m
V850 ostatní........10,4m
V240 všechny.........9,8m

Rozvor:
V850..................267cm
V240..................265cm

Ad FWD vs. RWD:
Za sucha je to buřt (pokud odmyslíme u FWD mírné "tahání" za volant a pokud nejezdíme "hrubým stylem" ), ale jakmile napadne... 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
Kdo neporovnal, nepochopí. Kdo porovnal a nepochopil, nemá srdce :neutral:
Pro jízdu na sněhu je HLAVNĚ zapotřebí citlivá noha, motor bez turba a nemít nasráno v hlavě. A pro jistotu v kufru lopatu a řetězy ;-) .
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

HonzaA
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 851
Registrován: 19 čer 2006 19:05
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

Re: Co je lepsi - predohrab nebo zadohrab?

Příspěvek od HonzaA »

Ani když jsem byl malej, nemíval jsem takovou radost ze sněhu, jako teď se zadohrabem :mrgreen: I kdybych s předohrabem mohl jezdit do sjezdovky, tu radost to nevynahradí. A že bych někam nevyjel? Zatím se nestalo.
_________________
244 GLE B23E 1981 | 944 GLE B234F 1992 a další

selap
Offline
Příspěvky: 1674
Registrován: 25 říj 2006 18:54
Bydliště: Brno

Re: Co je lepsi - predohrab nebo zadohrab?

Příspěvek od selap »

Zadohrab je sranda,ale už jsem i něco nevyjel,jednou jsem dokonce zůstal v kopečku(mírný,blatíčko qulitní)2dny,ale co,dovolená stále ještě byla....
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

DejFe
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 482
Registrován: 08 pro 2003 21:49
Bydliště: Brno
Vůz: Služební

Re: Co je lepsi - predohrab nebo zadohrab?

Příspěvek od DejFe »

Potom co jsem letos pri zimnim klouzani vyjel trat zavodu do vrchu a posleze nahoru na Macochu, tak dodavam jen zadni nahon rullezzz a jde to i s Turbo motorem a ne zrovna novyma zimakama 8)
_________________
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5

strihoun
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 30
Registrován: 27 lis 2005 15:06
Bydliště: Hradec Králové
Vůz: V70 2.4D 120kW, automat, hnědá
Bydliště: Hradec Králové

Re: Co je lepsi - predohrab nebo zadohrab?

Příspěvek od strihoun »

jj, zadohrab se vyhrabe skoro vsude, odzkouseno se skodnou 125 a sjetejch letakach bez retezu na pomezni boudy. :) a to techda doporucovali retezy, potkal jsem couvat autobus, kterej nezvladl zatacku a ja se pomalinku prohrabal az nahoru. S 440 jsem jel pri snehove kalamite z Trauce a byl jsem rad, ze jsem ji drzel na silnici a to za sucha se normalne nechtela utrhnou. A nynejsi osumsetpadinou jsem jel zatim jen za sucha, moc od zacatku kvetna co ji mam neprselo a opravdu je trosku tezkopadnejsi ale je to krasne velke auticka a uz od prvniho setkani jsem si ji zamiloval. Ale urcite bez zimaku v zime na hory nevyrazim. a udelat hodiny ci mrskat prdelko jde i s predohrabem :) jen to chce trochu cviku a odvahy.
_________________
V70 2.4D 120kW D5244T5; r.v. 2009; automat, sv. hnědá
bylo:
850kombi 2.0 20V - B5204S; 95; bílá
460 1.9TD - D19T; 96; Černá
440 1.8i černá
This topic is 13 years a 3 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „o všem možném:-)“