Lachtan píše:
Kdosi kdysi mi tvrdil, že na takovéhle "lepiče" měl vzadu namontovaný starý blesk z foťáku
To neni špatnej nápad. Daj se pořídit za pár korun a neměl by být problém to zapojit. Stačilo by směrný číslo cca 30... i kdyby se na to místo nedíval...
_________________ Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
Lachtan píše:Ale to není blbej nápad. Ideální by byla separátní nádržka na ztužené tuky a vyhřívaná dávkovací tryska
Ještě lepší je silikonový olej
Kdosi kdysi mi tvrdil, že na takovéhle "lepiče" měl vzadu namontovaný starý blesk z foťáku
Osobně to řeším nenápadným podřazením a prudkým dupnutím na brzdu [/quote]
silikonový olej? myslim že vyjetej motorovej je ideální, je ho dost, neni drahej
Lachtan píše:
Kdosi kdysi mi tvrdil, že na takovéhle "lepiče" měl vzadu namontovaný starý blesk z foťáku
To neni špatnej nápad. Daj se pořídit za pár korun a neměl by být problém to zapojit. Stačilo by směrný číslo cca 30... i kdyby se na to místo nedíval...
Mi tak napadlo... LED displej spouštěnej vzdálenostním čidlem (třeba z nějakýho parkovacího senzoru) s nápisem JSI MOC BLÍZKO a čím blíž, tím vyšší frekvencí by to blikalo...
_________________ Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
FTN píše:
To neni špatnej nápad. Daj se pořídit za pár korun a neměl by být problém to zapojit. Stačilo by směrný číslo cca 30... i kdyby se na to místo nedíval...
Mi tak napadlo... LED displej spouštěnej vzdálenostním čidlem (třeba z nějakýho parkovacího senzoru) s nápisem JSI MOC BLÍZKO a čím blíž, tím vyšší frekvencí by to blikalo...
Ostatně kdyby tu byl (všeho)schopný elektromagor, který by byl schopen udělat tenký diodový displej na míru s programovatelnými hláškami a třeba i aktivovaný čidlem, tak bych do toho pár tisíc i dal...
Koukal jsem na komerčně nabízené typy a nevyhovovaly mi skoro ničím, zejména velikostí a vzhledem...
_________________ Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
tnemec píše:
Mi tak napadlo... LED displej spouštěnej vzdálenostním čidlem (třeba z nějakýho parkovacího senzoru) s nápisem JSI MOC BLÍZKO a čím blíž, tím vyšší frekvencí by to blikalo...
Ostatně kdyby tu byl (všeho)schopný elektromagor, který by byl schopen udělat tenký diodový displej na míru s programovatelnými hláškami a třeba i aktivovaný čidlem, tak bych do toho pár tisíc i dal...
Koukal jsem na komerčně nabízené typy a nevyhovovaly mi skoro ničím, zejména velikostí a vzhledem...
Musí se to ale dát vypnoput ve městě na křižovatkách, představ si že za tebou zastaví např. polismeni ( i když by jim to sedělo, protože ti - nemám slušný výraz - takové řidiče nechávají bez povšimnutí, ale nás slušné budou buzerovat za propadlý obvaz v lékarničce ) , tak si na tobě zgustnou.
_________________ V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou V S80 , B5244SV 850 B5204
Skvělé řešení by bylo mít vzadu trysku s montážní pěnou a trochu mu zalepit chladič, čímž se sice okamžitě neuklidní, ale na té nejbližší pumpě určitě zastaví.
_________________ V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou V S80 , B5244SV 850 B5204
No, řekl bych že ten časový udaj bude trochu utažný za vlasy, taky jsem tu cestu dost často jezdil a znám to tam docela dobře, ale řekl bych že toje jen vytahování.
Taky by mě tajmalo, proč má vysříhané průjezdy vesnicí?? pokud by jel i jako ho..do přes vesnice, tak by to nemusel vystříhávat a např. v Miličíně by ho už měli na fotce, neb tam je stálý radar. A jestli ve vesnicích zpomaloval na 50km/h, tak to asi nestihl a je to zkreslené. :?
_________________ Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo: Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Deshi píše:No, řekl bych že ten časový udaj bude trochu utažný za vlasy, taky jsem tu cestu dost často jezdil a znám to tam docela dobře, ale řekl bych že toje jen vytahování.
Taky by mě tajmalo, proč má vysříhané průjezdy vesnicí?? pokud by jel i jako ho..do přes vesnice, tak by to nemusel vystříhávat a např. v Miličíně by ho už měli na fotce, neb tam je stálý radar. A jestli ve vesnicích zpomaloval na 50km/h, tak to asi nestihl a je to zkreslené. :?
Souhlas, občas tu trasu jedu a podle mě to nejde v tom průměru právě pro to zpoždění v obcích. Namátkou ještě kruhové objezdy kolem Tábora resp. Sezimova ústí. Aby tato zdržení dohnal, musel by pak jet 1/2 hod. přes 200
Deshi píše:No, řekl bych že ten časový udaj bude trochu utažný za vlasy, taky jsem tu cestu dost často jezdil a znám to tam docela dobře, ale řekl bych že toje jen vytahování.
Taky by mě tajmalo, proč má vysříhané průjezdy vesnicí?? pokud by jel i jako ho..do přes vesnice, tak by to nemusel vystříhávat a např. v Miličíně by ho už měli na fotce, neb tam je stálý radar. A jestli ve vesnicích zpomaloval na 50km/h, tak to asi nestihl a je to zkreslené. :?
Souhlas, občas tu trasu jedu a podle mě to nejde v tom průměru právě pro to zpoždění v obcích. Namátkou ještě kruhové objezdy kolem Tábora resp. Sezimova ústí. Aby tato zdržení dohnal, musel by pak jet 1/2 hod. přes 200
Nehledě n to, že se mu furt pletou do cesty auta a těch není málo.
A na té trase je jen málo míst, kde by mohl jet nerušeně delší dobu vyskokou rychlostí (např. obchvat Tábora)
Řekl bych, že je to jen frajírek a vejtaha
_________________ Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo: Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Teda je to pěkný prase. Já sice taky jezdím často dost rychle, ale vždycky počítám s tím, že bych musela brzdit, nikdy nepředjíždím z prava a čára na silnici má můj respekt. není tam ze srandy.
Mimochodem je to OT, ale dneska jsem si uvědomil, proč nemám rád folie. Cestou domu mi na křižovatce u nás v Počernicích vyjelo auto zprava. Já jel po hlavní, ale dost se tu střídá hlavní a přednost zprava. No on nakouknul do křižovatky, podíval se do prava svého a jel dál. Já naštěstí viděl, že se na mě ani nepodíval a začal jsem brzdit ještě než se rozjel. Takže jsem to zvládl ubrzdit. Kdyby tam měl folie a já na něj neviděl, předpoládal bych svoji přednost a již bych nestačil zabrzdit po té, co se rozjel. Tož tak a děkuji, že folie neměl
Jarda S40 píše:Mimochodem je to OT, ale dneska jsem si uvědomil, proč nemám rád folie. Cestou domu mi na křižovatce u nás v Počernicích vyjelo auto zprava. Já jel po hlavní, ale dost se tu střídá hlavní a přednost zprava. No on nakouknul do křižovatky, podíval se do prava svého a jel dál. Já naštěstí viděl, že se na mě ani nepodíval a začal jsem brzdit ještě než se rozjel. Takže jsem to zvládl ubrzdit. Kdyby tam měl folie a já na něj neviděl, předpoládal bych svoji přednost a již bych nestačil zabrzdit po té, co se rozjel. Tož tak a děkuji, že folie neměl
jjj tady mas pravdu - treba pri pojizdeni v zacpach na dalnicich (kde se rozjedes treba i na 80 v tesnem zavesu) je lepsi videt pres zadek toho pred tebaou ze ten pred nim zacian brzdit.. to s foliemi nejde..
_________________ '01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl '08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
wickey píše:jjj tady mas pravdu - treba pri pojizdeni v zacpach na dalnicich (kde se rozjedes treba i na 80 v tesnem zavesu) je lepsi videt pres zadek toho pred tebaou ze ten pred nim zacian brzdit.. to s foliemi nejde..
Tak tak, poměrně často využívám toho, že se můžu podívat přes zadní sklo auta jedoucío přede mnou. Někdy na dopravní situaci, někd na pěknou holku v autě
_________________ Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo: Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum