Jak (ne)jezdit po Česku
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 426
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
- Bydliště: Zlín
#1 Jak (ne)jezdit po Česku
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 549
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
#2
Co ten kluk dělá tak špatnýho. Dyť jezdí krásně plynule
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 111
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V40 1.9D 85kW 2003
- Kontaktovat uživatele:
#3
Hlavne nezdrzuje provoz... Kazdopadne sedet bych v tom nechtel. Asi bych mu lehce znecistil interier...
_________________
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 170
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: byla v70 a 740gle
- Bydliště: Budejice
#5
Snad "nejdebilnejsi" cesta Praha - Budejice ( prez Tabor). Kdyz neni velkej provoz tak je to normalni jizdou cesta na 2h, kdyz jako prase da se jet 1:30, ale koukam ze 51 minut nikdo neprekona.
_________________
V70 1997 B5254S 2,4i 20V 125kW
740GLE 1986 84kW limuzina ex.
V70 1997 B5254S 2,4i 20V 125kW
740GLE 1986 84kW limuzina ex.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 44
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Vůz: V70 II TDI
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
#6
No to byl d...l na entou. Jezdim tou trasou na chalupu, tak doufam, ze ho nepotkam.
Ale co me naopak rozesmalo byla zminka o preplnene D1. "Preplnenost" dalnice zpusobena tim, ze v levem pruhu jedou vsichni 110, uprostred 90 a v pravo nekolik aut 70, to mluvi za vse. To naopak zpusobujou d...love z druhe strany barikady, kteri jsou masirovani agitaci o usporne jizde a navic si mysli, ze prostredni pruh je neco jako zlatej stredni proud. Stejne jako v jejich zivote -> moc se nerozsoupnout, a hlavne nevybocovat.
Omlouvam se za vulgarni vyjadrovani, ale zastupci obou skupin me na silinici opravdu neskonale s...u.
Ale co me naopak rozesmalo byla zminka o preplnene D1. "Preplnenost" dalnice zpusobena tim, ze v levem pruhu jedou vsichni 110, uprostred 90 a v pravo nekolik aut 70, to mluvi za vse. To naopak zpusobujou d...love z druhe strany barikady, kteri jsou masirovani agitaci o usporne jizde a navic si mysli, ze prostredni pruh je neco jako zlatej stredni proud. Stejne jako v jejich zivote -> moc se nerozsoupnout, a hlavne nevybocovat.
Omlouvam se za vulgarni vyjadrovani, ale zastupci obou skupin me na silinici opravdu neskonale s...u.
_________________
je:
740GL, 1984, B230K, 5q
740GLE, 1986, B230E, 4q+OD - depozit
V70 II, 2000, 2.5 TDI, manual
je:
740GL, 1984, B230K, 5q
740GLE, 1986, B230E, 4q+OD - depozit
V70 II, 2000, 2.5 TDI, manual
#7
Svůj názor jsem vyjádřil do diskuse tam...
P.S. Neuměl by mi někdo vyrobit ve správném rozměru na 850 reflexní nápis:
Nalepíš se na mě?
Vybrzdím tě!
P.S. Neuměl by mi někdo vyrobit ve správném rozměru na 850 reflexní nápis:
Nalepíš se na mě?
Vybrzdím tě!
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 44
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Vůz: V70 II TDI
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
#8
Pouzij copy/pastetnemec píše:Svůj názor jsem vyjádřil do diskuse tam...
Protoze procitat neplodnou diskuzi a ztratit na tom hodinu casu mi prijde opravdu plytvanim drahoceneho casu. A me zajima pouze nazor ridicu vozu Volvo, jakozto urcite nazorove skupiny.
_________________
je:
740GL, 1984, B230K, 5q
740GLE, 1986, B230E, 4q+OD - depozit
V70 II, 2000, 2.5 TDI, manual
je:
740GL, 1984, B230K, 5q
740GLE, 1986, B230E, 4q+OD - depozit
V70 II, 2000, 2.5 TDI, manual
#9
OK, tu to je:elde píše:Pouzij copy/pastetnemec píše:Svůj názor jsem vyjádřil do diskuse tam...
Protoze procitat neplodnou diskuzi a ztratit na tom hodinu casu mi prijde opravdu plytvanim drahoceneho casu. A me zajima pouze nazor ridicu vozu Volvo, jakozto urcite nazorove skupiny.
Spoléhálek
Tomáš Němec, 7.6.2007 20:24:03
1) Umí řídit
2) BMW má evidentně velmi schopný podvozek, brzdy i motor
potud vše v pořádku...
3) Jsem přesně jeden z těch "idiotů", kteří by mu rozsvícením brzdovek dali najevo, že je blízko. Proč? Protože v tu chvíli mě ohrožuje přinejmenším na zdraví a majetku. Kdyby potřeboval zareagovat na cokoli a přibrzdit doopravdy, tak si nestačí ani uvědomit, že brzdím. Fyziologická reakce zdravého soustředěného člověka je 1 s, lze zkrátit tréninkem, ale i tak se nelze dostat na tu 0,1 s, kterou by potřeboval.
4) Je to prostě ultrazmrd a má jednu ze zcela základních vlastností zmrdů: automaticky spoléhá, že se mu okolí podřídí. Stačil jeden jediný špatný nebo nepozorný nebo nasraný řidič a hotovo... nebo zvíře do silnice... nebo jakýkoli předmět... nebo defekt na autě... nebo cyklista... prostě ano, taková jízda je možná a lze ji v 90 % případů přežít, ale problém je těch 10 %, kdy to odnese nejen řidič, ale i někdo další.
5) Trochu podobně jsem jel jednou v noci, když jsem vezl z Českého Krumlova do Českých Budějovic manželku na pohotovost - šlo o vážné ohrožení zdraví a nebylo možné čekat na sanitku... Ale nedovedu si představit jiný důvod, pro který bych byl ochoten podstoupit takové riziko - ne za sebe, to je každého věc, jaké sám podstoupí riziko, ale hezky po zmrdsku vsadit životy ostatních a spoléhat, že to vyjde.
6) Jeden takovej spoléhálek jako je tenhle čů*ák, zabil kamarádovi strejdu... je to sotva měsíc a kousek, přijel jsem tam 20 min po nehodě a cca 10 min před tím, než strejda umřel... Jel z práce a kluk v cliu jedouci 120 km/h sestřelil jeho octávku, jedoucí (povolených) 70 km/h... Btw ten z clia přežil... jak už tak zmrdi přežívaj... A také byl velmi sebejistý stran svých řidičských schopností... teď půjde sedět...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 44
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Vůz: V70 II TDI
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
#10
Diky!
Presne tak, pamatuju se jak se jednou "investigativec" Pepik Klimu na Nove nimral v nehode, kdy posadka jednoho vozu uhorela po narazu blbanka, ktery to mastil po dalnici pres 200, protoze s kamosem zavodili. Na vine nakonec dle Pepka byli policajti, kteri tam vysetrovali nehodu a stali se svojim vozem v pruhu, kde k ni doslo (nastesti pro ne, protoze jinak by je ten blbec smetl i s tema jejich mericima koleckama). Bohuzel to odnesli nevini, kteri sporadane stali u kraje. Takoveto soudy pak temto zabednencum davaji jistotu spravnosti jejich konani.
Presne tak, pamatuju se jak se jednou "investigativec" Pepik Klimu na Nove nimral v nehode, kdy posadka jednoho vozu uhorela po narazu blbanka, ktery to mastil po dalnici pres 200, protoze s kamosem zavodili. Na vine nakonec dle Pepka byli policajti, kteri tam vysetrovali nehodu a stali se svojim vozem v pruhu, kde k ni doslo (nastesti pro ne, protoze jinak by je ten blbec smetl i s tema jejich mericima koleckama). Bohuzel to odnesli nevini, kteri sporadane stali u kraje. Takoveto soudy pak temto zabednencum davaji jistotu spravnosti jejich konani.
_________________
je:
740GL, 1984, B230K, 5q
740GLE, 1986, B230E, 4q+OD - depozit
V70 II, 2000, 2.5 TDI, manual
je:
740GL, 1984, B230K, 5q
740GLE, 1986, B230E, 4q+OD - depozit
V70 II, 2000, 2.5 TDI, manual
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#12
Tuhle trasu jsem už párkrát jel a takovouhle kraviny bych si nevymyslel. Je to absolutně nemožný. Von ten bramborák zas tolik nejde a tím stylem co projížděl před Miličínem by musel zbytek trasy uhánět ke čtyřem stům.
Takže asi jedna paní povídala.
Takže asi jedna paní povídala.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
#13
Osobně bych se taky přikláněl že ten čas nebo vzdálenost jsou dosti zkreslené.Z Nového Jičína do Brna je to 146km a když jsem dosti spěchal tak jsem ve velice slabém provozu tuto trasu udělal za 52minut.Honza píše:Tuhle trasu jsem už párkrát jel a takovouhle kraviny bych si nevymyslel. Je to absolutně nemožný. Von ten bramborák zas tolik nejde a tím stylem co projížděl před Miličínem by musel zbytek trasy uhánět ke čtyřem stům.
Takže asi jedna paní povídala.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#14
Martine buť uber kilometry nebo přidej čas.martinopel píše:Osobně bych se taky přikláněl že ten čas nebo vzdálenost jsou dosti zkreslené.Z Nového Jičína do Brna je to 146km a když jsem dosti spěchal tak jsem ve velice slabém provozu tuto trasu udělal za 52minut.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 170
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: byla v70 a 740gle
- Bydliště: Budejice
#15
No v zakladu ma 330d 150kW, takze jestli to mel nacipovany tak na nejakejch 180kW mozna vic, k tomu V6 a turbochrocht. Takze si myslim ze by to i mohl stihnout. Ale k tomu je potreba nemit mozek.
_________________
V70 1997 B5254S 2,4i 20V 125kW
740GLE 1986 84kW limuzina ex.
V70 1997 B5254S 2,4i 20V 125kW
740GLE 1986 84kW limuzina ex.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#16
Ani náhodou. I kdyby ta silnice byla uzavřená tak o tom pochybuji, prostě na tej silnici to nejde, to je obsolutní blbost.honzAK píše:No v zakladu ma 330d 150kW, takze jestli to mel nacipovany tak na nejakejch 180kW mozna vic, k tomu V6 a turbochrocht. Takze si myslim ze by to i mohl stihnout. Ale k tomu je potreba nemit mozek.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
#17
No nevim ale 1.4 VW Polem z Tábora do Prahy se to dá stihnout okolo 50ti minut. Tacho ukazuje za celou cestu max. 150 - 160, víc to prostě nejede. Pravdou je že je to v hluboké noci ničím nezdržovaný, ale podle pružnosti předjíždění soudím že to Bawo jede jako prase a jestli tam velkou část času měl okolo 200 tak by to tak nějak mohlo klapnout. A vzhledem k tomu že je to bezmozek, tak je to i reálné. Čistě teoretická polemizace.Honza píše:Ani náhodou. I kdyby ta silnice byla uzavřená tak o tom pochybuji, prostě na tej silnici to nejde, to je obsolutní blbost.honzAK píše:No v zakladu ma 330d 150kW, takze jestli to mel nacipovany tak na nejakejch 180kW mozna vic, k tomu V6 a turbochrocht. Takze si myslim ze by to i mohl stihnout. Ale k tomu je potreba nemit mozek.
_________________
Volvo 740 | D24 | 1986 | SOLD
Volvo 740 | D24 | 1986 | SOLD
#18
Teda, když jsem ty obě videa viděl, tak se mi udělalo špatně. Kvůli takovýmto ho*adům asi jedině prodat Volvo a koupit OT (a pak prudce šlápnout na brzdu, až se bude lepit na zadek ).
Třeba by šlo ale podat trestní oznámení a policie by ho mohla dohledat podle toho, odkud nahrával to video na YouTube. Takovýhle dement to určitě dělal z domova nebo z práce...
Třeba by šlo ale podat trestní oznámení a policie by ho mohla dohledat podle toho, odkud nahrával to video na YouTube. Takovýhle dement to určitě dělal z domova nebo z práce...
_________________
Volvo V50, 2,4 l (103 kW), r. v. 2004, manuál
Volvo V50, 2,4 l (103 kW), r. v. 2004, manuál
#19
Btw je to jeden ze členů fóra Autorevue s nickem BOND a dost lidí ho označuje za zbohatlíka. Nevim jestli ze závisti, ale popravdě řečeno, takovýhle lidi se dá na dálnici občas potkat a více. Plesknu třeba 1x týdně tam někoho takovýho vidím. Ne*erou se s tím stejně jako tenhle, takže žádná novinka, předjíždění konkrétně na týhle cestě do ČB přes plnou taky žádná novinka. Obvykle 2.5TDI a výše, semtam nějakej exot.Hagrid píše:Teda, když jsem ty obě videa viděl, tak se mi udělalo špatně. Kvůli takovýmto ho*adům asi jedině prodat Volvo a koupit OT (a pak prudce šlápnout na brzdu, až se bude lepit na zadek ).
Třeba by šlo ale podat trestní oznámení a policie by ho mohla dohledat podle toho, odkud nahrával to video na YouTube. Takovýhle dement to určitě dělal z domova nebo z práce...
_________________
Volvo 740 | D24 | 1986 | SOLD
Volvo 740 | D24 | 1986 | SOLD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#20
njn, na tyhle zmrdy reaguji jedine brzdou.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#21
Kua, abych si nechal namontovat tazne a vpredu hrazdu na shrnovani...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#22
jinak jak v te diskuzi padlo - vsichni mu uhybali - jestli nemel majak..
jo a ad ti, kteri se ho zastavali - priklad - vemu pistoli a 10 zasobniku po 15 naboju - prijdu na vaclavak - zacnu strilet - ale vedome tak, abych nikoho netrefil - budu za to chvalen, jakej jsem ostrostrelec?
jo a ad ti, kteri se ho zastavali - priklad - vemu pistoli a 10 zasobniku po 15 naboju - prijdu na vaclavak - zacnu strilet - ale vedome tak, abych nikoho netrefil - budu za to chvalen, jakej jsem ostrostrelec?
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#23
No - jak se k tomu vyjádřit a zároveň nepoužívat sprostá slova???
Přečetl jsem si článek a podíval na část videa (D1)
K článku by jse měl následující:
Průměrná rychlost 180 km/h - je to blbost :!: :!: :!: může to být maximálně průměr na kousku dálnice, ale v žádném případě to není průměr na celé cestě!!!
Nebyl jsem nikdy svatý, co se týká dodržování rychlostí (resp. doposavad je považuju pouze za doporučené ), takže trocha mé osobní zkušenosti - kdysi jsem často jezdil trasu Karlova Studánka - Praha (cca 270 km, z toho 50 km po dálnici) a pod 2,5h jsem se dostal opravdu málokdy, to je přibližně průměrná rychlost 110 km/h.
Pro dokreslení situace - byla to trasa, kterou jsem velice dobře znal (takříkajíc nazpaměť), nadoraz jsem jezdil pouze za ideálních podmínek (min. provoz, sucho, za denního světla) a auto tehdy bylo Alfa Romeo 33 16V (132k/1000kg živé váhy, sportovní podvozek, Recara, 4b pásy, maximálka bohužel uměle omezená na pouhých 220 Km/h (6q silně chyběl), velice živé autíčko, které sedělo na silnici jak přibité a odvažuji se říct, že jsem ho měl tenkrát opravdu v ruce a dokázal jsem využít jeho kvalit nadoraz - TDíčka si dávala Alfadášenka k snídani - min 5 kousků )
Takže z tohoto důvodu považuji celý tento článek za naprosto neobjektivní a neseriózní :?
Co se týká k ukázce z D1: Je to ukázka naprosto sobecké, nebezpečné agresivní jízdy bez ohledu na následky. Dělal jsem různá zvěrstva - ale něco takového ne-e. Byť je to v tom článku zlehčované, že vlastně to až tak nebezpečné nebylo, tak REÁLNÝ stav je přesně opačný - odvažuji se tvrdit, že na takovouhle jízdu by se mohl vztahovat paragraf o obecném ohrožení
Teď jsem sem chtěl napsat odstavec o polní lopatce a 9mm, ale raději na to kašlu - příliš mnoho emocí........
Já osobně nejsem zastánce ježdění striktně podle předpisů - ale jednu věc ctím (Lachtaní pravidla): jezdím jak uznám za vhodné, ale NIKDY nikoho nesmím svojí jízdou ohrožovat a ani omezovat.................
Přečetl jsem si článek a podíval na část videa (D1)
K článku by jse měl následující:
Průměrná rychlost 180 km/h - je to blbost :!: :!: :!: může to být maximálně průměr na kousku dálnice, ale v žádném případě to není průměr na celé cestě!!!
Nebyl jsem nikdy svatý, co se týká dodržování rychlostí (resp. doposavad je považuju pouze za doporučené ), takže trocha mé osobní zkušenosti - kdysi jsem často jezdil trasu Karlova Studánka - Praha (cca 270 km, z toho 50 km po dálnici) a pod 2,5h jsem se dostal opravdu málokdy, to je přibližně průměrná rychlost 110 km/h.
Pro dokreslení situace - byla to trasa, kterou jsem velice dobře znal (takříkajíc nazpaměť), nadoraz jsem jezdil pouze za ideálních podmínek (min. provoz, sucho, za denního světla) a auto tehdy bylo Alfa Romeo 33 16V (132k/1000kg živé váhy, sportovní podvozek, Recara, 4b pásy, maximálka bohužel uměle omezená na pouhých 220 Km/h (6q silně chyběl), velice živé autíčko, které sedělo na silnici jak přibité a odvažuji se říct, že jsem ho měl tenkrát opravdu v ruce a dokázal jsem využít jeho kvalit nadoraz - TDíčka si dávala Alfadášenka k snídani - min 5 kousků )
Takže z tohoto důvodu považuji celý tento článek za naprosto neobjektivní a neseriózní :?
Co se týká k ukázce z D1: Je to ukázka naprosto sobecké, nebezpečné agresivní jízdy bez ohledu na následky. Dělal jsem různá zvěrstva - ale něco takového ne-e. Byť je to v tom článku zlehčované, že vlastně to až tak nebezpečné nebylo, tak REÁLNÝ stav je přesně opačný - odvažuji se tvrdit, že na takovouhle jízdu by se mohl vztahovat paragraf o obecném ohrožení
Teď jsem sem chtěl napsat odstavec o polní lopatce a 9mm, ale raději na to kašlu - příliš mnoho emocí........
Já osobně nejsem zastánce ježdění striktně podle předpisů - ale jednu věc ctím (Lachtaní pravidla): jezdím jak uznám za vhodné, ale NIKDY nikoho nesmím svojí jízdou ohrožovat a ani omezovat.................
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#24
pod tohle se podepisu - sam nemam problem jit 200 po dalnici a 160 po okresce, ale NIKDY jsem nikoho nepredjel pres plnou caru a podobne.. A ani to nikdy neudelam - totiz ti, kdo ty cary navrhujou nejsou tak uplne blbi a vetsinou jsou opodstatnene...Lachtan píše: Já osobně nejsem zastánce ježdění striktně podle předpisů - ale jednu věc ctím (Lachtaní pravidla): jezdím jak uznám za vhodné, ale NIKDY nikoho nesmím svojí jízdou ohrožovat a ani omezovat.................
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
#25
Hih a teď už to neberte ale k tomu článku, aby jsme nevyvovolávali opět emoce, oni nejsou blbí, Ti kdo navrhují čáru, ale taky počítají s tím, že ne všichni mají 150kW autí. Jednou se mě jala předjíždět A6 4.2 bi-turbo a taky na plný čáře mezi dvěmi poměrně po sobě jdoucími zatáčkami, ale když jsem to viděl co to auto udělalo, tak jsem to musel označit jako "bezpečné" ( pozor, ty uvozovky tam nejsou nadarmo, něco zvýrazňují, označují ).wickey píše:pod tohle se podepisu - sam nemam problem jit 200 po dalnici a 160 po okresce, ale NIKDY jsem nikoho nepredjel pres plnou caru a podobne.. A ani to nikdy neudelam - totiz ti, kdo ty cary navrhujou nejsou tak uplne blbi a vetsinou jsou opodstatnene...Lachtan píše: Já osobně nejsem zastánce ježdění striktně podle předpisů - ale jednu věc ctím (Lachtaní pravidla): jezdím jak uznám za vhodné, ale NIKDY nikoho nesmím svojí jízdou ohrožovat a ani omezovat.................
_________________
Volvo 740 | D24 | 1986 | SOLD
Volvo 740 | D24 | 1986 | SOLD
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek