Poradte motor 850. Divne zvuky.

850 a novější modely řad C/S/V/XC

Moderátor: wickey

This topic is 13 years a 3 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
DOC
Offline
Příspěvky: 5
Registrován: 15 črc 2004 19:20
Bydliště: Praha

Poradte motor 850. Divne zvuky.

Příspěvek od DOC »

:? Mam problem. Po nastartovani je sliset takove cinkani a jelikoz jsem laik tak nevim.To cinkani je nekdy slyset i po ujeti 130km a nekdy vubec.Tak babo rad. :?
_________________
Past 240 GL stále jezdí (nový majitel) občas jí vídávám, Now 850 LS 5102

Anonymous

Re: Poradte motor 850. Divne zvuky.

Příspěvek od Anonymous »

DOC píše::? Mam problem. Po nastartovani je sliset takove cinkani a jelikoz jsem laik tak nevim.To cinkani je nekdy slyset i po ujeti 130km a nekdy vubec.Tak babo rad. :?
Jestli máš TDi tak to může být vývěva.Stačí vyměnit váleček co je uvnitř.
Stojí ve VW cca 1.000,-
Ale jestli máš benzín tak nevím.

DOC
Offline
Příspěvky: 5
Registrován: 15 črc 2004 19:20
Bydliště: Praha

Příspěvek od DOC »

:cry: Bohuzel mam benzin. Nevadi zajedu do Volvo servisu at se nato nekdo podiva snad to bude malickost :wink:
_________________
Past 240 GL stále jezdí (nový majitel) občas jí vídávám, Now 850 LS 5102

simir
Offline
Příspěvky: 3
Registrován: 29 led 2006 14:04
Bydliště: ivanovicke nam č.8

Příspěvek od simir »

zdar vim uplne presne co s tim mas!mas zanesene kanalky hydrostelungu.a kdyz sou zanesene tak to klepe po nastartovani a po ujeti nakych kilometru jak se motor ohreje na provozni teplotu tak to prestane.musi se rozdelat hlava a vycistit to a pak to bude o.k ale jinak to nëni zadna velka zavada spis bezna vec u petivalcu od volva ;)
_________________
volvo 850 t5r

GDPR_user

Příspěvek od GDPR_user »

simir píše:zdar vim uplne presne co s tim mas!mas zanesene kanalky hydrostelungu.a kdyz sou zanesene tak to klepe po nastartovani a po ujeti nakych kilometru jak se motor ohreje na provozni teplotu tak to prestane.musi se rozdelat hlava a vycistit to a pak to bude o.k ale jinak to nëni zadna velka zavada spis bezna vec u petivalcu od volva ;)
proč se musí rozdělávat celá hlava když jde o vyčištění hydroštelů .

black hawk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 332
Registrován: 08 dub 2005 17:59
Bydliště: prag

Příspěvek od black hawk »

tak za 1.jestli se jedná o hydrošteli tak cvakaj ne kvůli tomu že jsou zanešené,ale že mají unavené zpět.ventilky a uniká z nich olej.2.a na závadu to je protože pak správně nefungují ventyli jak maj.malý zdvych a pod.3.může to taky být ůplně něco jiného.4.každý zde může říct svůj názor at je jakýkoli.

Ivan Holeczy
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 77
Registrován: 23 bře 2007 21:52
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ivan Holeczy »

Ty hydra ba se měli vyměnit,můžou se podpalit ventily.
_________________
Volvo 850 GLT, 1993, 2.5e automat 20V,B5254 S KAT. 125 KW

Honza
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 7910
Registrován: 28 zář 2003 23:02
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Bydliště: Č.Budějovice

Příspěvek od Honza »

Ivan Holeczy píše:Ty hydra ba se měli vyměnit,můžou se podpalit ventily.
Po třech letech už to asi bude jedno.

Všímejte si trochu datumů. prosím!
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96 / V70I 2,5TDi,98

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5793
Registrován: 16 pro 2005 21:41
Bydliště: J. Hradec

Příspěvek od dali »

Honza píše:
Ivan Holeczy píše:Ty hydra ba se měli vyměnit,můžou se podpalit ventily.
Po třech letech už to asi bude jedno.

Všímejte si trochu datumů. prosím!
:lol: :lol: :lol: !
_________________
V70 I 2,5D (D5252T) '00
850R Estate B5234T4 184kW M59 '96
Bylo: V70 T5 191kW, M66, Summum, Premium Sound '05
Moje 850/70 díly na prodej

Ivan Holeczy
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 77
Registrován: 23 bře 2007 21:52
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ivan Holeczy »

Sorry,už jsem slepej z toho netu ! Nějakou kočku bych tak lehce nepřehlédl.
_________________
Volvo 850 GLT, 1993, 2.5e automat 20V,B5254 S KAT. 125 KW

LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 25 úno 2007 07:51
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

Příspěvek od LPBoss »

U fábky sem to vyřešil lepšim olejem ten to protáh a už to nikdy neklapalo
_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
This topic is 13 years a 3 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“