

Srovnání je to hezký,díky, i přesto že jsem v Saabu neseděl tak si myslím že 3/4 bodů je čistě na zvyku.royal píše:OK, uz mam, takze sepisu... pro poradek, SAABa (9000 CD) uz mam 4 roky, Volvo (V70 I) od cervence 2007. Saab je 2.0 turbo benzin, Volvo je 2.5 TDI, SAAB je o 7 let starsi.mates píše:Asi trochu předbíhám, ale až koupíš nějaké to vysněné volvo, tak doufám, že napíšeš pár řádků o srovnání vozů saab versus volvo... myslím, že by to stálo za to.
Tot tak moje srovnani (skoro nesrovnatelnejch aut - takze berte s rezervou). Samozrejme jsem neresil to co je stejny, vcetne vybavy (maximalni...)
Je pravda, že nás v autoškole učili držet volant za deset minut dvě. Ale mám pocit že jsem někde už četl, že se může držet volant v poloze třičtvrtě na tři (možná sportovnější jízda, nevím přesně, ale některé volanty mají prolisy na ruce právě v poloze třičtvrtě na tři). Pak zase poloha páček pro směrovky a stírače je ve Volvu přirozenější.royal píše:packy blinkru a steracu mi prijdou ve volvu nesmyslne dole. V SAABovi jsou podle me "na nejlepsim miste", t.j. kdyz mam ruce v poloze "13:50" tak nemusim presouvat ruku a jenom prstenickem a malickem zapnu tempomat/ovladam blinkry/prepinam svetla/ovladam sterace - ve Volvu na to same musim presunout ruku. Taky vypnuti/vyvolani predchoziho nastaveni tempomatu se da zvladnout v SAABovi hranou maliku (ma preklapeci vypinac), ve Volvu musim sundat celou ruku a prstem "zatahnout" za jezdici prepinac (v novych SAABech to je bych rek taky takhle nove-blbe)mates píše:Asi trochu předbíhám, ale až koupíš nějaké to vysněné volvo, tak doufám, že napíšeš pár řádků o srovnání vozů saab versus volvo... myslím, že by to stálo za to.
Ohledne prolisu - slysel jsem ze na (airbagovym) volante jsou ty prolisy na palce proto aby si ridic nedaval palce "dovnitr" volantu, ale zvyknul si je mit na tom prolisu (nebo spis vystupku).... prave proto, aby pri aktivaci airbagu ten airbag mel volnou cestu, odhodil ruce a neulomil pri tom palce. Takze ted se na to snazim myslet.MichalK píše:Je pravda, že nás v autoškole učili držet volant za deset minut dvě. Ale mám pocit že jsem někde už četl, že se může držet volant v poloze třičtvrtě na tři (možná sportovnější jízda, nevím přesně, ale některé volanty mají prolisy na ruce právě v poloze třičtvrtě na tři). Pak zase poloha páček pro směrovky a stírače je ve Volvu přirozenější.royal píše:
packy blinkru a steracu mi prijdou ve volvu nesmyslne dole. V SAABovi jsou podle me "na nejlepsim miste", t.j. kdyz mam ruce v poloze "13:50" tak nemusim presouvat ruku a jenom prstenickem a malickem zapnu tempomat/ovladam blinkry/prepinam svetla/ovladam sterace - ve Volvu na to same musim presunout ruku. Taky vypnuti/vyvolani predchoziho nastaveni tempomatu se da zvladnout v SAABovi hranou maliku (ma preklapeci vypinac), ve Volvu musim sundat celou ruku a prstem "zatahnout" za jezdici prepinac (v novych SAABech to je bych rek taky takhle nove-blbe)
Pokud máte někdo otázky ke konkrétním Saabům, rádi se Sobíkem poradíme / podíváme se na auto / zjistíme historii / zajistíme servisní odborníky.mates píše:Moc děkuji Royalovi za srovnání (asi opravdu nesrovnatelných aut). Na jaře chci provést změnu auta a do oka mě padla právě V70 (chtěl jsem S70, ale počítám s rodinkou) a Saab 9000 (proto jsem chtěl to srovnání). Ze Saaba jsem nakonec upustil i z toho důvodu, že je to tady na fóru prostě lepší... 9000 se mi líbí, má velký kufr, všechno super, ale přijde mi, že si tyto auta kupují "nevybouření mladíci", kteří s tím lítají až odpálí turbo. Myslím, že se míň spálím, když půjdu do V70. Ještě jednou díky, skvělá práce
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé