Za kolik koupit 240 ?

Kategorie věnovaná našim krásným dvojkám!

Moderátor: wickey

This topic is 12 years a 7 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
lookens
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 615
Registrován: 09 kvě 2007 10:05
Bydliště: Zaječov
Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
Bydliště: Zaječov (Beroun)

Za kolik koupit 240 ?

Příspěvek od lookens »

Poptavam 240 v sedanu bez ohledu na typ motoru, tady na foru je nekolik nabidek, na co je treba hledet specielne u 200 nad 200 000 km ?
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)

Honza
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 7936
Registrován: 28 zář 2003 23:02
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Bydliště: Č.Budějovice

Příspěvek od Honza »

To není téma pro lampárnu tak jsem ti to přehodil sem.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96 / V70I 2,5TDi,98

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5605
Registrován: 09 srp 2004 00:09
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

stupen rzi. jinak vse v pohode. to je jedina nevyhoda dvojek proti sedmickam a novsim - to hniti..
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country

lookens
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 615
Registrován: 09 kvě 2007 10:05
Bydliště: Zaječov
Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
Bydliště: Zaječov (Beroun)

thnx

Příspěvek od lookens »

Koukam, ze jsi spis na "mladsi" ...
ptam se protoze se rzi u sedmy nemam problem a chci presedlat,
paklize bude mit nekdo zkusenost, uvitam.

Vidim nadibdky 320 000 a 350 000 km, to uz by nemusel byt problem jenom v rzi ne ??? :?

lookens
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)

lookens
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 615
Registrován: 09 kvě 2007 10:05
Bydliště: Zaječov
Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
Bydliště: Zaječov (Beroun)

Příspěvek od lookens »

Honza píše:To není téma pro lampárnu tak jsem ti to přehodil sem.
samozrejme,
... chtel jsem vyprovokovat k odpovedi
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)

Miki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 432
Registrován: 24 led 2005 18:18
Bydliště: Hradištko u Nymburka

Re: thnx

Příspěvek od Miki »

lookens píše: Vidim nadibdky 320 000 a 350 000 km, to uz by nemusel byt problem jenom v rzi ne ??? :?
lookens
No popravdě dvojku s méně najetými km koupíš těžko, a těch 350 nakonec není žádnej problém, když má auto péči tak jezdí a jezdí, onehdá se se mnou na benzínce dal do řeči postarší pán a řekl mi :
" Vidím, že máte taky Volvo, no já mám doma 244 takovýho dědečka, on už má najeto přes 900 tis. ale mě je líto se ho zbavovat tak si s ním občas vyjedu"

:lol: Takže tak. Jinak moje sedma má něco k půl mega a taky v pohodě, dále jsou tady majitelé 40tek taky kolem půl mega, prostě, když se o Volvo staráš, tak vydrží.
_________________
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál

lookens
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 615
Registrován: 09 kvě 2007 10:05
Bydliště: Zaječov
Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
Bydliště: Zaječov (Beroun)

Re: thnx

Příspěvek od lookens »

Miki píše:
lookens píše: Vidim nadibdky 320 000 a 350 000 km, to uz by nemusel byt problem jenom v rzi ne ??? :?
lookens
No popravdě dvojku s méně najetými km koupíš těžko, a těch 350 nakonec není žádnej problém, když má auto péči tak jezdí a jezdí, onehdá se se mnou na benzínce dal do řeči postarší pán a řekl mi :
" Vidím, že máte taky Volvo, no já mám doma 244 takovýho dědečka, on už má najeto přes 900 tis. ale mě je líto se ho zbavovat tak si s ním občas vyjedu"

:lol: Takže tak. Jinak moje sedma má něco k půl mega a taky v pohodě, dále jsou tady majitelé 40tek taky kolem půl mega, prostě, když se o Volvo staráš, tak vydrží.
Tomu verim.
Samozrejme, kdyz se ptam na prodej te veteranske 244 tak nebudu z tech kteri potrebuji rychle vozik do prace.
Sedmu kterou mam pouzivam obdobne jako zmineny starsi pan ...
teda 900 ... :o :o :o
Takze nemam strach z najetych km ale castych a pro 200 priznacnych opotrebeni, ktere maji vyrazny vliv na cenu.
Ptam se taky proto, ze zvazuju ten Marcinuv plyn 240 LPG 1988.
Delal na tom Mr. Adam, z cehoz usuzuji ze to ma peci jen si nejsem jist cenou.
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)

lookens
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 615
Registrován: 09 kvě 2007 10:05
Bydliště: Zaječov
Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
Bydliště: Zaječov (Beroun)

Pro mikiho

Příspěvek od lookens »

Pak je tady uplny brouk do hlavy -
jihomoravsky veteran 244.
U toho prodeje se rozjela debata na podminky registrace.
Uprimne: ted platim pojistku (2,3 l) 2 400,-/ qartal
a klidne budu platit dal,
takze pokud je to jak rikal Standa - o peci a kazdorocnim prezkouseni, tak by to nemuselo bolet.
?
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2859
Registrován: 23 úno 2005 22:27
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

U dvojek je opravdu problém ta koroze, ale tam asi stupeň napadení poznáš. Pokud bys šel do benzínu, tak tam asi problém nebude, motorů, rychlostek a zadních náprav je v republice víc než dost a za slušné ceny. Dost často zlobí ventilátor topení, vyhřívání sedaček a podobné prkotiny. Čeho bych se obával (teda trochu) je auto napadené kutilem či fušérem. Pak mohou být různě povyměňované díly, které vzájemně nepasují, motor rozštelovanej, žeroucí trávu u cesty a podobně. Ale ani to není problém, pokud tomu rozumíš. U ceny kolem 20-30kKč bych si všímal pouze koroze. Pokud je auto zkorodované, je cena kolem 10 kKč a méně odpovídající. Za zcela hezké z výroby po r. 90 jsou pak ceny až k 70 kKč (podle mě přemrštěné), tam už bych se bál nějaké poruchy, aby se autí neprodražilo. Ale jelikož asi půjdeš tou střední cestou kolem 20-30 kKč či méně, tak by nebylo problém za dalších cca 7 kKč sehnat komplet motor, rychlostku a zadek včetně kardanu. U takévéhoto vozu potom opravdu o nic nejde. Jo ale abych nezapomněl, jeden typickej problém tu je. U těchto dvojek byl často majiteli měněn motor o obsahu 2l za modernější a silnější motory B23A, B230A, E, F a podobně. Přitom nikdo nepožádal o přestavbu a narazíš na problém při evidenční kontrole. Potom ti nezbude než shánět starej motor (většinou je již ve šrotu) nebo hledat jiné řešení (doživotní problém při STK). Přestavbu ti pravděpodobně nikdo nepovolí, neb jde o motory s větším výkonem.

lookens
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 615
Registrován: 09 kvě 2007 10:05
Bydliště: Zaječov
Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
Bydliště: Zaječov (Beroun)

4Jarda

Příspěvek od lookens »

tisicere diky ... takovy popis jsem hledal.

Po shlednuti dvou nabidek jsem si vsiml koroze na "oblibenych" mistech -
bud rohy dveri, nebo zadni kapsy.
Jsou to vady, ktere se daji zachranit. Nicmene k vlastni osobe musim uvest, ze upravy na voze neprovadim sam, neb nejsem odborne zpusobily. Takove jako ja pak "maji radi" ti, jenz tomu rozumi nebot vzdy dotahnu naprosto nepradvepodobny problem k oprave :)
Naposledy upravil(a) lookens dne 30 kvě 2007 09:59, celkem upraveno 1 x.
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)

asio
Offline
Příspěvky: 24
Registrován: 17 kvě 2007 09:47
Bydliště: Nové Město na Moravě

Příspěvek od asio »

Také bych měl dotaz. Jak velký problém je "tekoucí" servo?
Na kolik vyjde oprava?
A ještě jeden. Kde na Vysočině je zodpovědný(!) servis či jedinec, který
dá auto do hromady?(čepy, rozvody, náplně, + co se objeví).
Děkuji za reakce.
_________________
240 B230F 1992

jojo
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 2661
Registrován: 11 říj 2004 09:50
Bydliště: Nižbor

Příspěvek od jojo »

asio píše:Také bych měl dotaz. Jak velký problém je "tekoucí" servo?
Na kolik vyjde oprava?
A ještě jeden. Kde na Vysočině je zodpovědný(!) servis či jedinec, který
dá auto do hromady?(čepy, rozvody, náplně, + co se objeví).
Děkuji za reakce.

Servo se dá zrepasovat a nebo můžeš shánět jiný, který budeš repasovat o něco později. 8)
_________________
V/240 Classic, r.v.92, B230F, 5q Scharnhorst
V/244GL, r.v.80, B21A, 4q+OD Gneisenau - na prodej
V/264TE, r.v.79, B27E, aut.3q Tirpitz
V/264GLE, r.v.80, B27E, aut.3q Bismarck

asio
Offline
Příspěvky: 24
Registrován: 17 kvě 2007 09:47
Bydliště: Nové Město na Moravě

Příspěvek od asio »

jojo píše:
Servo se dá zrepasovat a nebo můžeš shánět jiný, který budeš repasovat o něco později. 8)
A dokážeš odhadnnout cenu repase?
_________________
240 B230F 1992

neuman zdenek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 7325
Registrován: 23 srp 2006 07:54
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC

Příspěvek od neuman zdenek »

asio píše:
jojo píše:
Servo se dá zrepasovat a nebo můžeš shánět jiný, který budeš repasovat o něco později. 8)
A dokážeš odhadnnout cenu repase?
právě mám řízení po repasu a cena metroše cca do 2.000Kč :wink:
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny

asio
Offline
Příspěvky: 24
Registrován: 17 kvě 2007 09:47
Bydliště: Nové Město na Moravě

Příspěvek od asio »

neuman zdenek píše:
asio píše:
A dokážeš odhadnnout cenu repase?
právě mám řízení po repasu a cena metroše cca do 2.000Kč :wink:
Dík. Teď ještě "dobrovolníka", který to dá dohromady (vše, viz výše). :roll:
_________________
240 B230F 1992

neuman zdenek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 7325
Registrován: 23 srp 2006 07:54
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC

Příspěvek od neuman zdenek »

asio píše:
neuman zdenek píše: právě mám řízení po repasu a cena metroše cca do 2.000Kč :wink:
Dík. Teď ještě "dobrovolníka", který to dá dohromady (vše, viz výše). :roll:
protože je více tipů řízení,cena za matroš se může lišit :wink:
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny

Hendrix
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 51
Registrován: 05 zář 2006 09:08
Bydliště: Praha

Re: Za kolik koupit 240 ?

Příspěvek od Hendrix »

chichi.... :ryby:
_________________
Volvo 244 GLE , B21E, 3q auto, kuze, 1978 - Augustýn
Buick Electra Park Avenue 3,8 V6, 4q auto, mikroplys, 1988 - Dita

crtec
Offline
Příspěvky: 310
Registrován: 09 říj 2003 15:44
Bydliště: Nedvědice
Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
Bydliště: Nedvědice

Re: Za kolik koupit 240 ?

Příspěvek od crtec »

Ad novy motory vs STK - Na bloku je napsan jen typ, treba B230, to je problem ubrousit tu nulu? Nevim kdo na 1. pohled pozna rozdil, ja bych rek ze nikdo...

ad rizeni - to koukam, myslel jsem ze tak 2000 stoji jen nd do pulky posilovace!! pokud tece plechovka od šunky, 99% lozisko, vyenit celou asi lepsi...
Jesi to tece dole, nekdo tam asi nalil svinstvo, nebo jezdil bez motoru(posilovace) a oddelal si ho sam... osobne me to diky bohu na zadnym v nepotkalo, ale kdyz sem jezdil s 1 odpisovym strojem z kopce bez motoru, rizeni okamzite poslalo jasnou zpravu - takhle teda ne!

Jednou se mi stalo, že se provibrovala tlak. hadice serva při parkovani a při plnym rjedu byla oproti přetlak.ventylku natolik slabá že prdla... ATF nastříkný po svodech a rozpáleným turbu - celkem hustý efekty... Kdybych zrovna neparkoval uprostřed UH asi mi to tak efektní nepřijde.. :)
_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)

Lachtan
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 5984
Registrován: 02 zář 2005 22:06
Bydliště: PRG

Re: Za kolik koupit 240 ?

Příspěvek od Lachtan »

Tak to rovnou dej sem: viewforum.php?f=7 ;-)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)

Chlumak
Offline
Příspěvky: 33
Registrován: 09 úno 2004 14:54
Bydliště: Libeň 31, Praha - západ

Re: thnx

Příspěvek od Chlumak »

lookens píše:Koukam, ze jsi spis na "mladsi" ...
ptam se protoze se rzi u sedmy nemam problem a chci presedlat,
paklize bude mit nekdo zkusenost, uvitam.

Vidim nadibdky 320 000 a 350 000 km, to uz by nemusel byt problem jenom v rzi ne ??? :?

lookens
Zase ty kilometry? :lol: Neni to snad jedno? Stejně je to všechno stočený napolovic... Dokud to nemá mega, neni co řešit....
_________________
Clifova 240 GLE, B230F 1988
béžová 244 DL, B21A, 1977, už jen doklady
cervena 244 DL, B19A, 1979
modrá V70 TDI, 1997, AT, už dělá radost jinde:-(
yamaha FZS 600 FAZER, na léto :-)

jojo
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 2661
Registrován: 11 říj 2004 09:50
Bydliště: Nižbor

Re: Za kolik koupit 240 ?

Příspěvek od jojo »

No nekecej, Chlumák povstal z mrtvejch!!!
_________________
V/240 Classic, r.v.92, B230F, 5q Scharnhorst
V/244GL, r.v.80, B21A, 4q+OD Gneisenau - na prodej
V/264TE, r.v.79, B27E, aut.3q Tirpitz
V/264GLE, r.v.80, B27E, aut.3q Bismarck

Lachtan
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 5984
Registrován: 02 zář 2005 22:06
Bydliště: PRG

Re: Za kolik koupit 240 ?

Příspěvek od Lachtan »

Já snad začnu věřit na reinkarnaci :twisted:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)

neuman zdenek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 7325
Registrován: 23 srp 2006 07:54
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC

Re: Za kolik koupit 240 ?

Příspěvek od neuman zdenek »

on žije hurá :palec:
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny

Pablo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 421
Registrován: 03 bře 2004 19:45
Bydliště: Praha

Re: Za kolik koupit 240 ?

Příspěvek od Pablo »

Pavel promluvil!!! :shock: :palec: :pij: P.
_________________
945GL B230FD/M47 1993

lookens
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 615
Registrován: 09 kvě 2007 10:05
Bydliště: Zaječov
Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
Bydliště: Zaječov (Beroun)

Re: thnx

Příspěvek od lookens »

Chlumak píše: Zase ty kilometry? :lol: Neni to snad jedno? Stejně je to všechno stočený napolovic... Dokud to nemá mega, neni co řešit....
vždyť jo, dvojka už je doma a je na mně kolik nul ještě přibyde :palec:
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
This topic is 12 years a 7 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „200“