CEM-, ECM-, BCM-chyby najednou a hafo chyb
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 512
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
- Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T
#1 CEM-, ECM-, BCM-chyby najednou a hafo chyb
Manzelka vezla deti do skolky a vratila se zdesena s tim, ze tam na ni vsechno sviti (hlasky typu chyba prevodovky, otevrene vicko nadrze, selhani brzd, ...).
Prijdu k autu, uvnitr se sviti, i kdyz je auto zavrene, nastartuju, chci vypnout svetla, ta furt sviti, cerveny trojuhelnik a ty hlasky viz vyse a obcas i jina.
Narychlo jsem to napichnul a hromada chyb CEM, ECM a BCM a taky:
Communication with TCM .... missing
Communication with SAS.... missing
Communication with LSM....missing
Takze chcete mi do prd... rict, ze mi po 7 letech (auto uz jsem koupil s upravenou CEM) "zkorodovala" CEM?
mel jsem ji asi pred 3 lety venku jen pro sicht a vypadala uplne ciste.
Nebo co to je?
V nedeli asi 2 hodinova jizda v desti, vcera jen do skolky a ze skolky (2 km) a dnes taky a vse v desti, takze asi tam neco bude...
Ale fakt se to takhle rozjede vsechno jen vinou te CEMky?
Diky
Prijdu k autu, uvnitr se sviti, i kdyz je auto zavrene, nastartuju, chci vypnout svetla, ta furt sviti, cerveny trojuhelnik a ty hlasky viz vyse a obcas i jina.
Narychlo jsem to napichnul a hromada chyb CEM, ECM a BCM a taky:
Communication with TCM .... missing
Communication with SAS.... missing
Communication with LSM....missing
Takze chcete mi do prd... rict, ze mi po 7 letech (auto uz jsem koupil s upravenou CEM) "zkorodovala" CEM?
mel jsem ji asi pred 3 lety venku jen pro sicht a vypadala uplne ciste.
Nebo co to je?
V nedeli asi 2 hodinova jizda v desti, vcera jen do skolky a ze skolky (2 km) a dnes taky a vse v desti, takze asi tam neco bude...
Ale fakt se to takhle rozjede vsechno jen vinou te CEMky?
Diky
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 4945
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#2 CEM-, ECM-, BCM-chyby najednou a hafo chyb
Může. Také to může udělat hluboké podpětí. Nezávidím ti
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 512
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
- Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T
#3 CEM-, ECM-, BCM-chyby najednou a hafo chyb
Rozved to prosim....
Mam vypojit a zapojit baterii, koupit novou,...?
Mam vypojit a zapojit baterii, koupit novou,...?
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 4945
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#4 CEM-, ECM-, BCM-chyby najednou a hafo chyb
To by asi nepomohlo.
Smazat chyby a zkontrolovat dobíjení. Jak je ta baterie stará? Jestli je "nová", zkontrolovat kontakty (a hlavně zem) a udělat jí zátěžový test.
Odpor 0,1 Ohm a zatížit na deset vteřin. Sledovat jak padá napětí. (při 12V tam poteče 120A, rozhodně by to nemělo jít pod 11V)
Tu CEM jsi kontroloval? Hlavně ranžír co do ní vede z motoru a to koryto pod stěrači? A levý odtok vody, jestli není ucpaný bordelem?
Smazat chyby a zkontrolovat dobíjení. Jak je ta baterie stará? Jestli je "nová", zkontrolovat kontakty (a hlavně zem) a udělat jí zátěžový test.
Odpor 0,1 Ohm a zatížit na deset vteřin. Sledovat jak padá napětí. (při 12V tam poteče 120A, rozhodně by to nemělo jít pod 11V)
Tu CEM jsi kontroloval? Hlavně ranžír co do ní vede z motoru a to koryto pod stěrači? A levý odtok vody, jestli není ucpaný bordelem?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 512
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
- Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T
#5 CEM-, ECM-, BCM-chyby najednou a hafo chyb
Baterie je tam od koupi auta, takze ja ji mam skoro 7 let a nevim jak dlouho tam byla predtim. Ale doposud nebyl problem se startovanim. Ale muze proste kiksnout ze dne na den. Ale i dnes rano jsem nastartoval celkem v pohode.
Dnes rano jsem narychlo napichnul VIDU, smazal chyby, kouknul na vysledek a pak mazal do prace, nestihl jsem se kouknout pod kufr, ani me to nenapadlo v tom letu.
Zustaly tam tyhle chyby.
passenger communication
antenna
sun roof
to jsou stare chyby, ty neresim.
Dnes rano jsem narychlo napichnul VIDU, smazal chyby, kouknul na vysledek a pak mazal do prace, nestihl jsem se kouknout pod kufr, ani me to nenapadlo v tom letu.
Zustaly tam tyhle chyby.
passenger communication
antenna
sun roof
to jsou stare chyby, ty neresim.
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#6 CEM-, ECM-, BCM-chyby najednou a hafo chyb
Jednotku haldexu si opravoval? Ona se umí zbláznit a celou LIN sběrnici rozhodí a to jsou pak všechny jednotky v háji...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 4945
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#7 CEM-, ECM-, BCM-chyby najednou a hafo chyb
Jo, to jsem taky jednou viděl.
Ale je to divný, když DEM je na CAN sběrnici
Ale je to divný, když DEM je na CAN sběrnici
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#8 CEM-, ECM-, BCM-chyby najednou a hafo chyb
No tak možná si to blbě pamatuju, ale kdysi jsem se o tom bavil snad s Davidem Patočkou, když to řešil na předchozí V8...
Každopádně by mělo pomoci a zároveň to byl test této hypotézy, že se vytáhne pojistka DEM v REM a pokud bude klid, tak je jasno. Pokud ne, tak to furt nic neznamená.
Každopádně by mělo pomoci a zároveň to byl test této hypotézy, že se vytáhne pojistka DEM v REM a pokud bude klid, tak je jasno. Pokud ne, tak to furt nic neznamená.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 512
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
- Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T
#9 CEM-, ECM-, BCM-chyby najednou a hafo chyb
musim si to trochu prelozit do sveho jazyka.
Haldex jednotku jsem neopravoval, nevyndaval,nic jsem s ni nedelal. Uz asi 2 roky chystam vymenu oleje a filtru a nedokopal jsem se k tomu.
teda kde je pojistka DEM v REM?
Haldex jednotku jsem neopravoval, nevyndaval,nic jsem s ni nedelal. Uz asi 2 roky chystam vymenu oleje a filtru a nedokopal jsem se k tomu.
teda kde je pojistka DEM v REM?
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 4945
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#10 CEM-, ECM-, BCM-chyby najednou a hafo chyb
Jo pojistka č 23 tuším 7,5A
Teoreticky bys mohl mít DEMku "zateklou"
Teoreticky bys mohl mít DEMku "zateklou"
- Přílohy
-
- fusedem.jpg (121.59 KiB) Zobrazeno 787 x
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#11 CEM-, ECM-, BCM-chyby najednou a hafo chyb
Kup novou baterku, smaz chyby a jezdi.
U P3 ti jen treba vyskacou vsechny chyby a nenatocis. U P2 evidentne jo.
U P3 ti jen treba vyskacou vsechny chyby a nenatocis. U P2 evidentne jo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 512
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
- Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T
#12 CEM-, ECM-, BCM-chyby najednou a hafo chyb
Baterii uz mam od rana objednanou.
Uvidim, co bude potom.
Kazdopadne po vymazu chyb se pri nastartovanem aute vsechny chyby nevymazaly a treba mi i svitily furt svetla, i kdyz jsem je vypnul. Zhasiy az kdyz ksem chcipnul motor. I po vymazani chyb.
Ale treba to proste tak muze byt, uvidim.
Uvidim, co bude potom.
Kazdopadne po vymazu chyb se pri nastartovanem aute vsechny chyby nevymazaly a treba mi i svitily furt svetla, i kdyz jsem je vypnul. Zhasiy az kdyz ksem chcipnul motor. I po vymazani chyb.
Ale treba to proste tak muze byt, uvidim.
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 4945
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#13 CEM-, ECM-, BCM-chyby najednou a hafo chyb
To je ale divný, to by nemělo.
Nekouknul ses při mazání chyb na dobíjecí napětí? v pravém horním rohu? A běžel motor?
Nekouknul ses při mazání chyb na dobíjecí napětí? v pravém horním rohu? A běžel motor?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 512
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
- Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T
#14 CEM-, ECM-, BCM-chyby najednou a hafo chyb
Uz kdyz jsem prichazel k autu, tak bylo divny, ze uvnitr sviti, i kdyz byly vsechny dvere zabouchnuty (zamceno ale nebylo), tak jsem nastartoval, abych videl, co vsechno sviti a jaky hlasky to pise na displeji a az po te napichnul na vidu a mazal chyby (a vsiml jsem si toho sviceni, pac to po ranu sajnilo do okrn, tak jsem to chtel vypnout a svetla svitila dal.) Auto jsem nemel cas projizdet. Napeti jsem si nevsiml. Prijdu domu az kolem 6.
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 512
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
- Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T
#15 CEM-, ECM-, BCM-chyby najednou a hafo chyb
Prisel jsem k autu, pripojil, na vide ukazovalo napeti 11,6. Vymazal jsem chyby, nastartoval, nacetl znovu a vsechny chyby zmizely. Svetla jdou vypinat a nic to nehlasi. Asi to bude tou vodou. Celou nedeli a vcerejsek a dnes rano prselo. Nebo nevim. Treba i tou baterkou. Ta ale prijde asi az v patek. Pod steracema cisto.
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 512
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
- Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T
#16 CEM-, ECM-, BCM-chyby najednou a hafo chyb
Baterie vymenena...puvodni ukazovala pri vyndani 11,8.
Auto jsem projel (chyby byly vymazany uz ze vcerejska), nic noveho se neobjevilo.
Takze pockam do dalsiho deste
Auto jsem projel (chyby byly vymazany uz ze vcerejska), nic noveho se neobjevilo.
Takze pockam do dalsiho deste
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#17 CEM-, ECM-, BCM-chyby najednou a hafo chyb
11,8V je fakt hodne malo. Takze jak jsem psal, nyni bude jiste klid.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 18
- Registrován: 2 roky 7 měsíců
- Bydliště: Považská Bystrica
- Vůz: XC90 2007 D5 136KW
#18 CEM-, ECM-, BCM-chyby najednou a hafo chyb
Ak máš strešné okno nečakaj na dážď a skontroluj hadičku od neho. Je pod krytom A stĺpika, sú to dve skrutky. Link na to ako to vyzerá keď to zateká.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=80134
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 4945
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#19 CEM-, ECM-, BCM-chyby najednou a hafo chyb
To je dobrá připomínka, taky jsem měl to koleno vypadlé, ale udělal to led v zimě, když slunce roztopilo led na střeše a při tom mrzlo, takže v tom koleně to rozpojil led.
Ale teklo mi to na podlahu, mám dojem, že to by CEMce nemělo vadit. Ale nejsem si naprsto jist.
Ale teklo mi to na podlahu, mám dojem, že to by CEMce nemělo vadit. Ale nejsem si naprsto jist.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 512
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
- Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T
#20 CEM-, ECM-, BCM-chyby najednou a hafo chyb
Tohle uz me davno potkalo, to mam vyresene. Kupoval jsem si tu od zdejsiho clena ty dily, kam se zasouva ta hadicka a je to nasunute z druhe strany kolmo do podbehu. Delal si to na 3d tiskarne. Ale i kdyz tohle tece, jde to mimo CEM.Kazdopadne diky. Ja jen doufam, ze to bude tou baterkou...
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 512
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
- Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T
#21 CEM-, ECM-, BCM-chyby najednou a hafo chyb
Skoro pred mesicem vymenena baterie a od te doby klid. Diky za pomoc.
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 4945
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#22 CEM-, ECM-, BCM-chyby najednou a hafo chyb
Jj, to podpětí umí udělat pěkný bordel.
Furt čekám, kdy to potká mně, baterka původní 2005, ale zatím se drží, "mrcha jedna"
Furt čekám, kdy to potká mně, baterka původní 2005, ale zatím se drží, "mrcha jedna"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1010
- Registrován: 3 roky 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
#23 CEM-, ECM-, BCM-chyby najednou a hafo chyb
Já jsem asi před 2-ma lety brutálně zapadl. A jak jsem se snažil vycouvat a fungovaly ty "akční členy" s velkým odběrem, tak se mi i v P3 rozsvítily kontrolky a vypadla spousta hlášek. Pak mi došlo, že baterie je v háji a alternátor je pouze měkký zdroj proudu a ten neudrží napětí.
Výměna baterie, vymazání chyb a ok. Popravdě přestal mi i škubat automat při zastavování Jinak pokud máte známé ve Volvo servisu, dá se originál baterie koupit za slušnou cenu. Já koupil 80Ah myslím 700A CCA za necelých 2 800,- Kč. Byla na to tuším 25% sleva. Originál baterie o poznání těžší než předchozí Varta stejných parametrů, dle mne kvalita za to stála.
Tyhle klasické baterie (předpokládám, že nemáš start-stop) by měly mít naprázdno po nějaké době klidu asi 12.6V. Mám vyzkoušeno, že i při couračkách do pár km a častých startech to bez problémů udrží baterii na plném nabití. Ale pravda ... a to je zásadní ... startuju v garáži, kde teplota ani v kruté zimě nejde po 13 °C.
EDIT: a ještě jedna drobnost: pro udržení dobrého stavu baterie a prodloužení života je fajn to jednou za čas (nevím 1x /2 měsíce) dobít "inteligentní" nabíječkou úplně "do plna". Bavím se o klasických systémech bez start-stop a BMS
Výměna baterie, vymazání chyb a ok. Popravdě přestal mi i škubat automat při zastavování Jinak pokud máte známé ve Volvo servisu, dá se originál baterie koupit za slušnou cenu. Já koupil 80Ah myslím 700A CCA za necelých 2 800,- Kč. Byla na to tuším 25% sleva. Originál baterie o poznání těžší než předchozí Varta stejných parametrů, dle mne kvalita za to stála.
Tyhle klasické baterie (předpokládám, že nemáš start-stop) by měly mít naprázdno po nějaké době klidu asi 12.6V. Mám vyzkoušeno, že i při couračkách do pár km a častých startech to bez problémů udrží baterii na plném nabití. Ale pravda ... a to je zásadní ... startuju v garáži, kde teplota ani v kruté zimě nejde po 13 °C.
EDIT: a ještě jedna drobnost: pro udržení dobrého stavu baterie a prodloužení života je fajn to jednou za čas (nevím 1x /2 měsíce) dobít "inteligentní" nabíječkou úplně "do plna". Bavím se o klasických systémech bez start-stop a BMS
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 4945
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#24 CEM-, ECM-, BCM-chyby najednou a hafo chyb
Je možné že auta do roku 2008 měla jiný system dobíjení, alternátory a regulátory?
Mně když běží motor i na volnoběh, tak tam mám stále 14,1V. Bez ohledu na zapnuté spotřebiče.
Jestli ty novější systemy, se zelenými kurvítky jako je startstop, odpojování nabíjení při 12V a podobné blbosti nemají na svědomí brzké umírání baterek?
Mně když běží motor i na volnoběh, tak tam mám stále 14,1V. Bez ohledu na zapnuté spotřebiče.
Jestli ty novější systemy, se zelenými kurvítky jako je startstop, odpojování nabíjení při 12V a podobné blbosti nemají na svědomí brzké umírání baterek?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 265
- Registrován: 1 rok 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
#25 CEM-, ECM-, BCM-chyby najednou a hafo chyb
Ta známost někoho z Volva bude dost klíčová, co jsem koukal na netu tak pro běžného smrtelníka se 90Ah na moji S60 D5 pohybuje od 5 do 7 tisíc, což je dost slušná palba oproti Boschce, co jsem kupoval loni za necelou trojku.Tomas78 píše: ↑08 lis 2023 11:56 Já jsem asi před 2-ma lety brutálně zapadl. A jak jsem se snažil vycouvat a fungovaly ty "akční členy" s velkým odběrem, tak se mi i v P3 rozsvítily kontrolky a vypadla spousta hlášek. Pak mi došlo, že baterie je v háji a alternátor je pouze měkký zdroj proudu a ten neudrží napětí.
Výměna baterie, vymazání chyb a ok. Popravdě přestal mi i škubat automat při zastavování Jinak pokud máte známé ve Volvo servisu, dá se originál baterie koupit za slušnou cenu. Já koupil 80Ah myslím 700A CCA za necelých 2 800,- Kč. Byla na to tuším 25% sleva. Originál baterie o poznání těžší než předchozí Varta stejných parametrů, dle mne kvalita za to stála.
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 15 Odpovědi
- 1099 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od spyda
-
- 16 Odpovědi
- 3340 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od zpros
-
- 9 Odpovědi
- 410 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Apofys
-
- 11 Odpovědi
- 2689 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od pepa.paur
-
- 1 Odpovědi
- 333 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od lkopcansky