2,4 d5 problémový štart
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 80
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Námestovo
- Vůz: Volvo XC90 2,4D5 2007
#1 2,4 d5 problémový štart
Zdravim.
Studený štart po nastartovani skape...
S teplým motorom všetko OK, menil som dva vstrekovace keďže to zle štartovalo a v teste prepadov dopadli najhoršie.
Keď odpojim čidlo teploty alebo pridám plyn tak naštartuje na prvý pokus.
Studený štart po nastartovani skape...
S teplým motorom všetko OK, menil som dva vstrekovace keďže to zle štartovalo a v teste prepadov dopadli najhoršie.
Keď odpojim čidlo teploty alebo pridám plyn tak naštartuje na prvý pokus.
Naposledy upravil(a) TiborXC90 dne 10 čer 2023 21:26, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2914
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#2 2,4 d5 problémový štart
Neporadím, ale doporučím příště natočit video s vypnutým rádiem a vnitřním ventilátorem, takhle tam toho moc neslyším.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2972
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#3 2,4 d5 problémový štart
když bych měnil vstřiky, tak už všechny, bo 2 nemají smyls, respektive pokud byly ko, budou těsně před ko o ty zbylé
taky by Ti člověk, který dělá vstřiky nejspíš řekl, že když vstřiky, tak už i čerpadlo...
nicméně bych řekl, že vstřikami to nebude, ale chtělo by to pro jistotu vidět tlak na liště při startu
taky by Ti člověk, který dělá vstřiky nejspíš řekl, že když vstřiky, tak už i čerpadlo...
nicméně bych řekl, že vstřikami to nebude, ale chtělo by to pro jistotu vidět tlak na liště při startu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 80
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Námestovo
- Vůz: Volvo XC90 2,4D5 2007
#4 2,4 d5 problémový štart
Keď bude motor chladný odfotim hodnoty z vidy.
Zvláštne že stačí pridať plyn a motor chytí v pohode a keď je teplý tak bez problémov ...
Zvláštne že stačí pridať plyn a motor chytí v pohode a keď je teplý tak bez problémov ...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 80
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Námestovo
- Vůz: Volvo XC90 2,4D5 2007
#6 2,4 d5 problémový štart
Update
Naposledy upravil(a) TiborXC90 dne 10 čer 2023 21:27, celkem upraveno 2 x.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#7 2,4 d5 problémový štart
Ty cisilka sou krapet fuj, probehlo nejake cisteni? Treba BG 245, nebo krmeni cistim VIFem? (Pokud ano, tak to zacina zavanet cerpadlem...)
A proc se menily jen 2, namisto radsi zrepasovat vsechny? :-/
A proc se menily jen 2, namisto radsi zrepasovat vsechny? :-/
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 80
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Námestovo
- Vůz: Volvo XC90 2,4D5 2007
#8 2,4 d5 problémový štart
Vif iba do paliva. Žiadne čistenie.
2 vstreky sa vymenili repasovane. Viac nebolo pripravených a z časového hľadiska to bolo súrne.
V prílohe posielam graf kedy po štarte motor zhasne.
2 vstreky sa vymenili repasovane. Viac nebolo pripravených a z časového hľadiska to bolo súrne.
V prílohe posielam graf kedy po štarte motor zhasne.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 80
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Námestovo
- Vůz: Volvo XC90 2,4D5 2007
#9 2,4 d5 problémový štart
Môže byť KO regulátor tlaku na lište bez toho aby auto nahodili chybovy kód ?
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek