V40- čidlo teploty motoru

Moderátor: wickey

This topic is 13 years a 4 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
Martinek
Offline
Příspěvky: 9
Registrován: 09 dub 2007 14:02
Bydliště: trinec

V40- čidlo teploty motoru

Příspěvek od Martinek »

Jak vyleze slunko drži se mi teplota motoru na horní hranici. termostat mam novy a okruh jsem v ramci možností pročistil, kde múže byt závada? dik




V40 1.9 td 66kw, 1998.
_________________
v 40 1.9 td, 66kw 1998.

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2859
Registrován: 23 úno 2005 22:27
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

čemu říkáš horní hranice? Ručička teploměru má být vodorovně. Zkus zda spíná ventilátor chladiče a změřit skutečnou teplotu chlad. kapaliny.
Naposledy upravil(a) Jarda S40 dne 08 kvě 2007 20:22, celkem upraveno 1 x.

Hagrid
Offline
Příspěvky: 68
Registrován: 28 říj 2006 19:34
Bydliště: Praha

Re: teplota motoru

Příspěvek od Hagrid »

Martinek píše:Jak vyleze slunko drži se mi teplota motoru na horní hranici. termostat mam novy a okruh jsem v ramci možností pročistil, kde múže byt závada? dik
Autům sice vůbec nerozumím, ale co třeba takhle přímo v tom senzoru nebo ukazateli teploty?
_________________
Volvo V50, 2,4 l (103 kW), r. v. 2004, manuál

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 4288
Registrován: 07 čer 2006 19:50
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Příspěvek od jarek.krizan »

Nejdříve je třeba, jak správně píše Jarda, zjistit skutečnou teplotu chladící kapaliny a pak se můžeme rozhodnout co dál.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III

Martinek
Offline
Příspěvky: 9
Registrován: 09 dub 2007 14:02
Bydliště: trinec

Příspěvek od Martinek »

Zpočátku ručička byla vodorovně ale ted je často těsně před červeným polem, vrtule spíná dobře(dost často) Vyměnil jsem i čidlo teploty motoru. přímo kapalinu jsem neměřil ale určitě se hřeje víc než by měla. všechny hadice i nádobka páli a je i cítit že se vaří. a to mi stačí jet pár kiláků(5).





V40, 1.9 Td 1998
_________________
v 40 1.9 td, 66kw 1998.

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 4288
Registrován: 07 čer 2006 19:50
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Příspěvek od jarek.krizan »

Pokud to dělá už po pár minutách od nastartování, tak to může být těsnění pod hlavou, nebo hlava. A nebo hladící kapalina nemá okruh z důvodu špatné funkce vodní pumpy ( odpadlá vrtulka ).
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III

Martinek
Offline
Příspěvky: 9
Registrován: 09 dub 2007 14:02
Bydliště: trinec

Příspěvek od Martinek »

Ale nehřeje se stále, někdy je to ok. a někdy stačí jezdit"jen" 40km/h a teplota jde rychle nahoru. a ještě jsem se chtěl zeptet na krabičku nalepenou na čelním skle za zrcátkem, vedou od ní draty pod tapicirunk a je ne ní konektor k připojení něčeho.
_________________
v 40 1.9 td, 66kw 1998.

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 4288
Registrován: 07 čer 2006 19:50
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Příspěvek od jarek.krizan »

Pokud to dělá jen občas,tak je taky možné, že něco plave v chladícím okruhu a ucpává některý kanálek, trubku nebo hadici. Může to být zbytek starého termostatu, nebo zbytek zátky nějaké flašky, jak někdo doléval chladící. Oba případy jsem už viděl, ale je to jan takový nápad.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III
This topic is 13 years a 4 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“