Tak jsem se radoval předčasně! Při podrobnějším zkoumání jsem zjistil,že je zřejmě vadný rozdělovač paliva,protože dává moc benzínu.Tak jsem ho sundal a ejhle,pístek rozdělovače je zatuhlý v poloze plný výkon.
Tak jsem rozdělovač rozpůlil.Bohužel se mi naskytl smutný pohled na naprasklou a "zakyslou" membránu,popraskané "o" kroužky a vůbec dost zdevastovaný vnitřek rozdělovače.Zřejmě neviděl benzín hezkou dobu.
Vypravil jsem se do Bosche a ta hrůza!Nový stojí cca 30litrů!bylo by tovíc,než jsem dal za celé Volvo!
Prosím tedy,poraďte!Mám možnost mít za hubičku motor B280E s vadným spodkem.Dá se zaměnit jenom potrubí nebo se musí měnit celé hlavy?
Asi mi nic jiného totiž nezbyde i když mě bude srdce krvácet,že "milášek" nebude originál ale slepenec.
Díky za případnou radu !
B 28 vstřikování
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 183
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Čerčany
B 28 vstřikování
_________________
S80,1999,B5204T4
Bylo-Š110L,Tatra 57B,Mercedes 170,Š-Octavia, Opel Rekord 2.0E s OD,Š-Favorit,760 GLE,1982,B28,960,1996,B6304
S80,1999,B5204T4
Bylo-Š110L,Tatra 57B,Mercedes 170,Š-Octavia, Opel Rekord 2.0E s OD,Š-Favorit,760 GLE,1982,B28,960,1996,B6304
-
Offline
- Příspěvky: 1908
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
-
Offline
- Příspěvky: 183
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Čerčany
B 28 vstřikování
Byl bych velmi rád,kdyby se něco našlo! Díky za ochotu !
_________________
S80,1999,B5204T4
Bylo-Š110L,Tatra 57B,Mercedes 170,Š-Octavia, Opel Rekord 2.0E s OD,Š-Favorit,760 GLE,1982,B28,960,1996,B6304
S80,1999,B5204T4
Bylo-Š110L,Tatra 57B,Mercedes 170,Š-Octavia, Opel Rekord 2.0E s OD,Š-Favorit,760 GLE,1982,B28,960,1996,B6304