S60 2,4D 120kw 2007 - cvakání, hydroštely?
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 88
- Registrován: 1 rok 3 měsíce
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: S60 D5 160kw, BMW E36 323ti, E36 318ti
#1 S60 2,4D 120kw 2007 - cvakání, hydroštely?
Ahoj všem
Ani ne před týdnem jsem si koupil své první Volvo a tím zároveň můj první diesel. Od té doby jsem najezdil zhruba 700 kilometrů a přišel jsem na určité věci, které se mi nezdají. Chtěl bych se však zeptat na konkrétní věc a tou je ta, že jsem si všiml, že na volnoběh vychází z motorového prostoru jemné dunění. Podle toho, co jsem hledal, tak to bude nejspíše souviset se špatnou funkcí hydroštelů. Prošel jsem si různá vlákna na tomto foru a usoudil jsem, že by bylo dobré to řešit co nejdříve. Co jsem koukal na videa, kde je ukázka před a po výměně hydroštelů, tak mám pocit, že ty mé jsou špatné. Dokázal by mi někdo alespoň podle videa potvrdit nebo vyvrátit mé obavy? Předem moc děkuji
Nájezd 224t km
video mého motoru: https://youtu.be/Tvm0JzpwmwY
Ani ne před týdnem jsem si koupil své první Volvo a tím zároveň můj první diesel. Od té doby jsem najezdil zhruba 700 kilometrů a přišel jsem na určité věci, které se mi nezdají. Chtěl bych se však zeptat na konkrétní věc a tou je ta, že jsem si všiml, že na volnoběh vychází z motorového prostoru jemné dunění. Podle toho, co jsem hledal, tak to bude nejspíše souviset se špatnou funkcí hydroštelů. Prošel jsem si různá vlákna na tomto foru a usoudil jsem, že by bylo dobré to řešit co nejdříve. Co jsem koukal na videa, kde je ukázka před a po výměně hydroštelů, tak mám pocit, že ty mé jsou špatné. Dokázal by mi někdo alespoň podle videa potvrdit nebo vyvrátit mé obavy? Předem moc děkuji
Nájezd 224t km
video mého motoru: https://youtu.be/Tvm0JzpwmwY
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 691
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
#2 S60 2,4D 120kw 2007 - cvakání, hydroštely?
Mel sem zapecene hydrostely na D5 a to bylo opravdu hlasite, na volnobeh pomale mlaceni/duneni slysitelne nejvic za prednim kolem...po vymene ten zvuk zcela vymizel
Video muze zkreslovat, ale ja u tebe zadny hydrostely neslysim, jen cvakani vstriku (ktery je normalni)...podle mne ti to jde hezky
Takhle nejak to mlatilo mne:
https://www.youtube.com/watch?v=5y0c1P85oDU
Video muze zkreslovat, ale ja u tebe zadny hydrostely neslysim, jen cvakani vstriku (ktery je normalni)...podle mne ti to jde hezky
Takhle nejak to mlatilo mne:
https://www.youtube.com/watch?v=5y0c1P85oDU
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 88
- Registrován: 1 rok 3 měsíce
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: S60 D5 160kw, BMW E36 323ti, E36 318ti
#3 S60 2,4D 120kw 2007 - cvakání, hydroštely?
Děkuji za odpověď.
Třeba opravdu zbytečně plaším. Každopádně pokud, by se k tomu vyjádřil ještě někdo další, byl bych rád
BTW, kde jsi nechal hydroštely měnit a na kolik taková oprava cca vyjde?
Třeba opravdu zbytečně plaším. Každopádně pokud, by se k tomu vyjádřil ještě někdo další, byl bych rád
BTW, kde jsi nechal hydroštely měnit a na kolik taková oprava cca vyjde?
-
Online
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2219
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#4 S60 2,4D 120kw 2007 - cvakání, hydroštely?
Kub si od BGcka kit na diesel, udelej vyplach, pridej do noveho oleje(osobne bych dal Mobil1 5W-50 neb mimojine dobre rozpousti usazeniny...) aditiva co tam jsou a pak to teprve res, kdyz to bude furt spatny.
A pokud nevis jak co bylo/nebylo meneny, tak rovnou palivak a vzduchovej, at mas nejakej rozumnej vychozi stav.
A nebo jeste lepe, si sezen nekoho v okoli kdo Ti udela velkou dekarbonizaci BGckem, umi to docela zazraky a u nafty je nutnost po ni stejne ten olej vymenit, neb to do nej prolina a ten degraduje...
A kdybys to chtel vysperkovat jeste vic, tak zacni tim, ze do toho das:
https://www.liqui-moly.cz/cisteni-vnitrku-motoru-p5886/?cid=475
A pripadne s aditivama od BG muzes jeste rovnou pridat:
https://www.liqui-moly.cz/prisada-pro-hydraulicka-zdvihatka-p5/?cid=475
Takze:
(volitelne)LMko na pozvolne rozpusteni bordelu ve vane.
(volitelne)BG velka dekarbonizace
(Pokud se dela velka dekarbonizace, tak zaroven.) Pak BG na vyplach.
Nechat 30min vrcet.
Vypustit.
Vymenit filtr
BG aditiva(MOA), LM aditiva(na zdvihatka).
Dolejt olej, projet, dolejt znova.
A pokud nevis jak co bylo/nebylo meneny, tak rovnou palivak a vzduchovej, at mas nejakej rozumnej vychozi stav.
A nebo jeste lepe, si sezen nekoho v okoli kdo Ti udela velkou dekarbonizaci BGckem, umi to docela zazraky a u nafty je nutnost po ni stejne ten olej vymenit, neb to do nej prolina a ten degraduje...
A kdybys to chtel vysperkovat jeste vic, tak zacni tim, ze do toho das:
https://www.liqui-moly.cz/cisteni-vnitrku-motoru-p5886/?cid=475
A pripadne s aditivama od BG muzes jeste rovnou pridat:
https://www.liqui-moly.cz/prisada-pro-hydraulicka-zdvihatka-p5/?cid=475
Takze:
(volitelne)LMko na pozvolne rozpusteni bordelu ve vane.
(volitelne)BG velka dekarbonizace
(Pokud se dela velka dekarbonizace, tak zaroven.) Pak BG na vyplach.
Nechat 30min vrcet.
Vypustit.
Vymenit filtr
BG aditiva(MOA), LM aditiva(na zdvihatka).
Dolejt olej, projet, dolejt znova.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 691
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
#5 S60 2,4D 120kw 2007 - cvakání, hydroštely?
AV dily - rozvody + hydrostely cca 20 TCZK komplet
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 88
- Registrován: 1 rok 3 měsíce
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: S60 D5 160kw, BMW E36 323ti, E36 318ti
#6 S60 2,4D 120kw 2007 - cvakání, hydroštely?
Zkusím na to mrknout. S proplachem motoru od Liqui Moly už mám zkušenosti ze svého druhého auta.
Co se olejů týče, tak jsem pročítal vlákno, které má bezmála 28 stránek a stejně každý říká něco jiného
Dnes ráno jsem se rozhodl pro olej RAVENOL VMO 5W-40 ACEA C3, ale objednávku ruším a zkusím teda spíš ten MOBIL 5W50. Dává mi to asi větší smysl, protože lehké cvakání se objeví až když je motor zahřátý na provozní teplotu. Mobil by teda měl být při této teplotě hustší.
Mám téměř kompletní servisní historii a do 200t km auto jezdilo na olej SHELL Helix Ultra Professional 0W30 a všechny filtry byly pravidelně měněné. Potom se v jiném servisu nejspíš někdo spletl a dal tam nějaký 10W40. Při další výměně už proběhla výměna za 5W40, akorát teda značky GO4LUBE, což si myslím, že bude nějaká shit kvalita vzhledem k ceně.
Nafta byla za předchozího majitele tankována (prý) pouze Verva. Za mé krátké vlastnictví také, jinak klasicky Benzina + VIF
Co se olejů týče, tak jsem pročítal vlákno, které má bezmála 28 stránek a stejně každý říká něco jiného
Dnes ráno jsem se rozhodl pro olej RAVENOL VMO 5W-40 ACEA C3, ale objednávku ruším a zkusím teda spíš ten MOBIL 5W50. Dává mi to asi větší smysl, protože lehké cvakání se objeví až když je motor zahřátý na provozní teplotu. Mobil by teda měl být při této teplotě hustší.
Mám téměř kompletní servisní historii a do 200t km auto jezdilo na olej SHELL Helix Ultra Professional 0W30 a všechny filtry byly pravidelně měněné. Potom se v jiném servisu nejspíš někdo spletl a dal tam nějaký 10W40. Při další výměně už proběhla výměna za 5W40, akorát teda značky GO4LUBE, což si myslím, že bude nějaká shit kvalita vzhledem k ceně.
Nafta byla za předchozího majitele tankována (prý) pouze Verva. Za mé krátké vlastnictví také, jinak klasicky Benzina + VIF
-
Online
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2219
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#7 S60 2,4D 120kw 2007 - cvakání, hydroštely?
Mno ano, ve vedlejsim vlakne, defacto +/- to same...
Takze si ani nebudu trepit hubu/prsty a i pro Tebe plati:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1014250#p1014250
Takze si ani nebudu trepit hubu/prsty a i pro Tebe plati:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1014250#p1014250
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 88
- Registrován: 1 rok 3 měsíce
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: S60 D5 160kw, BMW E36 323ti, E36 318ti
#8 S60 2,4D 120kw 2007 - cvakání, hydroštely?
Tak mám objednáno.
Zatím zkusím:
https://www.liqui-moly.cz/cisteni-vnitrku-motoru-p5886/
Poté vyměním olej za MOBIL 5W50 rally formula
Dále aditivaci na zdvihátka
https://www.liqui-moly.cz/prisada-pro-hydraulicka-zdvihatka-p5/
A nechám se překvapit, co to udělá snad více užitku než škody
Pokud nebudu pozorovat žádné změny, tak půjdu do toho BG.
Zatím zkusím:
https://www.liqui-moly.cz/cisteni-vnitrku-motoru-p5886/
Poté vyměním olej za MOBIL 5W50 rally formula
Dále aditivaci na zdvihátka
https://www.liqui-moly.cz/prisada-pro-hydraulicka-zdvihatka-p5/
A nechám se překvapit, co to udělá snad více užitku než škody
Pokud nebudu pozorovat žádné změny, tak půjdu do toho BG.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 427
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
#9 S60 2,4D 120kw 2007 - cvakání, hydroštely?
To čištění je na max 5 l oleje. Máš v motoru 5,9 l. Moc bych tomu nevěřil, ani jednomu.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Online
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2219
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#10 S60 2,4D 120kw 2007 - cvakání, hydroštely?
Kdyz uz das LM 21626, tak dej i to BGcko, nebo klidne cistic taky od LM. Ale to prvni je tam primarne proto, aby to ty usazeniny a napeceny veci alespon castecne nacalo.
A naopak, i kdybys nedal to LMko, tak opet BGcko dat, protoze nevis co je tam za bordel a ani sem si nevsiml, ze by jsi psal, co za olej tam bylo do ted,
i pokud tam uz ted byla plna syntetika, tak je dobry pri prechodu z jineho oleje to necim takovymhle protahnout. A navic je to nafta, tam bude vzdy vse zasrany jak jetel...
Přidáno za 2 minuty 43 sekund:
Ono zas takovy drama neni, samozrejme dvojnasobna davka cistice(pred vypustenim motoru) neni na zavadu,
dle fantazie a ochoty investic kazdeho olejomenice
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 88
- Registrován: 1 rok 3 měsíce
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: S60 D5 160kw, BMW E36 323ti, E36 318ti
#11 S60 2,4D 120kw 2007 - cvakání, hydroštely?
Netuším co to je za olej. Ve faktuře je prostě GO4LUBE 5W40 bez bližší specifikace. Tak ho tam před rokem dali a tak tam doteď je. Za tu dobu to najelo necelé 2 tisíce km.mlgviktorko píše: ↑08 úno 2023 11:58
do 200t km auto jezdilo na olej SHELL Helix Ultra Professional 0W30 a všechny filtry byly pravidelně měněné. Potom se v jiném servisu nejspíš někdo spletl a dal tam nějaký 10W40. Při další výměně už proběhla výměna za 5W40, akorát teda značky GO4LUBE, což si myslím, že bude nějaká shit kvalita vzhledem k ceně.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 194
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: Volvo S80
#12 S60 2,4D 120kw 2007 - cvakání, hydroštely?
Moc to hrotíš mně ten zvuk přijde úplně v pohodě
_________________
Volvo S80 I 2.4D5 300tkm+
Volvo S80 I 2.4D5 300tkm+
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1226
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
#13 S60 2,4D 120kw 2007 - cvakání, hydroštely?
Taky tam nic vyloženě špatně neslyším, ale nechtěl jsem dostat jako první čočku od ostatních
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 88
- Registrován: 1 rok 3 měsíce
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: S60 D5 160kw, BMW E36 323ti, E36 318ti
#14 S60 2,4D 120kw 2007 - cvakání, hydroštely?
Díky moc za odpovědi pánové. Docela jste mě uklidnili
Vyměním olej a snad bude Šedesátka fungovat bezproblémově. Jako další mám v plánu výměnu všech siláčů motoru a převodovky
Vyměním olej a snad bude Šedesátka fungovat bezproblémově. Jako další mám v plánu výměnu všech siláčů motoru a převodovky
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 9893
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#15 S60 2,4D 120kw 2007 - cvakání, hydroštely?
Tak ten co drží převodovku ber jen origoš.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 88
- Registrován: 1 rok 3 měsíce
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: S60 D5 160kw, BMW E36 323ti, E36 318ti
#16 S60 2,4D 120kw 2007 - cvakání, hydroštely?
O tom už jsem tady četl. Takže spodní na převodovce origo a zbytek může být Corteco?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13114
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#17 S60 2,4D 120kw 2007 - cvakání, hydroštely?
Ano
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1
- Registrován: 1 rok 2 měsíce
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: S80 D5244T4
#18 S60 2,4D 120kw 2007 - cvakání, hydroštely?
Já mít takový zvuk motoru, tak jsem spokojen. Myslím, že dokud ti to nezní tak, jako mě, tak asi můžeš být naprosto v klidu. Na videu to vypadá, jako by to šlo od vstriků, ve skutečnosti z nějakého důvodu přestaly být mazány hydrostely (po ujetí cca 9800 km po kompletní repasi vstriků, výměně čerpadla a oleje...). Teď mě čekají nové rozvody, hydraulická zdvihátka a budu se modlit, aby tam toho nebylo ještě více...
https://youtu.be/kYpd9w1vDCc
https://youtu.be/kYpd9w1vDCc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 426
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
- It’s my birthday
#19 S60 2,4D 120kw 2007 - cvakání, hydroštely?
Motorový prostor navštívila kuna?
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2998
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#20 S60 2,4D 120kw 2007 - cvakání, hydroštely?
ta rozpadlá izolace je nemoc snad všech těchto aut, je otázka, jestli za to může nějaké zvířectvo, nebo i teplota od motoru nebo kombinace
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 88
- Registrován: 1 rok 3 měsíce
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: S60 D5 160kw, BMW E36 323ti, E36 318ti
#21 S60 2,4D 120kw 2007 - cvakání, hydroštely?
Tak jsem zpátky s updatem.
Na konec jsem se nechal překecat abych nejprve udělal výměnu za viskoznější olej a až potom případně řešil nějaké aditivace a výplachy.
Vyměnil jsem tedy olej za Mobil 1 5W50 a po ujetí něco přes tisíc kilometrů je změna opravdu velmi citelná.
Motor již po velké zátěži zní úplně stejně jako lehce zahřátý.
BTW spotřeba paliva šla lehce nahoru. V průměru o cca 0,3-0,5L/100km.
Další výměnu oleje mám naplánovanou po ujetí 5 tis. km aby se to trošku propláchlo a pak už přejdu na interval po 10 tis a budu přemýšlet jak naložit s nakoupenými aditivami
Až se dostanu k autu, zkusím natočit pro porovnání zase video. Třeba i tam půjde slyšet rozdíl
Na konec jsem se nechal překecat abych nejprve udělal výměnu za viskoznější olej a až potom případně řešil nějaké aditivace a výplachy.
Vyměnil jsem tedy olej za Mobil 1 5W50 a po ujetí něco přes tisíc kilometrů je změna opravdu velmi citelná.
Motor již po velké zátěži zní úplně stejně jako lehce zahřátý.
BTW spotřeba paliva šla lehce nahoru. V průměru o cca 0,3-0,5L/100km.
Další výměnu oleje mám naplánovanou po ujetí 5 tis. km aby se to trošku propláchlo a pak už přejdu na interval po 10 tis a budu přemýšlet jak naložit s nakoupenými aditivami
Až se dostanu k autu, zkusím natočit pro porovnání zase video. Třeba i tam půjde slyšet rozdíl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 88
- Registrován: 1 rok 3 měsíce
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: S60 D5 160kw, BMW E36 323ti, E36 318ti
#22 S60 2,4D 120kw 2007 - cvakání, hydroštely?
Tak přikládám po delší době slibované video s olejem Mobil 1 5W50.
Na videu je rozdíl téměř neslyšitelný, ale v reálu to poznat jde.
Na oleji mám najeto necelých 5000 km, takže brzy mě čeká výměna a poté najedu na 10 tis. interval.
Každopádně olej nepřibývá ani neubývá, z toho mám velkou radost.
https://youtu.be/VlJpt8N2kNY
Na videu je rozdíl téměř neslyšitelný, ale v reálu to poznat jde.
Na oleji mám najeto necelých 5000 km, takže brzy mě čeká výměna a poté najedu na 10 tis. interval.
Každopádně olej nepřibývá ani neubývá, z toho mám velkou radost.
https://youtu.be/VlJpt8N2kNY
#23 S60 2,4D 120kw 2007 - cvakání, hydroštely?
Na XC90 mám najeto kolem 300, řekl bych, že na této težké svini ten motor dostává slušně naloženo. A je to myslím dobře. Mám ty hydroštěly za sebou, a musím říct, že je to megarozdíl. Pokaždé, když se manželka přiřítila domů, tak jsem to poznal. Teď o tom nevím... vážně, to typické dunivé bouchání je pryč. Zajímavé je, že některé vypadají pekně, jiné jsou na kaši. Ale neptal jsem se, jestli to neutrpělo při demontáži, ale nemyslím si.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5
- Registrován: 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo S80 II D5 136 kw 07’
#24 S60 2,4D 120kw 2007 - cvakání, hydrošte
Zdravím, mám asi stejný problém jako popisuješ. Jen mě přijde ze mi to k tomu cvakání ještě dost duní.. Hlavně když se dá mikrofon k té přední mřížce.
Hydrostely určitě vymenim ale snad to nebude něco jiného. Znělo ti to taky takhle?
Díky moc
Edit: Ještě bych teda dodal že za studena to je docela potichu.. začne to po lehkém zahřátí
https://youtube.com/shorts/183Gx5Lnp7s?feature=share
Hydrostely určitě vymenim ale snad to nebude něco jiného. Znělo ti to taky takhle?
Díky moc
Edit: Ještě bych teda dodal že za studena to je docela potichu.. začne to po lehkém zahřátí
https://youtube.com/shorts/183Gx5Lnp7s?feature=share
#25 S60 2,4D 120kw 2007 - cvakání, hydroštely?
Ano, to bych si troufnul říct, že jsou to přesně tyto dunívé zvuky. Já mám motor teď absolutně tichounký (v rámci možností D5).
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek