V zátěži nesepne čerpadlo v nádrži

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 21
Registrován: 1 rok 6 měsíců
Bydliště: Krnov
Vůz: xc70 D5 AT 04

#1 V zátěži nesepne čerpadlo v nádrži

Příspěvek od Radar »

Zdravím všechny,
navazuji na téma vibrací a ztrátě tahu při akceleraci...
udělal jsem jízdní data Vida a zjistil jsem že při zátěži nesepne čerpadlo v nádrži a dle mého motor nemá co žrát a začne jako kdyby tarokovat... nesetkal se někdo s něčím podobným
a taky to píše chybu v komunikaci CEM
Předem děkuji za reakce

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 21
Registrován: 1 rok 6 měsíců
Bydliště: Krnov
Vůz: xc70 D5 AT 04

#2 V zátěži nesepne čerpadlo v nádrži

Příspěvek od Radar »

Jo a při startu čerpadlo normálně tlačí cca30sek

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2432
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#3 V zátěži nesepne čerpadlo v nádrži

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Motor? Rok?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 13069
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#4 V zátěži nesepne čerpadlo v nádrži

Příspěvek od raolsa »

Motor si cucá sám co potřebuje, čerpadlo se spíná hlavně na přečerpávání paliva z jedné strany nádrže na druhou. Zátěž nemá na sepnutí čerpadla vliv.
Kdy jsi naposled měnil palivový filtr?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 21
Registrován: 1 rok 6 měsíců
Bydliště: Krnov
Vůz: xc70 D5 AT 04

#5 V zátěži nesepne čerpadlo v nádrži

Příspěvek od Radar »

Motor D5 2004 filtr před půl rokem

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 21
Registrován: 1 rok 6 měsíců
Bydliště: Krnov
Vůz: xc70 D5 AT 04

#6 V zátěži nesepne čerpadlo v nádrži

Příspěvek od Radar »

Tohle je Google překlad jak to funguje:
Elektrické palivové čerpadlo (FP) Dodává palivo do nízkotlakého čerpadla: 80 sekund při každém otočení klíčku zapalování do polohy II. Když otočíte klíčem do polohy III, čerpadlo běží, dokud motor nenastartuje
při vysokém zatížení. Řídicí modul motoru (ECM) pošle požadavek na centrální elektronický modul, aby spustil čerpadlo.

Více na: https://www.to neznám/forum-tema/problem-s-precerpavanim-nadrzi-10855

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 13069
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#7 V zátěži nesepne čerpadlo v nádrži

Příspěvek od raolsa »

Není nic jednoduššího než vzít vidu na klín, nastavit si tlak na railu a jet se projet. Jestli ti tlak při zátěži prudce klesne a motor začne tarokovat tak je problém s palivem.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1483
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#8 V zátěži nesepne čerpadlo v nádrži

Příspěvek od kwiko »

Podavacie cerpadlo pri D5 bezi stale po nastartovani. To co si vygooglil plati pri benzine s t5 po fl ,R, a V8,t6 po fl pri xc90 ktore maju dve podavacie cerpadla a snimac tlaku paliva.
U teba naopak je v cerpadle spatna klapka ktora umoznuje nasat si vysokotlakemu cerpadlu priamo nafttu z nadrze pri vyssom zatazeni. Preto palivovy system musi byt tesny (zvycajne je netesnost pri motore ked sa v tom niekto hrabal) Alebo netesnost pri palivovom filtry (uvolnena vyhrievacia podlozka nad filtrom).
Chyby su na diagnostike tlak paliva nizky a tlak paliva vysoky.
Pripadne to moze byt necistota v tej spatne klapke (kamienok ked sa niekto hlabal v nadrzi a bol prasa co nevie si najprv povysavat bordel)
Alebo posledna moznost bol uplne poskodeny vstrekovac... Vela zabavy a stastia

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 556
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Slovensko
Vůz: Volvo S70 2,5 D
Bydliště: Vranov nad Topľou

#9 V zátěži nesepne čerpadlo v nádrži

Příspěvek od kamov »

Riesil som podobny problem, pri akceleracii padol motor do nudzaku
vida pisala nizky tlak paliva
palivovy system tesny
vymenil cerpadlo v nadrzi za 50 € nepomohlo
preplachol vstreky, nic
na radu som vymenil vysokotlake cerpadlo za 80 € a problem prestal, D5 2004
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“