Bukajova S70 - nejhorší auto na Volvofóru
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 457
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Horní Slavkov
- Vůz: S60 2,4T 2001
#101 Bukajova S70 - nejhorší auto na Volvofóru
Ty vole to je anabáze, vidíš to Bukaji, co jsi způsobil? Kdyby sis koupil šestnáctky, tak mohl bejt klid
_________________
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1289
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#102 Bukajova S70 - nejhorší auto na Volvofóru
Presne! Takhle trapit cele volvoforum
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 94
- Příspěvky: 97
- Registrován: 1 rok 6 měsíců
- Bydliště: Černíky
- Vůz: S70 B5202S 2,0 (LPG) automat (4q) 1997
#103 Bukajova S70 - nejhorší auto na Volvofóru
Bavím se...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 94
- Příspěvky: 97
- Registrován: 1 rok 6 měsíců
- Bydliště: Černíky
- Vůz: S70 B5202S 2,0 (LPG) automat (4q) 1997
#104 Bukajova S70 - nejhorší auto na Volvofóru
Tak po delší odmlce zase drobný pokrok.
Za posledních pár týdnů jsem po večerech vyměnil zadní bubnokotouče a destičky (a rozhýbal jeden zatuhlý pístek brzdiče), auto už má zrcátka, světla svítí bezvadně - včera v noci jsem je při projížďce seřídil - předtím jsem ještě vyměnil olej v motoru a v posilovači řízení (už nevydává pazvuky ), ještě je fůra drobností k řešení, ale kromě výfuku snad nic, co by vysloveně hořelo. Auto jede na pět válců hezky, dle mého názoru i hezky řadí, jízda je příjemná (topí dobře ), nic nemlátí atd. Přední kotouče se poměrně dobře obrzdily, destičky mají ještě dost "masa". Ze spoda nevypadá auto nikterak hezky, ale není to žádná trága - líbí se mi na tom, že je z kvalitní oceli, která velmi neochotně koroduje - tam, kde by Fiat měl díru a VW shnilý plech, tam je u Volva povrchová rez .
Zítra nebo pozítří s tím zajedu na revizi LPG a pokud se zadaří, tak i na emise. Když to s tím načatým výfukem projde emisemi, tak už by mohlo dostat i technickou
Co jsem objevil za další neduhy: lehce sákne chladič, vedení klimatizace je hodně zkorodované (kovová kolena/přípojky hadic atd. a ta baňka vedle chladiče klimošky - asi expanzka? je hnusně okyslá, ale zjevně je silnostěnná, klimatizaci nepoužívám, takže to řešit asi nebudu - minimálně ne teď v mrazech), byl uhnilý a upadlý hlavní kostřicí kabel motoru (opraveno - nalisováno nové oko), drobný únik oleje z posilovače řízení a z převodovky (výstupy poloos), manžety na homokinetických kloubech poloos dosti popraskané, ale zatím bez děr, zůstalo mi v ruce oko od měrky oleje (ulomil se plast od "drátu"), asi nejvíc mne trápí, že jsou asi v háji pístní kroužky - motor běží klidně, ale když vysunu měrku oleje, tak z otvoru (z klikové skříně) jde poměrně výrazně dým, smrdící po nedokonale spáleném benzínu. Předpokládám, že odvětrání výparů z klikové skříně je zavedeno někde do sacího traktu a řj motoru s pomocí lambda sondy si s tím poradí, takže emise by to snad dát mohlo...? Když ne, budu řešit promptně, když ano, tak někdy možná...
Jinak jsem zjistil, že nefunguje výhřev sedaček (sedačka spolujezdce výhřev nemá a u řidičovy nic nehřeje), stejně, jako nefunguje signalizace nezapnutého pásu. Také se mi zatím nepodařilo zprovoznit diagnostiku (instalace sw), abych mrknul na paměť závad a nastavil interval "service"...
Takto to vypadá "dole":
Za posledních pár týdnů jsem po večerech vyměnil zadní bubnokotouče a destičky (a rozhýbal jeden zatuhlý pístek brzdiče), auto už má zrcátka, světla svítí bezvadně - včera v noci jsem je při projížďce seřídil - předtím jsem ještě vyměnil olej v motoru a v posilovači řízení (už nevydává pazvuky ), ještě je fůra drobností k řešení, ale kromě výfuku snad nic, co by vysloveně hořelo. Auto jede na pět válců hezky, dle mého názoru i hezky řadí, jízda je příjemná (topí dobře ), nic nemlátí atd. Přední kotouče se poměrně dobře obrzdily, destičky mají ještě dost "masa". Ze spoda nevypadá auto nikterak hezky, ale není to žádná trága - líbí se mi na tom, že je z kvalitní oceli, která velmi neochotně koroduje - tam, kde by Fiat měl díru a VW shnilý plech, tam je u Volva povrchová rez .
Zítra nebo pozítří s tím zajedu na revizi LPG a pokud se zadaří, tak i na emise. Když to s tím načatým výfukem projde emisemi, tak už by mohlo dostat i technickou
Co jsem objevil za další neduhy: lehce sákne chladič, vedení klimatizace je hodně zkorodované (kovová kolena/přípojky hadic atd. a ta baňka vedle chladiče klimošky - asi expanzka? je hnusně okyslá, ale zjevně je silnostěnná, klimatizaci nepoužívám, takže to řešit asi nebudu - minimálně ne teď v mrazech), byl uhnilý a upadlý hlavní kostřicí kabel motoru (opraveno - nalisováno nové oko), drobný únik oleje z posilovače řízení a z převodovky (výstupy poloos), manžety na homokinetických kloubech poloos dosti popraskané, ale zatím bez děr, zůstalo mi v ruce oko od měrky oleje (ulomil se plast od "drátu"), asi nejvíc mne trápí, že jsou asi v háji pístní kroužky - motor běží klidně, ale když vysunu měrku oleje, tak z otvoru (z klikové skříně) jde poměrně výrazně dým, smrdící po nedokonale spáleném benzínu. Předpokládám, že odvětrání výparů z klikové skříně je zavedeno někde do sacího traktu a řj motoru s pomocí lambda sondy si s tím poradí, takže emise by to snad dát mohlo...? Když ne, budu řešit promptně, když ano, tak někdy možná...
Jinak jsem zjistil, že nefunguje výhřev sedaček (sedačka spolujezdce výhřev nemá a u řidičovy nic nehřeje), stejně, jako nefunguje signalizace nezapnutého pásu. Také se mi zatím nepodařilo zprovoznit diagnostiku (instalace sw), abych mrknul na paměť závad a nastavil interval "service"...
Takto to vypadá "dole":
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 319
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
#105 Bukajova S70 - nejhorší auto na Volvofóru
Napřed zkus vyčistit odvětrávání klikové skříně. Robert DIY to má hezky zpracováno (PCV cleaning). Viz i kolega tady.
Kdyžtak napiš SZ, zkusil bych Tě nasměrovat.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 94
- Příspěvky: 97
- Registrován: 1 rok 6 měsíců
- Bydliště: Černíky
- Vůz: S70 B5202S 2,0 (LPG) automat (4q) 1997
#106 Bukajova S70 - nejhorší auto na Volvofóru
Díky, nějak jsem nenašel (respektive ani nehledal) hadici odvětrání klikové skříně - a on je tam takovejhle vehement, jo?
Nicméně i kdyby bylo to odvětrání upchaté, tak bych z klikové skříně neměl cítit nedokonale spálený benzín - to je jednoznačně známka netěsnosti mezi pístem a válcem...
Nicméně i kdyby bylo to odvětrání upchaté, tak bych z klikové skříně neměl cítit nedokonale spálený benzín - to je jednoznačně známka netěsnosti mezi pístem a válcem...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12089
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#107 Bukajova S70 - nejhorší auto na Volvofóru
Benzín v oleji a potažmo potom z víčka oleje znamená, že ti teče vstřik a nebo si hooodně startoval aniž by to chytlo a proteklo to skrz. Asi bych z toho nedělal vědu, zatím. Kompresi měřils?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 63
- Registrován: 3 roky 3 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Volvo V70 B5244S
- Bydliště: Liberec
#108 Bukajova S70 - nejhorší auto na Volvofóru
Něco bych najel a pak nad tím bádal. Pokud si s tím předtím jel domů na čtyři válce, tak je dost možný, že si dost benzínu napumpoval do oleje skrz nepálící válec a olej nikdy nevyměníš všechen.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 94
- Příspěvky: 97
- Registrován: 1 rok 6 měsíců
- Bydliště: Černíky
- Vůz: S70 B5202S 2,0 (LPG) automat (4q) 1997
#109 Bukajova S70 - nejhorší auto na Volvofóru
Dneska jsem si s Volvem udělal výlet do Prahy a zpět (domluvit u Coubala revizi plynu a emise) a je to poměrně kultivované auto. jen si budu muset zvyknout na automat, že to řazení není tak svižné jako u manuálu, když se rozhodnu předjíždět
U Coubala jsem natankoval LPG a jede to v pohodě i na plyn. Technik poslouchal motor (nevěřil, že to po dvou letech stání nebude mít zalepené vstřiky nebo jinou vadu), volnoběh se mu líbil, ale budu muset vyměnit koncový díl výfuku, jinak by prý neměl být problém s emisema. Teď jsem si pod auto lehl (v tom sněhu je to lahoda ) a koncový díl výfuku je opravdu na kaši - to už se nebudu pokoušet opravovat (díry v pertlu, uhnilá vstupní i výstupní trubka z tlumiče - už v minulosti opravované, výstupní trubka na několika místech skrz). Jen co jsem koukal na ceny výfuků, tak nejlevnější jsem našel poláka (Izawit) za bratru 6000 - to je do tohoto auta investice nad poměry, takže zkusím sehnat něco použitého použitelného - kdyby někdo měl, dejte neprodleně vědět...
Urvanej:
Tlaky jsem neměřil (ani mi do těch jímek pro svíce nedosáhne měřák), pokud to projde emisema, budu to řešit v létě (a to kdoví jestli). Startuje vždy bez zaváhání a smrad nedokonale spáleného benzínu z toho šel téměř hned po výměně oleje (a to vždy na chvilku nastartuju i po vypuštění oleje - do rozsvícení kontrolky, aby se zbytek oleje dostal do vany i z kanálů, takže to, co psal Borderer není pravděpodobné. Navíc tu chvilku po nastartování (pár desítek vteřin) žádné výpary z klikové skříně nešly...
Jinak cestou do Prahy jsem dvakrát v serpentýnách ucítil v interiéru benzín (čerstvý) - předpokládám, že bude někde vypadlá hadička odvětrání nádrže? Cestou zpět jsem jel na LPG a benzín jsem už neucítil.
Foto koncového dílu výfuku (koncovka je též libová) :
U Coubala jsem natankoval LPG a jede to v pohodě i na plyn. Technik poslouchal motor (nevěřil, že to po dvou letech stání nebude mít zalepené vstřiky nebo jinou vadu), volnoběh se mu líbil, ale budu muset vyměnit koncový díl výfuku, jinak by prý neměl být problém s emisema. Teď jsem si pod auto lehl (v tom sněhu je to lahoda ) a koncový díl výfuku je opravdu na kaši - to už se nebudu pokoušet opravovat (díry v pertlu, uhnilá vstupní i výstupní trubka z tlumiče - už v minulosti opravované, výstupní trubka na několika místech skrz). Jen co jsem koukal na ceny výfuků, tak nejlevnější jsem našel poláka (Izawit) za bratru 6000 - to je do tohoto auta investice nad poměry, takže zkusím sehnat něco použitého použitelného - kdyby někdo měl, dejte neprodleně vědět...
Urvanej:
Tlaky jsem neměřil (ani mi do těch jímek pro svíce nedosáhne měřák), pokud to projde emisema, budu to řešit v létě (a to kdoví jestli). Startuje vždy bez zaváhání a smrad nedokonale spáleného benzínu z toho šel téměř hned po výměně oleje (a to vždy na chvilku nastartuju i po vypuštění oleje - do rozsvícení kontrolky, aby se zbytek oleje dostal do vany i z kanálů, takže to, co psal Borderer není pravděpodobné. Navíc tu chvilku po nastartování (pár desítek vteřin) žádné výpary z klikové skříně nešly...
Jinak cestou do Prahy jsem dvakrát v serpentýnách ucítil v interiéru benzín (čerstvý) - předpokládám, že bude někde vypadlá hadička odvětrání nádrže? Cestou zpět jsem jel na LPG a benzín jsem už neucítil.
Foto koncového dílu výfuku (koncovka je též libová) :
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2913
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#110 Bukajova S70 - nejhorší auto na Volvofóru
Ještě si to ověř ale na tvoje auto by měl pasovat polmostrow 31.05 A ten máš třeba tady za 1500 s poštou
http://www.vyfuk-levne.cz/detail/31.05%7CPOLMOSTROW/;jsessionid=950BFF57096CC24760F5EC81EF068B3B
http://www.vyfuk-levne.cz/detail/31.05%7CPOLMOSTROW/;jsessionid=950BFF57096CC24760F5EC81EF068B3B
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 94
- Příspěvky: 97
- Registrován: 1 rok 6 měsíců
- Bydliště: Černíky
- Vůz: S70 B5202S 2,0 (LPG) automat (4q) 1997
#111 Bukajova S70 - nejhorší auto na Volvofóru
Vapik: Jo, tvar výstupní trubky i držáků by tomu odpovídal
Objednal jsem - snad to stihne přijít včas (abych to nejpozději ve čtvrtek večer namontoval)...
Děkuji za tip
Objednal jsem - snad to stihne přijít včas (abych to nejpozději ve čtvrtek večer namontoval)...
Děkuji za tip
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2913
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#112 Bukajova S70 - nejhorší auto na Volvofóru
Není zač. Tak pak dám vědět jestli pasoval.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 229
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Šluknov
- Vůz: Volvo 940 Turbo 1996
- Bydliště: Šluknov
#113 Bukajova S70 - nejhorší auto na Volvofóru
Kurde ten výfuk to je rustikál
_________________
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 94
- Příspěvky: 97
- Registrován: 1 rok 6 měsíců
- Bydliště: Černíky
- Vůz: S70 B5202S 2,0 (LPG) automat (4q) 1997
#114 Bukajova S70 - nejhorší auto na Volvofóru
Výska: No, však je ještě původní a 25 let je 25 let...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 94
- Příspěvky: 97
- Registrován: 1 rok 6 měsíců
- Bydliště: Černíky
- Vůz: S70 B5202S 2,0 (LPG) automat (4q) 1997
#115 Bukajova S70 - nejhorší auto na Volvofóru
Tak jsem se přece jen pustil do vyčištění odvětrání klikovky. Bylo načase
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 13061
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#116 Bukajova S70 - nejhorší auto na Volvofóru
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 94
- Příspěvky: 97
- Registrován: 1 rok 6 měsíců
- Bydliště: Černíky
- Vůz: S70 B5202S 2,0 (LPG) automat (4q) 1997
#117 Bukajova S70 - nejhorší auto na Volvofóru
Tak sice to po zprůchodnění a vyčištění všech hadic odvětrání klikové skříně hulí z trubky olejové měrky furt stejně, ale aspoň mám čistší motor
#118 Bukajova S70 - nejhorší auto na Volvofóru
Nemas na hadici sania aj sitko "flame trap" ? To byva tiez zapchate. Videl som, ze to rovno vyhadzuju prec.
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 94
- Příspěvky: 97
- Registrován: 1 rok 6 měsíců
- Bydliště: Černíky
- Vůz: S70 B5202S 2,0 (LPG) automat (4q) 1997
#119 Bukajova S70 - nejhorší auto na Volvofóru
berzerker: Na jaké hadici sání? Mezi filtrboxem a klapkou žádné sítko není a před filtrboxem taky ne. Tyhle plastový věci jsem měl venku a čistil jsem je už když jsem čistil klapku. ještě jsem nekoukal, co je v té plastové bedně vedle čerpadla posilovače řízení, do které vede sací trubka z vršku sahary chladiče, ale to bude něco ke klimatizaci, a tu jsem zatím vůbec neřešil...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#120 Bukajova S70 - nejhorší auto na Volvofóru
Tam je ridici jednotka mototu a prevodovky
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 94
- Příspěvky: 97
- Registrován: 1 rok 6 měsíců
- Bydliště: Černíky
- Vůz: S70 B5202S 2,0 (LPG) automat (4q) 1997
#121 Bukajova S70 - nejhorší auto na Volvofóru
Aha, a proč k ní je veden vzduch ze sahary? :-O
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 13061
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#122 Bukajova S70 - nejhorší auto na Volvofóru
Chlazení jednotek
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#123 Bukajova S70 - nejhorší auto na Volvofóru
skus pogooglit, ja som mal t5 a tam to nebolo, ale non turbo motory by to mali mat:Bukaj píše: ↑06 pro 2022 22:49 berzerker: Na jaké hadici sání? Mezi filtrboxem a klapkou žádné sítko není a před filtrboxem taky ne. Tyhle plastový věci jsem měl venku a čistil jsem je už když jsem čistil klapku. ještě jsem nekoukal, co je v té plastové bedně vedle čerpadla posilovače řízení, do které vede sací trubka z vršku sahary chladiče, ale to bude něco ke klimatizaci, a tu jsem zatím vůbec neřešil...
https://www.google.com/search?q=s70+flame+trap&rlz=1C1GCEB_enSK984DE984&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwixzurftef7AhUBC-wKHYEdDsAQ_AUoAXoECAEQAw&biw=1163&bih=517&dpr=1.65
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 94
- Příspěvky: 97
- Registrován: 1 rok 6 měsíců
- Bydliště: Černíky
- Vůz: S70 B5202S 2,0 (LPG) automat (4q) 1997
#125 Bukajova S70 - nejhorší auto na Volvofóru
Tak včera večer vyměněn výfuk za katalyzátorem (naštěstí jej Toptrans stihl doručit včas - tedy když jsem si cestou "ulovil" kurýra).
Původní výfuk jsem rozebral a demontoval prakticky bez použití nářadí, jen jeden šroub spojky výfuku jsem fiknul flexou...
Pak ještě výměna rozkřáplé zásuvky na tažném a dnes revize LPG a emise (Autogas Coubal) a nakonec i technická (Jistab Horoměřice) - jak na emisích, tak na STK říkali, že na to, kolik to má najeto, tak celkem dobrý
Cestou z práce začalo zase sněžit, tak jsem i ověřil, že ABS funguje, jen s tím automatem trochu bojuju - občas mám cukání řadit, jak chci a ne, jak chce auto a vzhledem k tomu, že u auta chybí kablík s konektorem a paticí na žárovičku podsvětlení polohy voliče automatu, tak potmě se bojím, co tam zase zařadím za "rychlost". Dost nezvyk řadit zpátečku dopředu a dopřednou rychlost dozadu - není to zrovna logicky uspořádané...
...také jsem moc nepochopil, k čemu je poloha "3" šaltpáky - podle návodu to "zamkne" trojku, ale v praxi mi to přijde dost k ničemu. a taky je dost nezvyk, že místo toho, aby při jízdě z kopce bez plynu automat brzdil motorem, tak klidně nechá motor jet na 1100 otáček a nezpomaluje ani nepodřadí. Musí se přehodit na "L" a to zase brzdí až moc.
Ale asi nejhorší bude si zvyknout na to, že na rozdíl od 130LPG, kde když se rozhodnu svižně akcelerovat, tak "šlápnu a jedu", automatu při šlápnutí na plyn docela trvá, než vylosuje správný kvalt a než auto skutečně začne akcelerovat. Ale to si časem snad zvyknu
Původní výfuk jsem rozebral a demontoval prakticky bez použití nářadí, jen jeden šroub spojky výfuku jsem fiknul flexou...
Pak ještě výměna rozkřáplé zásuvky na tažném a dnes revize LPG a emise (Autogas Coubal) a nakonec i technická (Jistab Horoměřice) - jak na emisích, tak na STK říkali, že na to, kolik to má najeto, tak celkem dobrý
Cestou z práce začalo zase sněžit, tak jsem i ověřil, že ABS funguje, jen s tím automatem trochu bojuju - občas mám cukání řadit, jak chci a ne, jak chce auto a vzhledem k tomu, že u auta chybí kablík s konektorem a paticí na žárovičku podsvětlení polohy voliče automatu, tak potmě se bojím, co tam zase zařadím za "rychlost". Dost nezvyk řadit zpátečku dopředu a dopřednou rychlost dozadu - není to zrovna logicky uspořádané...
...také jsem moc nepochopil, k čemu je poloha "3" šaltpáky - podle návodu to "zamkne" trojku, ale v praxi mi to přijde dost k ničemu. a taky je dost nezvyk, že místo toho, aby při jízdě z kopce bez plynu automat brzdil motorem, tak klidně nechá motor jet na 1100 otáček a nezpomaluje ani nepodřadí. Musí se přehodit na "L" a to zase brzdí až moc.
Ale asi nejhorší bude si zvyknout na to, že na rozdíl od 130LPG, kde když se rozhodnu svižně akcelerovat, tak "šlápnu a jedu", automatu při šlápnutí na plyn docela trvá, než vylosuje správný kvalt a než auto skutečně začne akcelerovat. Ale to si časem snad zvyknu
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek