B230f + b234f hlava
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 64
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: Volvo 940 b230f
#1 B230f + b234f hlava
Zdravím, pohrávám si s myšlenkou v hlavě dát do mojí 940 co má b230f motor b234 hlavu. Auto kdysi už mělo původní motor b234f, ale nyní má klasickej 8v. Tak jsem se chtěl zeptat co to vše obnáší. Jednotky, komplet hlavu, sání, svody, vstriky můžou zůstat origo 8v? rozvody, palivová lišta, lanko plynu a ještě něco ? Budu rad za každou radu
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2 B230f + b234f hlava
Největší problém této přestavby je napínák rozvodového řemene. 16V ho má na bloku a 8V na hlavě, takže pokud to nakombinuješ, tak ho nemáš kam dát. Po netu je spousta návodů, jak tohle vyřešit.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 492
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
#3 B230f + b234f hlava
Pokud me pamet neklame, byly u B234F jine pisty. V zasade se lisily zafrezovanim pro ventily. Na turbokostkach nekdo nabizel k zapujceni pripravek na upravu puvodnich 8V pistu, nicmene ze statu je to ponekud z ruky
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 64
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: Volvo 940 b230f
#4 B230f + b234f hlava
Aha, tak to jsem si myslel,že písty mohou zůstat 8v
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#5 B230f + b234f hlava
Můžou, ale musí se zafrézovat, jinak
zde.
Celý vlákno _________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 22 Odpovědi
- 3641 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Krystof P.
-
- 1 Odpovědi
- 123 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek
-
- 4 Odpovědi
- 1215 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od standa
-
- 1 Odpovědi
- 637 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 5 Odpovědi
- 384 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa