Kishmick - 940 Turbo-sedan

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 112
Příspěvky: 711
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#51 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Tak tu tlustou čáru za lepším palivovým systémem dělám patrně až tady: abych to dotáhnul do zdárného konce, vzal jsem k novému chipu na palivo i jinou-lepší jednotku LH 2.4 (na mojí starou jednotku chip nefungoval). Naštěstí jsem objevil na eBay za slušnou cenu údajně tu nejlepší, která se dělala- BOSCH 0 280 000 984 (přišla z Berlína za 3dny !). Funguje, společně s chipem, perfektně(starty, jízda, bohatost atd.)!!! :D Je to prý jediná jednotka LH 2.4, která měla imobilizér-ten se samozřejmě přehozením chipů anuloval. Takže teď je na řadě zapalovací jednotka+chip...ale i tak to jede skvěle.
LH 2.4 + Chip.jpg
Naposledy upravil(a) kishmick dne 18 říj 2022 17:05, celkem upraveno 1 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#52 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Přibliž prosím, jak na řidiče auto působí po výkonové stránce - například v porovnání s tvojí P2 T5. Předpokládám, že řidičsky pritazlivejsi musí být 940.

P2 obecně je řekl bych podvozkem totální dno, ještě na R18-R19
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 112
Příspěvky: 711
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#53 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Zdar! Auto má lehce přes 200koní. Na dvojku to zatím zahrabe jen na mokru, ale jinak- koho jsem vezl, tak byl mile překvapenej. Lidi, co vlastní třeba starší BMW 150HP atd.-tak nevěřícně kroutí hlavami. Nikdo to zatlačení do sedačky u takhle starýho auta nečeká(a to je teprve začátek :D ). P2 je jako modernější auto samozřejmě jinde- neplave to, je to víc luxus-jízda(ale zase ne takovej luxus, jako třeba v Mercedesu). A to je právě to, co mě u P2 moc nebaví. A řekne ti to asi každej, kdo má krabici (popřípadě obojí). Krabice jsou hlavně pro zábavu. Když jsem se nedávno ptal jednoho Švéda z Mobile.de, proč prodává 850ku 420HP, do který vrazil 20tisíc Euro, tak odpověděl: protože si chci koupit krabici-zadokolku :D -prej je to neskutečná zábava. A to mohu jen potvrdit :roll: (první 240ku jsem měl už před 2Oti lety).
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 112
Příspěvky: 711
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#54 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Tak Oil Catch Can(který vypadal na předchozích fotkách tak efektně) se také-jako u P2 vůbec neosvědčil. Při ranních, kratších jízdách do práce, se nádobka plnila emulzí, která zatuhávala v tom malém filtříku a motor tlakoval. Odstraněno. A aby nezůstalo jen u jednoho, zaslepil jsem i EVAP. Udělal jsem takové přemostění-bypas hadičkou(nádobku s aktivním uhlím jsem tam zatím nechal). Pokud se mi podaří sehnat v budoucnu i lepší sání, nic takového tam stejně nebude. Takže nyní vyzkoušeno a plná spokojenost :good:
EVAP Off.jpg
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#55 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od Basstl »

Většina těch lepších separátorů žádnej filtřík nemá a fungují.
Já mám k montáži připravený tenhle.
https://race-shop.cz/oil-catch-tanks-oct/182545-nuke-performance-oil-catch-tank-075l.html
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 112
Příspěvky: 711
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#56 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Zdarec! Nuke Catch Tank je perfektní :good:!!! Nejlepší, co se dá sehnat(asi jako všechno od Nuke). Já tomu svému dám ještě šanci, ale tentokrát bez filtru(jde sundat).
Jinak... dneska jsem si opět zopakoval upgrade řídící jednotky-tentokrát to byla 2.jednotka zapalování - EZK(pod volantem). Znovu mi přišla ta samá-modrá obálka ze Švédska od Stoniho s chipem. Znovu jsem si objednal jinou(asi nejnovější z té doby) ř.jednotku z eBay(tentokrát ne z Berlína, ale z Drážďan!!! :twisted: BOSCH-0 227 400 219 ). Znovu chvilka napětí před startem a opět plná spokojenost :roll: Suma sumárum: cenově-lehce přes 10tis.(2x řídící jednotka+2x chip-Stoni), časově-2měsíce(lze to stihnout do 14dnů). Můžu se teď, tím pádem-díky chipům, beztrestně pohybovat ve vodách od 200 do 300 koní(samozř. v budoucnu-se silnějším turbem a převodovkou). A zmizí mi ty excesy bohatosti směsi. Budiž toto i důkazem, že i takto stará elektronika-z auta roku 1990 lze nahradit tou nejnovější- cca o 8 let. A funguje to perfektně. Hurá!!!
Swerige.jpg
Swerige.jpg (60.22 KiB) Zobrazeno 1981 x
EZK.jpg
EZK.jpg (75.66 KiB) Zobrazeno 1970 x
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 112
Příspěvky: 711
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#57 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Dnes dopoledne mě při přezouvání na zimní kola potkalo velice příjemné překvapení: pod každým kolem - nová podložka SCC 14339 25mm Made in Germany. Vzhledem k tomu, že jsou to jedny z nejlepších rozšiřovacích podložek, které běžně stojí cca 5.000,- za pár, asi nebudu mít sebemenší důvod je v budoucnu sundavat (zatím super! :D ).
Podložky SCC 25mm.jpg
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

f.e.e.t
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1353
Registrován: 7 roků 10 měsíců
Bydliště: Ronov nad Doubravou
Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998

#58 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od f.e.e.t »

To je vevnitř opravdu uříznutá závitová tyč?
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#59 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od Urvanej »

Myslíš ty původní zaříznutý štefty, nebo něco jinýho?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

f.e.e.t
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1353
Registrován: 7 roků 10 měsíců
Bydliště: Ronov nad Doubravou
Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998

#60 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od f.e.e.t »

Ano. To jsem myslel.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004

Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 112
Příspěvky: 711
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#61 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Zdar! O kolik se to řezalo, to netušim. Jestli vůbec, tak o docela málo. Podložky mají na šířku 25mm. Kolik čouhá-měří šteft, to by ti řekl někdo, kdo teď bude měnit kola na 940 a změřil by to. Pro názornost posílám obrázek.
P.S. Takový krásný podložky(slitina hořčíku!!!)-to mi je nikdo nepochválí :unknown:
Podložka.jpeg
Podložka.jpeg (74.52 KiB) Zobrazeno 1715 x
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#62 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od Urvanej »

Hele podložky máme na Závoďáku 28mm a štefty koukaji o cca 3mm. Takže odhadem by ti čučely ven cca 6 mm. Většinou to není potřeba řezat, protože kola mají v tech místech díru kvůli šroubku, co drží kotouč.
Já fanda podložek nejsem, tak ti to nepochválim :-D , ale bacha na korozi, horčík koroduje blbě, takže bych je na zimu radši nepoužival.
EDIT: pokud to máš z klasickýho duralu AL2030 (AlCu4PbMg), tak tam je hořčíku maximálně 1,3% a výše napsané nemá smysl řešit.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 112
Příspěvky: 711
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#63 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Čau! Podložky jsou super :D ! Buď rád, že je máš. Hodně to pomůže stabilitě(pokud jsou aspoň trochu kvalitní).
Já jsem dneska opět odhalil nějaké nedostatky od minulého majitele. Problémy s nepravidelným chodem motoru, které jsem přičítal zatuhlému separátoru, byly i jinde - ve svíčkách. Byly tam NGK BPR7ES se šroubovací špičkou-koncovkou(taky doc.super svíčky pro Redblocky). Samozřejmě nedotažené a u tří ze čtyř byly povolené i ty koncovky(i o 2 závity!!! :crazy: ). Zase problémy s nastartováním. Hned, jak jsem dal nové Boschky WR5DC+(podobné jako ty NGK, doporučuje je Stoni), tak zase paráda. Už jsem je měl týden doma a tohle mě donutilo je vyměnit(odtrh jem si zmenšil z 0.8 na 0.7 kvůli tlaku turba 1Bar), koncovky jsem si radši předem utáhl opravdu na fest. Startuje to skoro na brnk a už se to ve startech blíží i P2( u Redblocku celkem vzácnost :roll: ). Jízda super!
Bosch WR5DC+.jpg
Bosch WR5DC+.jpg (124.28 KiB) Zobrazeno 1618 x
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#64 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od peter cz »

NGK BPR7ES taky používám, odtrh jsem zkoušel po 0,05mm od 0,55 do 0,9mm a vlastně jsem žádný rozdíl nezaznamenal. Na jedné svíčce se mi taky několikrát vyšrouboval kontakt/špička a to tak že uplně, tak jsem ho posledně dal na lepidlo a zatím dobrý.
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 112
Příspěvky: 711
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#65 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Zdarec! Pro tebe je odtrh 0.7mm přímo povinností(doporučuje to na B230FT už mraky prodejců u LPG i pro obyčejné civilisty :D ). Tím spíš, že taky tlakuješ o trochu více. A navíc máš i ten plyn. Zkus - uvidíš(při plným boostu hlavně předejdeš klepání-což samozř.vidět bohužel neni).
Já jsem si dneska udělal radost novým-černým budíkem k palivovému regulátoru, který už je pouze v barech(kg/cm2) a novým Blow Offem (EPMAN 50mm)-ten se bude potom hodit k novému turbu, kde nebude zhola nic-ani Blow Off ani Wastegate. Další plány jsou komplet zadní brzdy(asi stock). A taky mám přezuto na zimní Draca!!! :D
Blow Off.jpg
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 112
Příspěvky: 711
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#66 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Na staré origo pedály už se nedalo šlapat. Vzhledem k tomu, že se s autem dost jezdilo-dostaly opravdu velmi zabrat(jediný plynový, který neklade tak velký odpor, je v zánovním stavu). Vzal jsem tedy 2 nové v náhražce od Skandixu(plynový v náhražce stejně není). Svislé žebrování, dobrá cena :good: Zda se bude jednat o důstojnou náhradu za originál, poznáme časem. Mě se líbí-je to vlastně styl P2 a ten mi funkčností zcela vyhovuje :D .
Pedály.jpg
Pedály.jpg (82.08 KiB) Zobrazeno 1512 x
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 112
Příspěvky: 711
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#67 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Tak mě auto poprvé nechalo-sice ve městě, ale dost nepříjemná věc-bouchání na 3 válce. Konec, ztráta výkonu, pak už to nešlo ani nastartovat. Odtah na laně. Nakonec to byla jen jedna prasklá svíčka BOSCH na 3.válci, ale pro jistotu jsem vyměnil těch věcí víc. Čidlo otáček, jednotku zapalování u baterky, čidlo klepání z BMW, cívku NGK a standard svíčky NGK (teplá varianta na dálnice: BPR6ES-s pevnou koncovkou!!!). Nyní zase konečně návrat do normálu :) .
BOSCH.jpg
BOSCH.jpg (33.43 KiB) Zobrazeno 1395 x
Snímač, jednotka.jpg
Snímač, jednotka.jpg (88.87 KiB) Zobrazeno 1395 x
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#68 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od peter cz »

Že by se zas potvrdilo "svíčky od Bosche, hoďte rovnou do koše"? :D
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 112
Příspěvky: 711
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#69 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Zdar! To možná taky... :D ale možná si za to můzu i sám-tím, že jsem ty koncovky dost dotahoval. Možná to bylo fakt moc a vzniklo tam pnutí. To je jedno - teď na zimu si tam nechám ty teplejší "šestky" - BPR6ES (perfektně startujou, při klidný jízdě se neusazujou) a potom, až budu mít pocit, že se po půlroce divočejšíma jízdama upalují, dám určitě BPR7ES, jako máš i ty(pak jsou dál i studenější osmyčky-BPR8ES-ty ale musíš trápit, jinak se na nich usazuje karbon). Mimoch-ty koncovky na konci svíček jsou sundavací proto, pokud dáš jiný fajfky-dělaný na to- na závity, drží to(fajfky na svíčkách) možná ještě líp. Ale kupovat komplet nový kabely se mi teď fakt nechce.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 112
Příspěvky: 711
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#70 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Moje testování konektorů-signálu ke vstřikovačům. Občas je dobré se ujistit, že tam jde opravdu ke všem čtyřem šťáva :D
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#71 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od Urvanej »

A je tam krásně vidět, jak je u LH2.4. uplně hloupoučký zapojení, všechny vstřiky paralelně :good:
Jinak ty vrchní xindly na svíčky stačí dotáhnout tak nějak rukou, možná trochu kleštěma, ale víc to nemá smysl, protože se povolí maximálně o půl otáčky, když blbě zarotuje kabel. Nebo se vlastně maličko zmáčkly ve svěráku, aby šly hůř natočit na závit. Když jiskra přeskočí 0,7mm na svíčce, tak nějaká tisícinka v závitu nemá šanci.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 112
Příspěvky: 711
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#72 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Zdarec! Máš pravdu :thumbup: !!! - Vstřiky spínají všechny čtyři současně(i s tim na starty, kterej se pak odpojí). To znamená, že když jsem to pájel, mohl jsem to pořadí klidně zaměnit a nic by se nestalo. Našel jsem si to schéma a je to holý fakt :shock: !!! -Proto mi to blikalo na tom videu všechno současně - áááhaaa. +Jedna fotka zapadaného sedanu (právě jdu ven vyndavat vybitou baterku na nabíjení).
Zapadáno-vybito.gif
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 112
Příspěvky: 711
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#73 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Pomalu se loučím se starým origo turbem Garrett, které jsem měl dočasně na autě od předchozího majitele. Je s podivem, že ještě jakžtakž funguje. Už taky při jednom startu pěkně zahvízdalo. Je na čase ho co nejdříve vyměnit za větší (asi GT3076 R). Video, kterým bych se s ním chtěl rozloučit:


Sedan 07 2022.jpg
Sedan 07 2022.jpg (111.01 KiB) Zobrazeno 1070 x
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 412
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: sk- trnava

#74 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od berzerker »

peter cz píše: 09 pro 2022 21:02 Že by se zas potvrdilo "svíčky od Bosche, hoďte rovnou do koše"? :D
presne som si to povedal, ked si to sem pridal, ze davas odpad od roberta bosche...mne raz davno tiez znepojazdnili T5. NGK by mali byt uplne v pohode.
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec

Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 112
Příspěvky: 711
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#75 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Zdar! NGK svíčky jsou bez problémů. Moje postupná renovace-nyní hlavně zapalování, ale pokračuje dále. Objevilo se vynechávání jiskry při nižších teplotách-pod -5 °C, při otáčkách kolem 1500/min (po zahřátí motoru problém mizí). Častá závada způsobená rozdělovačem. Vzal jsem tedy víko rozdělovače BREMI + palec BOSCH. Jestli se tímto celý problém vyřeší-to uvidím, až opět klesnou teploty pod bod mrazu!!! JInak se budu muset podívat na další díly rozdělovače-dále k motoru-na konektor, Hallův senzor, dráty atd... Zatím víko+palec super (cena dohromady cca 1000,-) a docela posun k lepšímu :thumbup:.
Bremi 8074R.jpg
Bremi 8074R.jpg (114.62 KiB) Zobrazeno 1049 x
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“