Kishmick - 940 Turbo-sedan

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
kolemjdouci
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 615
Registrován: 7 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 89 745 B230 škatule
Bydliště: Pha skoro

#26 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kolemjdouci »

aha, děkuju za nachytření :-) máš to hezký a promyšlení, krása.
_________________
škatule hejbej se

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 116
Příspěvky: 715
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#27 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Díky, díky. Stále se učím. Dnešní výroba(napojení) nových konektorů. Dorazily mi konektory EV6/Uscar k novým vstřikům. Musím je v autě vyměnit za stávající konektory EV1/Jetronic. A protože redukce a adaptéry moc nemusim, napájím tam konektory napřímo. Konektory jsou Delphi, kabely(největší, které se do tam vejdou) jsou Helukabel 1.32mm2.
P.S. Hlavně nezaměnit pořadí 1-2-3-4 !!! :crazy:
USCAR.jpg
USCAR 2.jpg
USCAR 2.jpg (83.38 KiB) Zobrazeno 8099 x
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 116
Příspěvky: 715
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#28 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Menší vychytávka pro lepší starty: 100 Micron. filtr a před ním ještě jednocestný hliník.ventil(aby nepadalo palivo). Docela dobrý-o trochu lépe to chytá. Sportovní filtřík EPMAN sice moc nepomůže, ale rozhodně neuškodí - spíš jako menší zásobník rychlého paliva do lišty.
100 Micron 3.jpg
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 12078
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#29 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od Urvanej »

Člověče, každá spojka na benzinu je potenciální průser. Některý lidi kvůli jejich minimalizaci tahaji v kuse od čerpadla až k regulátoru přes filtr. Bez trubek.:unknown:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 116
Příspěvky: 715
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#30 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Zdar! Díky Tome. Pokusím se ty spony zredukovat(ten ventil půjde asi pryč-nová pumpa možná všechno vyřeší). Dneska jsem zapracoval na profi-kabelovém svazku. Konečně zmizí čouhající slabé drátky omotané lepenkou a zakončené zpuchřelou gumovou koncovkou.
Svazek.jpg
Svazek.jpg (113.65 KiB) Zobrazeno 7957 x
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

jehlan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 181
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Šluknovský výběžek
Vůz: 740 glt b234f '89
Bydliště: Mikulášovice

#31 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od jehlan »

Je to zážitek sledovat tohle vlákno. Máš to opravdu pěkný. Smekám.
Copak je to za panceřovou bužírku? dělám nový svazek do dvojky a tohle by se mi libilo.
_________________
Bylo: Volvo 740GL 89´b230f m47

Je: Volvo 244GL 81´b19A m45 Alois
Volvo 740GLT 89´b234f m46 Thomas
Volvo 850SE 93´b5254s m59

kolemjdouci
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 615
Registrován: 7 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 89 745 B230 škatule
Bydliště: Pha skoro

#32 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kolemjdouci »

jj, parádní kino, jen tak dál.
Ty bužírky jsou myslám z plastu a mohl by je mít třeba Elancar. když pojedeš přes Prahu :-)
Nebo tady? https://www.oplet.cz/ochranne-oplety-a-navleky-pro-kabely-a-hadice/plastove-ochranne-oplety-pa6-a-pet/
_________________
škatule hejbej se

jehlan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 181
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Šluknovský výběžek
Vůz: 740 glt b234f '89
Bydliště: Mikulášovice

#33 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od jehlan »

kolemjdouci píše:jj, parádní kino, jen tak dál.
Ty bužírky jsou myslám z plastu a mohl by je mít třeba Elancar. když pojedeš přes Prahu :-)
Nebo tady? https://www.oplet.cz/ochranne-oplety-a-navleky-pro-kabely-a-hadice/plastove-ochranne-oplety-pa6-a-pet/
Díky za odkaz, určitě využiju.
_________________
Bylo: Volvo 740GL 89´b230f m47

Je: Volvo 244GL 81´b19A m45 Alois
Volvo 740GLT 89´b234f m46 Thomas
Volvo 850SE 93´b5254s m59

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 116
Příspěvky: 715
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#34 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Zdar! Díky. Ty oplety jsou fakt dobrý. Dřív bejvaly, mám pocit, jen ty husí krky a od toho byl člověk celej pořezanej. Můj výtvor-svazek jsem už zatím dal na auto. Vstřiky také(drážka se dělala pilkou na železo!!! :%). Dále chip, větší váhu, ale moc jsem si nezajezdil. Začlo cvakat spínací relé palivového čerpadla-klasika. Možná už taky mělo nárok-s datumem 9.7.1990 :D . Nejspíš ho nový kupovat nebudu. Udělám to celý nový-s jiným relé, bokem, s novou paliv. pumpou(už mi dorazila).
pájení.jpg
vstřiky.jpg
Chip.jpg
Chip.jpg (119.96 KiB) Zobrazeno 7777 x
Relé.jpg
Relé.jpg (112.86 KiB) Zobrazeno 7777 x
Engine.jpg
Naposledy upravil(a) kishmick dne 22 zář 2022 17:50, celkem upraveno 1 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4741
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#35 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od PetrXC70 »

Se v tom moc neorientuju, ale je super to sledovat :good:
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 12078
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#36 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od Urvanej »

Měj jsem tři relátka a všechny stačilo proletovat a obrousit trochu kontaktní plošky a zase jely.
Blbej dotaz, zdá se mi, že máš odvětrání i s filtrem natažený do sání... to bude odfukovat to, co ti tam natlačí turbo, ne?
Taky bych měl strach nádobu uchytit na sání, protože vibrace motoru a tak, většinou se dává na podběh nebo na motorovou stěnu.
Ale hrozně se mi líbí, jak si akční a jak ti to odsejpá :good:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 116
Příspěvky: 715
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#37 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Zdarec. Díky :thumbup: . Tome, ten: separátor, PCV, odlučovač, oil trap, catch can.... atd...mám přes adaptér už od předchozího majitele. Do sání nejde vůbec. Je to systém: olej. páry tam a zpět, přebytky par filtříkem do vzduchu, v nádobce kondenzace olej.par a pak se to průběžně vylévá. A to je asi ten důvod, proč je to na místě, kde to můžeš dobře povolit-vytočit (jako olej.filtr)ze spoda rukou. Možná to přehodim víc do předu-žádnej problém.
Konečně jsem odhalil to cvakající palivové relé. Relé to nebylo. Byl to chip(hned napíšu Dirkovi)!!! Po vrácení původního čipu naprostá senzace!!! Auto se chová jako nikdy. Váha vzduchu 3"-super-i bez chipu!!!, vstřiky 550cc-ideální!!! Bohatost-naprosto famózní-kolem 11ti, 12ti, 13ti- což je skoro ideální tuningová hodnota!!! (Viz fota...). Hoodinu jsem jezdil a asi to tak chvíli nechám :D . Fakt nechápu...asi jsem vychytal něco, co tý jednotce vůbec nevadí a naopak jí to i bez chipu svědčí :unknown: .
Adaptor.jpg
Adaptor.jpg (96.75 KiB) Zobrazeno 7682 x
Bohatost.jpg
Bohatost.jpg (52.13 KiB) Zobrazeno 7682 x
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 12078
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#38 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od Urvanej »

Ty hodnoty z lambdy jsou asi OK, ale záleží v jakém zatížení ses pohyboval a jestli to taky umí jet kolem 15, pokud jedeš v klidu či na volnoběh, uvidíš po pár set km až se to naučí.
Mě bylo jasný, že to odvětrání máš promyšlený, ale nějak jsem se neudržel upozornit na možný fail. :good:
S tím čipem to teda čumím, ale tuším, že ta kombinace 2,5" váha a 550ccm/min vstřiky je doporučovaná i na TB. Asi by se to dalo i přesně dopočítat průřez vs. průtok.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1812
Registrován: 18 roků
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#39 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Ahoj
Pěkný jak píše Učko třeba u mně se testuje (Motronic 4.4)s vypnutými spotřebiči rovina stálá rychlost 100km/hod na pětku ideál hodnota okolo 14,7 prostě tak nějak 15 .
Volnoběh taky tak.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 116
Příspěvky: 715
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#40 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Ahoj! Díky Petře. Ono to tak nějak bude. Při klidný jízdě - do těch 14ti - 15ti AFR max. Ale v plným boostu 11-12 AFR mi dělá fakt radost! To jsem před tím takhle bohatý nikdy neměl(a když jsem tam se starýma vstřikama viděl v zátahu těch 15.5, tak mi tekly slzy, že to ničím). Uvidíme později...jednotka LH 2.4 se asi stále sama dolaďuje :shock: .
Přikládám foto mojí přípravy na upgrade kolem zbývajícího paliva-vzadu. Pumpa přišla od AEM 340 LPH (320ka už se prý nedělá) - tím lépe(je do 1000HP - to snad buded stačit :D ). Má odběr asi 10A - proto ta pojistka 15A. Relé je vodotěsné, napájecí kabely mají být min. 2mm silné(vzal jsem 2.6mm). Silikon. kabely jsou pro trvalé ponoření do benzínu(ten kousek origo 8mm hadice v nádrži bude celo-teflon - tu tam asi nechám!) Pak ještě nějaké spony, benzín. hadice 8mm a je to. Možná to do týdne udělám.
Palivo.jpg
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 12078
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#41 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od Urvanej »

Jdeš na to dobře :good: Dával jsem deatchwerks dw200.
Teď jsem shodou okolností testoval origo uspořádání a výkon sestavy pump na závoďáku. No a vratkou mi nateklo něco přes 2l benzínu za lehce pod minutu. To je skoro 400 koní. Jen jsem to testoval s odpojenou zpětnou vazbou sání/regulátor, aby tam byly opravdu ty 3 bary co tam jsou, když máš nohu na podlaze.
LH2.4. se furt učí a nastavuje. Po připojení napájení prej několik tisíc km a pak už jen lehce. Proto je blbý bez naučený jednotky lézt na emise, protože prostě směs neni dobrá.
Krásně se to čte a vidim, co já bych všechno dělal, kdyby... :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 116
Příspěvky: 715
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#42 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Zdarec! Dík, pumpa DW200, co máš ty, je taky super(původně jsem o ní taky přemejšlel) :thumbup: !
Musím tady taky uvést na pravou míru moje problémy s chipem ze Švédska. Svojí zbrklostí jsem si nenastudoval souvislosti a seznamy řídících jednotek, na které chip pasuje. Moje stará jednotka na tyto Dirkovy chipy není vhodná. Dirkovi jsem poslal omluvu s tím, že jeho chip vyzkouším hned, jak seženu modernější-vhodnou jednotku(jednotek je na Ebay celkem dost). Chybama se člověk učí...
ECU.jpg
ECU.jpg (75.39 KiB) Zobrazeno 7476 x
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 12078
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#43 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od Urvanej »

No já bral DW200 proto, že tehdy byla JEDINÁ, která byla plně certifikovaná, nebo teda výrobce tvrdil, že je OK, s etanolem. To bylo v době, kdy ho mělo každý ONO a auto na něj jezdilo uplně luxusně.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 116
Příspěvky: 715
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#44 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Zdarec! Tak jsem na tu pumpu dneska vlítnul :crazy: . Čerpadlo a silnější kabely jsou už na autě. Zkusil jsem to zapnout a paráda(spínačku-napětí k relé jsem dal z původního nastavení-z jednotky) . Sílu to má slušnou. Dal jsem to zpátky do nádrže a na 1.jízdu si ještě asi počkám. Při vyndavání čerpadla jsem musel uříznout gumovou spojovací trubku(všechny další spony jsem povolil - po 30ti letech docela slušný!!!). Takže pumpa celkem bez problémů...nějaké fota....
Hardwire Wiring.jpg
Konektory, poškozená hadice.jpg
AEM 340LPH.jpg
Relé zapojení.jpg
Relé zapojení.jpg (109.23 KiB) Zobrazeno 120 x
Naposledy upravil(a) kishmick dne 10 pro 2023 14:14, celkem upraveno 1 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 116
Příspěvky: 715
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#45 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Tak jsem se konečně dostal na nové nerez svody(Jap Parts jsem už na autě měl, na V70II-cca 3roky a držely skvěle!) a nový externí wastegate-Tial 44mm(z něj mám možná ještě větší radost). Bylo potřeba je spojit k sobě, aby to bylo připravený na pozdější výměnu spolu s turbem(k turbu jsem exter.ventil nikdy přidávat nechtěl). Stačilo k tomu kousek nerez trubky 47mm-průměr a menší nerez kolínko 44mm-90°. Příruby "V-Bandy" byly součástí Tial-ventilu. Jako bonus jsem tam přidal úchyt na čidlo k měření teploty výfukových plynů-EGT(budík už mám-kopii AEM :%) ). Je to asi jediný místo, kam se dá větší-ext.ventil ke svodům přidat(odfuk půjde kolínkem+přivařenou trubičkou-dle libosti: dolu pod motor, dozadu do výfuku?...uvidíme :o ).
Nové svody, Tial 44mm.jpg
Nové svody, Tial 44mm.jpg (104.83 KiB) Zobrazeno 7280 x
V dílně.jpg
Rozložené díly.jpg
Ze předu.jpg
Ze strany.jpg
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2903
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#46 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od Vapik »

Brzdili jsme CRX s origo svody, japparts a se svody vyráběnými v čr (nepamatuji si značku) Japparts byli srovnatelné se sérii, tak držím palce ať se pro volvo podaří lépe.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 116
Příspěvky: 715
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#47 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Zdar! Díky. Jestli fyzicky nevydrží(materiálově)-svařovacího drátu k TIGU tady máme dost. :D Zatím se celkově jeví jako lepší průměr. Vařili jsme je, vrtali jsme je, a hlavně- trubky mají opravdu větší průměr 41mm(jako další standard svody-např.TA Technix atd.), materiál je taky v pořádku. Takže: podle fyzikálních zákonů u turbomotorů si tímto zvětšením na 41mm prostě, o proti sérii, rozhodně nepohoršíš(u atmosfér je to zase úplně jinak). Konečná zkouška bude až na autě-jako se vším ostatním.
Ještě jedna docela vtipná fotka z července, těsně po přihlášení 940ky :D (proběhlo tady zatčení německou"oldtimer" policií!!!).
Polizei+940ka.jpg
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 116
Příspěvky: 715
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#48 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Dnes dopoledne jsem konečně dokončil můj upgrade celého palivového systému (lišta, vstřiky, regulátor, hlavní čerpadlo + nějakej ten spojovák, hadice, filtry atd.). Jako poslední jsem odřízl(a to doslova :D ) hlavní čerpadlo uprostřed auta. Vzadu v nádrži místo něj už pěkně tlakuje silnější čerpadlo AEM. Vlastně jsem to mohl propojit i přímo-natvrdo spojkou(jeden menší filtr u lišty už tam mám), ale při dnešní kvalitě paliva tam asi bude ten větší standard filtr nutností(MAHLE KL-71). Dělám tedy 2.tlustou čáru za dalším, menším vylepšením 940ky-sedanu (tu 1.už udělal bývalý majitel, když udělal motor).
Odstranění hl. origo čerpadla.jpg
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 116
Příspěvky: 715
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#49 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

U nás před domem... Kishmickova velkovýroba třípalcových nerez výfuků :D (Teď si vlastně uvědomuju, že všechny ty tři koncovky jsou uříznutý z jedný, tý samý-asi metrový trubky. Když je z čeho brát :D ).
100mm Tailpipe.jpg
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 116
Příspěvky: 715
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#50 Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Jedna vychytávka na focení při technický: budíky jdou sundat z palubovky. Jsou na magnety! :shock:
Budíky.jpg
Budíky.jpg (110.41 KiB) Zobrazeno 7006 x
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“