Všeobecně výměna oleje

všeobecné dotazy na domácí opravy...
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
  • Autor
  • Zpráva
Ares
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 524
Registrován: 31 led 2010 08:33
Bydliště: Petržalka
Vůz: S80II C30
Bydliště: Bratislava

Re: Všeobecně výměna oleje

Příspěvek od Ares »

Johnny55 píše:
Ares píše:Podobnú skúsenosť mám tiež. Auto z nemecka, kde v autorizáku dávali SHELL Helix Ultra AS 0W30.
Po cca 8.000km výmena, olej bol mierne tmavší, no nie však čierny. V motore netuším, ako to vyzerá, ale čo bolo vidno cez olejovú zátku, tak v pohode.
Na doporučenie martinopel som pri výmene oleja použil BG cistič aj BG kondicionér. Nalial som tam Mobil1 0W30. Teraz po cca 10.000km je olej čierny jak sadze do tlačiarne, zato spod viečka na kovových častiach zmizla taká zažltlá vrstva.

Mám dve teórie, možno martinopel bude vedieť vysvetliť bližšie.

1. Mobil1 je na hovno a degraduje tak rýchhlo, že po pár tisíc km je čierny a zrelý na výmenu oproti SHELL Helix Ultra.
2. BG s Mobil1 spôsobilo rospúšťanie usadených nečistôt v motore a tie sa dostávajú do oleja a je rovnako tak zrelý na výmenu.
8)

spytam sa znova - nevadi ti, ze zriedeny olej BGckom si nevypustil vsetok a zmiesal sa s novym? :) ked uz tak strasne chces mat ten olej v top stave za pouzitia kondicioneru?
bol by si ochotny do novo vymeneneho oleja naliat pol deci cistica a jzdit s tym?
Áno, nevadí.

Pre jednoduchosť, vysvetlím.
BG109 = 325ml (cistič)
Olej = 6500ml

Výsledný pomer je 1:20 teda čistič tvorí menej ako 5% (presne 4,762%)

Po vypustení, odkvapkaní a dôslednom vyčistení priestoru pre filtračnú vložku, kde ostáva najviac nečistôt
sa naleje 5500ml nového oleja a kondicionér BG112 (325ml).

Napojí sa na VIDA a doleje sa olej na 70%.

Takže v motore je cca 5,8 litra oleja + kondicionér (je o niečo hustejší ako olej 0W30) a zanedbateľné percento starého oleja s ešte mizivejším percentom čističa, ktorý sa mimochodom odparuje, preto sa nedá hovoriť o dlhodobej kontaminácii novej náplne.

Tak o čom je tu stále debata? Keď nechceš mať v motore zvyšky starého oleja, tak ho nemeň a meň rovno celý motor.

P.S. Ja martinopel osobne nepoznám, do jeho končín nechodím. Aj sme sa tu už niekde v inej téme pochytili, ale napriek tomu som produkty BG chcel vyskúšať a za tých 50€ (zahŕňa aj čistič a kondicionér prevodového oleja) to risknem.
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
ObrázekMaxMotion Diesel; Obrázek
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]

Johnny55
Offline
Příspěvky: 400
Registrován: 10 zář 2009 16:39
Vůz: S80 2.0 T 120 Kw
Bydliště: Trenčín

Re: Všeobecně výměna oleje

Příspěvek od Johnny55 »

debata je o tom, ze tie slavne cistice funguju na principe chemickeho riedidla a rozpustaca
_________________
Volvo S80 2,0T 1999
B5204T4 120 kW
Manual

GDPR_user

Re: Všeobecně výměna oleje

Příspěvek od GDPR_user »

:lol: :lol: :lol: Kdybych to někomu vyprávěl,tak neuvěří. :lol: :lol: :lol:

Petr.Chrpa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1966
Registrován: 15 dub 2006 19:50
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny

Re: Všeobecně výměna oleje

Příspěvek od Petr.Chrpa »

martinopel píše::lol: :lol: :lol: Kdybych to někomu vyprávěl,tak neuvěří. :lol: :lol: :lol:
Máš pravdu stálé zpochybňování snad všude kde je doporučíš.
BG jsem použil ve všech autech i v těch co tu nemám v podpisu a žádný problém od použití jsem najel mnoho tisíc km a v poho .
Jen gufera začali pouštět a ty jsem vyměnil a je pokoj a spokojenej.
A debatovat s takovým člověkem nemá cenu.
Stejně si něco vždy najde.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

GDPR_user

Re: Všeobecně výměna oleje

Příspěvek od GDPR_user »

Petr.Chrpa píše:
martinopel píše::lol: :lol: :lol: Kdybych to někomu vyprávěl,tak neuvěří. :lol: :lol: :lol:
Máš pravdu stálé zpochybňování snad všude kde je doporučíš.
BG jsem použil ve všech autech i v těch co tu nemám v podpisu a žádný problém od použití jsem najel mnoho tisíc km a v poho .
Jen gufera začali pouštět a ty jsem vyměnil a je pokoj a spokojenej.
A debatovat s takovým člověkem nemá cenu.
Stejně si něco vždy najde.
Petře,s gufery máme naprosto stejnou zkušenost.Ono když pak gufera vytáhneš,jsou ztvrdlé a zarostlé karbonem.Máme zkušenost,že auta jezdící na Mobil1 mají i po 600000km gufera stejně pružná.Vysvětluji si to,že degradovaný olej způsobuje nanášení karbonu a následné ztvrdnutí gufer.Karbon lehce utěsňuje ale po rozpuštění karbonu dojde k průsakům oleje.Setkali jsme se dokonce i s vypadnutím zátky na D5,ale zde k tomu dochází i bez použití čističemtakže je otázkou,zda-li tento má na uvolnění zátky zásadní vliv.

Petr.Chrpa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1966
Registrován: 15 dub 2006 19:50
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny

Re: Všeobecně výměna oleje

Příspěvek od Petr.Chrpa »

S těma guferama vždy počítám,že budu měnit u každého auta a ztvrdlé jsou pěkně i na ventilech ono každé má okolo 300000km a jedno 420000 a samo,že dávám Mobil a jsem spokojenej .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Z.Paul
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 48
Registrován: 14 pro 2014 10:29
Bydliště: Most
Vůz: V50

Re: Všeobecně výměna oleje

Příspěvek od Z.Paul »

Mám otázky, budu rád, když dostanu relevantní odpovědi (martinopel??), takže:
- v lednu jsem měnil olej i olejový filtr - bylo to po koupi auta, nevím co tam bylo předtím (vyteklo černá hmota - řídké akorát, žádné cucky), já tam nalil Starline 5W30 fluence premium fully synthetic (dostal jsem na doporučení v servisu - prý se se Starline v olejích dost zlepšil a specifikace byla ještě lepší než je předepsáno)
- na doporučení od martinopel a Ekkyho zde na foru jsem zakoupil BG sadu na vyčištění
- od výměny oleje jsem nalil cca 4.000 km a plánuju brzo měnit, právě abych co nejdřív vyčistil motor (že přijdu o 4000km starý olej mě neštve)
- a teď mé otázky:
a) nevadí motoru, že dvakrát při dvou výměnách oleje za sebou změním výrobce oleje?
b) nejvíc uvažuji nad Mobil1, a teď jaký?
- Mobil 1 ESP Formula 5W-30
- MOBIL SUPER 3000 FORMULA FE 5W-30
- MOBIL SUPER 3000 XE 5W-30
- nebo nějaký jiný?

Díky moc :friends:
_________________
V50 1.6D man., 6/2007, Momentum

GDPR_user

Re: Všeobecně výměna oleje

Příspěvek od GDPR_user »

Z.Paul píše:Mám otázky, budu rád, když dostanu relevantní odpovědi (martinopel??), takže:
- v lednu jsem měnil olej i olejový filtr - bylo to po koupi auta, nevím co tam bylo předtím (vyteklo černá hmota - řídké akorát, žádné cucky), já tam nalil Starline 5W30 fluence premium fully synthetic (dostal jsem na doporučení v servisu - prý se se Starline v olejích dost zlepšil a specifikace byla ještě lepší než je předepsáno)
- na doporučení od martinopel a Ekkyho zde na foru jsem zakoupil BG sadu na vyčištění
- od výměny oleje jsem nalil cca 4.000 km a plánuju brzo měnit, právě abych co nejdřív vyčistil motor (že přijdu o 4000km starý olej mě neštve)
- a teď mé otázky:
a) nevadí motoru, že dvakrát při dvou výměnách oleje za sebou změním výrobce oleje?
b) nejvíc uvažuji nad Mobil1, a teď jaký?
- Mobil 1 ESP Formula 5W-30
- MOBIL SUPER 3000 FORMULA FE 5W-30
- MOBIL SUPER 3000 XE 5W-30
- nebo nějaký jiný?

Díky moc :friends:
Ahoj,pokud měníš olej po 4000km určitě chybu neuděláš a nic se neděje,že oleje vystřídáš.Osoně jsem toho názoru,že Starline je kvalitnější,než Castrol,některé jazyky hovoří o tom,že Starline je v podstatě Mogul.
K druhé otázce při výběru oleje,osobně doporučuji jak jinak než Mobil 1 5W50 peak life.Nesplňuje sice normu pro auta s DPF,ale máme odzkoušeno,že s tím problém není.Naopak máme auta s DPF jezdící na Mobil1 5W50 které mají na tomto oleji najeto přes 200000km a naprosto bez problému,naopak většina aut s problémy s DPF jezdila na Castrol.

Z.Paul
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 48
Registrován: 14 pro 2014 10:29
Bydliště: Most
Vůz: V50

Re: Všeobecně výměna oleje

Příspěvek od Z.Paul »

martinopel píše: Ahoj,pokud měníš olej po 4000km určitě chybu neuděláš a nic se neděje,že oleje vystřídáš.Osoně jsem toho názoru,že Starline je kvalitnější,než Castrol,některé jazyky hovoří o tom,že Starline je v podstatě Mogul.
K druhé otázce při výběru oleje,osobně doporučuji jak jinak než Mobil 1 5W50 peak life.Nesplňuje sice normu pro auta s DPF,ale máme odzkoušeno,že s tím problém není.Naopak máme auta s DPF jezdící na Mobil1 5W50 které mají na tomto oleji najeto přes 200000km a naprosto bez problému,naopak většina aut s problémy s DPF jezdila na Castrol.
Díky moc, poslechnu a objednám. Věřím, že bude vše fungovat jak má :)
_________________
V50 1.6D man., 6/2007, Momentum

Sarkasmic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2279
Registrován: 10 říj 2006 15:29
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

Re: Všeobecně výměna oleje

Příspěvek od Sarkasmic »

Ad starline-starline je přeobalovaný paramo-takže normální olej
Ad DPF a PD-konkrétně tyhle auta-tam je to dost relativní,nejdúležitější snad je vysrat na long life a měnit max po 15ti... A třeba francouzský auta maj fap dost nachylnej na cokoliv a tam bych to nezkoušel,jestli to olej nepokazí... :)
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Už máme i vidu... :-)

TEL.: 731 241 432

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 10545
Registrován: 25 lis 2010 17:10
Bydliště: Plzeň
Vůz: 745;944;945;V70II;XC90 V8

Re: Všeobecně výměna oleje

Příspěvek od Urvanej »

S tim DPF a popílkovym olejem je to jak s lidma a kouřenim. Někdo hulí 40 denně a dožije se 90ti, někdy si jeden v životě nezapálí a umře hnedka po porodu.
Všichni ví, že kouření škodí zdraví a nejen proto, že to je na každý krabičce napsaný.
Bohužel jsem nikdy neměl v ruce DPF, co by mělo víc jak 150tkm a bylo v pořádku, abych tomu mohl věřit. Na druhou stranu mi jich prošlo rukama jen cca 10 a byly testovaný za, pro filtr ideálních, podmínek. Jo a žádnej nebyl ucpanej popílkem, ale byly dycky spečený propečený zapečený upečený kanálky.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

jamie.thomas
Offline
Příspěvky: 4
Registrován: 03 črc 2015 13:09
Bydliště: Roudnice nad Labem
Vůz: V40 1.9 DI

Re: Všeobecně výměna oleje

Příspěvek od jamie.thomas »

Doufám, že to není OT, ale nevěděl by někdo, čím se dá u V40 1.9DI povolit šroub výpusti motorového oleje? Oproti všem ostatním modelům a motorizacím zde není normální šroub, ale je tam něco jako imbus, ale řekl bych, že je to spíše čtyřhran, ale vyzkoušel jsem všechno co jsem našel a nic tam prostě nepasuje.

Díky za radu.

old.fashioned
Offline
Příspěvky: 1153
Registrován: 08 dub 2008 20:05
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC70, V50

Re: Všeobecně výměna oleje

Příspěvek od old.fashioned »

jamie.thomas píše:Doufám, že to není OT, ale nevěděl by někdo, čím se dá u V40 1.9DI povolit šroub výpusti motorového oleje? Oproti všem ostatním modelům a motorizacím zde není normální šroub, ale je tam něco jako imbus, ale řekl bych, že je to spíše čtyřhran, ale vyzkoušel jsem všechno co jsem našel a nic tam prostě nepasuje.

Díky za radu.

Klic na olejovy filtr - Praha
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

Solniak
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 563
Registrován: 18 zář 2014 19:49
Bydliště: Prdel u Roudnice nad Labem

Re: Všeobecně výměna oleje

Příspěvek od Solniak »

jamie.thomas píše:Doufám, že to není OT, ale nevěděl by někdo, čím se dá u V40 1.9DI povolit šroub výpusti motorového oleje? Oproti všem ostatním modelům a motorizacím zde není normální šroub, ale je tam něco jako imbus, ale řekl bych, že je to spíše čtyřhran, ale vyzkoušel jsem všechno co jsem našel a nic tam prostě nepasuje.

Díky za radu.
Jsou na to 4-hranné nástavce na ořech na golu. Homolka železářství v Raudnitz snad má. Jinak občas přesně pasuje gola bez nasazeného ořechu (jen gola s 4-hranem). David
_________________
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál

jamie.thomas
Offline
Příspěvky: 4
Registrován: 03 črc 2015 13:09
Bydliště: Roudnice nad Labem
Vůz: V40 1.9 DI

Re: Všeobecně výměna oleje

Příspěvek od jamie.thomas »

old.fashioned píše:
jamie.thomas píše:Doufám, že to není OT, ale nevěděl by někdo, čím se dá u V40 1.9DI povolit šroub výpusti motorového oleje? Oproti všem ostatním modelům a motorizacím zde není normální šroub, ale je tam něco jako imbus, ale řekl bych, že je to spíše čtyřhran, ale vyzkoušel jsem všechno co jsem našel a nic tam prostě nepasuje.

Díky za radu.

Klic na olejovy filtr - Praha
V tom topicu co píšeš se řeší povolení olejového filtru. Tak daleko jsem se zatím nedostal a s tím si snad nějak poradím. Ale četl jsem všechny posty a asi jsem slepej, ale není tam nikde ani zmínka o šroubu výpusti oleje ani o tom, co pasuje na jeho povolení.

jamie.thomas
Offline
Příspěvky: 4
Registrován: 03 črc 2015 13:09
Bydliště: Roudnice nad Labem
Vůz: V40 1.9 DI

Re: Všeobecně výměna oleje

Příspěvek od jamie.thomas »

Solniak píše:
jamie.thomas píše:Doufám, že to není OT, ale nevěděl by někdo, čím se dá u V40 1.9DI povolit šroub výpusti motorového oleje? Oproti všem ostatním modelům a motorizacím zde není normální šroub, ale je tam něco jako imbus, ale řekl bych, že je to spíše čtyřhran, ale vyzkoušel jsem všechno co jsem našel a nic tam prostě nepasuje.

Díky za radu.
Jsou na to 4-hranné nástavce na ořech na golu. Homolka železářství v Raudnitz snad má. Jinak občas přesně pasuje gola bez nasazeného ořechu (jen gola s 4-hranem). David
To mě taky napadlo, tak jsem to zkoušel, ale vzhledem k tomu, že je to něco mezi těmi dvěma nejmenšími velikostmi ráčen, tak to asi v tomhle případě nebude existovat. Zkusím tedy pohledat jak píšeš.

Solniak
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 563
Registrován: 18 zář 2014 19:49
Bydliště: Prdel u Roudnice nad Labem

Re: Všeobecně výměna oleje

Příspěvek od Solniak »

Prosím tě, napiš mi SZ, mám ty klíče doma, ale přivezl bych ti je až zítra stačí to?
_________________
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál

Solniak
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 563
Registrován: 18 zář 2014 19:49
Bydliště: Prdel u Roudnice nad Labem

Re: Všeobecně výměna oleje

Příspěvek od Solniak »

tohle potřebuješ: http://www.mojedilna.cz/Klice-na-vypust ... s-d356.htm , já mam asi 4 velikosti jen.. zkust toho Homolku nepříjemnýho :D
_________________
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál

old.fashioned
Offline
Příspěvky: 1153
Registrován: 08 dub 2008 20:05
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC70, V50

Re: Všeobecně výměna oleje

Příspěvek od old.fashioned »

jamie.thomas píše:
old.fashioned píše:


Klic na olejovy filtr - Praha
V tom topicu co píšeš se řeší povolení olejového filtru. Tak daleko jsem se zatím nedostal a s tím si snad nějak poradím. Ale četl jsem všechny posty a asi jsem slepej, ale není tam nikde ani zmínka o šroubu výpusti oleje ani o tom, co pasuje na jeho povolení.
jo sorry čtu moc rychle a ne všechno
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

Toirtap
Offline
Příspěvky: 105
Registrován: 12 srp 2009 13:10
Bydliště: Náchod
Vůz: V70 2,4TD, combi, 2003, V70 D5 136kW 06
Bydliště: Náchod

Re: Všeobecně výměna oleje

Příspěvek od Toirtap »

Ahoj, už se tu kdosi ptal, ale bez reakce. Co Japonsky olej Eneos? Poslední dobou o něm je slyšet víc a víc. Díky za názory.
_________________
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003

yebat
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 401
Registrován: 01 črc 2013 22:13
Bydliště: Bechyně
Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3

Re: Všeobecně výměna oleje

Příspěvek od yebat »

jamie.thomas píše:Doufám, že to není OT, ale nevěděl by někdo, čím se dá u V40 1.9DI povolit šroub výpusti motorového oleje? Oproti všem ostatním modelům a motorizacím zde není normální šroub, ale je tam něco jako imbus, ale řekl bych, že je to spíše čtyřhran, ale vyzkoušel jsem všechno co jsem našel a nic tam prostě nepasuje.

Díky za radu.
na renaultu 19 co jsem měl tam pasoval čtyřhran od kliky dveří... :)

s volvem jezdim ke kámošovi do servisu, takže nevim, ale mohlo by to bejt stejný...

kwiko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2257
Registrován: 30 čer 2007 19:29
Bydliště: Horne Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

Re: Všeobecně výměna oleje

Příspěvek od kwiko »

ano, je to rovnake, ale odporucam si kupit nadstavec, klucka je dost makka a moze sa to cele ozuzlat. A nova origo med-guma podlozka je zaklad spokojnosti.
_________________
kwiko 0949 I26 I5I

MIKE60
Offline
Příspěvky: 11
Registrován: 18 zář 2015 09:47
Bydliště: Strakonice
Vůz: XC60

Re: Všeobecně výměna oleje

Příspěvek od MIKE60 »

Chci se zeptat ohledně výměny oleje u motoru 3.2 benzín. Předchozí majitel dával Helix Ultra A5/B5 0W-30, můžu místo 0W-30 dát Helix Ultra 5W-30 se stejnou specifikací A5/B5 ?

Deshi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3713
Registrován: 17 lis 2005 00:06
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

Re: Všeobecně výměna oleje

Příspěvek od Deshi »

Pánové, rád bych se zeptal, jaký zde panuje názor obecně na oleje Texaco....
_________________
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 8/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Dream car: C70

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 1733
Registrován: 08 pro 2013 18:35
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Bydliště: Bydliště

Re: Všeobecně výměna oleje

Příspěvek od Zajsoft »

Deshi píše:Pánové, rád bych se zeptal, jaký zde panuje názor obecně na oleje Texaco....
No aktualne ho mam v aute a zatim jezdi :-D Hadam Ultra 5W30 nebo Ultra 5W40...
Ale az budu delat olej, tak planuju prejit na Mobil1 neni o moc drazsi, ono jestli dat za olej 700 nebo 900, ze...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 320k, AT, AWD, LPG | V70R '04, 360k, AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, M47, 58kW, '90, MT
Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG

Zpět na „Jak co opravit???“