Všeobecně výměna oleje
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1198
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: 965
Všeobecně výměna oleje
píši svůj vyčtený názor na c3 naposled. aditivační balík c3 má horší mazací schopnosti o proti ostatním (ideláně a3/b3). je to dáno tím, že se musí použít jiná aditiva pro snížení obsahu síry, fosforu a nevím čeho ještě, aby vydržel dýl dpf. ano, aditivační balík c3 procházel různýma vývojema a dle millerse je od c3-10 co se mazacích schopností týče srovnatelný s a3/b3. dokonce už je aditivační balík i c3-16, který bude zas o něco lepší
hoffi sám uvedl specifikaci c3, kde na konci je "Jsou vhodné jen pro speciálně konstruované motory."
pro mě za mě ať si každej lije do motoru co chce. ale já za sebe a z toho, co mám načtený, nemůžu nikomu doporučit používat olej c3, pokud nemá dpf. osobně bych se držel toho, že a3/b3 pro benzíny, a3/b4 pro sazomety bez dpf
hoffi sám uvedl specifikaci c3, kde na konci je "Jsou vhodné jen pro speciálně konstruované motory."
pro mě za mě ať si každej lije do motoru co chce. ale já za sebe a z toho, co mám načtený, nemůžu nikomu doporučit používat olej c3, pokud nemá dpf. osobně bych se držel toho, že a3/b3 pro benzíny, a3/b4 pro sazomety bez dpf
_________________
960 s orlojem, MY'93
960 s orlojem, MY'93
-
Offline
- Příspěvky: 4298
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
Všeobecně výměna oleje
A pro D5 s DPF?
A5/B5 nebo radši C3 která má normální HTHS.
karelvolvo: Pokud může olej způsobit rozpadnutí pístu, tak za to ten olej může. Jinak těžko. Nicméně, pokud se 220k km měnil olej co 30k km a dával se A5/B5 tak 3 výměny po 10k km za C3 nemohli asi nic posrat.
Pokud to bylo od tebe ironie, tak se omlouvám, ale takhle přes písmenka se to těžko poznává.
PS: nevím proč si furt všichni myslí, že kvalitu oleje určuje teplotní třída

karelvolvo: Pokud může olej způsobit rozpadnutí pístu, tak za to ten olej může. Jinak těžko. Nicméně, pokud se 220k km měnil olej co 30k km a dával se A5/B5 tak 3 výměny po 10k km za C3 nemohli asi nic posrat.
Pokud to bylo od tebe ironie, tak se omlouvám, ale takhle přes písmenka se to těžko poznává.

PS: nevím proč si furt všichni myslí, že kvalitu oleje určuje teplotní třída

_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM261A"
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM261A"
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 1198
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: 965
Všeobecně výměna oleje
c3 oficiálně nemá normální hths
(minimálně 3,5)
kdyžtak mi oprav, ale a5/b5 je tu kvuli longlifu, ne? takže za mě nějaká a3/b4/c3 s vysokým hths (nejsem si teď jist, jestli dle nových pravidel vše, co je c3, je i a3/b4), ale mrkni se na tu normu c4, já ji neznám. tohle jde mimo mě, takže jsem to nikdy nemusel moc řešit

kdyžtak mi oprav, ale a5/b5 je tu kvuli longlifu, ne? takže za mě nějaká a3/b4/c3 s vysokým hths (nejsem si teď jist, jestli dle nových pravidel vše, co je c3, je i a3/b4), ale mrkni se na tu normu c4, já ji neznám. tohle jde mimo mě, takže jsem to nikdy nemusel moc řešit
_________________
960 s orlojem, MY'93
960 s orlojem, MY'93
-
Offline
- Příspěvky: 4298
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
Všeobecně výměna oleje
C3 má >3,5
C4 je téměř jako C3, jen mám méně fosforu -> 0,2 místo 0,3
A5/B5 je "Jako A3 / B4, avšak se sníženou viskozitou HTHS"
Zdroj: https://www.oleje.cz/clanek/Vykonnostni-tridy-automobilovych-motorovych-oleju

A5/B5 je "Jako A3 / B4, avšak se sníženou viskozitou HTHS"
Zdroj: https://www.oleje.cz/clanek/Vykonnostni-tridy-automobilovych-motorovych-oleju
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM261A"
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM261A"
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 1198
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: 965
Všeobecně výměna oleje
aha
paměť neslouží. nicméně bych trval na vysoký hths, ta udává sílu olejového filmu. a lehkoběžný olej asi nechceš
s tou c4, nevím, jestli další snížení fosforu nebude akorát náročnějsí na aditiva, čili by to zas mohlo přinést nějaká negativa. a už se trošku ztrácím pak v odolnosti na kyselost, zas tak moc se v tom nevyznám

s tou c4, nevím, jestli další snížení fosforu nebude akorát náročnějsí na aditiva, čili by to zas mohlo přinést nějaká negativa. a už se trošku ztrácím pak v odolnosti na kyselost, zas tak moc se v tom nevyznám
_________________
960 s orlojem, MY'93
960 s orlojem, MY'93
-
Offline
- Příspěvky: 4298
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
Všeobecně výměna oleje
V pohodě.
Stejně budu lít C3 5W40. Ještě to pořeším s mechošem co mi dělá motor.

Stejně budu lít C3 5W40. Ještě to pořeším s mechošem co mi dělá motor.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM261A"
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM261A"
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 264
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: praha
- Vůz: xc60 D5
Všeobecně výměna oleje
mno podle všeho tedy nejlépe lejt A3/B3 a pokud máme DPF tak C3 (i když a5/b5 které byly doporučovány jsou full saps a DPF si s nima mělo poradit taky...) říkám si tedy, jestli nelejt normál FULL SAPS A3/B3 i když mám DPF - pokud to olej nežere.
-
Offline
- Příspěvky: 1198
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: 965
Všeobecně výměna oleje
a5/b5 jsou vody, mají nízké hths a tudíž je nižší spotřeba paliva vykoupena větší spotřebou oleje a teoreticky horší mazivostí (nízká hths nutně neznamená, že se olejový film utrhne, jen že je slabý)
pokud je vysoká spotřeba oleje, je třeba mít vysoký letní číslo, a pak olej nemůže splňovat a5/b5
a3/b3(b4) jsou ty oleje, které mají (relativně) vysoké letní číslo, ale teoreticky je nutný je častěji měnit o proti a5/b5 (ale zas kdo mění olej po delším intervalu jak 10-15tkm, tak stejně nemá motor rád a je mu jedno, co tam leje)
nicméně je třeba se držet specifikace výrobce a pokud by mi výrobce nutil a5/b5 a nic jinýho, tak ho tam naleju, byť nebudu chtít
pokud je vysoká spotřeba oleje, je třeba mít vysoký letní číslo, a pak olej nemůže splňovat a5/b5
a3/b3(b4) jsou ty oleje, které mají (relativně) vysoké letní číslo, ale teoreticky je nutný je častěji měnit o proti a5/b5 (ale zas kdo mění olej po delším intervalu jak 10-15tkm, tak stejně nemá motor rád a je mu jedno, co tam leje)
nicméně je třeba se držet specifikace výrobce a pokud by mi výrobce nutil a5/b5 a nic jinýho, tak ho tam naleju, byť nebudu chtít
_________________
960 s orlojem, MY'93
960 s orlojem, MY'93
-
Offline
- Příspěvky: 264
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: praha
- Vůz: xc60 D5
Všeobecně výměna oleje
chápu, ale já se specifikace výrobce držet nemůžu protože, když jsem slyšel rozdíl v motoru xc90ky po nalití C3 (kvůli DPF) tak mě prostě nikdo nedonutí tam lejt B5 olej. Ve volvu mi dnes řekli to samý, že to jako doporučujou protože manuál výrobce ale nejsem první ani poslední kdo si tam leje C3. spíš teď přemejšlím jestli není blbý tam nalejt B3 když to má DPF...nebo i tohle https://www.pipaoils.cz/millers-oils-ee-nanodrive-longlife-eco-5w30 , nejradši bych tam dal nějaký 5w30/40 B3 a zahodil debilní dpf
-
Offline
- Příspěvky: 1137
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
Všeobecně výměna oleje
Do V60 D3 (dvoulitrový pětiválec s DPF) leju to co splňuje normu výrobce, konkrétně toto: http://www.millersoils.cz/xf-longlife-0w30 a mám klid.
Do eRka a Subaru toto: http://www.millersoils.cz/cfs-10w502?c=512 a mám klid taky.
Do eRka a Subaru toto: http://www.millersoils.cz/cfs-10w502?c=512 a mám klid taky.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvky: 585
- Registrován: 5 roků 10 měsíců
- Bydliště: West Bohemia
- Vůz: S60 D3 '12
Všeobecně výměna oleje
Anebo nechat C3 a častější výměny? Položka cca. 1.500 za rok navíc při celkových nákladech na provoz není nic.
-
Offline
- Příspěvky: 4298
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
Všeobecně výměna oleje
C3 podle mého nemůže nic posrat... Takže proč ne 

_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM261A"
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM261A"
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 928
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
Všeobecně výměna oleje
Našel jsme na netu Mobil 1 ve viskozitě 5w-40, akorát píšou, že je do kamionů. Šel by dát do TDI? https://www.oleje-pema.cz/motorovy-olej-mobil-delvac-1-5w-40-4l_145849.html?gclid=EAIaIQobChMI_Mud1uu93QIVVAiRCh2WdgBXEAQYASABEgJ_3vD_BwE Co mi říkal kolega v práci, co dříve dělal pro Exxon mobil, tak mobil 1 má oproti Mobil 3000 větší množství aditiv a je to lepší třída.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2197
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: East Bohemia
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- Bydliště: Bydliště
Všeobecně výměna oleje
To s Mobil 1 je pravda.Zeb píše:Našel jsme na netu Mobil 1 ve viskozitě 5w-40, akorát píšou, že je do kamionů. Šel by dát do TDI? https://www.oleje-pema.cz/motorovy-olej-mobil-delvac-1-5w-40-4l_145849.html?gclid=EAIaIQobChMI_Mud1uu93QIVVAiRCh2WdgBXEAQYASABEgJ_3vD_BwE Co mi říkal kolega v práci, co dříve dělal pro Exxon mobil, tak mobil 1 má oproti Mobil 3000 větší množství aditiv a je to lepší třída.
Dej tam
https://www.oleje-pema.cz/motorovy-olej-mobil-1-fs-x1-rally-formula-5w-50-4l_33929.html
a budes spokojenej...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 4 roky 3 měsíce
- Bydliště: Střední čechy
- Vůz: 440 1.8i manual
Všeobecně výměna oleje
Ahoj, jsem tu novy, ale hledal jsem pomerne dlouho, ale nenasel.
Mohl by mi nekdo napsat prosim jaky olej (viskozita i specifikace) predepsany vyrobcem pro Volvo 440 1.8i 66kw? Dekuju moc. Pripadne jestli nekdo nema servisni manual knprodeji nebo naskenovany v pc. Diky
Mohl by mi nekdo napsat prosim jaky olej (viskozita i specifikace) predepsany vyrobcem pro Volvo 440 1.8i 66kw? Dekuju moc. Pripadne jestli nekdo nema servisni manual knprodeji nebo naskenovany v pc. Diky
-
Offline
- Příspěvky: 1198
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: 965
Všeobecně výměna oleje
_________________
960 s orlojem, MY'93
960 s orlojem, MY'93
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 4 roky 3 měsíce
- Bydliště: Střední čechy
- Vůz: 440 1.8i manual
Všeobecně výměna oleje
Děkuju. To jsem přesně potřeboval.
-
Offline
- Příspěvky: 212
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Jihozápad
- Vůz: bylo V70
Všeobecně výměna oleje
chtěl jsem dnes vyměnit olej na TDI , minule jsem to nechal na servisu, pač nebyl čas a síly...
Dnes jsem se do toho pustil a zjistil, že šroub na výpust fakt nejde povolit. Skoro bych tipoval, že ho v minulosti někdo přilepil (neznám přesně těch dávných 330tis km) Klepali jsme do něj a fakt se ani nehne, dokonce už ani nemá pěkný 6HR, ale sražené hrany....mám pocit, že snadno bez destrukce sundat nepůjde. Nechci něco udělat s vanou, tak jsem opatrný...
Tuší někdo, z jakého materiálu je běžný šroub do TDI? připadá mi, že je to jak bláto.
Jaký máte pohled na výměnu odsáváním? Zvažuji si něco na odsávání pořídit a řešit to tak.
Dnes jsem se do toho pustil a zjistil, že šroub na výpust fakt nejde povolit. Skoro bych tipoval, že ho v minulosti někdo přilepil (neznám přesně těch dávných 330tis km) Klepali jsme do něj a fakt se ani nehne, dokonce už ani nemá pěkný 6HR, ale sražené hrany....mám pocit, že snadno bez destrukce sundat nepůjde. Nechci něco udělat s vanou, tak jsem opatrný...
Tuší někdo, z jakého materiálu je běžný šroub do TDI? připadá mi, že je to jak bláto.
Jaký máte pohled na výměnu odsáváním? Zvažuji si něco na odsávání pořídit a řešit to tak.
-
Offline
- Příspěvky: 3189
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Všeobecně výměna oleje
tak to budeš muset nahřát, jinak ta svině asi nepovolí
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 212
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Jihozápad
- Vůz: bylo V70
Všeobecně výměna oleje
do toho se mi moc nechce, hliníková vana v ní olej...no nevím...Ejdou Rotacak píše:tak to budeš muset nahřát, jinak ta svině asi nepovolí
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 4183
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
Všeobecně výměna oleje
A zkoušel jsi to na teplým nebo studeným motoru?
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 212
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Jihozápad
- Vůz: bylo V70
Všeobecně výměna oleje
kus jsem s tím jel a nechal to běžet, úplně studený to nebylo.yoby píše:A zkoušel jsi to na teplým nebo studeným motoru?
to jsem ještě nezažil, abych nepovolil šroub na výpust oleje...
si fakt říkám, zda to někdo nezalepil, jestli mu to třeba netěsnilo...
-
Offline
- Příspěvky: 585
- Registrován: 5 roků 10 měsíců
- Bydliště: West Bohemia
- Vůz: S60 D3 '12
Všeobecně výměna oleje
Nevim, jak ma resenou vanu TDI, ale u D3 jsem odsatim vybral o cca decku vice oleje, nez pri vypousteni.
-
Offline
- Příspěvky: 69
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo V60 2013 D3 (model 2014)
Všeobecně výměna oleje
Zdravim a prosim o radu.
potrebuju poprve po roce vymenit olej na sve V60 D3 r.v. 2014 a ma trabl s olejem. V papirech je specifikace 0W-30 A5/B5. Ale tchan olejar mi dava 0w-30 ECT C2/C3 zdarma s tim, ze pokud to tam nenaliju, jsem vul. Uz tu ani nejde o prachy, jako o tchanu, ktery je mrdly.
Muzu do motoru v pohode nalit C2/C3, nebo ne? Docist se na netu rozumne srovnani, kterymu bych rozumnel snad ani neni mozne...
Diky za radu.
potrebuju poprve po roce vymenit olej na sve V60 D3 r.v. 2014 a ma trabl s olejem. V papirech je specifikace 0W-30 A5/B5. Ale tchan olejar mi dava 0w-30 ECT C2/C3 zdarma s tim, ze pokud to tam nenaliju, jsem vul. Uz tu ani nejde o prachy, jako o tchanu, ktery je mrdly.
Muzu do motoru v pohode nalit C2/C3, nebo ne? Docist se na netu rozumne srovnani, kterymu bych rozumnel snad ani neni mozne...
Diky za radu.
-
Offline
- Příspěvky: 4298
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
Všeobecně výměna oleje
Tchán má pravdu... C3 je lepší jak A5/B5, pokud tedy nejsi ekofašista.
A do nafty v pohodě.

A do nafty v pohodě.

_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM261A"
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM261A"
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc