Bylo mi ctí zúčastnit se úvodního podniku slovenského seriálu závodů veteránů. Krásné počasí, okruh s takřka nekonečnými zatáčkami a skvělá parta lidí..., některé jsem viděl naposled před kovidem. Přijeli taky tři závodní šestsettrojky, moje slabost. V depu zásadně startovaly současně, asi schválně - 24 válců krmených dvanácti dvoitými webery - jako když vyletí do luftu ruskej muničák!
Krásně jsme si zajezdili, až na jeden rozvoďák se nic netozbilo a z podvozku jedné tatrovky se musí vyklepat kačírek...
Krásná náplast na odvolaný brněnský Revival!
Více fotek na https://www.bazala.sk/galeria/auto/eset-historic-cup-slovakiaring-1
ESET Historic Cup - Slovakia Ring
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 904
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
- x 1
#2 ESET Historic Cup - Slovakia Ring
Krásný fotky.
To jsou ty 603, co mají na výfukách "trouby z Jericha" nahrazující chladící ventilátory?
To jsou ty 603, co mají na výfukách "trouby z Jericha" nahrazující chladící ventilátory?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#3 ESET Historic Cup - Slovakia Ring
Ejektorové chlazení je jen na oranžové tatře, a to ne vždy. K autu je víc motorů a jen jeden je upraven pro ejektory.
(Demontáž/montáž motoru z/do auta se provádí s kompletnim výfukem a chlazením, borci to urvou za dvacet minut. Motor je uložen letmo, visí jen na převodovce, takže sundáš zadní čelo, motor trochu nadzvedneš, povolíš čtyři matky a auto odtlačíš od motoru )
(Demontáž/montáž motoru z/do auta se provádí s kompletnim výfukem a chlazením, borci to urvou za dvacet minut. Motor je uložen letmo, visí jen na převodovce, takže sundáš zadní čelo, motor trochu nadzvedneš, povolíš čtyři matky a auto odtlačíš od motoru )
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1479
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#4 ESET Historic Cup - Slovakia Ring
Zdravím Standu!
Jenom bych doplnil - nejen borci vyndavají motor z T603 za 20 minut. Byl to normální normovaný čas na vyndání motoru. 40 minut na výměnu motoru, 2 hodiny na výměnu motoru s převodovkou, to se mohlo vyndat komplet nebo zvlášť. Těmi čtyřmi šrouby si již nejsem jist, nemusí se sundat ještě starter? Motor jsme vyndavali se "šusplechy", na podložení byl ideální 20l kanystr. Tedy pokud se to dělalo na silnici, na dílně jsme pod něj podkládali pojízdnej hever zn. Motex. Ale pokud se motor nevyndaval příliš často, tak byly zarezlé šrouby u šusplechů, někdy i šrouby držící zadní nárazník a čelo, dost často i šrouby držící víko za zadní sedačkou (šrouby M6 na plochý šroubovák. Povolit je všechny ručně byl voser. A dělali jsme to v dobách, kdy na celou opravnu byla k dispozici jen jedna ráčna, Takže pouze očkové a stranové klíče. Na ty šusplechy jsem měl udělaný T-klíč z trubkovýho klíče a šroubu k hlavě válců.
Jenom bych doplnil - nejen borci vyndavají motor z T603 za 20 minut. Byl to normální normovaný čas na vyndání motoru. 40 minut na výměnu motoru, 2 hodiny na výměnu motoru s převodovkou, to se mohlo vyndat komplet nebo zvlášť. Těmi čtyřmi šrouby si již nejsem jist, nemusí se sundat ještě starter? Motor jsme vyndavali se "šusplechy", na podložení byl ideální 20l kanystr. Tedy pokud se to dělalo na silnici, na dílně jsme pod něj podkládali pojízdnej hever zn. Motex. Ale pokud se motor nevyndaval příliš často, tak byly zarezlé šrouby u šusplechů, někdy i šrouby držící zadní nárazník a čelo, dost často i šrouby držící víko za zadní sedačkou (šrouby M6 na plochý šroubovák. Povolit je všechny ručně byl voser. A dělali jsme to v dobách, kdy na celou opravnu byla k dispozici jen jedna ráčna, Takže pouze očkové a stranové klíče. Na ty šusplechy jsem měl udělaný T-klíč z trubkovýho klíče a šroubu k hlavě válců.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#5 ESET Historic Cup - Slovakia Ring
Rozbruslení, aneb pavouci, těšte se!
První letošní kontrolu funkce omezovače otáček provedu příští pátek, opět na Slovensku. Olej vyměněný, kombinéza vyžehlená. Dospat nemůžu...
První letošní kontrolu funkce omezovače otáček provedu příští pátek, opět na Slovensku. Olej vyměněný, kombinéza vyžehlená. Dospat nemůžu...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#6 ESET Historic Cup - Slovakia Ring
Počasí luxusní, skvělá parta, auto dojelo domů po svých a pěkně rozcvičený - co si přát víc? Snad jen ráno pořádně dotáhnout kolový matice, abyste nemuseli během závodu zajíždět do depa
Více na https://www.facebook.com/ESEThistoriccup/
https://bazala.sk/galeria/auto/eset-historic-cup-slovakiaring-2
Více na https://www.facebook.com/ESEThistoriccup/
https://bazala.sk/galeria/auto/eset-historic-cup-slovakiaring-2
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#7 ESET Historic Cup - Slovakia Ring
Letos bylo taky všechno - slunce, šestsettrojky, žádný poruchy, kamarádi, skvělá organizace. Amazon rozbruslenej, novej tlustej stabilizátor rozhejbanej... Další fotky na https://www.bazala.sk/galeria/auto/eset-historic-cup-slovakiaring-3
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 7559
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#8 ESET Historic Cup - Slovakia Ring
V odkazu jsou skutečně krásné fotografie!
A hlavně, že sis akci užil.
A hlavně, že sis akci užil.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 11 Odpovědi
- 851 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Kuko28
-
- 0 Odpovědi
- 443 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek
-
- 1 Odpovědi
- 874 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pedrozo
-
- 15 Odpovědi
- 1067 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Výska
-
- 2 Odpovědi
- 594 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Romulusw