B 28

Pro sedmy a devítky

Moderátor: wickey

This topic is 13 years a 4 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
sorel
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 221
Registrován: 19 dub 2007 10:06
Bydliště: Čerčany

B 28

Příspěvek od sorel »

Help ! Kdo poradí se seřízením a kontrolou mech.stříkačky u B 28/V6 ?
Motor nejde na všechny válce , přitom na LPG jede jak z praku .
_________________
S80,1999,B5204T4
Bylo-Š110L,Tatra 57B,Mercedes 170,Š-Octavia, Opel Rekord 2.0E s OD,Š-Favorit,760 GLE,1982,B28,960,1996,B6304

travex
Offline
Příspěvky: 1794
Registrován: 12 lis 2003 17:26
Bydliště: Praha

Re: B 28

Příspěvek od travex »

sorel píše:Help ! Kdo poradí se seřízením a kontrolou mech.stříkačky u B 28/V6 ?
Motor nejde na všechny válce , přitom na LPG jede jak z praku .
problem hledej v priprave smesi resp ve vstrikovani.... zkontroluj vsechny vstrikovaci trysky zda funguji tak jak maji.... pri provozu na LPG dost castou trysky zatuhnou a pak nektere prestanou otevirat a je na svete problem presne takovyjako popisujes....
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Fery
Offline
Příspěvky: 363
Registrován: 12 čer 2006 07:23
Vůz: Volva
Bydliště: Havlíčkův Brod

Re: B 28

Příspěvek od Fery »

travex píše: problem hledej v priprave smesi resp ve vstrikovani.... zkontroluj vsechny vstrikovaci trysky zda funguji tak jak maji.... pri provozu na LPG dost castou trysky zatuhnou a pak nektere prestanou otevirat a je na svete problem presne takovyjako popisujes....
Naprostý souhlas. Ověřeno na dvou Volvech. Trysky zatuhávají někdy už za měsíc ježdění jen na plyn (vyšší teplota v sacím traktu, jemný prach).

sorel
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 221
Registrován: 19 dub 2007 10:06
Bydliště: Čerčany

B 28

Příspěvek od sorel »

Díky za radu , zkusím a ozvu se !
_________________
S80,1999,B5204T4
Bylo-Š110L,Tatra 57B,Mercedes 170,Š-Octavia, Opel Rekord 2.0E s OD,Š-Favorit,760 GLE,1982,B28,960,1996,B6304

bidak
Offline
Příspěvky: 496
Registrován: 06 srp 2004 18:39
Bydliště: Praha 5

Re: B 28

Příspěvek od bidak »

sorel píše:Help ! Kdo poradí se seřízením a kontrolou mech.stříkačky u B 28/V6 ?
Motor nejde na všechny válce , přitom na LPG jede jak z praku .
jezdis vyhradne na plyn, nebo na benzin aspon startujes?
_________________
850 '96 automat
S40 '00 automat
V70 '15 automat

sorel
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 221
Registrován: 19 dub 2007 10:06
Bydliště: Čerčany

Příspěvek od sorel »

Nedávno jsem si svého "miláška" koupil a předchozí majitel jezdil výhradně na plyn . S tím jsem taky si auto odvezl .
Jsou to střiky , dnes jsem zjistil , že dva jsou nefunkční . Mám už nové , ale objevil se jiný problém ! Motorová elektrika (pavouci) je totálně shnilá !
Potřeboval bych tip , zda se dá toto sehnat a kde .
Bojím se to vůbec s tím nastartovat . Předchozí majitelé to už nějak bastlili
a při jízdě domů na plyn občas blbli budíky . Plynu je to jedno , ale benzínu
určitě ne , navíc si myslím , že by to mohlo krásně vyhořet !
_________________
S80,1999,B5204T4
Bylo-Š110L,Tatra 57B,Mercedes 170,Š-Octavia, Opel Rekord 2.0E s OD,Š-Favorit,760 GLE,1982,B28,960,1996,B6304

bidak
Offline
Příspěvky: 496
Registrován: 06 srp 2004 18:39
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od bidak »

no to je hukot :o
_________________
850 '96 automat
S40 '00 automat
V70 '15 automat

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2035
Registrován: 07 kvě 2004 21:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od standa »

jestli tou "shnilostí" myslíš opadanou izolaci, tak to je obvyklá vada starších dvoustovek.

pokud se tento problém týká v tvém případě i tlustého kabelu z altíku, tak je požár skutečně možný - není tam pojistka a je to furt pod proudem
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

travex
Offline
Příspěvky: 1794
Registrován: 12 lis 2003 17:26
Bydliště: Praha

Příspěvek od travex »

sorel píše:Nedávno jsem si svého "miláška" koupil a předchozí majitel jezdil výhradně na plyn . S tím jsem taky si auto odvezl .
Jsou to střiky , dnes jsem zjistil , že dva jsou nefunkční . Mám už nové , ale objevil se jiný problém ! Motorová elektrika (pavouci) je totálně shnilá !
Potřeboval bych tip , zda se dá toto sehnat a kde .
Bojím se to vůbec s tím nastartovat . Předchozí majitelé to už nějak bastlili
a při jízdě domů na plyn občas blbli budíky . Plynu je to jedno , ale benzínu
určitě ne , navíc si myslím , že by to mohlo krásně vyhořet !
bohuzel jsi nasel nikoliv zavadu, ale vlastnost - dobry svazek budes hledat jenom obtizne, doporucuju ho bud opravit nebo rucne nanovo vyrobit....

zkus se zeptat George nebo Tomase, maji v zaobe celou karu s timhle motorem....
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

sorel
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 221
Registrován: 19 dub 2007 10:06
Bydliště: Čerčany

Příspěvek od sorel »

Díky už jsem taky zjistil , že si tu elinstalaci budu muset uplést sám ! :cry:
_________________
S80,1999,B5204T4
Bylo-Š110L,Tatra 57B,Mercedes 170,Š-Octavia, Opel Rekord 2.0E s OD,Š-Favorit,760 GLE,1982,B28,960,1996,B6304

travex
Offline
Příspěvky: 1794
Registrován: 12 lis 2003 17:26
Bydliště: Praha

Příspěvek od travex »

sorel píše:Díky už jsem taky zjistil , že si tu elinstalaci budu muset uplést sám ! :cry:
neni to takova traga jak to na prvni pohled vypada.... doporucuju nakoupit nove krimpovaci spicky do konektoru a hlavne kvalitni kabely - radeji si priplat a kupo kabely se silikonovou nebo teflonovou izolaci a postribrenym jadrem.... vyplati se to... sice jsou dvakrat drazsi, ale zase jsou na veky....
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

sorel
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 221
Registrován: 19 dub 2007 10:06
Bydliště: Čerčany

B 28

Příspěvek od sorel »

javascriptemoticon(':lol:')
Laughing
Tak se mi konečně po různých přestávkách podařilo "uplést" tu elektriku.
Tedy jsem nemeškal,nalil do mého "miláška" benzín a zastartoval jsem.
Po několika nesmělých "zakašláních" se motor rozeřval v celé své síle !
HURÁ , ŽIJE !!!
Tato zkouška proběhla bez chladiče.Poté jsem usadil chladič,nalil vodu
a opětovně natočil.Po seřízení volnoběhu a několikerém opakovaném startu jsem zjistil,že se objevila další závada.
Zřejmě je nefunkční ventil volnoběhu,protože po chvíli začne "kuckat" až chcípne.Při přidání plynu ale běží perfektně,pouze mu lítaj z výfuku "brikety",černě kouří a připadá mi,že po několikanásobném sešlápnutí plyn.pedálu mu chvíli trvá,než se přebytek benzínu vypálí a rozběhne se normálně.
Asi nějaký problém s regulací směsi.Hlavní ale je že běhá a teď se může ladit.
Mám z toho velkou radost a tak jsem si vylil srdíčko!Doufám že se mi podaří napravit i tuto závadu. VOLVU zdar!
_________________
S80,1999,B5204T4
Bylo-Š110L,Tatra 57B,Mercedes 170,Š-Octavia, Opel Rekord 2.0E s OD,Š-Favorit,760 GLE,1982,B28,960,1996,B6304
This topic is 13 years a 4 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „700 / 900 - opravy“