B 28
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 181
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Čerčany
B 28
Help ! Kdo poradí se seřízením a kontrolou mech.stříkačky u B 28/V6 ?
Motor nejde na všechny válce , přitom na LPG jede jak z praku .
Motor nejde na všechny válce , přitom na LPG jede jak z praku .
_________________
S80,1999,B5204T4
Bylo-Š110L,Tatra 57B,Mercedes 170,Š-Octavia, Opel Rekord 2.0E s OD,Š-Favorit,760 GLE,1982,B28,960,1996,B6304
S80,1999,B5204T4
Bylo-Š110L,Tatra 57B,Mercedes 170,Š-Octavia, Opel Rekord 2.0E s OD,Š-Favorit,760 GLE,1982,B28,960,1996,B6304
-
Offline
- Příspěvky: 1351
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
B 28
problem hledej v priprave smesi resp ve vstrikovani.... zkontroluj vsechny vstrikovaci trysky zda funguji tak jak maji.... pri provozu na LPG dost castou trysky zatuhnou a pak nektere prestanou otevirat a je na svete problem presne takovyjako popisujes....sorel píše:Help ! Kdo poradí se seřízením a kontrolou mech.stříkačky u B 28/V6 ?
Motor nejde na všechny válce , přitom na LPG jede jak z praku .
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 314
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Vůz: Volva
- Bydliště: Havlíčkův Brod
B 28
Naprostý souhlas. Ověřeno na dvou Volvech. Trysky zatuhávají někdy už za měsíc ježdění jen na plyn (vyšší teplota v sacím traktu, jemný prach).travex píše: problem hledej v priprave smesi resp ve vstrikovani.... zkontroluj vsechny vstrikovaci trysky zda funguji tak jak maji.... pri provozu na LPG dost castou trysky zatuhnou a pak nektere prestanou otevirat a je na svete problem presne takovyjako popisujes....
-
Offline
- Příspěvky: 310
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 5
B 28
jezdis vyhradne na plyn, nebo na benzin aspon startujes?sorel píše:Help ! Kdo poradí se seřízením a kontrolou mech.stříkačky u B 28/V6 ?
Motor nejde na všechny válce , přitom na LPG jede jak z praku .
_________________
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat
-
Offline
- Příspěvky: 181
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Čerčany
Nedávno jsem si svého "miláška" koupil a předchozí majitel jezdil výhradně na plyn . S tím jsem taky si auto odvezl .
Jsou to střiky , dnes jsem zjistil , že dva jsou nefunkční . Mám už nové , ale objevil se jiný problém ! Motorová elektrika (pavouci) je totálně shnilá !
Potřeboval bych tip , zda se dá toto sehnat a kde .
Bojím se to vůbec s tím nastartovat . Předchozí majitelé to už nějak bastlili
a při jízdě domů na plyn občas blbli budíky . Plynu je to jedno , ale benzínu
určitě ne , navíc si myslím , že by to mohlo krásně vyhořet !
Jsou to střiky , dnes jsem zjistil , že dva jsou nefunkční . Mám už nové , ale objevil se jiný problém ! Motorová elektrika (pavouci) je totálně shnilá !
Potřeboval bych tip , zda se dá toto sehnat a kde .
Bojím se to vůbec s tím nastartovat . Předchozí majitelé to už nějak bastlili
a při jízdě domů na plyn občas blbli budíky . Plynu je to jedno , ale benzínu
určitě ne , navíc si myslím , že by to mohlo krásně vyhořet !
_________________
S80,1999,B5204T4
Bylo-Š110L,Tatra 57B,Mercedes 170,Š-Octavia, Opel Rekord 2.0E s OD,Š-Favorit,760 GLE,1982,B28,960,1996,B6304
S80,1999,B5204T4
Bylo-Š110L,Tatra 57B,Mercedes 170,Š-Octavia, Opel Rekord 2.0E s OD,Š-Favorit,760 GLE,1982,B28,960,1996,B6304
-
Offline
- Příspěvky: 310
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 5
-
Offline
- Příspěvky: 1898
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
jestli tou "shnilostí" myslíš opadanou izolaci, tak to je obvyklá vada starších dvoustovek.
pokud se tento problém týká v tvém případě i tlustého kabelu z altíku, tak je požár skutečně možný - není tam pojistka a je to furt pod proudem
pokud se tento problém týká v tvém případě i tlustého kabelu z altíku, tak je požár skutečně možný - není tam pojistka a je to furt pod proudem
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 1351
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
bohuzel jsi nasel nikoliv zavadu, ale vlastnost - dobry svazek budes hledat jenom obtizne, doporucuju ho bud opravit nebo rucne nanovo vyrobit....sorel píše:Nedávno jsem si svého "miláška" koupil a předchozí majitel jezdil výhradně na plyn . S tím jsem taky si auto odvezl .
Jsou to střiky , dnes jsem zjistil , že dva jsou nefunkční . Mám už nové , ale objevil se jiný problém ! Motorová elektrika (pavouci) je totálně shnilá !
Potřeboval bych tip , zda se dá toto sehnat a kde .
Bojím se to vůbec s tím nastartovat . Předchozí majitelé to už nějak bastlili
a při jízdě domů na plyn občas blbli budíky . Plynu je to jedno , ale benzínu
určitě ne , navíc si myslím , že by to mohlo krásně vyhořet !
zkus se zeptat George nebo Tomase, maji v zaobe celou karu s timhle motorem....
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 181
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Čerčany
-
Offline
- Příspěvky: 1351
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
neni to takova traga jak to na prvni pohled vypada.... doporucuju nakoupit nove krimpovaci spicky do konektoru a hlavne kvalitni kabely - radeji si priplat a kupo kabely se silikonovou nebo teflonovou izolaci a postribrenym jadrem.... vyplati se to... sice jsou dvakrat drazsi, ale zase jsou na veky....sorel píše:Díky už jsem taky zjistil , že si tu elinstalaci budu muset uplést sám !
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 181
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Čerčany
B 28
javascriptemoticon(':lol:')
Laughing
Tak se mi konečně po různých přestávkách podařilo "uplést" tu elektriku.
Tedy jsem nemeškal,nalil do mého "miláška" benzín a zastartoval jsem.
Po několika nesmělých "zakašláních" se motor rozeřval v celé své síle !
HURÁ , ŽIJE !!!
Tato zkouška proběhla bez chladiče.Poté jsem usadil chladič,nalil vodu
a opětovně natočil.Po seřízení volnoběhu a několikerém opakovaném startu jsem zjistil,že se objevila další závada.
Zřejmě je nefunkční ventil volnoběhu,protože po chvíli začne "kuckat" až chcípne.Při přidání plynu ale běží perfektně,pouze mu lítaj z výfuku "brikety",černě kouří a připadá mi,že po několikanásobném sešlápnutí plyn.pedálu mu chvíli trvá,než se přebytek benzínu vypálí a rozběhne se normálně.
Asi nějaký problém s regulací směsi.Hlavní ale je že běhá a teď se může ladit.
Mám z toho velkou radost a tak jsem si vylil srdíčko!Doufám že se mi podaří napravit i tuto závadu. VOLVU zdar!
Laughing
Tak se mi konečně po různých přestávkách podařilo "uplést" tu elektriku.
Tedy jsem nemeškal,nalil do mého "miláška" benzín a zastartoval jsem.
Po několika nesmělých "zakašláních" se motor rozeřval v celé své síle !
HURÁ , ŽIJE !!!
Tato zkouška proběhla bez chladiče.Poté jsem usadil chladič,nalil vodu
a opětovně natočil.Po seřízení volnoběhu a několikerém opakovaném startu jsem zjistil,že se objevila další závada.
Zřejmě je nefunkční ventil volnoběhu,protože po chvíli začne "kuckat" až chcípne.Při přidání plynu ale běží perfektně,pouze mu lítaj z výfuku "brikety",černě kouří a připadá mi,že po několikanásobném sešlápnutí plyn.pedálu mu chvíli trvá,než se přebytek benzínu vypálí a rozběhne se normálně.
Asi nějaký problém s regulací směsi.Hlavní ale je že běhá a teď se může ladit.
Mám z toho velkou radost a tak jsem si vylil srdíčko!Doufám že se mi podaří napravit i tuto závadu. VOLVU zdar!
_________________
S80,1999,B5204T4
Bylo-Š110L,Tatra 57B,Mercedes 170,Š-Octavia, Opel Rekord 2.0E s OD,Š-Favorit,760 GLE,1982,B28,960,1996,B6304
S80,1999,B5204T4
Bylo-Š110L,Tatra 57B,Mercedes 170,Š-Octavia, Opel Rekord 2.0E s OD,Š-Favorit,760 GLE,1982,B28,960,1996,B6304