Riadenie p2 smi/zf
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 83
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: XC90 D5 M6 2004 , V70 D5 AT 2003
#1 Riadenie p2 smi/zf
Ahojte, odišlo mi riadenie na s60 D5 2004 , mám tam zf , s ktorým boli problémy a pulzovalo v zákrutách ( choroba zf ) Plánujem náhradu za riadenie smi ( prvé ročníky ).
Na čo dať pozor ? Viem že trubky budem musieť prihnut. Na zahraničných videách spomínali že zlostiť môže nejaký snimac ktoré novšie zf mali a smi nie . Mate stym niekto skúsenosť ? Ďakujem
Na čo dať pozor ? Viem že trubky budem musieť prihnut. Na zahraničných videách spomínali že zlostiť môže nejaký snimac ktoré novšie zf mali a smi nie . Mate stym niekto skúsenosť ? Ďakujem
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13108
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2 Riadenie p2 smi/zf
Žádný snímač tam není, teda pokud to není verze s proměnlivým účinkem, kterou jsem teda ještě neviděl.
Pokud seženeš řízení včetně trubek, tak nebudeš muset nic upravovat.
Pokud seženeš řízení včetně trubek, tak nebudeš muset nic upravovat.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#3 Riadenie p2 smi/zf
Jen pro jistotu doplním, že jsou jinak dlouhé spojovací tyčky, ale předpokládá se, že to budeš měnit i s nimi. To se řešilo tady:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=879575#p879575
Proměnlivý účinek mívaly T6, R nebo některé XC90, pozná se to jednoduše podle kabelu ke snímači, který je umístěn na převodce řízení u hřídele od volantu. To potom zaměnit nejde, resp. mechanicky tam jde, ale nejde s tím jezdit.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=879575#p879575
Proměnlivý účinek mívaly T6, R nebo některé XC90, pozná se to jednoduše podle kabelu ke snímači, který je umístěn na převodce řízení u hřídele od volantu. To potom zaměnit nejde, resp. mechanicky tam jde, ale nejde s tím jezdit.
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#4 Riadenie p2 smi/zf
No, a ta poslední věc je problém připojení .
Řízení SMI a první ZF mají shodné připojení, to znamená na závit. Trubky se buď vymění, nebo naohýbají jinak,
protože zapojení do řízení je opačně. To by bylo fajn.........ALE
V roce 2003 přešlo ZF z připojení na závit, na nový typ trubka s gumičkou a zajištění příložkou se šroubkem.
Takže v autě od roku 2003 je řízení na gumičku, tudíž tam SMI nikdy nepůjde.
Leda by si vyměnil všechny trubky, servopumpu i řízení.
Řízení SMI a první ZF mají shodné připojení, to znamená na závit. Trubky se buď vymění, nebo naohýbají jinak,
protože zapojení do řízení je opačně. To by bylo fajn.........ALE
V roce 2003 přešlo ZF z připojení na závit, na nový typ trubka s gumičkou a zajištění příložkou se šroubkem.
Takže v autě od roku 2003 je řízení na gumičku, tudíž tam SMI nikdy nepůjde.
Leda by si vyměnil všechny trubky, servopumpu i řízení.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13108
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#5 Riadenie p2 smi/zf
Pravda, na pumpu jsem zapomněl.
Prostě nejlepší je sehnat stejné řízení, nebo stávající poslat na repas.
www.servorizeni.cz
Prostě nejlepší je sehnat stejné řízení, nebo stávající poslat na repas.
www.servorizeni.cz
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 83
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: XC90 D5 M6 2004 , V70 D5 AT 2003
#6 Riadenie p2 smi/zf
No ja som sa viackrát ( dávnejšie ) bavil s ľudmi ohľadom problému že S60 mi robila to že v zákrute som mal vytočený volant a auto začalo ako keby same kmitat volantom cm hore dole v osi otáčania , normálne si predstavte rýchlejší prejazd zákrutov a volant si to dával cm do prava a cm do lava od pôvodného miesta v akom som ho držal . Vtedy mi dotyčný ( neviem kto je to pár rokov vzad ) hovorili že tento problém je výrobná chyba zf že tam treba dať pred fl riadenie , len treba ohnúť trubky tak aby pasovali do riadenia , podotýkam v zakrutach to robia dve s60 po fl ktoré mame v rodine a napr moja pred fl v70 to nerobí …
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 83
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: XC90 D5 M6 2004 , V70 D5 AT 2003
#7 Riadenie p2 smi/zf
Ešte doplním že bolo spomenuté že trúbky sa ohnu dole pri riadení …
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13108
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#8 Riadenie p2 smi/zf
Ale jo, tomu rozumíme. Repas tohle řeší.
Někde to tu i Patočka psal, je problém v nějakém kolíčku, který se vymlátí a pak způsobuje tenhle problém.
Trubky můžeš přiohnout, ale musíš je mít v autě, pokud máš trubky s připojením na gumičku, tak musíš vyměnit všechno.
Někde to tu i Patočka psal, je problém v nějakém kolíčku, který se vymlátí a pak způsobuje tenhle problém.
Trubky můžeš přiohnout, ale musíš je mít v autě, pokud máš trubky s připojením na gumičku, tak musíš vyměnit všechno.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4959
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#9 Riadenie p2 smi/zf
Nebo ty trubky někde na cestě fiknout a vrazit tam spojky na hydrauliku.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 5 Odpovědi
- 794 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od honzs
-
- 1 Odpovědi
- 164 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa
-
- 4 Odpovědi
- 147 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od meteorolog90