labanos píše: ↑07 led 2022 09:45
Jako první bych zkusil znovu zkontrolovat, jestli se během výměny svíček něco nerozpojilo a že jsou svíčky dotáhnuté.
Svíčky se dotahovaly momenťákem.
Fíla píše: ↑07 led 2022 11:00
Že by?
Na obrázku jsem zakroužkoval konektor k lambdě pro 4 - 6 válec. Od něj vede kabeláž ve svazku pod deklem motoru kolem zapalovacích cívek...
Takže malý update.
Adaptace se smazaly a po najetí cca 30km znovu stejná chyba, toto se opakovalo ještě jednou.
Šli jsme tedy postupně od nejlevnějších možností a vyměnili PP lambdu (viz zakroužkováno od Fily), dala se Denso DOX-0526 a zatím už druhý týden v pořádku. Tak snad to bylo tím. Díky
Tak chyba je zpět. Jednou naskočí až po 200km, jindy zase po 30km.
Přední lambda nová, svíčky stále IKH20TT.
Díval jsem se ještě jednou dle OEM 31286359 co mi vyjede v katalogu Densa https://www.denso-am.eu/catalog/pv/
a vyjedou všechny 3, nechápu. Předtím vyjely pouze FK20HR11
No, to je třetí typ co pod tímhle OEM číslem vyjel.
Takže FK20HR11 také ne a raději FK20HQR10?
Nechápu podle čeho se už má člověk řídit, to fakt aby kupoval jen originály.
Mi se ty svíčky nezdají z důvodu, že kdyby to byly ony, proč by to vždy vyhodilo stejnou chybu jen na jedné straně, tzn. pro 4-6 válec?
Dokáže někdo přesněji určit/diagnostikovat problém? Když bych s tím zajel do autorizáku, třeba do SvenCaru, řeknou mi přesně?
Nebo mají stejné možnosti jako my a budou postupovat stejně, tzn. výfuk, svíčky, lambdy, katalyzátor,.. prostě vše na téhle větvi?
Účinnost katu se dá docela dobře zhodnotit diagnostikou na základě porovnání lambd. Předpoklad je samozřejmě ten, že lambdy musí být OK, nemáš někde falešný luft...
- moc lepších (veřejně dostupných) autodiagnostiků na youtube není, tomu věř.
Vidu máš, takže toto jsi schopen si za 0Kč otestovat sám a s velkou pravděpodobností určit závadu.
Hm. Vdash píše, že umí datalogging (https://d5t5.com/article/vdash-volvo-diagnostic) Realitu neznám. Každopádně nedoporučuji ELM327 apod. pro tento účel.
Diagnostika, kterou to budeš provádět musí mít minimální latenci (ELM327 umí zpoždění klidně desítky tisíc ms když si to nesedne s protokolem) a ideálně i nahrávání dat pro pozdější užití.
Na tento konkrétní úkon stačí základní normální diagnostika prakticky jakéhokoliv výrobce...Wurth, Delphi, Bosch etc..