Dakar 2022

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 3193
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#26 Dakar 2022

Příspěvek od Basstl »

Pro Kamaz je vítězství bráno jako povinnost.
Státem vlastněná fabrika, pro kterou je vítězství politickým úkolem.
V týmu vládne vojenská disciplína.
Techniku ale mají perfrektní, to musím uznat.
Letos byl hodně vidět rozdíl v podvozcích. Kamaz je přilepený k trati. Po skocích dopadnou na všechny 4 a okamžitě se stabilizují.
Konkurence skáče jak koza. Macící se dost vytahovali s tím, že mají podvozky na úrovni Kamazu, ale z první desítky jsem je vnímal jako nejhorší.
Tohle by se Kamazu nestalo.
Přílohy
podvozek.png
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 679
Registrován: 4 roky 4 měsíce
Bydliště: Orlické hory
Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp

#27 Dakar 2022

Příspěvek od zdenal111 »

Kamaz team má neomezené možnosti ,proto nemá co dělat v kategorii kamionu ,ale založit třídu neomezenou třeba supr profi ,tovární nebot´ každou etapu jedou prakticky s novým ,,přestavěným strojem, kde není blomba to mění ,, Omezit počet lidí ,náhradních dílů páč vítězit každý den v novém stroji oproti jiným je asi snadnější--to snad ani nemůže těšit ,jak říká Loprais, mají v bednách rozmontované 2 kamiony a když kus není pošlou ho letecky přes noc :pardon: ...
Přílohy
20-dakar-kamaz-02-1024x683.jpg
Naposledy upravil(a) zdenal111 dne 15 led 2022 19:43, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 3193
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#28 Dakar 2022

Příspěvek od Basstl »

Ono to úplně není tím množstvím lidí a dílů.
V minulosti už tam byly týmy, který se jim množstvím vyrovnaly, nebo je dokonce předčily, ale stejně neuspěly.
I když je nemám rád, tak musím uznat, že to jsou 100% profíci a mají to postavený na maximální spolehlivosti a vyježděnosti posádek.
Nepoužívají žádný revoluční technologie, ale jsou cestou postupné evoluce.
Pokud někdy v minulosti udělali větší změnu, tak neuspěli.
Jediná cesta by byla snížení počtu posádek, ale obávám že by Kamaz postavil ještě jeden tým a bylo by to na stejno...
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 7492
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#29 Dakar 2022

Příspěvek od Petr Marek »

Tak obecně vzato jakákoliv takováto dlouhodobější dominance ve sportu způsobí ztrátu atraktivnosti a zájem diváků.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 3193
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#30 Dakar 2022

Příspěvek od Basstl »

Největší rozdíl mezi Kamazem a třeba fabrikama v osobních autech je ten, že Kamaz už to takhle dělá 20 let a nejspíš s tím jen tak nepřestane.
Velký automobilky párkrát vyhrajou a jdou zase jinam, ale Kamaz je státní podnik a můžou si tudíž dovolit pokračovat dokud k tomu budou mít podmínky.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 679
Registrován: 4 roky 4 měsíce
Bydliště: Orlické hory
Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp

#31 Dakar 2022

Příspěvek od zdenal111 »

Kolik stála účast na Dakaru 2021 8) https://www.redbull.com/cz-cs/vypocitali-jsme-kolik-stoji-rally-dakar
Dakar se mění,citace jednoho účasníka-
Toto závodění už nebaví , je to o tom kdo má víc peněz a fabrických servismanů a materiálu . Auta už nemají s normálními stroji nic společného a smekám před těmi co tady jezdí s obyčejnými stroji ! To samé platí i ve F1 kde je jenom nuda , protože kdo má prachy vítězí ! :sorry:
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“