Nejdriv slany pivo a pak pivo bez peny...nevim nevim....
Bylo to fajn s fajn spolecnosti
Plzeňské putování za historií a hlavně pivem 23.-24.4.2022
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 4738
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#52 Plzeňské putování za historií a hlavně pivem 23.-24.4.2022
Já vám všem moc děkuju, myslím si, že i přes dnešní nepřízeň počasí se vše vyvedlo jak mělo. Hlavně byla pohoda a sranda. Trošku jsme tedy bojovali s časem, upřímně mě restaurace vybraná na sobotní oběd zklamala, bylo vše domluvené dopředu, měli avízo, že jsme na cestě a stejně jsme se tam zasekli... Ale snad je to jen malá kaňka na programu. Paní průvodkyni, která na nás čekala v Memorialu Generála Pattona aspoň odnesu Tofiffe za prodlení. Díky všem a prosím o pár fotek, protože fotit jsem fakt nestíhal....
#53 Plzeňské putování za historií a hlavně pivem 23.-24.4.2022
Chci poděkovat především Ondrovi za výborně zorganizovanou akci. Moc jme si to užili.
Ostatním děkuju za společnost. Rád jsem ty vaše xichty viděl, pokecal a popil s vámi.
V sobotu se povedlo i počasí a stálo za to vylézt 300 schodů na věž, i když jsem při tom málem zkolaboval.
Oba pivovary skvělý a závěr na Šalandě měl neopakovatelný kouzlo.
Vzpomínky na to výborný, nepasterizovaný pivo, jsem měl po celou zpáteční cestu.
Chvíli jsem přemýšlel nad tím, že i přes prudký liják, sundám střechu...
Přikládám pár fotek a odkaz na rajče.
https://basstl.rajce.idnes.cz/Plzen_22._-_24.4._2022/
Ostatním děkuju za společnost. Rád jsem ty vaše xichty viděl, pokecal a popil s vámi.
V sobotu se povedlo i počasí a stálo za to vylézt 300 schodů na věž, i když jsem při tom málem zkolaboval.
Oba pivovary skvělý a závěr na Šalandě měl neopakovatelný kouzlo.
Vzpomínky na to výborný, nepasterizovaný pivo, jsem měl po celou zpáteční cestu.
Chvíli jsem přemýšlel nad tím, že i přes prudký liják, sundám střechu...
Přikládám pár fotek a odkaz na rajče.
https://basstl.rajce.idnes.cz/Plzen_22._-_24.4._2022/
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12084
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#54 Plzeňské putování za historií a hlavně pivem 23.-24.4.2022
Též děkuji bezva partě, bylo to velmi příjemné většinu opět a některé poprvé vidět.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1738
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#55 Plzeňské putování za historií a hlavně pivem 23.-24.4.2022
U: děkuju. To místo bylo přímo elektrizující Celý jedno století výroby jakostní elektřiny pro výrobu ještě jakostnějšího moku!
Ondrovi jsem poděkoval už včera, a to před Nebelovým nastartovaným etalonem. Ondro, jestli jsi mě z nějakýho záhadnýho důvodu neslyšel , tak Ti to tady ještě napíšu: velké díky za skvělou akci! (Soukromně Ti taky děkuju, že jsem mohl spát ve vaší postýlce, pít z vašich hrníčků a koupat se ve vaší vaničce...)
Výklady v navštívených muzeích byly obsažné a i přes značnou jazykovou barieru (su borec ze štatlu) vcelku srozumitelné...
Všechny jsem rád viděl, ve všech vašich krásných autech jsem se rád povozil, fotky krásný.
Tož zdarec v červnu na Hálově mlýně!
Ondrovi jsem poděkoval už včera, a to před Nebelovým nastartovaným etalonem. Ondro, jestli jsi mě z nějakýho záhadnýho důvodu neslyšel , tak Ti to tady ještě napíšu: velké díky za skvělou akci! (Soukromně Ti taky děkuju, že jsem mohl spát ve vaší postýlce, pít z vašich hrníčků a koupat se ve vaší vaničce...)
Výklady v navštívených muzeích byly obsažné a i přes značnou jazykovou barieru (su borec ze štatlu) vcelku srozumitelné...
Všechny jsem rád viděl, ve všech vašich krásných autech jsem se rád povozil, fotky krásný.
Tož zdarec v červnu na Hálově mlýně!
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 886
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
- x 1
#56 Plzeňské putování za historií a hlavně pivem 23.-24.4.2022
Standu na rozvodně jsem si vyfotil taky. Dále mne zaujal trezor plzeňského výrobce a obecně budova bývalé elektrárny. Škoda jen, že se nedochovalo žádné soustrojí v hale strojovny, pak by to bylo úplně dokonalé. Průvodci v minipivovaru byli skvělí, v Pilsneru jsme holt neměli tolik štěstí na správného člověka, ale i tam to bylo zajímavé.
Ondrovi ještě jednou děkuju za zorganizování i za ubytování, Plzeň historická i Plzeň pivní stály opravdu za návštěvu.
Nakonec ještě fotky ze Zdic, kde bylo definitivní rozloučení s posledními účastníky. Na mě to tam působilo jako zdvižený prst, kam až nakonec může vést kombinace velkých plánů, nedostatku času a ještě většího nedostatku peněz. Spoustu tam toho nemohou ovlivnit, ale např. osobní auta jim venku hnijí zbytečně, nemluvě o hromadě poházených orezlých mechanických návěstidel.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* O sladu jsme se dověděli jen základy, na youtube se mi líbil tento krátký dokument. Je v něm vidět nářadí i vysvětlení procesů, které na prohlídkách jen nakousli.
https://youtube.com/watch?v=TS12Ra6EvzY
** Ve Zdicích jsme u mazutky (patřící KHKD) debatovali o náročnosti opravy "páry", proto si dovolím vložit odkazy z probíhající opravy čtyřkoláka v Turnově - třeba to někoho bude zajímat. Chlapi na něm nejsou snad ani v půlce prací, ale i v těch (zatím) třech dílech je vidět, že práce je na "páře" opravdu hodně. Zlatý auta.
https://youtube.com/watch?v=PmglvUQ9fSI
https://youtube.com/watch?v=MzPcZr18_G4
https://youtube.com/watch?v=FDu1cSD3D4o
Ondrovi ještě jednou děkuju za zorganizování i za ubytování, Plzeň historická i Plzeň pivní stály opravdu za návštěvu.
Nakonec ještě fotky ze Zdic, kde bylo definitivní rozloučení s posledními účastníky. Na mě to tam působilo jako zdvižený prst, kam až nakonec může vést kombinace velkých plánů, nedostatku času a ještě většího nedostatku peněz. Spoustu tam toho nemohou ovlivnit, ale např. osobní auta jim venku hnijí zbytečně, nemluvě o hromadě poházených orezlých mechanických návěstidel.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* O sladu jsme se dověděli jen základy, na youtube se mi líbil tento krátký dokument. Je v něm vidět nářadí i vysvětlení procesů, které na prohlídkách jen nakousli.
https://youtube.com/watch?v=TS12Ra6EvzY
** Ve Zdicích jsme u mazutky (patřící KHKD) debatovali o náročnosti opravy "páry", proto si dovolím vložit odkazy z probíhající opravy čtyřkoláka v Turnově - třeba to někoho bude zajímat. Chlapi na něm nejsou snad ani v půlce prací, ale i v těch (zatím) třech dílech je vidět, že práce je na "páře" opravdu hodně. Zlatý auta.
https://youtube.com/watch?v=PmglvUQ9fSI
https://youtube.com/watch?v=MzPcZr18_G4
https://youtube.com/watch?v=FDu1cSD3D4o
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4218
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#57 Plzeňské putování za historií a hlavně pivem 23.-24.4.2022
S těma Zdicema je to bohužel přesně jak píšeš.
Ale je tam více faktorů. Škoda, že tam nemohl být přímo Radim, řekl by vám více.
Ale je tam více faktorů. Škoda, že tam nemohl být přímo Radim, řekl by vám více.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 42 Odpovědi
- 5332 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Hugo007
-
- 11 Odpovědi
- 1945 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od neuman zdenek
-
- 40 Odpovědi
- 3005 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Tarkin
-
- 53 Odpovědi
- 5306 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek
-
- 0 Odpovědi
- 610 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek