Galerka závoďáka VRZČ
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2913
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#51 Galerka závoďáka VRZČ
Tak tak, o to větší zábava je když jim pak nadělíš .
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2144
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#52 Galerka závoďáka VRZČ
Třebíč - 1ks od Gatese. Tak si asi pohni, protože jinde fakt nic není
https://www.meteorcz.cz/nabidka/gates-th03782g1-termostat-chladivo_2170757/
Vernet tady : https://autodilyuo.cz/cs/katalog/detail-zbozi/termostat-chlazeni-vernet-calorstat/vernet-calorstat/th4856-82j/329328
Dál hledat nebudu protože to stačí dát do Googlu....Nevím...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#53 Galerka závoďáka VRZČ
Na takový věci mam dvorního dodavatele, kterej když řekne, že něco neni, tak to prostě neni, ať si píšou kde chtěji co chtěji. A desetinásobek ceny levnýho termostatu za to nedám, i kdyby ho měli. Ale děkuji za prověření.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2144
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#54 Galerka závoďáka VRZČ
Ty jsi zvláštní člověk.
1) moc potřebuju termostat, nikde ho nemají
2) na tady máš
1) nechci, díky
Jestli je ti tebou poptávaný Vernet za 359Kč drahý, tak to nepomůžu... Dělej si co chceš
1) moc potřebuju termostat, nikde ho nemají
2) na tady máš
1) nechci, díky
Jestli je ti tebou poptávaný Vernet za 359Kč drahý, tak to nepomůžu... Dělej si co chceš
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#55 Galerka závoďáka VRZČ
Podle mých informací, jak jsem psal výše, prostě k dispozici není. To že to nějaký obchod, o kterém jsem v životě neslyšel, má na stránkách mi nijak hlavu nemotá. Ty jsi zvláštní člověk, když věříš všemu, co píšou po internetech.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5004
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#56 Galerka závoďáka VRZČ
O skladových zásobách na netu bych mohl výpravět dlouhé zimní večery...
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#57 Galerka závoďáka VRZČ
Tak o víkendu proběhlo vytváření rohlíku na hubě několika jezdců z VRZČ. Bohužel jsme z počátku dělali loužičky... někudy tekl olej z diferáku. Buď je prasklý obal, nebo nám jeho odvětrání dělá bordel. Nějak se hnula geometrie, volant už neni rovně. No a na závěr se nám povolilo kolo. Najeto ostrých 160 km na 870m dlouhým okruhu, ale kdyby se mi někdo zeptal, kolik jsem tak jel kol, řekl bych tak 25 (reálně 60)
Překvapivě, M3, Charger ani challenger v rukách majitelů nebyly rychlejší. Toybaru a foukanej minicooper rychlejší byly. Porsche byly podle toho, kdo je řídil. Z toho je vidět, že ocitl se náš závoďák ve společnosti vcelku vybrané: 2x M2, M3, GTR, challenger, charger, 4x porsche, ritmo 130tc, 2xšáde, sti, obyč imreza, nové mini s kompresorem.
Kolem lítající letadla nám dělala společnost a občas se i fotka zadařila. Bohužel jsem měl buď upatlanej objektiv na telefonu, nebo to vyšlo rozmazaný.
A aby si někdo nemyslel, že jsme tak dobrý, když jsme se kolikrát i drželi aut co maji 4x takovej výkon... sice budou asi 20 let starý, ale furt fungovaly bezvadně. Už nechci jezdit na ničem jinym!!!
Bohužel tam taky zemřely. Je to blbě vidět, ale ty drátky jsou pekelně ostrý a dost to bolí.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 7501
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#58 Galerka závoďáka VRZČ
Paráda!
Nelze stihnout vše, tak snad příště...
Nelze stihnout vše, tak snad příště...
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#59 Galerka závoďáka VRZČ
Závist směrem k VRZČ. Ať Vám to jezdí a dělá jen a jen radost a ostatní je nevěřícně čučejí.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#61 Galerka závoďáka VRZČ
Dělal jsem si test pumpy paliva před závodem, protože jsem měl pocit, že občas nestíhá. Odpojil jsem vratku a hodil do flašky, odpojil jsem zpětnou vazbu na regulátor (aby pumpa měla 3bar protitlak). Nahodil motor a za minutu to narvalo dvoulitrovou petku. Průtok jak z kohoutku, ale znamená to, že v pumpě problém neni. Tento průtok stačí bohatě na 350 koní, kterých nemáme ani půlku Problém tedy nejspíš bude v přelévání paliva, který, pokud neni víc jak 1/4 nádrže prostě u pumpy občas chybí. Budeme muset pořešit nějakou přídavnou nádržkou (surge tank). Ale to budeme muset nejdřív najít někoho, kdo nám jí z plechu posvařuje.
Do mostu bude spousta práce. A to sme si libovali, jak auto před mostem z nedostatku práce nabarvíme... houno houno.
Do mostu bude spousta práce. A to sme si libovali, jak auto před mostem z nedostatku práce nabarvíme... houno houno.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 715
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#62 Galerka závoďáka VRZČ
Zdarec! To je hodně dobrý! Jen tak dál . JInak, jestli ti dávala pumpa 2L/min. Znamenalo by to, že má průtok 120LPH (litrů za hodinu). To by stálo za to nějak poladit. Sám si přece říkal, že jsi na svojí Jarunu dával pumpu DW200. Ta má průtok 255LPH. To je cca dvojnásobek, než na závoďáku. Záleží samo i na dalších věcech, ale palivo je nutností. Jen ať to tam teče proudem!
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1126
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
#63 Galerka závoďáka VRZČ
Tvl ty hlíny tomu i slušej Aspoň na těch rozmazanejch fotkách
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2126
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#64 Galerka závoďáka VRZČ
Ano byl to velký úspěch jeli jsme tam s tím, že se na nás možná budou dívat skrz prsty a nakonec jsme polovinu účastníku nechali za sebou. Parádní atmosféra a jízda na slickách je jinej vesmír!
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#65 Galerka závoďáka VRZČ
spy: jojo, taky mi to překvapilo, seknou tomu. A za ty prachy
kishmick: chápu tvé obavy, ale Jaruna má turbo a DW200 je tam proto, že původní umřela, jinak bych neměl potřebu měnit, zatim.
A k těm slickum, jako fakt jsem nechápal, že bych se mohl dostat na limity svoje a ne auta u atmosférickýho redblocku, ale je to tak. Když jedeš pekelnou rychlostí zatáčkou podél vzrostlých břízek, tak ti prostě pud sebezáchovy nedovolí ještě přidat, i když víš, že ty gumy by to udržely
kishmick: chápu tvé obavy, ale Jaruna má turbo a DW200 je tam proto, že původní umřela, jinak bych neměl potřebu měnit, zatim.
A k těm slickum, jako fakt jsem nechápal, že bych se mohl dostat na limity svoje a ne auta u atmosférickýho redblocku, ale je to tak. Když jedeš pekelnou rychlostí zatáčkou podél vzrostlých břízek, tak ti prostě pud sebezáchovy nedovolí ještě přidat, i když víš, že ty gumy by to udržely
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#66 Galerka závoďáka VRZČ
Cte se to paradne, skoro si to i dokazu predstavit...tak treba se priste dockame i nejakyho videa z goprocka nebo dronu, at si to nemusim jen predstavovat
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#67 Galerka závoďáka VRZČ
Přiletěl bys nám to natočit?
Většinou se spíš staráme o auto než o dokumentaci... to stihneme tak maximálně narychlo nějakou fotku, ale nic moc víc.
Každopádně se vynasnažíme
Většinou se spíš staráme o auto než o dokumentaci... to stihneme tak maximálně narychlo nějakou fotku, ale nic moc víc.
Každopádně se vynasnažíme
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#68 Galerka závoďáka VRZČ
Na overlanderu mam trvale prisaty neco jako >tohle<, kdyz se blizi brodeni reky, pisecny duny nebo neco jinyho zajimavyho tak jen tam cvaknu kameru a je to. To jen pro inspiraci
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#69 Galerka závoďáka VRZČ
Tak včera proběhla příprava na Most. Fotky nemam, ale určitě někdo z přítomných dovalí. Bylo to snad poprvé, co se stihlo víc, než jsem čekal a tak už zbejvá jen udělat geometrii a na to my stačí rovnej plácek, metr, provázek a 4 kozy.
Dávaly se nový brzdiče dozadu, destičky všude, kontrolovaly se všechny náplně, zuby z převodovky co byly na magnetu se čistily, a nová hlavice řadičky. Jako zajímavej jev, to takhle jedete po okruhu, prskáte tam rychlosti a upadne vám vršek s číslíčkama... no tak ho po dojezdu chcete najít, aby se vrátil na místo a on v tom autě prostě už neni, NIKDE.
Olej z diferáku nám minule tekl proto, že urezla/urazila se trubička odvětrání, která je u úchytu panhardky s ohnutou hadičkou. Tak jsme jen trochu dolili a holt to budeme brát jako samoregulaci hladiny. Blbý je, že diferák má totálně zarostlej vypušťák, ten už nikdy nikdo nepovolí, takže příště asi budeme muset sundat víko, protože je potřeba se podívat, jak ten olej vypadá. Jsou po netu nějaký zkazky o tom, jak je aussie locker šméčko, který nic nevydrží.
Dokonce jsme udělali i trochu hlučnější vejfuk, abysme taky byli slyšet a ne jen vidět, takže už to máme v 60mm až za auto relativně rovně kromě kolena kolem nápravy. Teď už jen doufám, že ty naprskaný svary, co jsem tam vytvořil, budou i něco držet.
Děkuji všem zúčastněným.
Dávaly se nový brzdiče dozadu, destičky všude, kontrolovaly se všechny náplně, zuby z převodovky co byly na magnetu se čistily, a nová hlavice řadičky. Jako zajímavej jev, to takhle jedete po okruhu, prskáte tam rychlosti a upadne vám vršek s číslíčkama... no tak ho po dojezdu chcete najít, aby se vrátil na místo a on v tom autě prostě už neni, NIKDE.
Olej z diferáku nám minule tekl proto, že urezla/urazila se trubička odvětrání, která je u úchytu panhardky s ohnutou hadičkou. Tak jsme jen trochu dolili a holt to budeme brát jako samoregulaci hladiny. Blbý je, že diferák má totálně zarostlej vypušťák, ten už nikdy nikdo nepovolí, takže příště asi budeme muset sundat víko, protože je potřeba se podívat, jak ten olej vypadá. Jsou po netu nějaký zkazky o tom, jak je aussie locker šméčko, který nic nevydrží.
Dokonce jsme udělali i trochu hlučnější vejfuk, abysme taky byli slyšet a ne jen vidět, takže už to máme v 60mm až za auto relativně rovně kromě kolena kolem nápravy. Teď už jen doufám, že ty naprskaný svary, co jsem tam vytvořil, budou i něco držet.
Děkuji všem zúčastněným.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#70 Galerka závoďáka VRZČ
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1289
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#71 Galerka závoďáka VRZČ
Kdy mate ten Most? Ze bych se prijel podivat a pripadne vam udelal nejakou fotku.
A kdyby me nekdo necim svezl, taky bych se nezlobil:-)
A kdyby me nekdo necim svezl, taky bych se nezlobil:-)
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#72 Galerka závoďáka VRZČ
Hele sedačku máme jen jednu a druhou neplánujeme, protože z pozorování ostatních je zrovna v Mostě osoba navíc cca 1,5s na kolo. Když bude někde možnost se svézt, tak dám vědět. Stejně už je tady spousta lidí, kterým jsme slíbili i volant do ruky...
Škoda, že bylo málo lidí tuhle na akci volvoklubu, na letišti Kámen, kde bylo auto k dispozici.
Jedeme 19.11. cca 9-15:00, tak možno dojet fandit. Najít asi půjdeme snadno, 4 volva na jedný hromadě
Škoda, že bylo málo lidí tuhle na akci volvoklubu, na letišti Kámen, kde bylo auto k dispozici.
Jedeme 19.11. cca 9-15:00, tak možno dojet fandit. Najít asi půjdeme snadno, 4 volva na jedný hromadě
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 7501
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#73 Galerka závoďáka VRZČ
Řečeno bylo vše, tak aspoň připojím jednu momentku.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1289
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#74 Galerka závoďáka VRZČ
Pisu si do diare:-)
No ja bych ano tak nechtel svezt, jako ten volant, no:-D
No ja bych ano tak nechtel svezt, jako ten volant, no:-D
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1126
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
#75 Galerka závoďáka VRZČ
Výfuk je samozřejmě značkový, přeci nejsme žádný béčka, abychom jezdili nějakej levnej tužingovej krám
- Přílohy
-
- RAMUS.jpg (110.3 KiB) Zobrazeno 3730 x
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek