Galerka závoďáka VRZČ
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 615
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
#26 Galerka závoďáka VRZČ
Jste borci! Je to nádhera. Krásný čtení, díky.
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#27 Galerka závoďáka VRZČ
Ještě mi napadlo, že jsme nezveřejnili sestavu našeho závodního týmu. A jelikož jsme světoví a protřelí správnými prostředími korporací, tak i naše pracovní zařazení, v rámci týmu, je světový. Z níže vypsaného je nad slunce jasné, že stále ještě hledáme kolegy, kteří by byli ochotni i pracovat.
CEO: Urvanej
PR manager: Petr Marek
Project manager: spy
Stuntman: 3m3
Head Engineer: peter cz
Technical Specialist: kV8ba
Senior Quality Leader: Vityjan
Electronic Specialist: Ondra.
Head of European Relations: Ervín Bartůněk
Agenturní zaměstnanci: standa, kolemjdoucí, LUBOŠ
CEO: Urvanej
PR manager: Petr Marek
Project manager: spy
Stuntman: 3m3
Head Engineer: peter cz
Technical Specialist: kV8ba
Senior Quality Leader: Vityjan
Electronic Specialist: Ondra.
Head of European Relations: Ervín Bartůněk
Agenturní zaměstnanci: standa, kolemjdoucí, LUBOŠ
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#28 Galerka závoďáka VRZČ
Supr galerie držím palce na Most ať vám to tam jede
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1356
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#29 Galerka závoďáka VRZČ
Tak koukejte dodat info jak Most. Zahlédl jsem akorát video od Sýkorky.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#30 Galerka závoďáka VRZČ
Most se pánové a dámo (nepřepokládám, že sem půjde víc než jedna) neskutečně vydařil. Auto vydrželo celou dobu v kuse bez zaváhání, i když nějaké náznaky, o chybě zavěšení vzadu a o čepech vepředu, tu byly. Co to je přesně nevíme, ale zjistíme a vyřešíme. Dojeli sme na 15 místě, nicméně přesné časy a informace snad doplním později. Každopádně překvapivě hodně velkou ztrátu udělaly zastávky v boxech na výměny řidičů, protože sme se protočili dvakrát.
Co čekáte, že se stane na motoristických závodech? No že se zrakvíte den předem na koloběžce, kterou si pučíte v paddocku, abyste nemuseli přes celej paddock pro půjčované díly chodit. Jenže tam byla tma a v ní ukrytej schod... vypadalo to, že ani nebudu řídit, jak mě to zápěstí bolelo. Ale se sykáním se dalo. A můžou za to ti, kteří po příjezdu na závody mění brzdové trubky, nebo jiní zase palivové vedení a pro takové úkony nemaji vybavení. A vůbec, našli sme spoustu známejch ksichtů a jiných přátelských individuí. Jmenovitě místní michalnavratil se slovy „došly volva“ drandil na merglu s naftou a automatem za 11 tisíc, kterej jim jel a seděl líp, než náš Závoďák. Já je za celou dobu na dráze nepotkal, tak nemůžu „odborně" posoudit, ale nakonec byl jeho tým 5.
Další kluci přestavěli PUPíka (bejvalý majitel dural8, stříbrná bušovka) na rantlovku a zkusili drandit, jenže se jim asi povolil šroub na rozvodech, a upadla hlavní řemenice a rozletěla se na milion kousků. Bohužel to bylo asi to jediný, co sme neměli náhradní a sundat 3m3 z jeho auta jsme odmítli, protože hrabat do rozvodů je v polních podmínkách nebezpečná hra a on má zrovna hlavu po GO. Takže kluci vyslali posla a za tři hodiny jim řemenice přijela, osadili a ještě pár kol najezdili. Nicméně to vypadalo, že brzdy by jim taky brzo zakukaly a tak těžko říct, jak by jezdili, kdyby řemenice od začátku držela. Tímto opakuji omluvu za nezapůjčení řemenice, ale opravdu jsme půjčení shledali příliš vysokým rizikem.
Některé týmy vzaly přípravu opravdu vážně a musim říct, že na vyhřívací dečky na gumy jsme tam čuměli jak puci. Nicméně vzhledem k tomu, že klukum to fakt jelo dobře a i ruce jim s autem a dráhou spolupracovali moc dobře, tak si myslim, že do „toho“ trochu dělaji a bylo to na dráze vidět.
Bohužel asi nebudu nikde zachycen, jak mi to 2x nevyšlo, ale vzpomněl jsem si na mládí, když jsem na vysočině... nejen Ondra. ví. No prostě jsem byl moooc rychlej a adheze málo a řekl jsem si „to nedám“. Tak jsem pustil brzdy, srovnal kola a kačírkem a trávou projel na neutrál až zase zpátky na dráhu. A to celý se mi stalo dvakrát. Auto se netvářilo, že bych mu nějak ublížil, tak jsem pokračoval v nastoleném tempu. Na druhou stranu jsem se poučil a chybu na daném místě již nezopakoval. To máte tak, když čumíte po soupeřích místo na dráhu...
Zkušenost to bylo neskutečná, když někoho před sebou zahlídnete a tři kola se k němu přibližujete a když už ho máte před sebou, tak další dvě kola čekáte, kde udělá chybu, abyste ho mohli dát, nebo jí uděláte vy a přibližování začíná znovu. Ta radost, když někoho předjedete třeba na brzdách, protože ty naše fakt fungovaly na jedničku a brzdily sme na cílovce asi jako jedni z posledních ze 160 na cca 40.
Gumy, který jsem chtěl vyhodit a nazout jiný, jsme nakonec nechali a chtěli je dojezdit a během závodu přezout. Ale jak bylo chladno, tak tolik nemizely a zvládly celej závod. Toyo proxes t1r 215/45/17 asi už dlouho lepší mít nebudeme.
Prostě bomba zážitek, škoda že to bylo tak krátký a 6 hodin uteklo jako nic a takhle zpětně mam pocit, že jsem jezdil jen chvíli. Děkuji celé VRZČ za skvělou přípravu auta a jmenovitě Petrovi Marků, standovi a 3m3 za super atmosféru na mém nejlepším motoristickém zážitku v životě.
Spoustu lidí bude zajímat, na kolik taková legrace vyjde. Auto sežralo 110l vysokooktanového benzínu na ujetých 516km, tzn. 21l/100km. Na to, že byl člověk furt v redlajnu, tak je ten motor překvapivě úsporný. Startovný je 9000 na tým. A na kolik vyšlo jen auto? Je to těžký hodnotit, protože auto už jsme ladili a připravovali na jiné akce dřív, nicméně jen náklady na 6h v Mostě se vyšplhaly na 10000 na osobu. Jestli je to hodně nebo neni si musí posoudit každej sám, ale mě to rozhodně stálo za každou korunu. Auto je zase o kousek lepší a na příště se bude zase ladit něco jiného. Je v tom ale tolik vlastní práce, že kdyby to měl někdo dělat na „zadání“, tak je cena ještě o jednu nulu vyšší. Navíc většina věcí se prostě vezme z vraku a neni potřeba hned kupovat všechno nový, když auto můžem na jakýkoliv akci taky sešrotovat. Nicméně věřím tomu, a i to tak vypadalo, že některé týmy prostě koupí seriové auto, provedou základní údržbu a jedou. Krabice asi neni nejlepší stroj a ani neni nejvhodnější, ale my ty auta známe, a tak se nám pracuje lépe a radostněji.
Ke galerii patří fotky. Pro ty, co jsou líný číst písmenka, tak nabízim i obrázky. Sliboval jsem si, jak budu fotit a prdlajs, nestihl jsem nic... tak alespoň kradené od kolegů. Proti občance půjčili chip za 700 EUR a tak abysme ho neztratili nebo nerozbili, tak šel dovnitř a dozadu. Ten strašák v masce lupiče je nervózní jak pes a připravuje se na start zmateným pobíháním a hledáním všeho, co by mohl potřebovat (akorát helmu a rukavice). Standa si vybral nejkrásnější umbrela girl a za patřičný obulus se s ní nechal zvěčnit. Slečna, ač byla fakt kosa, vypadá, že se jí standa opravdu líbil. Se zrakvenym levym zápěstím jsem si ani nebyl schopen utáhnout pásy, tak mi musel 3m3 pomáhat. To jsem ještě nevěděl, zda vůbec budu schopen tim volantem točit. Tahle zatáčka byla peklo, za tech cca 40 kol co jsem jel, jsem jí projel správně maximálně dvakrát, jinak jsem jí vždycky přebrzdil. Zase lepší než vyletět do kačírku... ¨ Tady kluci na FB poptávali řemenici... smutný, nikdy nevíš, co se potento... Týhle se říkalko vždy matadorka, jak se má jet jasný jak facka, ale trefit se do toho esíčka správně, to byl kumšt a fakt jsem se tam trápil a do kačírku pak později přidal další koleje... Tankovalo se ve vyhrazené zóně, ale my poučený z jiných akcí, kde je klasický tankování z kanystru přes trychtýř vyloženě zakázaný, jsme byli vybaveni tzv. honičkou po německu. Prostě pohoníš a už to teče. Neni to nejrychlejší, ale dost bezpečný, pokud víš, že se do nádrže ten kanystr vleze celej. Po dojezdu do cíle bylo třeba řádně oslavit úspěch akce. Staník se vybavil a čehuni mu to upíjeli. Po naložení byl Kája ready zase odvézt Závoďák domu. Sice to chvíli potrvá, než se ty niva nafoukaji, ale od toho tam jsou, tak ať něco dělaj!
Ještě dodám info s časy apod., až je dostanu od pořadatelů.
Co čekáte, že se stane na motoristických závodech? No že se zrakvíte den předem na koloběžce, kterou si pučíte v paddocku, abyste nemuseli přes celej paddock pro půjčované díly chodit. Jenže tam byla tma a v ní ukrytej schod... vypadalo to, že ani nebudu řídit, jak mě to zápěstí bolelo. Ale se sykáním se dalo. A můžou za to ti, kteří po příjezdu na závody mění brzdové trubky, nebo jiní zase palivové vedení a pro takové úkony nemaji vybavení. A vůbec, našli sme spoustu známejch ksichtů a jiných přátelských individuí. Jmenovitě místní michalnavratil se slovy „došly volva“ drandil na merglu s naftou a automatem za 11 tisíc, kterej jim jel a seděl líp, než náš Závoďák. Já je za celou dobu na dráze nepotkal, tak nemůžu „odborně" posoudit, ale nakonec byl jeho tým 5.
Další kluci přestavěli PUPíka (bejvalý majitel dural8, stříbrná bušovka) na rantlovku a zkusili drandit, jenže se jim asi povolil šroub na rozvodech, a upadla hlavní řemenice a rozletěla se na milion kousků. Bohužel to bylo asi to jediný, co sme neměli náhradní a sundat 3m3 z jeho auta jsme odmítli, protože hrabat do rozvodů je v polních podmínkách nebezpečná hra a on má zrovna hlavu po GO. Takže kluci vyslali posla a za tři hodiny jim řemenice přijela, osadili a ještě pár kol najezdili. Nicméně to vypadalo, že brzdy by jim taky brzo zakukaly a tak těžko říct, jak by jezdili, kdyby řemenice od začátku držela. Tímto opakuji omluvu za nezapůjčení řemenice, ale opravdu jsme půjčení shledali příliš vysokým rizikem.
Některé týmy vzaly přípravu opravdu vážně a musim říct, že na vyhřívací dečky na gumy jsme tam čuměli jak puci. Nicméně vzhledem k tomu, že klukum to fakt jelo dobře a i ruce jim s autem a dráhou spolupracovali moc dobře, tak si myslim, že do „toho“ trochu dělaji a bylo to na dráze vidět.
Bohužel asi nebudu nikde zachycen, jak mi to 2x nevyšlo, ale vzpomněl jsem si na mládí, když jsem na vysočině... nejen Ondra. ví. No prostě jsem byl moooc rychlej a adheze málo a řekl jsem si „to nedám“. Tak jsem pustil brzdy, srovnal kola a kačírkem a trávou projel na neutrál až zase zpátky na dráhu. A to celý se mi stalo dvakrát. Auto se netvářilo, že bych mu nějak ublížil, tak jsem pokračoval v nastoleném tempu. Na druhou stranu jsem se poučil a chybu na daném místě již nezopakoval. To máte tak, když čumíte po soupeřích místo na dráhu...
Zkušenost to bylo neskutečná, když někoho před sebou zahlídnete a tři kola se k němu přibližujete a když už ho máte před sebou, tak další dvě kola čekáte, kde udělá chybu, abyste ho mohli dát, nebo jí uděláte vy a přibližování začíná znovu. Ta radost, když někoho předjedete třeba na brzdách, protože ty naše fakt fungovaly na jedničku a brzdily sme na cílovce asi jako jedni z posledních ze 160 na cca 40.
Gumy, který jsem chtěl vyhodit a nazout jiný, jsme nakonec nechali a chtěli je dojezdit a během závodu přezout. Ale jak bylo chladno, tak tolik nemizely a zvládly celej závod. Toyo proxes t1r 215/45/17 asi už dlouho lepší mít nebudeme.
Prostě bomba zážitek, škoda že to bylo tak krátký a 6 hodin uteklo jako nic a takhle zpětně mam pocit, že jsem jezdil jen chvíli. Děkuji celé VRZČ za skvělou přípravu auta a jmenovitě Petrovi Marků, standovi a 3m3 za super atmosféru na mém nejlepším motoristickém zážitku v životě.
Spoustu lidí bude zajímat, na kolik taková legrace vyjde. Auto sežralo 110l vysokooktanového benzínu na ujetých 516km, tzn. 21l/100km. Na to, že byl člověk furt v redlajnu, tak je ten motor překvapivě úsporný. Startovný je 9000 na tým. A na kolik vyšlo jen auto? Je to těžký hodnotit, protože auto už jsme ladili a připravovali na jiné akce dřív, nicméně jen náklady na 6h v Mostě se vyšplhaly na 10000 na osobu. Jestli je to hodně nebo neni si musí posoudit každej sám, ale mě to rozhodně stálo za každou korunu. Auto je zase o kousek lepší a na příště se bude zase ladit něco jiného. Je v tom ale tolik vlastní práce, že kdyby to měl někdo dělat na „zadání“, tak je cena ještě o jednu nulu vyšší. Navíc většina věcí se prostě vezme z vraku a neni potřeba hned kupovat všechno nový, když auto můžem na jakýkoliv akci taky sešrotovat. Nicméně věřím tomu, a i to tak vypadalo, že některé týmy prostě koupí seriové auto, provedou základní údržbu a jedou. Krabice asi neni nejlepší stroj a ani neni nejvhodnější, ale my ty auta známe, a tak se nám pracuje lépe a radostněji.
Ke galerii patří fotky. Pro ty, co jsou líný číst písmenka, tak nabízim i obrázky. Sliboval jsem si, jak budu fotit a prdlajs, nestihl jsem nic... tak alespoň kradené od kolegů. Proti občance půjčili chip za 700 EUR a tak abysme ho neztratili nebo nerozbili, tak šel dovnitř a dozadu. Ten strašák v masce lupiče je nervózní jak pes a připravuje se na start zmateným pobíháním a hledáním všeho, co by mohl potřebovat (akorát helmu a rukavice). Standa si vybral nejkrásnější umbrela girl a za patřičný obulus se s ní nechal zvěčnit. Slečna, ač byla fakt kosa, vypadá, že se jí standa opravdu líbil. Se zrakvenym levym zápěstím jsem si ani nebyl schopen utáhnout pásy, tak mi musel 3m3 pomáhat. To jsem ještě nevěděl, zda vůbec budu schopen tim volantem točit. Tahle zatáčka byla peklo, za tech cca 40 kol co jsem jel, jsem jí projel správně maximálně dvakrát, jinak jsem jí vždycky přebrzdil. Zase lepší než vyletět do kačírku... ¨ Tady kluci na FB poptávali řemenici... smutný, nikdy nevíš, co se potento... Týhle se říkalko vždy matadorka, jak se má jet jasný jak facka, ale trefit se do toho esíčka správně, to byl kumšt a fakt jsem se tam trápil a do kačírku pak později přidal další koleje... Tankovalo se ve vyhrazené zóně, ale my poučený z jiných akcí, kde je klasický tankování z kanystru přes trychtýř vyloženě zakázaný, jsme byli vybaveni tzv. honičkou po německu. Prostě pohoníš a už to teče. Neni to nejrychlejší, ale dost bezpečný, pokud víš, že se do nádrže ten kanystr vleze celej. Po dojezdu do cíle bylo třeba řádně oslavit úspěch akce. Staník se vybavil a čehuni mu to upíjeli. Po naložení byl Kája ready zase odvézt Závoďák domu. Sice to chvíli potrvá, než se ty niva nafoukaji, ale od toho tam jsou, tak ať něco dělaj!
Ještě dodám info s časy apod., až je dostanu od pořadatelů.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#31 Galerka závoďáka VRZČ
f.e.e.t: vydrž, v práci dřu na tomhle od osmi a jelikož nejsem nejrychlejší, tak mi to trvá.... Videa sem dát nejdou, ani krátký, tak musí fotečky stačit. Jestli si viděl to video s Alfou, tak za tou jsem jel dvě kola, než udělal chybu v nájezdu do cílovky a tam jsem ho na rychlost a pak na brzdách dal.
Snad 5 kol jsem jezdil za skoropolovolvem (charisma GDI) a když jsem ho pak dal, tak se zase lepil několik kol on na mě. Nakonec mě chtěl vzít vnitřkem a kola ho neudržela a přetočil to a ujel jsem mu a už mi nedojel...
Hoši to byla prostě bomba tuto!!!
Snad 5 kol jsem jezdil za skoropolovolvem (charisma GDI) a když jsem ho pak dal, tak se zase lepil několik kol on na mě. Nakonec mě chtěl vzít vnitřkem a kola ho neudržela a přetočil to a ujel jsem mu a už mi nedojel...
Hoši to byla prostě bomba tuto!!!
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2913
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#32 Galerka závoďáka VRZČ
Muselo to být super, pro tyhle pocity závodím . Ještě je na začátku cilovky příčná nerovnost? Na motorce celkem nakopavala. Mě se osvědčilo držet tuhle stopu, ale pro auto netuším, chystám se tam na volné jízdy na jaře.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#33 Galerka závoďáka VRZČ
Tak jsem si dal tento topic sledovat. Máte to moc pěknou zábavu, kluci jedni šikovní. Tak ať to jezdí a máte srandy kopec.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#34 Galerka závoďáka VRZČ
Vapik: Tahle stopa je pro stroj, který má hodně koní a razantně zrychluje. My jedeme stopu co nejrovnější, abychom co nejmíň měnili rychlost, protože jí zpátky nabrat se nepočítá v sekundách, ale kalendářem
Na výjezdu z esíčka po cílovce dali na venek "balík", takže se to nedalo tak moc narovnávat, ale celý se to nechalo jet v levym rejdu na jeden zátah pod plnym, a ta celá dlouhá levá končila vpravo a ne vlevo jako u tebe. Ale to je spíš na diskusi u piva, než na popisování po netu.
O žádné nerovnosti nevím, oni dělali nový povrch na několika místech, tak se to s tím třeba svezlo.
Na výjezdu z esíčka po cílovce dali na venek "balík", takže se to nedalo tak moc narovnávat, ale celý se to nechalo jet v levym rejdu na jeden zátah pod plnym, a ta celá dlouhá levá končila vpravo a ne vlevo jako u tebe. Ale to je spíš na diskusi u piva, než na popisování po netu.
O žádné nerovnosti nevím, oni dělali nový povrch na několika místech, tak se to s tím třeba svezlo.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 7504
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#35 Galerka závoďáka VRZČ
Tomáš to opět krásně sepsal a za sebe doplním, že jsem si závod také neskutečně užil a do Mostu se budu rád vracet. Závoďák fungoval fakt parádně, je až s podivem, jaký je redblock nezmar. Nejzákeřnější místo na okruhu je za mě jednoznačně Matadorka. Na první pohled tak totiž vůbec nevypadá! Naopak mým nejoblíbenějším místem se stal po pár kolech konec cílové rovinky a následná pravá zatáčka, kde jsem na brzdy předjel nejvíc aut. Myslím, že byl leckdo překvapený, že chodíme v tomto místě na brzdy tak pozdě, ale prostě to tak pěkně fungovalo a Závoďák se potom do ostré pravé krásně složil.
Přidám také aspoň jednu momentku z depa, které jsme měli vybavené díly i nářadím, ale nic z toho nebylo naštěstí potřeba.
Přidám také aspoň jednu momentku z depa, které jsme měli vybavené díly i nářadím, ale nic z toho nebylo naštěstí potřeba.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#36 Galerka závoďáka VRZČ
Parádní výkon a report tohle je prostě nej galerie
Slečna nemá chybu
Slečna nemá chybu
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#37 Galerka závoďáka VRZČ
Videa budou jen je musim nekam nahrat
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1356
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#38 Galerka závoďáka VRZČ
Ok, ok, počkám si.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#39 Galerka závoďáka VRZČ
Pro nedočkavou Vendulku...
Po příjezdu ráno,Standa zajistil přes noc tepelný komfort a jak někdo komentoval i výměnu prdů oběma směry. Ranní slunko chvilku po startu První tankování Pro porovnání levá a pravá strana pneu a rozdílné sjetí
Po příjezdu ráno,Standa zajistil přes noc tepelný komfort a jak někdo komentoval i výměnu prdů oběma směry. Ranní slunko chvilku po startu První tankování Pro porovnání levá a pravá strana pneu a rozdílné sjetí
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#40 Galerka závoďáka VRZČ
Start ala Le Mans
2 technické pasáže za sebou
Volvo vs.Alfa
2 technické pasáže za sebou
Volvo vs.Alfa
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 615
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
#41 Galerka závoďáka VRZČ
to je nádhera. velkej díky za report, fotky i videa. jste borci!
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1291
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#42 Galerka závoďáka VRZČ
pěkný raport a vypadá to, že jste si to hezky užily. Paráda
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#43 Galerka závoďáka VRZČ
Tak jsem se o svátky kouknul pod auto. Šutry z kačírku se dostaly mezi pásovinu a nádrž, což neni uplně dobrý, když z důvodu úspor ten kačírek už neni co bejval, ale normálně ostrý šutry to jsou
Prapodivný pohyb asi zadní nápravy při řazení v tahu, kdy byla nutná korekce volatnem, jsem stále neodhalil. Vůbec netušim co by to mohlo dělat, ale když se řadilo, nejčastěji 3->4, tak auto měnilo stopu a přitom silentbloky zadních ramen jsou na místě a ani se nehnuly a ani Z náprava na ramenou se nehla. Asi to vyhlásíme za vlastnost a nikoliv závadu.
Další co nás trápilo bylo cvakání zepředu, když se točilo volantem. Přisuzoval jsem to jasně čepům, přecejen za sebou maji nemalou část toho půlmilionu co má auto najeto... enemže hovno hovno slavnej soude... vypadly oba silentbloky uložení dvojitýho stabilizátoru na straně řidiče a to cvakání byly následně stabíky o kastli.
Fotky pneu od 3m3 výše jsou krásným důkazem toho, kolik je ještě pod vzorkem materiálu. Na krajích je už vidět, že jezdíme po bočnici a samotném kordu pláště, protože větší odklon už na krabici prostě dát nejde. A ono je to dycky něco za něco. Buď to drží v zatáčkách, nebo to funguje hodně dobře na brzdách. U nás holt platí to druhý.
Teď už ale gumy šly do šrotu, 215/45/17 toyo t1r sbohem, 225/45/17 contisport contact vítej. Doufám, že budete sahat těm předtim aspoň po kotníky
Co se časů týče, tak oficiálně jsme 15tý, 14 kol za prvním. Co se nejlepšího času na kolo 2:19:721 týče, tak to jsme byli 17. Z časů bylo hezky vidět, jak ten okruh neumíme a furt tápeme a hledáme, kudy to nejlíp jet a jak je to správně...
Ale co se výkonu týče, tak si mylim, že jsme byli mezi nejslabšími vozy v poměru kW/kg. Ale jak už jsem opakoval několikrát. Tohle neni o tom vyhrát, ale o tom si to vyzkoušet a zažít, a to se splnilo na 150%. Měl jsem díky tomu krásný svátky, kdykoliv jsem si na Most vzpomněl. Skvělá parta, skvělá zkušenost... co víc si přát. Ještě jednou děkuji klukum, co se podíleli jak na přípravě, tak těm co dělali super tým na závodech.
Prapodivný pohyb asi zadní nápravy při řazení v tahu, kdy byla nutná korekce volatnem, jsem stále neodhalil. Vůbec netušim co by to mohlo dělat, ale když se řadilo, nejčastěji 3->4, tak auto měnilo stopu a přitom silentbloky zadních ramen jsou na místě a ani se nehnuly a ani Z náprava na ramenou se nehla. Asi to vyhlásíme za vlastnost a nikoliv závadu.
Další co nás trápilo bylo cvakání zepředu, když se točilo volantem. Přisuzoval jsem to jasně čepům, přecejen za sebou maji nemalou část toho půlmilionu co má auto najeto... enemže hovno hovno slavnej soude... vypadly oba silentbloky uložení dvojitýho stabilizátoru na straně řidiče a to cvakání byly následně stabíky o kastli.
Fotky pneu od 3m3 výše jsou krásným důkazem toho, kolik je ještě pod vzorkem materiálu. Na krajích je už vidět, že jezdíme po bočnici a samotném kordu pláště, protože větší odklon už na krabici prostě dát nejde. A ono je to dycky něco za něco. Buď to drží v zatáčkách, nebo to funguje hodně dobře na brzdách. U nás holt platí to druhý.
Teď už ale gumy šly do šrotu, 215/45/17 toyo t1r sbohem, 225/45/17 contisport contact vítej. Doufám, že budete sahat těm předtim aspoň po kotníky
Co se časů týče, tak oficiálně jsme 15tý, 14 kol za prvním. Co se nejlepšího času na kolo 2:19:721 týče, tak to jsme byli 17. Z časů bylo hezky vidět, jak ten okruh neumíme a furt tápeme a hledáme, kudy to nejlíp jet a jak je to správně...
Ale co se výkonu týče, tak si mylim, že jsme byli mezi nejslabšími vozy v poměru kW/kg. Ale jak už jsem opakoval několikrát. Tohle neni o tom vyhrát, ale o tom si to vyzkoušet a zažít, a to se splnilo na 150%. Měl jsem díky tomu krásný svátky, kdykoliv jsem si na Most vzpomněl. Skvělá parta, skvělá zkušenost... co víc si přát. Ještě jednou děkuji klukum, co se podíleli jak na přípravě, tak těm co dělali super tým na závodech.
- Přílohy
-
- Gumbalkán závod průjezdy.pmt.pdf
- (146.06 KiB) Staženo 10 x
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2913
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#44 Galerka závoďáka VRZČ
Ten kačírek, byl v Mostě vždycky ostrý a hlavně tvrdý oproti třeba Brnu, údajně je takový kvůli truckum. Ty pocity jsou to proč pořád závodím. Posledních pár let už nejezdím celé seriály, ale jen si vyzobávám a jedu hlavně pro ten dobrý pocit, který vydrží dlouho.
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 7504
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#45 Galerka závoďáka VRZČ
Pocity z Mostu mě také budou hřát ještě dlouho. V galerii Gumbalkanu ještě fotografie nejsou, ale doufám, že se tam brzy něco objeví.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#46 Galerka závoďáka VRZČ
Pobíhajících lidí s nápisem press tam bylo hafo, tak by měli máknout. Jeden tam dokonce horečně sliboval, jak to bude do vánoc
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5136
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#47 Galerka závoďáka VRZČ
Tvl. Ten stromek na strese Mini
A ten bufík taky luxusni teréní verze.
A ten bufík taky luxusni teréní verze.
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 7504
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#48 Galerka závoďáka VRZČ
Ještě jedno video:
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#49 Galerka závoďáka VRZČ
Letos to hodně flákáme, závody zatim žádný, jen se blíží 19.11., kdy jedeme další 6h le Most.
Co se plánů a údržby týče, tak zklamání, nikde nelze sehnat termostat na 82°C, minimum je 87°C. Vyráběl se pod číslem WAHLER 4089.82D, nebo Vernet TH4856.82.
Ještě je v plánu malá testovací vložka na lokálním letišti, kde je akce plánovaná na příští sobotu. Akorát teda normálně tam jezdí auta s cenovkou o dva řády vejš , viz jejich galerka.
Co se plánů a údržby týče, tak zklamání, nikde nelze sehnat termostat na 82°C, minimum je 87°C. Vyráběl se pod číslem WAHLER 4089.82D, nebo Vernet TH4856.82.
Ještě je v plánu malá testovací vložka na lokálním letišti, kde je akce plánovaná na příští sobotu. Akorát teda normálně tam jezdí auta s cenovkou o dva řády vejš , viz jejich galerka.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 7504
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#50 Galerka závoďáka VRZČ
Cena auta je nepodstatný údaj!
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek