Problém s motorem B230F
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 24
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Benešov
- Vůz: Volvo 740 2,3 1989
#1 Problém s motorem B230F
Ahoj,
zkusím se zeptat na záhadu s motorem která mne provází už nějaký ten pátek (spíš rok ...) , třeba někoho něco napadne
Auto 740 , motor B230F , LPG starý klasický reduktor BRC
Projevy : auto někdy jede skvěle, někdy blbě nezávisle na teplotě a vlhkosti , dělá to na benzín i na plyn.
Za normální jízdy kdy jen tak lechtám plyn, auto pocukává jako by vynechávali svíčky, když přidám plyn, zmizí to...
Když jedu a sundám nohu z plynu , jemně střílí do výfuku
Při razantnějším přidání plynu se autu moc nechce, spíš jen drnčí motor, pak se najednou chytne a začne táhnout aby za chvilku zas přestalo jet. Když šlápnu
plný plyn, tak se dusí a rozjede se až trochu uberu. Není to pravidlem, ale do kopce se nechce rozjet, mám problém překonat 2500 ot, zas když se dostanu přes
3500, tak to jede jak utržený než přeřadím..
Volnoběžné otáčky se drží cca 1100 - 1200
Celkově na lpg auto jede líp než na benzín
Občas nemá chut startovat na benzín , když nastartuju studený auto, po chviličce ho chcípnu, tak nechce nastartovat.
Na autě jsem dělal hromady věcí, ale žádná neměla nějaký podstatný vliv , sem tam jen nepatrná změna :
Svíčky asi 3x různé značky ( Beru, NGK, Bosch )
Zapalovací kabely
Zapalovací cívka
Váha
Zabroušení ventilů ( jeden podpálený vyměněný)
Tlaky OK ( už nepamatuju kolik )
Víčko rozdělovače
Benzínový i plynový filtr
Nové čerpadlo v nádrži
Možná jsem na nějaké drobnosti pozapomněl...
Už mi nějak docházejí nápady krom novýho motoru ... jediný čím si nejsem jist jsou rozvody , značky sedí , ale projevy mi přijdou snad už jen na rozvody....
Nějaký geniální nápad prosím ?
zkusím se zeptat na záhadu s motorem která mne provází už nějaký ten pátek (spíš rok ...) , třeba někoho něco napadne
Auto 740 , motor B230F , LPG starý klasický reduktor BRC
Projevy : auto někdy jede skvěle, někdy blbě nezávisle na teplotě a vlhkosti , dělá to na benzín i na plyn.
Za normální jízdy kdy jen tak lechtám plyn, auto pocukává jako by vynechávali svíčky, když přidám plyn, zmizí to...
Když jedu a sundám nohu z plynu , jemně střílí do výfuku
Při razantnějším přidání plynu se autu moc nechce, spíš jen drnčí motor, pak se najednou chytne a začne táhnout aby za chvilku zas přestalo jet. Když šlápnu
plný plyn, tak se dusí a rozjede se až trochu uberu. Není to pravidlem, ale do kopce se nechce rozjet, mám problém překonat 2500 ot, zas když se dostanu přes
3500, tak to jede jak utržený než přeřadím..
Volnoběžné otáčky se drží cca 1100 - 1200
Celkově na lpg auto jede líp než na benzín
Občas nemá chut startovat na benzín , když nastartuju studený auto, po chviličce ho chcípnu, tak nechce nastartovat.
Na autě jsem dělal hromady věcí, ale žádná neměla nějaký podstatný vliv , sem tam jen nepatrná změna :
Svíčky asi 3x různé značky ( Beru, NGK, Bosch )
Zapalovací kabely
Zapalovací cívka
Váha
Zabroušení ventilů ( jeden podpálený vyměněný)
Tlaky OK ( už nepamatuju kolik )
Víčko rozdělovače
Benzínový i plynový filtr
Nové čerpadlo v nádrži
Možná jsem na nějaké drobnosti pozapomněl...
Už mi nějak docházejí nápady krom novýho motoru ... jediný čím si nejsem jist jsou rozvody , značky sedí , ale projevy mi přijdou snad už jen na rozvody....
Nějaký geniální nápad prosím ?
_________________
Volvo 740 2,3 1989
Lancia Kappa 2,4 jtd 2000
Volvo 740 2,3 1989
Lancia Kappa 2,4 jtd 2000
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2923
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#2 Problém s motorem
Hele nejsem kovaný v těchhle motorech, ale projevy připadají na přílišnou bohatou směs, tak bych se zaměřil na její řízení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#3 Problém s motorem B230F
Zkusil bych zmerit vystup z lambda sondy, a mrknul jestli neprotejka regulator tlaku paliva do sani.
Jo a taky odpojit na pet minut baterku a pak to project s odpojenou vahou.
Jo a taky odpojit na pet minut baterku a pak to project s odpojenou vahou.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 24
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Benešov
- Vůz: Volvo 740 2,3 1989
#4 Problém s motorem B230F
No, vlastně lambda je taky nová , váha jiná vyzkoušená. Na lpg je benzín vypnutý --- jo a reduktor je kompletně přetěsněný s novými membránami .
_________________
Volvo 740 2,3 1989
Lancia Kappa 2,4 jtd 2000
Volvo 740 2,3 1989
Lancia Kappa 2,4 jtd 2000
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 740
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#5 Problém s motorem B230F
Ne,takhle to nefunguje,i pri provozu na lpg je na palivove liste stale tlak,tzn. regulator tlaku paliva si muze vesele protekat.
Jinak doporucuji odpojit na nejakou dobu baterii a po zapojeni zkusit provozovat vozidlo vyhradne na benzin. Seridit tenhle druh plynu na redbloku neni snadny (a skoro nikdo to kloudne nedovede tak,aby to opravdu fungovalo). Ve vysledku to pak nemusi spravne fungovat ani na plyn,ani na benzin.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 24
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Benešov
- Vůz: Volvo 740 2,3 1989
#6 Problém s motorem B230F
To můžu zjistit, ale při lpg ani jedno čerpadlo neběží a tlak v liště by nevydržel dlouho. A projevy jsou stejné i po ujetí 200 km , tak si myslím že tak dlouho by benzín v liště nevydržel. Že je nastavení složitý vím, občas se rozsvítila lambda a bylo potřeba resetnout právě odpojením baterky - to řešila krabička NO PROBLEM - ta asi před 6 lety uhnila tak jsem ji hodil do popelnice. Baterku jsem měl odpojenou i týden a jezdit jen na benzín jsem vyzkoušel cca 1000 km , změna žádná...Ta bohatost by to teoreticky mohla být, ale to si na benzín dělá ŘJ sama podle lambdy ???
_________________
Volvo 740 2,3 1989
Lancia Kappa 2,4 jtd 2000
Volvo 740 2,3 1989
Lancia Kappa 2,4 jtd 2000
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 740
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#7 Problém s motorem B230F
Takze na lpg je to zjevne serizeny spatne a uz od novoty,pokud chapu,co delala ta krabicka.
Ale je jasny,ze v prvni rade bude potreba poresit chod na benzin. Zkontroluj ten regulator tlaku paliva a kdyz to tim nebude,nechej to nekomu odborne prohlednout,protoze pokusne meneni vseho (vcetne motoru ) fakt vyjde draz. Asi s tim budes muset do Brna.
Palivove pumpy se pri provozu na lpg rozhodne neodpojuji,ale muze to byt dalsi "zvlastnost" tveho auto a toho,jak to nekdo mohl dobastlit.
Ale je jasny,ze v prvni rade bude potreba poresit chod na benzin. Zkontroluj ten regulator tlaku paliva a kdyz to tim nebude,nechej to nekomu odborne prohlednout,protoze pokusne meneni vseho (vcetne motoru ) fakt vyjde draz. Asi s tim budes muset do Brna.
Palivove pumpy se pri provozu na lpg rozhodne neodpojuji,ale muze to byt dalsi "zvlastnost" tveho auto a toho,jak to nekdo mohl dobastlit.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 24
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Benešov
- Vůz: Volvo 740 2,3 1989
#8 Problém s motorem B230F
No dřív to jezdilo ok Plyn se tam dával asi před 20 lety v Neptunu Harfa a tenkrát to byla asi první 740 , takže se to vychytávalo . Jinak myslím že to jsou profici , třeba na Oplu , Mitsubishi i na 850 s plynem nebyl a není nejmenší problém
Věci jsem vpodstate měnil i z důvodu stáří ....čerpadlo v nádrži nejelo , cívka probíjela, Lamda fungovala zvláštně atd atd ...
Věci jsem vpodstate měnil i z důvodu stáří ....čerpadlo v nádrži nejelo , cívka probíjela, Lamda fungovala zvláštně atd atd ...
_________________
Volvo 740 2,3 1989
Lancia Kappa 2,4 jtd 2000
Volvo 740 2,3 1989
Lancia Kappa 2,4 jtd 2000
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#9 Problém s motorem B230F
Čuchám čuchám netěsnost v sání... takhle vysokej volnoběh je buď
1) regulátor, viz výše a to zjistíš tak, že odpojíš hadičku podtlaku, co do něj vede ze sání, ucpeč sání a necháš to vrčet, no a nesmí být cítit, natož téct benzín.
2) někde to přisává vzduch a to zase zjistíš tak, že si uděláš nějakou redukci od kompresoru a trochu natlakuješ celej systém sání za váhou vzduchu a postupně vyměníš všechny hadičky, kterejma to bude fičet ven, nebo si uděláš generátor kouře, těch je po netu hafo, s tim se to hledá ještě líp
3) totálně zahnojená klapka, ale ta by se neprojevovala tim, že by to nejelo v zátěži
Výše napsané body 1 a 2 se projevují taky špatným chodem motoru, pokud se po něm něco chce.
1) regulátor, viz výše a to zjistíš tak, že odpojíš hadičku podtlaku, co do něj vede ze sání, ucpeč sání a necháš to vrčet, no a nesmí být cítit, natož téct benzín.
2) někde to přisává vzduch a to zase zjistíš tak, že si uděláš nějakou redukci od kompresoru a trochu natlakuješ celej systém sání za váhou vzduchu a postupně vyměníš všechny hadičky, kterejma to bude fičet ven, nebo si uděláš generátor kouře, těch je po netu hafo, s tim se to hledá ještě líp
3) totálně zahnojená klapka, ale ta by se neprojevovala tim, že by to nejelo v zátěži
Výše napsané body 1 a 2 se projevují taky špatným chodem motoru, pokud se po něm něco chce.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 24
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Benešov
- Vůz: Volvo 740 2,3 1989
#10 Problém s motorem B230F
O víkendu prozkoumám a poreferuju
_________________
Volvo 740 2,3 1989
Lancia Kappa 2,4 jtd 2000
Volvo 740 2,3 1989
Lancia Kappa 2,4 jtd 2000
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#11 Problém s motorem B230F
ale opravdu platí, co psali kluci, že aby se projevila změna, je potřeba vytáhnout pojistku 1, nebo odpojit baterku aspoň na 5 minut.
(Mi tak napadlo, že automaticky předpokládáme, že to neni 89-93 regina a tam teda ale nevim jak by to bylo.)
(Mi tak napadlo, že automaticky předpokládáme, že to neni 89-93 regina a tam teda ale nevim jak by to bylo.)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 24
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Benešov
- Vůz: Volvo 740 2,3 1989
#12 Problém s motorem B230F
Neni baterku jsem odpojoval...
_________________
Volvo 740 2,3 1989
Lancia Kappa 2,4 jtd 2000
Volvo 740 2,3 1989
Lancia Kappa 2,4 jtd 2000
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 24
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Benešov
- Vůz: Volvo 740 2,3 1989
#13 Problém s motorem B230F
Tak všem děkuji za rady, regulátor opravdu moc netěsní , takže se bude shánět - no a zbytek nechávám na jaro, teď je hrozná kosa
_________________
Volvo 740 2,3 1989
Lancia Kappa 2,4 jtd 2000
Volvo 740 2,3 1989
Lancia Kappa 2,4 jtd 2000
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 7538
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#14 Problém s motorem B230F
Ideálně ho hledat pod tímto číslem: Pierburg 7.21197.60.0
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 24
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Benešov
- Vůz: Volvo 740 2,3 1989
#15 Problém s motorem B230F
Díky za tip ... je to on? všude píšou BMW a volvo ne, ale vypadá stejně....
_________________
Volvo 740 2,3 1989
Lancia Kappa 2,4 jtd 2000
Volvo 740 2,3 1989
Lancia Kappa 2,4 jtd 2000
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 7538
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#16 Problém s motorem B230F
Tato rada je od zdejšího redblockového odborníka Standy a navíc jí mám osobně odzkoušenou.
A nebyl jsem línej ještě dojít do garáže udělat fotografii:
A nebyl jsem línej ještě dojít do garáže udělat fotografii:
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 321
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
#17 Problém s motorem B230F
Muzu potvrdit, ze vyse uvedeny regulator se naprosto hodi i pro redblocky; na jare jsem ho koupil do svoji devitky.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#18 Problém s motorem B230F
No já z něj nadšenej nejsem, je to 3 bar a to je pro turba... atmoška má mít 2,5, ale s ohledem na kompenzace, který LH2.4 umí, tak se asi vejde...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 7538
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#19 Problém s motorem B230F
Vycházel jsem z tohoto manuálu, a ten hned na straně 2 tvrdí něco jiného...
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 7538
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#20 Problém s motorem B230F
Ještě jsem pro jistotu nakouknul do pdf katalogu ND Skandix. Aktuální, šest dní starý je ke stažení Z D E:
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#21 Problém s motorem B230F
Tak já už nevim... leda by to bylo u každýho čísla ECU jinak. Dvojky mají většinou 951 na 3bar, sedmy holt jiný na 2,5bar.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 7538
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#22 Problém s motorem B230F
V sedanu mám ECU 561 a v kombíku ECU 951...
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#23 Problém s motorem B230F
..
- Přílohy
-
- Bez názvu.png (70.3 KiB) Zobrazeno 752 x
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 7538
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#24 Problém s motorem B230F
Díky!
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 24
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Benešov
- Vůz: Volvo 740 2,3 1989
#25 Problém s motorem B230F
Tý jo, tak kterej ? Ale díky moc , tak ho zkusím a uvidíme....Asi lepší než ten můj, protože z toho ten benzín spíš teče do sání než prosakuje
_________________
Volvo 740 2,3 1989
Lancia Kappa 2,4 jtd 2000
Volvo 740 2,3 1989
Lancia Kappa 2,4 jtd 2000
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek