Prázdná baterka

850 a novější modely řad C/S/V/XC

Moderátor: wickey

This topic is 13 years a 5 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
HonzaV
Offline
Příspěvky: 80
Registrován: 02 dub 2006 18:39
Bydliště: Statenice

Prázdná baterka

Příspěvek od HonzaV »

Ahoj,
v listopadu mi dávali novou baterku Brit (66Ah). Říkali, že je levná a dobrá. Ta původní byla v autě ještě z výroby (celkem 7 let).

Teď jsem s autem 14 dní nejel a baterka je úplně prázdná, nejde ani centrál ani jediná kontolka nesvítí.

Jsem si jistý, že jsem nenechal nic běžet, světla se mi zhasínají sama. Myslíte, že je na vině špatná baterka?

Dnes to zkusím nastartovat přes kabely a trochu to jízdou dobít. Jak dlouho asi budu muset jezdit, abych mohl znovu nastartovat...?

Dík za názory a rady.
Honza
_________________
V70 XC 2.5T (r.v. 2000, 142 kW) - prodáno
2 x Ford Focus 1.6 kombi

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2859
Registrován: 23 úno 2005 22:27
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Vyprdni se na kabely. Baterku vyndej a dobij a potom znovu namontuj. Asi budeš mít zakódované rádio. Pokud bys nastartoval přes kabely, asi by to nepřekous imobolizér. Nezůstalo ti někde rozsvícené osvětlení třeba kufru nebo palubní přihrádky? To je u mě obvyklej zdroj zábavy, když ji třeba děti nedovřou a ona tiše svítí do tmy garáže :lol:

HonzaV
Offline
Příspěvky: 80
Registrován: 02 dub 2006 18:39
Bydliště: Statenice

Příspěvek od HonzaV »

No jo, já ale nemám čím tu baterku nabít. Co jsem koukal, tak nabíječka je celkem drahá sranda (nebo ne?). Takže mě asi ty kabely neminou. Myslíš, že to ten imobilizér fakt nepřekousne?

Kód k rádiu mám.

Dík
H.
_________________
V70 XC 2.5T (r.v. 2000, 142 kW) - prodáno
2 x Ford Focus 1.6 kombi

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2035
Registrován: 07 kvě 2004 21:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od standa »

Nabíječka stojí pětikilo - jestli se ti to zdá moc, pak nechápu, že provozuješ auto... A nabíječka se taky dá půjčit

Zcela vybitá baterka připojená na čerstvou baterku bude nabíjena velkým proudem, což jí přinejmenším nesvědčí.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

HonzaV
Offline
Příspěvky: 80
Registrován: 02 dub 2006 18:39
Bydliště: Statenice

Příspěvek od HonzaV »

Pravda vyšla najevo, Jarda měl pravdu - usvědčil jsem dcerušku podle sepnutého stropního světla.

Myslel jsem, že nabíječka stojí víc, právě jsem ji koupil sice za sedmikilo, ale potřebuju jí hned. Pravda, je to částka zanedbatelná a jak jsem pochopil, s dětma v autě ji nejspíš ještě použiju :)
_________________
V70 XC 2.5T (r.v. 2000, 142 kW) - prodáno
2 x Ford Focus 1.6 kombi

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2859
Registrován: 23 úno 2005 22:27
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

HonzaV píše:Pravda vyšla najevo, Jarda měl pravdu - usvědčil jsem dcerušku podle sepnutého stropního světla.

Myslel jsem, že nabíječka stojí víc, právě jsem ji koupil sice za sedmikilo, ale potřebuju jí hned. Pravda, je to částka zanedbatelná a jak jsem pochopil, s dětma v autě ji nejspíš ještě použiju :)
Jasan, dobře děláš :lol: Opravdu se ti bude hodit. Jednou to byla v zámku kufru zaseknutá popruha od tašky, kufr také tiše svítil do tmy možná týden :lol: Zajímavé je, že navzdory předpovědím odborníků si aku s tímto hlubokým vybitím vždy poradil. Ono totiž při tom startování přes kabely by asi kolísalo napětí, imobilizér to bere jako útok na vůz a tak odpojí. Potom je potřeba nechat aku asi 15min i déle odpojený, aby se imo resetoval. Takže by se mohlo stát, že bys sice startoval, ale auto nechytlo kvůli imo. To se mi jednou (poprvé) stalo, že jsem ten vybitý aku nabíjel v autě zapojenej a po nabití mi nešlo auto nastartovat. Pomohlo jen to odpojení a resetování imo. Od té doby to dělám vždy s odpojeným aku mimo vůz.

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 4288
Registrován: 07 čer 2006 19:50
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Příspěvek od jarek.krizan »

Jardo když tak čtu tvoje příspěvky, tak z tebe bude brzy odborník. Nechceš dělat do aut?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2859
Registrován: 23 úno 2005 22:27
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

jarek.krizan píše:Jardo když tak čtu tvoje příspěvky, tak z tebe bude brzy odborník. Nechceš dělat do aut?
To už jsem dělal, instalatéřina více nese :lol: Je to smutné, ale je to tak. Pokud teda nechci šidit a podvádět. Proto jsem toho nechal. Dnes opravuji auta jen zadarmo (zdravím Bídáka :lol: ) a pro radost duše! Nebo pokud musím svoje, ale to mě baví jen u Spídi :wink: Proto ho mám.

dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 679
Registrován: 21 úno 2006 23:02
Bydliště: SK, St. Lubovna

Příspěvek od dod »

Jarda S40 píše:
jarek.krizan píše:Jardo když tak čtu tvoje příspěvky, tak z tebe bude brzy odborník. Nechceš dělat do aut?
To už jsem dělal, instalatéřina více nese :lol: Je to smutné, ale je to tak. Pokud teda nechci šidit a podvádět. Proto jsem toho nechal. Dnes opravuji auta jen zadarmo (zdravím Bídáka :lol: ) a pro radost duše! Nebo pokud musím svoje, ale to mě baví jen u Spídi :wink: Proto ho mám.
keby boli vsetci taky ako ty Jardo hned by bol svet bez vojen :lol:
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 4288
Registrován: 07 čer 2006 19:50
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Příspěvek od jarek.krizan »

pokud by všichni dělali co je opravdu baví a ne podle toho co víc nese , tak by bylo víc spokojených a nevynervovaných lidí a tím i mírumilovných
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2859
Registrován: 23 úno 2005 22:27
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

jarek.krizan píše:pokud by všichni dělali co je opravdu baví a ne podle toho co víc nese , tak by bylo víc spokojených a nevynervovaných lidí a tím i mírumilovných
To je fakt, ale musím každej měsíc bohužel zaplatit složenky. Tak dělám pro peníze (občas :lol: , někdy mám pocit že ani ne) a autama se bavím. hele, každej chlap potřebuje koníčka, jinak začne chodit do hospody a chlastat. :wink:

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 4288
Registrován: 07 čer 2006 19:50
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Příspěvek od jarek.krizan »

Jarda S40 píše:
jarek.krizan píše:pokud by všichni dělali co je opravdu baví a ne podle toho co víc nese , tak by bylo víc spokojených a nevynervovaných lidí a tím i mírumilovných
To je fakt, ale musím každej měsíc bohužel zaplatit složenky. Tak dělám pro peníze (občas :lol: , někdy mám pocit že ani ne) a autama se bavím. hele, každej chlap potřebuje koníčka, jinak začne chodit do hospody a chlastat. :wink:
Naprosto souhlasím
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2859
Registrován: 23 úno 2005 22:27
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Ale abych si nestěžoval, mě ta moje práce taky dost často baví. záleží na tom pro koho a co dělám. Teďka jsem dělal dvě kompletní koupelny, vybral jsem obklady a dlažbu, dal jsem si záležet a bavilo mě to. Výsledek je super. Ale pak jsem se dověděl, že tam přijodu opálenější spoluobčané a jelikož vím, jak po nich vypadá byt po 1/2 roce užívání, jsem nas..nej. Hned mě to potěšení z práce přešlo. Rovněž mě nervuje, když dělám pro takový ty frajírky, co nechaj něco udělat a pak si to prohlídnou a chtěj to jinak. Takže nechaj zase vše zbourat a udělat znovu a jinak. To nesnáším, bourat vlastní a přitom dobře udělanou práci. No prostě život jakej žijou spousty dalších lidí. Nejraději opravuju havárie, to jsou ty lidi takový spokojený, že zase vše funguje a mám z té práce pocit smysluplnosti.

Ivan Holeczy
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 77
Registrován: 23 bře 2007 21:52
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ivan Holeczy »

Zase k věci,Honzo,až dáš do auta nabitou a dobrou baterii,zapoj kladnný pol od auta přes ampermetr na baterii,dej si měřák mimo,zavři kapotu,auto zamnkni a podívej se kolik to odebírá Amper či miliamper.Mohlo by to být tak do 10 mA. - může tam být i jiná,ale malá hodnota.
_________________
Volvo 850 GLT, 1993, 2.5e automat 20V,B5254 S KAT. 125 KW

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2859
Registrován: 23 úno 2005 22:27
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Ivan Holeczy píše:Zase k věci,Honzo,až dáš do auta nabitou a dobrou baterii,zapoj kladnný pol od auta přes ampermetr na baterii,dej si měřák mimo,zavři kapotu,auto zamnkni a podívej se kolik to odebírá Amper či miliamper.Mohlo by to být tak do 10 mA. - může tam být i jiná,ale malá hodnota.
Honza ale už našel sepnuté stropní světlo od dcery. Takže problém je zdárně vyřešen. Jinak bych si tolik OT nedovolil :oops:

Cafa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 341
Registrován: 22 črc 2004 20:45
Vůz: 2006 S40 1.6D
Bydliště: Lovosice / Litoměřice

Příspěvek od Cafa »

To me fascinuje, kdyz necham otevrene dvero, svetlo se po urcitem, tusim cca 15 min intervalu zhasne. Kdyz ale zapnu cteci lampicku, tak sviti, sviti a sviti. Podobne i osvetleni zrcatka v clone spolujezdce. Uz jsem to tak rano taky parkrat nasel. Nastesti to vzdy baterka ustala.. Apropo je zajimave, ze kdyz vytahnu klicek ze zapalovani, tak se mi osvetleni zrcatka v clone u ridice zhasne, ale u spolujezdce stale sviti.. Kazdopadne cim vic svetylek, tim vic hrozeb. :)
_________________
Je:
* 2006 S40 D4164T
Bylo:
* 2001 V70 XC B5244T3 Geartronic Obrázek
* 1999 V70 XC 2,4T
* 2000 S40 2.0T

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 4288
Registrován: 07 čer 2006 19:50
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Příspěvek od jarek.krizan »

Cafa píše:To me fascinuje, kdyz necham otevrene dvero, svetlo se po urcitem, tusim cca 15 min intervalu zhasne. Kdyz ale zapnu cteci lampicku, tak sviti, sviti a sviti. Podobne i osvetleni zrcatka v clone spolujezdce. Uz jsem to tak rano taky parkrat nasel. Nastesti to vzdy baterka ustala.. Apropo je zajimave, ze kdyz vytahnu klicek ze zapalovani, tak se mi osvetleni zrcatka v clone u ridice zhasne, ale u spolujezdce stale sviti.. Kazdopadne cim vic svetylek, tim vic hrozeb. :)
Jo výrobci se dnes řídí heslem: proč to dělat jednoduše, když to jde složitě
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III

bidak
Offline
Příspěvky: 496
Registrován: 06 srp 2004 18:39
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od bidak »

Jarda S40 píše:Dnes opravuji auta jen zadarmo (zdravím Bídáka :lol: ) a pro radost duše!
taky zdravim :D
_________________
850 '96 automat
S40 '00 automat
V70 '15 automat
This topic is 13 years a 5 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“