XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#76 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
jj, 136 kW. Jak se to stalo nevím, už jsem to tak koupil. Občas to při zrychlování padalo do nouzáku, potom čím díl častěji.
Takže ted mám vyčistit DPF a nebo se to vyčistí časem samo? Výfuk mám černý pořád....
Takže ted mám vyčistit DPF a nebo se to vyčistí časem samo? Výfuk mám černý pořád....
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 683
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Orlické hory
- Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp
#77 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
On ten olej je pro dpf svinstvo,při vypalování to nezhoří vše a zbytky dost ucpávají ,,betonují ,,filtr na vždy..
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 686
- Registrován: 3 roky 9 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
#78 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
tak tos mohl mit "jen" vadnou tu elektronickou regulaci
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#79 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Turbo zdiagnostikovali, řekli, že je špatné, provedl se repas a nakonec se ta regulace dělala taky......
Aspoň mám jistotu, že je to celé OK
Aspoň mám jistotu, že je to celé OK
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 686
- Registrován: 3 roky 9 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
#80 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
jasny...
ja sem s dpf za rok jezdeni jeste nic neresil...vyfuk cisty, kontrolka zadna, spotreba okolo 6,5 tak predpokladam ze je ok (tul tuk tuk)
taky bych zaznamenal nejake grafy ale nevim jak se to dela
ja sem s dpf za rok jezdeni jeste nic neresil...vyfuk cisty, kontrolka zadna, spotreba okolo 6,5 tak predpokladam ze je ok (tul tuk tuk)
taky bych zaznamenal nejake grafy ale nevim jak se to dela
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 683
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Orlické hory
- Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp
#81 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Řídící jednotka hlídá zanesení filtru hned dvěma způsoby.
První způsob je klasický. Snímač tlaku spalin před filtrem částic nehlásí stále a pomalu se zvyšujícím odporem kladeným spalinám nic jiného, než že je filtr “plný sazí”, a že je potřeba ho vyprázdnit.
Druhý způsob, zpravidla se mu říká “Jištění”, je monitorování okamžitých aktuálních protitlaku kladeným ve všech zátěžových, otáčkových a tepelných režimech, kdy řídící jednotka spustí alarm v důsledku v jednom okamžiku zjištěného “NEBEZPEČNÉHO PROTITLAKU” ve filtru částic.
Oba způsoby pak mohou u nově namontovaných filtrů s pozměněnou charakteristikou protitlaků hlásit buď jeho nadměrné zaplnění, nebo chybovým hlášením či dramaticky zkrácenými intervaly mezi regeneracemi zjevně vykazovat nestandardní chování vozidla. V takovém případě se pak řídící program opakovaně a dokola opakovanými ohřevy spalin pokouší filtr vypálením sazí zregenerovat. Ale ono to nejde, protože ve filtru je popel místo sazí jak se řídící jednotka podle vyššího protitlaku domnívá!
První způsob je klasický. Snímač tlaku spalin před filtrem částic nehlásí stále a pomalu se zvyšujícím odporem kladeným spalinám nic jiného, než že je filtr “plný sazí”, a že je potřeba ho vyprázdnit.
Druhý způsob, zpravidla se mu říká “Jištění”, je monitorování okamžitých aktuálních protitlaku kladeným ve všech zátěžových, otáčkových a tepelných režimech, kdy řídící jednotka spustí alarm v důsledku v jednom okamžiku zjištěného “NEBEZPEČNÉHO PROTITLAKU” ve filtru částic.
Oba způsoby pak mohou u nově namontovaných filtrů s pozměněnou charakteristikou protitlaků hlásit buď jeho nadměrné zaplnění, nebo chybovým hlášením či dramaticky zkrácenými intervaly mezi regeneracemi zjevně vykazovat nestandardní chování vozidla. V takovém případě se pak řídící program opakovaně a dokola opakovanými ohřevy spalin pokouší filtr vypálením sazí zregenerovat. Ale ono to nejde, protože ve filtru je popel místo sazí jak se řídící jednotka podle vyššího protitlaku domnívá!
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 5138
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#82 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Ujeto 400km - 12g zaplneni
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#83 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Jinejma slovama... vyjde to tak že přijedeš domů s plným DPFkem...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 620
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#84 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Nene..viděl bych to na klasiku začít vypalovat 10 min. před cílem
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 683
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Orlické hory
- Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp
#85 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Vítězné kolečko kolem baráku. Velká škoda že řidič nemůže načasovat a spustit vypalování filtru dpf v průběhu jízdy. Ale četl jsem, že vozy zn. ted nevím "dohledám" mají tlačítko na pozdržení vypalování.
Příklad: teréní jízda v porostu(požár, vznícení) posléze spustí aktivace vypalování
Ondra a. Landcruiser
Příklad: teréní jízda v porostu(požár, vznícení) posléze spustí aktivace vypalování
Ondra a. Landcruiser
Naposledy upravil(a) zdenal111 dne 29 srp 2021 22:45, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 41
- Registrován: 3 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 ocean race
#86 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Tlačítko na možnost manuálního vypálení DPF má třeba Landcruiser. V palubáku jde sledovat jeho zaplnění.
_________________
XC70 P3 Ocean race
XC70 P3 Ocean race
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 5138
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#87 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Aktutualne 749km a 17,9g
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#88 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Jj. To se mi líbí...cekově ten Landcruiser bude vychytaný auto asi
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 20
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: V70 2.4D D5244T5 2008
#89 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Otazka na tych, ktory tu maju problem s tym lietanim hodnôt a castym vypalovanim. Ked to sledujete cez carscanner vzdy to nechate dovypalovat aj ked zacne vypalovat na konci cesty? Trebars pred domom? Lebo mna uz to fakt po roku prestava bavit stale sa koncentrovat nato kedy vypaluje a zbytocne sa vozit
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#90 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Ale ne, to je jenom taková klubová hysterie. Já s autem jezdím a ať si vypaluje jak chce. Třeba teď jezdilo 3 roky do školky 2km tam a zpět a občas do města a podle všeho bych měl být pranýřován za styl používání auta, protože studené, protože DPF atd. Auto normálně funguje, má najeto 325t km a hláška o zaneseném DPF se mi ještě nikdy neobjevila. Koncovka je čistá, emise před rokem čisté, samozřejmě nepodplacené, kdyby chtěl někdo rejpat. Olej měním po 10t km, ACEA A5/B5, pokračuju s tím, s čím to přijelo z Německa.
Nevím co dělám špatně
Nevím co dělám špatně
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#91 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Ale tak nikdo netvrdí, že to tímto provozem 3 roky, nebo 5 nevydrží. Ale upřímně říkám, že takový auto bych fakt nechtěl, protože u mě jsou auta dlouho, neumim je prodávat.
To je prostě podle přístupu. Někdo kupuje co 2 roky nový a hamtá na to od startu jako prase, takže dalšímu majiteli pak po 4 letech praskne hlava nebo vložka. Ale to prvního majitele netrápí. A takhle prostě můžeš najít milion věcí, na který je potřeba bejt vofafrnej, nebo taky nemusíš...
Ta úzkostlivá starost plyne spíš z toho, že se lidi snaží autu vědomě neubližovat (většinou), protože se jim líbí a chtěji, aby dlouho a spolehlivě sloužilo.
To je prostě podle přístupu. Někdo kupuje co 2 roky nový a hamtá na to od startu jako prase, takže dalšímu majiteli pak po 4 letech praskne hlava nebo vložka. Ale to prvního majitele netrápí. A takhle prostě můžeš najít milion věcí, na který je potřeba bejt vofafrnej, nebo taky nemusíš...
Ta úzkostlivá starost plyne spíš z toho, že se lidi snaží autu vědomě neubližovat (většinou), protože se jim líbí a chtěji, aby dlouho a spolehlivě sloužilo.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#92 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Taky neřeším. Obecně neřeším věci, které fungujou. Až nastane nějaký problém, budu ho řešit. Problém nastane, až mi vyskočí hláška na budících nebo až neprojdu STK. Dřív se tím nehodlám zabývat. Posledních 5 let jezdím víceméně denně 70 km s pětiválcovým dehtem a zatím jsem v klidu.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#93 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Já na auto nehamtám, prvních 10km jezdím do 2000ot i když jsem po 1km na dálnici, tak bohužel jedu 110...až pak se rozjedu. Auto si plánuju nechat co nejdéle to půjde, ale ruku na srdce, že bych jezdil s diagnostikou a koukal, jestli se náhodou nevypaluje či nechystá vypalovat filtr a podle toho jel ještě ne výlet mi přijde už spíš jako úchylka než to, že chci autu dělat po co nejdelší dobu dobře. To mu dělám už tou výměnou oleje po 10t km.
Je fakt, že by mě třeba někdo nazval ouchylem, že měním olej v převodovce každý rok, ale to mi přijde jako větší smysl, než hlídat vypalování DPF, to se prostě ohlídá samo. Stačí tomu dát šanci a já za sebe říkám, že když všechno funguje normálně, tak tomu k vypálení stačí sakra málo (sakra málo v poměru k tomu, než se tady obecně probírá).
Pokud je auto v závadě, nepomůže tomu ani sledování vypalování filtru a dělání tomu dobře výletováním okolo baráku...pokud je auto ok, stačí jezdit a uživatelsky užívat. Uživatelsky zdůrazňuji.
Je fakt, že by mě třeba někdo nazval ouchylem, že měním olej v převodovce každý rok, ale to mi přijde jako větší smysl, než hlídat vypalování DPF, to se prostě ohlídá samo. Stačí tomu dát šanci a já za sebe říkám, že když všechno funguje normálně, tak tomu k vypálení stačí sakra málo (sakra málo v poměru k tomu, než se tady obecně probírá).
Pokud je auto v závadě, nepomůže tomu ani sledování vypalování filtru a dělání tomu dobře výletováním okolo baráku...pokud je auto ok, stačí jezdit a uživatelsky užívat. Uživatelsky zdůrazňuji.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 620
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#94 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Já jsem zatím bez jakékoliv hlášky nebo varovných znamení ve Vidě...kupodivu.
Ale řeším to proto, že to auto žere zbytečně moc a že vypalování filtru je až moc znát na spotřebě během jízdy, a že vypaluje často. Řeším to proto, že chci předejít dalším a dražším problémům.
Ale kroužit kolem baráku je nesmysl...
Když už, je tu pořád možnost jednou za nějaký čas mu nadiktovat manuální vypálení přes Vidu a je to jistota. Půl hodiny si to běží samo a je klid.
Ale řeším to proto, že to auto žere zbytečně moc a že vypalování filtru je až moc znát na spotřebě během jízdy, a že vypaluje často. Řeším to proto, že chci předejít dalším a dražším problémům.
Ale kroužit kolem baráku je nesmysl...
Když už, je tu pořád možnost jednou za nějaký čas mu nadiktovat manuální vypálení přes Vidu a je to jistota. Půl hodiny si to běží samo a je klid.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 20
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: V70 2.4D D5244T5 2008
#95 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
To mi je jasne, ze pokial auto ide netreba donho rypat a ani prehnane sledovat. Som toho isteho nazoru. Ale ked uz tam ta zavada je o ktorej viem, ze vypaluje priliz casto niekedy aj po 50-100km,ale nevieme tomu viacery zistit pricinu, tak preto som polozil tuto otazku. Lebo je ine zhasnut motor pocas vypalovania raz za trebars 2000km ako ho zhasinat pocas vypalovania skoro kazdy den a odpalit si nieco dalsie (neviem co, preto sa pytam)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#96 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Ale sám asi cítíš, že jednou za čas dát auto vypálit přes VIDU asi nebyl záměr výrobce - tedy normální záměr
Myslím si, že když auto často vypaluje, tak všechno okolo filtru a jeho vypalování funguje jak má a problém není vypalování samotné, ale vypalování tak časté.
To že se musí vypalovat tak často budou právě ta závada, na kterou tady míříme a samé lepší - např. ko vstřiky, olej beroucí motor anebo v nebíčku katalyzátor před DPF. Tak nějak bych to viděl já...
Myslím si, že když auto často vypaluje, tak všechno okolo filtru a jeho vypalování funguje jak má a problém není vypalování samotné, ale vypalování tak časté.
To že se musí vypalovat tak často budou právě ta závada, na kterou tady míříme a samé lepší - např. ko vstřiky, olej beroucí motor anebo v nebíčku katalyzátor před DPF. Tak nějak bych to viděl já...
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 20
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: V70 2.4D D5244T5 2008
#97 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Myslim, ze v mojom pripade vypalovanie cez vidu nepomoze. Dam to vypalit manualne pohnem sa z parkoviska a hodnoty lietaju zase az k opetovnemu vypaleniu..Schumi_01 píše: ↑30 srp 2021 09:59 Já jsem zatím bez jakékoliv hlášky nebo varovných znamení ve Vidě...kupodivu.
Ale řeším to proto, že to auto žere zbytečně moc a že vypalování filtru je až moc znát na spotřebě během jízdy, a že vypaluje často. Řeším to proto, že chci předejít dalším a dražším problémům.
Ale kroužit kolem baráku je nesmysl...
Když už, je tu pořád možnost jednou za nějaký čas mu nadiktovat manuální vypálení přes Vidu a je to jistota. Půl hodiny si to běží samo a je klid.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 620
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#98 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Neee ruční vypálení nás nezachrání...
To byl spíš ekvivalent pro ty, kteří mají tendenci kroužit kolem baráku, že to jde i takhle.
No mně přijde zvláštní, že vlastně všechno se tváří OK. Žádná hláška závada nic. Jede to normálně. Jen to prostě vypaluje častěji než je asi zdrávo a teď podle toho CarScanneru ty hodnoty létají.
Taky je zvláštní, že ve Vidě je vždycky hodnota ve filtru něco kolem 2g a ne vyšší.
Až bude čas spustím to zase ručně a přiložím k tomu ještě CarScanner. Ale teď cca 300 km bez pálení zatím. Asi tím, že dost nepravidelné jízdy kopci zatáčkami a provozem nebo město. Čili pořád se hýbe s plynem a nenabyl dojmu že se jede souvisle a je vhodná chvíle začít pálit.
Z tohohle pohledu všechno funguje jak má právě.
To byl spíš ekvivalent pro ty, kteří mají tendenci kroužit kolem baráku, že to jde i takhle.
No mně přijde zvláštní, že vlastně všechno se tváří OK. Žádná hláška závada nic. Jede to normálně. Jen to prostě vypaluje častěji než je asi zdrávo a teď podle toho CarScanneru ty hodnoty létají.
Taky je zvláštní, že ve Vidě je vždycky hodnota ve filtru něco kolem 2g a ne vyšší.
Až bude čas spustím to zase ručně a přiložím k tomu ještě CarScanner. Ale teď cca 300 km bez pálení zatím. Asi tím, že dost nepravidelné jízdy kopci zatáčkami a provozem nebo město. Čili pořád se hýbe s plynem a nenabyl dojmu že se jede souvisle a je vhodná chvíle začít pálit.
Z tohohle pohledu všechno funguje jak má právě.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 20
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: V70 2.4D D5244T5 2008
#99 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Tak to zavidim ze 300km bez vypalovania
A k tej Vide... Aspon u mna je to tak ze neviem na vide merat zanesenie v realnom case.. Iba jednu aktualnu hodnotu ktora prave je v dany moment merania.. Cize tiez mi ukazuje nizke hodnoty. Ale ked dam meranie cez Vidu pocas jazdy hned ukaze vysoku hodnotu... Ale po zastaveni opet nizku.
A k tej Vide... Aspon u mna je to tak ze neviem na vide merat zanesenie v realnom case.. Iba jednu aktualnu hodnotu ktora prave je v dany moment merania.. Cize tiez mi ukazuje nizke hodnoty. Ale ked dam meranie cez Vidu pocas jazdy hned ukaze vysoku hodnotu... Ale po zastaveni opet nizku.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 5138
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#100 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Takze po 898km zaplneno 20,7g dalnicni jizdou.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 24 Odpovědi
- 1761 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od motorpower
-
- 15 Odpovědi
- 3651 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Amaterska_udiaren
-
- 2 Odpovědi
- 217 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Aleš Frym
-
- 18 Odpovědi
- 665 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od VOLVOzajíc
-
- 8 Odpovědi
- 909 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od rasto858