XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 5117
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#151 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
DPF OFF si na triko dnes nikdo nevezme
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 328
- Registrován: 3 roky 5 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D5 AWD AT 2008
#152 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Jako na STK nebo úpravce sw?
_________________
XC70 D5 136kw AWD AT 2008
XC70 D5 136kw AWD AT 2008
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 431
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
#153 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
DPF OFF vyzaduje pochopitelne aj fyzicky odstranit ten filter. A to spravit tak, aby to nebolo vidno je trosku problem. Bud komplet novy lauf, alebo to vymlatit, ale to uz potom bude mat ine hodnoty rozptylu pevnych castic, co je prave to co sa meria.
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;~~~~~~~~~~~~
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;~~~~~~~~~~~~
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 328
- Registrován: 3 roky 5 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D5 AWD AT 2008
#154 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Že jde o měření pevných částic, je mi jasné. Mě jde o to, zda auto, které má DPF OFF automaticky nemá šanci projít reálným testem. Nevím jaká je max hodnota pro můj D5244T4. Jestli automaticky každý motor s DPF musí mít 0 nebo je ta hodnota vyšší.
Nebo jinak - je možné, aby motor, který má vadný DPF, ale jinak motor v cajku, prošel STK?
Má Euro4 automaticky mít 0 nebo je max. např. 0,5? Protože moje druhé brmbrm s euro3 bez DPF má naměřeno na poslední STK 0,16. (někde jsem četl, že EURO5 má max. kouřivost 0,25)
Když by můj motor (hypoteticky) i s vadným DPF nafoukal např. 0,3, jestli projde STK. Toť je to, co chci vědět.
Nebo jinak - je možné, aby motor, který má vadný DPF, ale jinak motor v cajku, prošel STK?
Má Euro4 automaticky mít 0 nebo je max. např. 0,5? Protože moje druhé brmbrm s euro3 bez DPF má naměřeno na poslední STK 0,16. (někde jsem četl, že EURO5 má max. kouřivost 0,25)
Když by můj motor (hypoteticky) i s vadným DPF nafoukal např. 0,3, jestli projde STK. Toť je to, co chci vědět.
_________________
XC70 D5 136kw AWD AT 2008
XC70 D5 136kw AWD AT 2008
#155 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Áno zatiaľ žiadna hlaška o dpf spotreba ok pozeral som rovnake ako moje na sprintmotore takže beriem to ako vyriešený problem. Nemam tu zazračnu krabičku kde sa to da sledovať a vo vide to nejde.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#156 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Majkl1: Pokud je motor v pořádku a funguje tak, jak ho výrobce zamýšlel a tankuješ kvalitní palivo, většinou projdeš STK i bez funkčního DPF. Ovšem už jsou dneska takový tlaky, že tě technik nepustí, pokud vidí zakouřenou koncovku a cajti obzvláště v rakousku, kdybys je nakrknul, tak ti za okouřenou koncovku postaví auto na krajnici.
Nicméně ty hodnoty kouřivosti už jsou tak nízký, že si s tim ty mašinky, který musí umět měřit i klasický sazomety jako TDi, prostě neporadí a skutečné hodnoty kouřivosti moderních motorů jsou v rámci chyby měření těchto přístrojů.
Na takhle nízký koncentrace částic, už by musel být jiný princip měření, než co se standardně používá, tzn. změna intenzity průchodu světla.
Dyk i moje historický D24 mělo naměřených 0,3... a auto s plně funkčním DPF musí mít 0, protože i koncovka je jak zrcadlo, tak co by to asi měřilo.
Nicméně ty hodnoty kouřivosti už jsou tak nízký, že si s tim ty mašinky, který musí umět měřit i klasický sazomety jako TDi, prostě neporadí a skutečné hodnoty kouřivosti moderních motorů jsou v rámci chyby měření těchto přístrojů.
Na takhle nízký koncentrace částic, už by musel být jiný princip měření, než co se standardně používá, tzn. změna intenzity průchodu světla.
Dyk i moje historický D24 mělo naměřených 0,3... a auto s plně funkčním DPF musí mít 0, protože i koncovka je jak zrcadlo, tak co by to asi měřilo.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 328
- Registrován: 3 roky 5 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D5 AWD AT 2008
#157 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Na "mé" stanici STK jsou rozumný lidi, tak až přijde den D, zkusím tam zajet i s tím, že mi DPF zřejmě nefunguje. Olej mi to nežere, naftu tankuju bezřepku s VIF, olej měním po 10tis a . Delší cesty jezdí za 6l a koncovka je i bez regenerace za posledních 10 tis. km relativně čistá. Hadr teda není po vytření čistý, ale nějaké černé nánosy to taky ne. V nejhorším vyhodím 850 za emise a pak teprve budu kupovat filtr za 30. Když projde, tak těch třicet se odsune o další dva roky. Do Rakous nejezdím.
Díky za info.
Díky za info.
_________________
XC70 D5 136kw AWD AT 2008
XC70 D5 136kw AWD AT 2008
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#158 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Před emisema vytři koncovku hadrem kam dosáhneš a protáhni auto a měl bys bejt v cajku. Nemaji šanci poznat, že je v DPF díra, pokud si nepořídí lepší emisní stroj jen na moderní dehty.
Jsem byl na evidenčce minulej tejden a koukal jsem jak idiot na 4 dýzlový auta v řadě, jak to drží odhadem na 3000otáčkách dobrejch 20 minut (stihl jsem celou evidenčku). A pak mi to docvaklo
Jsem byl na evidenčce minulej tejden a koukal jsem jak idiot na 4 dýzlový auta v řadě, jak to drží odhadem na 3000otáčkách dobrejch 20 minut (stihl jsem celou evidenčku). A pak mi to docvaklo
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#159 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Co jsem se ptal v Ambu (taky mě výměna jednoho DPFka čeká), tak šikovný a funkční náhrady DPFka se dají koupit cca za 10 - 12 tis Kč.....Majkl1 píše: ↑18 lis 2021 13:49 Na "mé" stanici STK jsou rozumný lidi, tak až přijde den D, zkusím tam zajet i s tím, že mi DPF zřejmě nefunguje. Olej mi to nežere, naftu tankuju bezřepku s VIF, olej měním po 10tis a . Delší cesty jezdí za 6l a koncovka je i bez regenerace za posledních 10 tis. km relativně čistá. Hadr teda není po vytření čistý, ale nějaké černé nánosy to taky ne. V nejhorším vyhodím 850 za emise a pak teprve budu kupovat filtr za 30. Když projde, tak těch třicet se odsune o další dva roky. Do Rakous nejezdím.
Díky za info.
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 328
- Registrován: 3 roky 5 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D5 AWD AT 2008
#160 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
A který výrobce to je?
_________________
XC70 D5 136kw AWD AT 2008
XC70 D5 136kw AWD AT 2008
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#161 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Z hlavy si to už nepamatuju, ale zjistím to. .......
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 1311
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#162 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
ja myslim ze vyrobca Walker a model s SiC vlozkou.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5
- Registrován: 3 roky 5 měsíců
- Bydliště: Litomyšl
- Vůz: V70 2008 D5 D5224T
#163 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Ahoj, přišel jsi už na něco ? Mám úplně stejné symptomy jako ty, měnil jsem snímač tlaku, čistil egr(vloni dáváný nový), vstřiky všechny v pohodě, výfuk těsný...Kubik18 píše: ↑21 srp 2021 08:18 Ja tiez riesim to iste uz asi rok. Takze vam napisem svoje poznatky nech mozte rozmyslat lebo ja uz som v koncoch kupil som auto kde som si az neskor vsimol neoriginalne DPF. Tieto hodnoty zaplnenia mi tiez lietali. Tak som kupil cidlo tlaku dpf samozrejme lacnejsie neoriginalne lebo uz aj to bolo v aute neoriginalne. Spravila sa adaptacia noveho cidla. Samozrejme nepomohlo. Tak som kupil original cidlo. Zase nepomohlo. Tak som dal vycistit dpf plus reset(to neorigo), zase nepomohlo. Tak uz z nudze som vycistil a pomemil PCV. Samozrejme nic. Zacal som rozmyslat nad softverovou chybou. Takze update ECU. Nepomohlo. Potom trysky na stolicu. Vsetky dopadli vyborne. Nastal cas vymenit dpf. Rozhodovanie dlhe a tazke aky kupit. Padlo rozhodnutie na novy neoriginal walker. Samozrejme nepomohlo a peniaze vsetky peniaze v kanali . Takze bolo podozrenie na dovod neoriginalneho filtra. Ale zacinam mat aj tu pochybnosti ked vidim ze original vam robi to iste. To je asi vsetko
Je to nahodilé když to tam začne lítat nahoru a dolů, nejde to nijak navodit, jeden den krásně gramy přibývají a druhý že začátku v poho, pak dálnice a už to lítá, pěkně podle plynu, přidám a saze letí nahoru, uberu a zase padají dolů, ale ne na původní hodnotu, že které nesmyslné vystřelí, ale na nějakou vyšší, na tu původní spadnou až když sjedu z dálnice. Minulý týden 120km dálnice a 2x aktivní vypalování... jo a přišel jsem na to tak, že jsem musel 2x za 3 týdny řešit vysokou hladinu oleje v motoru..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 10
- Registrován: 1 rok
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V60 CC 2.4 D4 POLESTAR
#164 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Ahoj, poslední dobou sleduji, že se mi vypaluje DPF po 450 km. Je to v pořádku? Jezdím pouze trasy 30 km + a vesměs dálnici.
K tomu se pojí další jev a to, že se mi každých cca 5 km zvýší skokově spotřeba o 2-3l a po 2 sekundách zase klesne.
Nerad bych, ať si něco odpálím, aniž bych vysledoval případnou příčinu.
Auto teda jiné, ale stejná technika - D5244T21 + POLESTAR
Díky moc
K tomu se pojí další jev a to, že se mi každých cca 5 km zvýší skokově spotřeba o 2-3l a po 2 sekundách zase klesne.
Nerad bych, ať si něco odpálím, aniž bych vysledoval případnou příčinu.
Auto teda jiné, ale stejná technika - D5244T21 + POLESTAR
Díky moc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 5117
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#165 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Kdyz jezdim couracky, vychazi mi vypalovani okolo 400-500km. Dalky klidne az po 1200 - 1800km.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 10
- Registrován: 1 rok
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V60 CC 2.4 D4 POLESTAR
#166 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Právě, že jezdím trasy hlavně po dálnici a nejkratší jsou 30 km, spíš víc ( 95% ). Minimálně jedu trasu kratší než 10 km.
Proto mi to přijde divné.
Díky za reakci
Proto mi to přijde divné.
Díky za reakci
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4992
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#167 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Kolik máš spotřebu dlouhodobě? Pokud není nějak vysoká tak bych to asi úplně neřešil.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 10
- Registrován: 1 rok
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V60 CC 2.4 D4 POLESTAR
#168 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
No jsem v tom do 7 litrů, takže spotřeba je za mě dobrá. Spíš mě jde o to, ať si zbytečně neoddělám DPF.
Předtím jsem měl XC60 D5 2016 a tam se nic podobného nedělo, tak proto mě to znepokojuje.
Díky za reakce
Předtím jsem měl XC60 D5 2016 a tam se nic podobného nedělo, tak proto mě to znepokojuje.
Díky za reakce
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 24 Odpovědi
- 1749 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od motorpower
-
- 15 Odpovědi
- 3644 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Amaterska_udiaren
-
- 2 Odpovědi
- 217 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Aleš Frym
-
- 18 Odpovědi
- 663 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od VOLVOzajíc
-
- 8 Odpovědi
- 909 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od rasto858