XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 29
Příspěvky: 619
Registrován: 20 roků
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#101 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF

Příspěvek od Schumi_01 »

Já tam umím akorát najít tu cestu k ročnímu vypálení...a tam jsou gramy před.

A Kubovi to bez překvapení funguje krásně :)
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1283
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

#102 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF

Příspěvek od Dural8 »

Souvislá jízda neznamená, že máš jet jen a pouze na např. 2000ot a tak to začne vypalovat. Je to tomu jedno, prostě když je dostatečně ohřáto, začne to vypalovat dle potřeby i na cestování po okreskách. i na cestování po městě. A pálí dokud to jde. Při jízdě na okresce to v pohodě dokončí. Při jízdě po městě to většinou sníží teplotu spalování a tak se to ukončí, ale ještě chvíli to tam v pohodě vypaluje, když už to začalo. Na dálnici, když se tomu dává oves to naopak nevypaluje, existuje ještě takový zažitý nepravdivý fakt, že čím víc tomu dávám, tím lépe se to vypálí a ono je to naopak, tím dříve se vypalování ukončí.
Co zkusit jinou diagnostiku, přece jenom carscanner je prostě něco naprogramovaného nějak, za mě např. OBD Fusion, udělat takový double check, jestli tam uvidíš ty samé výkyvy...?
_________________
V60 D4

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#103 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF

Příspěvek od Fíla »

Vzpomínám si, jak u nás byl můj kamarád s XC90 (MY 09). Závada DPF - filtr plný, nejdřív vypaloval častěji a častěji (nárůst spotřeby), pak už nešel ani vypálit. V jednom, zde velmi vychvalovaném, servisu mu samozřejmě vyměnili filtr za jiný. Závada se za ne úplně dlouho objevila znovu a v tom samém servisu to chtěli řešit o5 výměnou filtru. Nepochopili, že tyto závady DPF jsou až následkem toho, co se děje před ním v motoru a turbu. Zvláštní je, že je to nenapadlo ani tehdy, když jim říkal o zvýšení spotřeby oleje na cca 1 - 1,5 litru na 1000 km.
Kamarád na to nepřistoupil a přijel k nám. Provedli jsme tyto úkony: baňkový test vstřiků, zkontrolovali vůli v turbu, potom změřili komprese. Vstřiky jsme následně odeslali na test a případný repas. Dva z pěti vstřiků repas potřebovali, zbylé tři byly relativně o.k. Dále jsme bohužel museli dát nové pístní kroužky, protože komprese už nebyly nic moc. Turbo bylo o.k.
Kamarád tehdy sice platil něco kolem 70.000,- (po domluvě jsme dělali i hydroštely a rozvody, rovnala se hlava i blok, když už to bylo rozebraný), ale od té doby má klid. Před opravou průměrná spotřeba 11,5 - 12,0 litrů na 100 km, po opravě 8,2. Jezdil tehdy pouze dálky Praha - východní SK.

Tím jsem jen chtěl říct, že pokud je problém s DPF jako takovým, většinou je to následek nějaké závady, která se musí hledat jinde než v samotném filtru.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Offline
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 20
Registrován: 4 roky 5 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: V70 2.4D D5244T5 2008

#104 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF

Příspěvek od Kubik18 »

Samozrejme ako som uz pisal na zaciatku tohto vlakna. Najprv som zacal inde ako v samotnom DPF. Nove cidla, trysky na stolici, odvetranie motora,... Jedine co som teda este nekontroloval je turbo, ale olej medzi vymenami nedolievam vobec. Praveze skrz vypalovanie este pribuda. Jedine, ze by to bolo tak ze sice mi zozere 3L oleja na 10000km ale stihne sa to doplnit naftou tak potom nevidim ubytok :lol:

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 5117
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#105 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Kdyz to tak shrnu, tak me to funguje opravdu spravne.
Ted tedy najeto cca 900km po dalnici a zaplneno cca 21g. Do plna to vidim na najezd tak 1100km.
No a po okreskach se zaplni okolo najezdu 500km.
A co jsem vysledoval, tak se dokaze DPF vypalit i pri jizde po meste, pokud jsou splneny vsechny teplotni podminky.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 29
Příspěvky: 619
Registrován: 20 roků
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#106 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF

Příspěvek od Schumi_01 »

Tyhle hodnoty na volnoběh zahřátého auta jsou normální?
Přílohy
Screenshot_20210830-182534.png
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 41
Registrován: 3 roky 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC70 ocean race

#107 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF

Příspěvek od Ondra a. »

Mám D5204T3 2012, u těchto novějších modelů jde v menu start stop systému během vypalování najít hláška Systém řízení motoru a tím si ověřit, že běží proces vypalování. Tento motor je již vybaven piezovstřikovači, čili je schopen vypalování i během brždění motorem atd.. Palivo je dávkováno mimo pracovní zdvih tak aby hořelo až ve výfuku, na filtru a tím zvýšilo teplotu na vstupu do filtru na cca 700C. Aktuálně mi auto regeneruje s železnou pravidelností po 900km........jzedím kratší trasy cca 30km. Při delších trasách 300km na jeden zátah regenroval po cca 2000km. Z věcí které na to mají vli,v tu ještě nepadla kvalita nafty........na Švédskou naftu (větší podíl bio) regeneroval častěji.
_________________
XC70 P3 Ocean race

Munga
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1897
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

#108 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF

Příspěvek od Munga »

Když jedu ve městě nebo po okreskách tak poznám vypalování spolehlivě - v autě se půl hodiny nedá dýchat a když se otevřou okna tak ještě horší (smrad spáleného oleje nebo tak něco).
Cestou do HR mi to muselo pálit tak 2x a to jsem vůbec nepoznal - při větší rychlosti už do auta nic nejde.
To je normální že jde smrad z vypalování na okreskách do auta i oknama?? (xc60)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 1311
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"

#109 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF

Příspěvek od Arkaz »

Ne neni to normalne. Mne aj ked vypaluje v meste a stojim na krizovatke je to OK. Nemas nekde prasklinu na vyfukovom potrubi ? pletenec zvody alebo tak ?

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 328
Registrován: 3 roky 5 měsíců
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D5 AWD AT 2008

#110 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF

Příspěvek od Majkl1 »

Poznáte někdo, zda jde o originální filtr?
image.png
image.png (381.72 KiB) Zobrazeno 760 x
Stále mi to nedá. Když by byl nějaký polodiravý shit, nepoznala by to řídící jednotka z příliš nízkého tlaku při minimálním nebo skoro žádném zaplnění? Vždyť ty auta skoro poznají, že jsem si nevyměnil jednu ponožku :D Stále totiž u mě nedochází k zaplňování filtru. Během jízdy co naplním, to plus mínus zase pasivně auto vypálí a zůstávám na 2-5g. Když by naopak byl plný a řj o tom neví, tak by musela stoupnout spotřeba a to také nemám. Ten graf je vlastně každý den stejný od chvíle, co jsem auto koupil - tedy cca 3000km
Screenshot_20210831-161217.png
_________________
XC70 D5 136kw AWD AT 2008

raolsa
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 13040
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#111 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF

Příspěvek od raolsa »

Tohle nevypadá, že by to někdo měnil, ale dovnitř vidět není - může být třeba provrtaný, protože v minulosti s tím byly problémy. Jedině ho odšroubovat a podívat se dovnitř.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 12078
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#112 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF

Příspěvek od Urvanej »

Nemusí sundavat, stačí kouknout na koncovku, jesi je špinavá.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 328
Registrován: 3 roky 5 měsíců
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D5 AWD AT 2008

#113 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF

Příspěvek od Majkl1 »

Před cca 900km jsem výfuk utřel hadrem a ten byl černý. Teď jsem to samé udělal znovu a hadr je čistý. Za těch 900 km jsem se nedostal nad 4g zaplnění. Pokud by byl filtr špatný (provrtaný apod.), tak by koncovka byla od sazí (proč byla černá předtím nevím, teď je čistá). Pokud by byl v cajku, tak by podle všeho, co tu píšete, se měl během těch 900km minimálně jednou zaplnit do plna a vypálit. Pokud by byly KO nějaká čidla a řj to nezaznamenala (nevím proč) a z toho důvodu by diagnostika ukazovala skoro prázdný filtr, který by byl ve skutečnosti plný, neměl bych po ujetých 3000km už mít minimálně zvýšenou spotřebu kvůli neprůchozímu filtru? Jenže spotřebu mám z poslední vyjeté nádrže 7,2.
Tak fakt nevím, co si mám myslet. Pokud je něco špatně, rád bych to věděl, abych to mohl řešit, než mě vypráskají z STK. Vše, až na to nezaplňování filtru, funguje tak, jak má. :oops:
.
_________________
XC70 D5 136kw AWD AT 2008

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 12078
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#114 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF

Příspěvek od Urvanej »

Tak to neřeš. :wink:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 20
Registrován: 4 roky 5 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: V70 2.4D D5244T5 2008

#115 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF

Příspěvek od Kubik18 »

Munga píše: 31 srp 2021 15:15 Když jedu ve městě nebo po okreskách tak poznám vypalování spolehlivě - v autě se půl hodiny nedá dýchat a když se otevřou okna tak ještě horší (smrad spáleného oleje nebo tak něco).
Cestou do HR mi to muselo pálit tak 2x a to jsem vůbec nepoznal - při větší rychlosti už do auta nic nejde.
To je normální že jde smrad z vypalování na okreskách do auta i oknama?? (xc60)
Tento smrad mam aj ja pri vypalovani... Tiez spaleny olej alebo co to je...

Munga
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1897
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

#116 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF

Příspěvek od Munga »

Arkaz píše: 31 srp 2021 15:23 Ne neni to normalne. Mne aj ked vypaluje v meste a stojim na krizovatke je to OK. Nemas nekde prasklinu na vyfukovom potrubi ? pletenec zvody alebo tak ?
Ne vše je ok - tedy nic jsem zběžně nenašel. Malá prasklinka která by se neprojevovala hlukem a očouzením by zas neměla tak smrdět předpokládám.
Ještě leda že by se vypaloval oil bordel na potrubí při zvýšené teplotě, ale mám to zaneřáděné na Volvo vlastně celkem málo..

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 41
Registrován: 3 roky 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC70 ocean race

#117 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF

Příspěvek od Ondra a. »

Ano, auto během vypalování smrdí zcela jinak ale pouze když vylezu ven.
_________________
XC70 P3 Ocean race

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 29
Příspěvky: 619
Registrován: 20 roků
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#118 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF

Příspěvek od Schumi_01 »

Nejprve k smradu... Cítím jen u stojícího auta z venku a ještě nijak extrémně jinak než klasický kyselý smrad moderního dieselu.

A teď můj nový poznatek.
Dnes jsem opět jezdil se sledováním na CarScanneru.
Tři jízdy cca 12 km každá hodně přes kopce a čtvrtá podobná vzdálenost jen plus minus rovinatější profil a obce souvislá jízda.
První tři jízdy ukazovaly úplně normální hodnoty...tzn. začalo se s nějakými 17,8g a stoupaly po desetinkách bez výkyvů, dolů opět jen po desetinkách když se jelo další dobu do kopce a teplota DPF byla přes 300. Čili normální chování.
Čtvrtá jízda od své druhé půlky opět výkyvy gramů. Ale ne až k nule nebo 2g...

Takže jsem z toho jelen.
Auto nepálilo už dobrých 400 km podle všeho má cca 18g. Což je úspěch a normální stav.
Přílohy
Screenshot_20210902-195828.png
Screenshot_20210902-195815.png
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 1311
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"

#119 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF

Příspěvek od Arkaz »

to ze to nepadalo k 0 alebo 2g je OK. ono to pada vzdy na tu hodnotu s jakou auto startuje.

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 29
Příspěvky: 619
Registrován: 20 roků
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#120 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF

Příspěvek od Schumi_01 »

Jasně.
Ale jde o to, že 3 jízdy se to chová standardně jak má a až někdy během 4. To začne dělat znovu.
Tím mě tedy napadá hledat něco ve smyslu čidla nebo kabelu.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 29
Příspěvky: 619
Registrován: 20 roků
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#121 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF

Příspěvek od Schumi_01 »

Tak chování podle CarScanneru relativně normální.
Pokud je normální, že i běžnou jízdou při kopcích a zrychlování zpomalování se mi DPF dostává třeba až na 380 nebo 360 stupňů a gramy pomalu ubývájí (pasivně se vypalují) a tím pádem se držím pořád na hranici kolem 18g ve filtru.

A ještě mě zajímá, jak jsou na tom ostatní se zatížení motoru v procentech. Jestli je normální, že běžnou jízdou obcí kolem 60ti motor jede pořád někde od 65 do 85 %.
A kolik správně tlakuje turbo... Volnoběh 97 pá a maximální víc než 240 kPa z něj nedostanu.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 29
Příspěvky: 619
Registrován: 20 roků
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#122 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF

Příspěvek od Schumi_01 »

Teda nechci to zakřiknout, ale vlastně od chvíle kdy jsem lépe utěsnil tu vzduchovou hadici se to chová relativně normálně.
Pokud tedy pasivní vypalování a tak vysoká teplota DPF je běžná i za běžné jízdy.

Dnes jedna cesta z chalupy 10 km nad městem a vzápětí zpátky nahoru... Cestou do města gramy stoupaly a teplota byla nižší. Cestou zpět s opačným sklonem gramy klesaly a teplota vyšší.
Výchozí hodnota gramů pořád sedí v návaznosti na předchozí.
Jen se tedy drží pořád plus minus do 17 gramů...Ale to je teď tím terénem. Já jezdím převážně pořád buď na kopce nebo z kopců a tím pádem se to udržuje plus minus.

Dává to smysl?
A co ty tlaky turba? Potřeboval bych někoho s 136kW :)
Přílohy
Screenshot_20210904-133952.png
Screenshot_20210904-133942.png
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 328
Registrován: 3 roky 5 měsíců
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D5 AWD AT 2008

#123 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF

Příspěvek od Majkl1 »

Já psal úplně to samé, jen se držím na 3-5g už přes 3000km. O pár komentářů výše mám taky graf. Koncovka je čistá, tak to prý nemám řešit. Tudíž neřeším. Jezdím Vysočinu - z kopce, do kopce. Z kopce teplota 150-250°C. Do kopce až 400°C (podle činnosti EGR). Kdykoli jsem nad 340°C, okamžitě začnou desetiny gramů klesat. Tlak turba je podle mě OK.
_________________
XC70 D5 136kw AWD AT 2008

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 12078
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#124 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF

Příspěvek od Urvanej »

Ještě mi napadá, že vysoká teplota spalin a vyšší spotřeba může být přicpaným výfukem. Tzn. např. kat, nebo někde zlomený trubky ...
To totiž auto nepozná, protože tlakoměr má jen rozdílový, myslim.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 333
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Vůz: S 80 2,4b 125kw

#125 XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF

Příspěvek od Jasko »

Tak u mňa pravdepodobne vyriešene vybral som von dpf kat na pohľad čiste dal som ho vyčistiť chlapik natočil video a nešiel bordel pri čistení.Katalizátor vyzeral tiež ok kedže som mal prasknutý vlnovec ten som vymenil a keď už som to mal rozhodené tak som sa pustil do rozvodov potom egr a tam bol na 99%problém egr ovlada malý motorček ktorý je napojený na prevodovku a znej je vývod na ovladanie ventilu a v tom prechode som mal vybité klzne ložisko a ventil sa nevedel uzavrieť sám všetko som vyčistil mechanický som ho zavrel skusil som naliať lieh či tesní všetko bolo ok nasledne som dal vypnuť egr v ecm reset filtra dpf +kalibracia snimača tlaku dpf a zatiaľ to vyzerá že je to ok. Zaplnenie filtra po cca 30 km do 1 gramu predtým vypaloval každých 10km .Záhada pre ňa je že to nenabonzovala diagnostika.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“