Demontáž čerpadla haldexu 4.generace
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 756
- Registrován: 3 roky 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012
#51 Demontáž čerpadla haldexu 4.generace
No jo, jenomže na tom velkém železném bazmeku (nevím, jak s správně jmenuje) je vidět, že to v továrně vyvažovali. Když tam svévolně vybrousíš šlic, vyvážení rozhodíš a časem půjde něco kukat.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 328
- Registrován: 3 roky 5 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D5 AWD AT 2008
#52 Demontáž čerpadla haldexu 4.generace
Odbrousil se tak 1-2 g. Rezu je tam několikanásobně více, než toho, co jsem odbrousil a není problém to samé odrousit na protilehlé straně pokud by to začlo něco dělat
_________________
XC70 D5 136kw AWD AT 2008
XC70 D5 136kw AWD AT 2008
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12085
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#53 Demontáž čerpadla haldexu 4.generace
To musíš udělat právě dřív, než to začne něco dělat. Je potřeba si uvědomit, že kardan se točí cca 4x rychleji než kolo (při 100km/h se kolo točí 15x za sekundu, takže kardan 60x a to je 3600ot/min) a to pak sebemenší nevyváženost je sakra znát. První půjde ložisko a s nim gufero těsně následovaný zubama...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 328
- Registrován: 3 roky 5 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D5 AWD AT 2008
#54 Demontáž čerpadla haldexu 4.generace
Ujeto něco přes 100km a nikde ani náznak nějakých vibrací. Naopak, dal jsem do haldexu i zadního difu oleje až po nalévací otvor (nic jsem tentokrát neodsával) a přišlo mi (možná placebo), že jde od zadní části auta méně hluku (hučení). Ale použil jsem i jiný olej. Místo originálu jsem teď dal ravenol. Jestli to je množstvím, výrobcem oleje nebo řidičovým tajným přáním, to nevím. Nicméně zmizelo i ono pravidelné "ťukání" od zadní nápravy při akceleraci, ale to už před výměnou, takže nevím, co bylo příčinou. Možná nový olej (dvě výměny za poslední měsíc) v haldexu někde něco rozpustil a nebo byl problém jinde. Vida nic nehlásí.
_________________
XC70 D5 136kw AWD AT 2008
XC70 D5 136kw AWD AT 2008
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5136
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#55 Demontáž čerpadla haldexu 4.generace
Tak si jeste udelej chvili a dolej si olej do Haldexu. Tedy pokud jsi po vymene neudelal kratkou jizdu a nedoplnil.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 328
- Registrován: 3 roky 5 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D5 AWD AT 2008
#56 Demontáž čerpadla haldexu 4.generace
Jasně, o tomhle vím. Ale i tak dík
_________________
XC70 D5 136kw AWD AT 2008
XC70 D5 136kw AWD AT 2008
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 5 Odpovědi
- 1189 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jarda S40
-
- 20 Odpovědi
- 709 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pan Klobouk
-
- 2 Odpovědi
- 538 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od davetess
-
- 5 Odpovědi
- 3849 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Romulusw
-
- 12 Odpovědi
- 1417 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od petjan