Nefunguje šíbr 850

850 a novější modely řad C/S/V/XC

Moderátor: wickey

This topic is 13 years a 5 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 25 úno 2007 07:51
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

Nefunguje šíbr 850

Příspěvek od LPBoss »

Nevíte někdo čím by mohlo bejt že nejde el. šíbr? u 850? musel jsem ho vytáhnout z elektriky pořád jede jako by se chtěl otvírat. když zmáčknu knoflik aby jel na druhou stranu tak se to zastaví ale když ho pustim tak se to zase rozjede
_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

GDPR_user

Re: Nefunguje šíbr 850

Příspěvek od GDPR_user »

LPBoss píše:Nevíte někdo čím by mohlo bejt že nejde el. šíbr? u 850? musel jsem ho vytáhnout z elektriky pořád jede jako by se chtěl otvírat. když zmáčknu knoflik aby jel na druhou stranu tak se to zastaví ale když ho pustim tak se to zase rozjede
Špatný vypínač???Nebo po odpojení konektoru vypínače pořád funguje???

LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 25 úno 2007 07:51
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

Příspěvek od LPBoss »

Když kmáčknu vypínač tak v tom cvakne ani někde nějáký relátko tak že bych řekl že vypínač bude oukej
_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

GDPR_user

Příspěvek od GDPR_user »

LPBoss píše:Když kmáčknu vypínač tak v tom cvakne ani někde nějáký relátko tak že bych řekl že vypínač bude oukej
Kuwa to je fakt problém ten vypínač odpojit. :evil:

LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 25 úno 2007 07:51
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

Příspěvek od LPBoss »

Ne ne neni. Hned provedu.
_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 25 úno 2007 07:51
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

Příspěvek od LPBoss »

Tak vypínač je venku
_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 25 úno 2007 07:51
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

Příspěvek od LPBoss »

Tak sem to zkoužel proměžit a vypínač je OK. Když připojim elektriku k tomu motorku tak to začne vzčet i bez toho vypínače
_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

GDPR_user

Příspěvek od GDPR_user »

LPBoss píše:Tak sem to zkoužel proměžit a vypínač je OK. Když připojim elektriku k tomu motorku tak to začne vzčet i bez toho vypínače
Tím pádem je někde zkrat. :lol:

LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 25 úno 2007 07:51
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

Příspěvek od LPBoss »

:D Taky z toho mam radost joko ty.
_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 25 úno 2007 07:51
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

Příspěvek od LPBoss »

Nemáte někdo zkušenoust s touhle závadou? vylučovací metodou jsem zjistil že chyba je někde mezi vypínačem a asi tou černou kradičkou co je na stropě u toho motoru
_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 4288
Registrován: 07 čer 2006 19:50
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Příspěvek od jarek.krizan »

Pokud je někde zkrat, tak řešit okamžitě než se to někde propálí a auto lehne popelem. Zkus postupně vytahovat pojistky ( např. stropní osvětlení apod. při které to přestane. Stálý proud by jít na šíbr myslím neměl.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III

LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 25 úno 2007 07:51
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

Příspěvek od LPBoss »

jarek.krizan píše:Pokud je někde zkrat, tak řešit okamžitě než se to někde propálí a auto lehne popelem. Zkus postupně vytahovat pojistky ( např. stropní osvětlení apod. při které to přestane. Stálý proud by jít na šíbr myslím neměl.
Já bych řek že tam stálej přívod je. Vede tam konektor se dvouma drátama ( ten vede z jedný strany) a z druhý strany vede konektor se čtyřma drátama. Ten šíbr už nejde delší dobu ale začalo to tak že prostě z ničeho nic se sám otevřel a motorek pořád vrčel tak sem ho odpojil číbr jsem zatáhnul manualně škoubovákem a bylo po problému :lol: Ale teď když tam připojim ten přívodní konektor tak začne motor vrčet a zastaví se když zmáčknu vypínač do horní polohy a když ho pustim tak se to zase rozjede.
_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 4288
Registrován: 07 čer 2006 19:50
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Příspěvek od jarek.krizan »

Nevím to z hlavy, musel bych někde pohledat ale ten motorek by měl mít koncový spínač aby si pamatoval polohy, tak možná bude problém v něm.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III

LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 25 úno 2007 07:51
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

Příspěvek od LPBoss »

S tim koncovym spínačem bych si nebyl tak jistej podle mě to bude tak že když to dojede na konec tak se v motoru zvětší odpor a zastaví se to ale jistej si opravdu nejsem
_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
This topic is 13 years a 5 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“