Volvo V70 D2, 2015, VED D4204T20 - chyba P00BC - návod na čištění EGR a chladiče
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 5087
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#51 Volvo V70 D2, 2015, VED D4204T20 - chyba P00BC - Mass Air Flow out of range - zasekávající se EGR
Moc pekny report podavas.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 49
- Registrován: 2 roky 11 měsíců
- Bydliště: Divec
- Vůz: V70 III 2.0 D2
#52 Volvo V70 D2, 2015, VED D4204T20 - chyba P00BC - Mass Air Flow out of range - zasekávající se EGR
Doplnil jsem poznatky ze zpětné montáže a čištění. Doplnil jsem fotku těsnění.
_________________
Volvo V70 2.0 D2 (2015, D4204T20)
Volvo V70 2.0 D2 (2015, D4204T20)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 49
- Registrován: 2 roky 11 měsíců
- Bydliště: Divec
- Vůz: V70 III 2.0 D2
#53 Volvo V70 D2, 2015, VED D4204T20 - chyba P00BC - návod na čištění EGR a chladiče
Určitě by bylo super, kdyby někdo měl vadný chladič a udělal jeho rozborku, aby bylo vidět členění uvnitř. Pomohlo by to přitom, jakou metodu zvolit pro čištění.
_________________
Volvo V70 2.0 D2 (2015, D4204T20)
Volvo V70 2.0 D2 (2015, D4204T20)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 5087
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#54 Volvo V70 D2, 2015, VED D4204T20 - chyba P00BC - návod na čištění EGR a chladiče
Co chyby? Uz je to po vycisteni OK?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 49
- Registrován: 2 roky 11 měsíců
- Bydliště: Divec
- Vůz: V70 III 2.0 D2
#55 Volvo V70 D2, 2015, VED D4204T20 - chyba P00BC - návod na čištění EGR a chladiče
Zatím jsem to projel jenom asi do 10 kilometrů a zkoušel tu chybu nahodit brzděním motorem, kdy chyba vyskakovala a nic. Chyba se ukázala jenom v určitých úsecích při intenzívním brzdění motorem cestou z chaty. Předpokládám, že vyčištění by mělo být znát na spotřebě, která by měla jít o pár desetin dolů. No uvidíme.
Nemůžete se ale prosím někdo někdo podívat, jestli se Vám chová EGR stejně na volnoběh? Auto bylo relativně studené.
Ještě záznam dat z jiného okamžiku, ale ve stejné režimu (volnoběh).
A takhle to vypadá s novým EGR ventilem:
Nemůžete se ale prosím někdo někdo podívat, jestli se Vám chová EGR stejně na volnoběh? Auto bylo relativně studené.
Ještě záznam dat z jiného okamžiku, ale ve stejné režimu (volnoběh).
A takhle to vypadá s novým EGR ventilem:
Naposledy upravil(a) Bican dne 06 pro 2021 09:10, celkem upraveno 7 x.
_________________
Volvo V70 2.0 D2 (2015, D4204T20)
Volvo V70 2.0 D2 (2015, D4204T20)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 5087
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#56 Volvo V70 D2, 2015, VED D4204T20 - chyba P00BC - návod na čištění EGR a chladiče
Rad bych, ale žena prijede s V60 za tmy. Tak nejdrive asi ve čtvrtek, kdy s V60 jedu ja
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 49
- Registrován: 2 roky 11 měsíců
- Bydliště: Divec
- Vůz: V70 III 2.0 D2
#57 Volvo V70 D2, 2015, VED D4204T20 - chyba P00BC - návod na čištění EGR a chladiče
S ohřátým motorem je to stejné.
_________________
Volvo V70 2.0 D2 (2015, D4204T20)
Volvo V70 2.0 D2 (2015, D4204T20)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 742
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#58 Volvo V70 D2, 2015, VED D4204T20 - chyba P00BC - Mass Air Flow out of range - zasekávající se EGR
Podařilo se mi dohledat tohle, takže 6ti kvaltové Aisiny v D2 a D3 by měly být dimenzovány na 300Nm, to není tak dobrá zpráva Nevím jak moc se liší TF-70 od TF71 ale tuším, že to bude podobné.
- Přílohy
-
- TUAAAgOVeeA-960.jpg (40.37 KiB) Zobrazeno 873 x
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 115
- Registrován: 2 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 III D3 110kw MY2016
#59 Volvo V70 D2, 2015, VED D4204T20 - chyba P00BC - návod na čištění EGR a chladiče
Tento obrázek jsem taky našel, ale je mi divné že by byl limit 300Nm a dávali to do auta s origo 320Nm Zkusím ještě dohledat jestli to není stejná převodovka co se používala i jinde než ve Volvu, třeba tam bude více info...
EDIT:
Tak jsem ještě našel tuhle "pochybnou" stránku: https://otoba.ru/transmissii/aisin/tf-71sc.html tam píšou že tf-71sc má max. 280Nm
Mají vcelku hezky udělaný přehled všeho, otázka jak moc jsou to pravdivé informace
EDIT:
Tak jsem ještě našel tuhle "pochybnou" stránku: https://otoba.ru/transmissii/aisin/tf-71sc.html tam píšou že tf-71sc má max. 280Nm
Mají vcelku hezky udělaný přehled všeho, otázka jak moc jsou to pravdivé informace
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 742
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#60 Volvo V70 D2, 2015, VED D4204T20 - chyba P00BC - návod na čištění EGR a chladiče
Pokud vím, montuje se to hlavně do novějších PSA aut.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 391
- Registrován: 3 roky 11 měsíců
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
#61 Volvo V70 D2, 2015, VED D4204T20 - chyba P00BC - návod na čištění EGR a chladiče
Hele s ten obrázek s převodovkama se mi nezdá. Tam budou nějaký rezervy nebo chyták. Protože když do dvouturbovýho D5 (2013) naleješ polestar, má to mít dle papírů 470nm. Stejně tak polestarová T6 třeba z roku 2009. To by tam nelili, pokud by jim to ničilo převodovky, ne? Druhá možnost je, že tam ten krouťák není...
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#62 Volvo V70 D2, 2015, VED D4204T20 - chyba P00BC - návod na čištění EGR a chladiče
On ten obrázek kecat nemusí. Jen bude možná rozdíl v tom, kdo pracuje s jakým údajem. Kroutící moment motoru vs. kroutící moment na výstupu z převodovky - poloosách. A pak taky FWD vs. AWD.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 49
- Registrován: 2 roky 11 měsíců
- Bydliště: Divec
- Vůz: V70 III 2.0 D2
#63 Volvo V70 D2, 2015, VED D4204T20 - chyba P00BC - návod na čištění EGR a chladiče
Tak i po vyčištění EGR ventilu a chladiče je chyba zpět. Vyměnil jsem pro jistotu ještě vzduchový filtr. O prázdninách jsem jezdil 14 dní po prašných cestách v Chorvatsku. Ale bylo to zbytečné.
Nemáte někdo tip, jak zjistit netěstnost v sání?
Nemáte někdo tip, jak zjistit netěstnost v sání?
_________________
Volvo V70 2.0 D2 (2015, D4204T20)
Volvo V70 2.0 D2 (2015, D4204T20)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12976
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#64 Volvo V70 D2, 2015, VED D4204T20 - chyba P00BC - návod na čištění EGR a chladiče
Odpojíš výstupní hadici z filtrboxu, namontuješ do ní redukci a pustíš tam tlakový vzduch, tak 0,5 - 0,8 baru.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 49
- Registrován: 2 roky 11 měsíců
- Bydliště: Divec
- Vůz: V70 III 2.0 D2
#65 Volvo V70 D2, 2015, VED D4204T20 - chyba P00BC - návod na čištění EGR a chladiče
Tak další tip je přicpaná trubka k čidlu tlaku výfukových plynů.
Více zde: https://www.swedespeed.com/threads/2016-v60-p00bc-error-and-limp-mode.643515/
Zkusil jsem nahrát na volnoběh data, ale vypadají v pořádku. Další možností je pak ještě vydřený EGR a nebo netěsnost v sání, kterou zatím nemám možnost ověřit.
Více zde: https://www.swedespeed.com/threads/2016-v60-p00bc-error-and-limp-mode.643515/
Zkusil jsem nahrát na volnoběh data, ale vypadají v pořádku. Další možností je pak ještě vydřený EGR a nebo netěsnost v sání, kterou zatím nemám možnost ověřit.
_________________
Volvo V70 2.0 D2 (2015, D4204T20)
Volvo V70 2.0 D2 (2015, D4204T20)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 5087
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#66 Volvo V70 D2, 2015, VED D4204T20 - chyba P00BC - návod na čištění EGR a chladiče
Na ten EMAP se taky chystam. Je potreba na povoleni prodlouzeny 27 orech.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 49
- Registrován: 2 roky 11 měsíců
- Bydliště: Divec
- Vůz: V70 III 2.0 D2
#67 Volvo V70 D2, 2015, VED D4204T20 - chyba P00BC - návod na čištění EGR a chladiče
Prodloužený ořech není třeba. Na mé V70 je tam dost místa na otevřený klíč 27. Ale pokud budeš čistit přívodní trubičku, tak se sensor dá sejmout až po vyjmutí trubičky.
Jako poznámka na okraj, ověřil jsem dostupnost repasovaných EGR ventilů DRI 717730296 a ELSTOCK 73-0296. Ani jeden není skladem ani u výrobce.
Jako poznámka na okraj, ověřil jsem dostupnost repasovaných EGR ventilů DRI 717730296 a ELSTOCK 73-0296. Ani jeden není skladem ani u výrobce.
_________________
Volvo V70 2.0 D2 (2015, D4204T20)
Volvo V70 2.0 D2 (2015, D4204T20)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 49
- Registrován: 2 roky 11 měsíců
- Bydliště: Divec
- Vůz: V70 III 2.0 D2
#68 Volvo V70 D2, 2015, VED D4204T20 - chyba P00BC - návod na čištění EGR a chladiče
Nejlepší vánoční dárek pro majitele VEA motorů mi právě dorazil.
Tak šťastné a veselé veanoce
Tak šťastné a veselé veanoce
_________________
Volvo V70 2.0 D2 (2015, D4204T20)
Volvo V70 2.0 D2 (2015, D4204T20)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 5087
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#69 Volvo V70 D2, 2015, VED D4204T20 - chyba P00BC - návod na čištění EGR a chladiče
Moc pěkný, v neorigo krabici Origo díl.
Co vůbec ta sranda stojí?
Nicméně ať to konečně dá pokoj
Co vůbec ta sranda stojí?
Nicméně ať to konečně dá pokoj
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 49
- Registrován: 2 roky 11 měsíců
- Bydliště: Divec
- Vůz: V70 III 2.0 D2
#70 Volvo V70 D2, 2015, VED D4204T20 - chyba P00BC - návod na čištění EGR a chladiče
EGR ventil vyměněn a chladič znovu vyčištěn tentokrát ultrazvukem a čističem EGR ventilů. Přidal jsem shrnutí do prvního příspěvku.
Repasovaný EGR ventil stojí kolem 6 000 Kč + 1500 Kč záloha na starý díl. Není ale vůbec nikde skladem. Mně ho sehnal někde kamarád.
Při montáži jsem narazil na to, že v repasovaném dílu byl odvrtaný závit u dvou děr u přívodu vody do chladiče. Musel jsem tam dát šroub s matkou.
Repasovaný EGR ventil stojí kolem 6 000 Kč + 1500 Kč záloha na starý díl. Není ale vůbec nikde skladem. Mně ho sehnal někde kamarád.
Při montáži jsem narazil na to, že v repasovaném dílu byl odvrtaný závit u dvou děr u přívodu vody do chladiče. Musel jsem tam dát šroub s matkou.
_________________
Volvo V70 2.0 D2 (2015, D4204T20)
Volvo V70 2.0 D2 (2015, D4204T20)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 49
- Registrován: 2 roky 11 měsíců
- Bydliště: Divec
- Vůz: V70 III 2.0 D2
#71 Volvo V70 D2, 2015, VED D4204T20 - chyba P00BC - návod na čištění EGR a chladiče
Doplnil jsem do prvního příspěvku mnou nalezené příčiny uvedené chyby a jejich možné odstranění.
_________________
Volvo V70 2.0 D2 (2015, D4204T20)
Volvo V70 2.0 D2 (2015, D4204T20)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 420
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
#72 Volvo V70 D2, 2015, VED D4204T20 - chyba P00BC - návod na čištění EGR a chladiče
Ja som čakal 6 týždňov na dodanie EGR ventilu v autorizáku, bolo to tento rok na jar. Cena s prácou 640€
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 420
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
#73 Volvo V70 D2, 2015, VED D4204T20 - chyba P00BC - návod na čištění EGR a chladiče
Stačí teda mať vypnuté EGR a najväčšia bolesť VEA je odstránená? Ešte ten olej ostavaThor123 píše: Auto má momentálně takový setup, že je tam chip na míru od D5T5 a vypnutý EGR a Start/stop. Olej to nežere žádný a reakce na plyn je nesrovnatelná. Tak snad nám ty čtyřválce vydrží
Volvo dáva doživotnú záruku na diely takže u mňa by mala byť opätovná výmena zadarmo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 5087
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#74 Volvo V70 D2, 2015, VED D4204T20 - chyba P00BC - návod na čištění EGR a chladiče
Napsal jsi to přesně, u tebe. Pokud vůz změní majitele, zaruka padá.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek