Teroson VR 625 - 400 ml přeměňovač rzi
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1170
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#1 Teroson VR 625 - 400 ml přeměňovač rzi
Má někdo zkušenosti s tímto produktem? Působí to na mě trochu moc kouzelně, na to aby to fungovalo. https://www.elotechnik.cz/teroson-vr-625-400-ml-premenovac-rzi.html?utm_source=seznam&utm_medium=cpc&utm_campaign=DRTG+-+Dynamick%c3%bd+retargeting&utm_content=Teroson+VR+625+-+400+ml+p%c5%99em%c4%9b%c5%88ova%c4%8d+rzi&utm_term=
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#2 Teroson VR 625 - 400 ml přeměňovač rzi
Rez je oxid zelezity a rozhodne jej zadny nastrik chemicky nepremeni, jedina sance je odrbat a prekryt vrstvou jineho kovu, ktery neoxiduje - zinek, magnetit, nebo jakkoliv jinak zabranit vstupu vlhkosti a kysliku do mist kontaktu se zelezem. Pogumovani, asfaltovani a pod.
Predstava, ze si koupis nejaky sprej, ktery ti natrvalo zabrani oxidaci zeleza a jeste navic ti chemicky premeni Fe2O3 (rez) zpet na zelezo je uveritelna asi jako vyroba zlata z rtuti.
Predstava, ze si koupis nejaky sprej, ktery ti natrvalo zabrani oxidaci zeleza a jeste navic ti chemicky premeni Fe2O3 (rez) zpet na zelezo je uveritelna asi jako vyroba zlata z rtuti.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#4 Teroson VR 625 - 400 ml přeměňovač rzi
To mi lezi uz rok doma, ale jeste jsem to nepouzil
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#5 Teroson VR 625 - 400 ml přeměňovač rzi
Jak to ma v nazvu nano tak to musi fungovat. Zajimal by me chemicky vzorec toho polymeru z molekul oxidu zeleziteho,
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#6 Teroson VR 625 - 400 ml přeměňovač rzi
Doktore nemáš tak uplně pravdu. Ale rozhodně je to nejlepší postup z ohledu životnosti, odrbat a pak natřít.
Železo koroduje, pokud je přítomen kyslík. Co vznikne korozí a jak rychle postupuje záleží na podmínkách.
Takové zázračné přípravky mohou fungovat, protože vyvážou vlhkost a zamezí přístupu kyslíku. Za našich otců se používaly přípravky na bázi kyseliny fosforečné, ale doba pokročila.
Tento konkrétní přípravek neznám, ale Teroson je celkem jméno.
Moderní termíny se užívají k nalákání hejlů, protože nano je k ničemu, bio a eko je špatně.
To je jak s barvama. Pokud chceš aby to fungovalo, tak vodní báze je na nic. Nejlepší vodní jsou asi na úrovni nejlevnějších rozpouštědlových.
Železo koroduje, pokud je přítomen kyslík. Co vznikne korozí a jak rychle postupuje záleží na podmínkách.
Takové zázračné přípravky mohou fungovat, protože vyvážou vlhkost a zamezí přístupu kyslíku. Za našich otců se používaly přípravky na bázi kyseliny fosforečné, ale doba pokročila.
Tento konkrétní přípravek neznám, ale Teroson je celkem jméno.
Moderní termíny se užívají k nalákání hejlů, protože nano je k ničemu, bio a eko je špatně.
To je jak s barvama. Pokud chceš aby to fungovalo, tak vodní báze je na nic. Nejlepší vodní jsou asi na úrovni nejlevnějších rozpouštědlových.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 686
- Registrován: 3 roky 9 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
#7 Teroson VR 625 - 400 ml přeměňovač rzi
na me to pusobi tak ze je to proste stabilizator rzi s ponekud dramatickym marketingem
kdybych neco takoveho shanel obratil bych se sem:
https://www.pragochema.cz/produkty/ostatni-pripravky/stabilizatory-rzi?q=produkty/ostatni-pripravky/stabilizatory-rzi
kdybych neco takoveho shanel obratil bych se sem:
https://www.pragochema.cz/produkty/ostatni-pripravky/stabilizatory-rzi?q=produkty/ostatni-pripravky/stabilizatory-rzi
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#8 Teroson VR 625 - 400 ml přeměňovač rzi
Jsem teď nedavno splachoval korozi, kterou jsem předtím měsíc budoval, 5mm vrstva a spláchlo se to na čistej kov. Takže všechno jde...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#9 Teroson VR 625 - 400 ml přeměňovač rzi
Tohle presne jsem psal nahore. Odrbat a necim odizolovat. Verim, ze to muze vytvorit nejakou vode a vzduchu odolnou vrstvu, ale neverim te uvadene chemicke reakci a tvorbe stabilbiho porymeru se rzi.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 686
- Registrován: 3 roky 9 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
#10 Teroson VR 625 - 400 ml přeměňovač rzi
doktor: o tom co nevim o chemii by se dala popsat cela knihovna, ale neni to tenhle princip?
"...K tomu jsou využívány stabilizátory rzi, většina z nich je založena na bázi taninu a/nebo kyseliny fosforečné.
...
Mechanismus stabilizace korozních produktů je založen na jednoduchém principu tvorby
málo rozpustných komplexů taninu s ionty železa. Roztok taninu redukuje korozní produkty
do nižšího oxidačního stavu a vytváří komplex s dvojmocným železem – tanát železnatý.
V dalším kroku jsou dvojmocné komplexy oxidovány vzdušným kyslíkem na trojmocné –
tanát železitý, resp. komplexní chelátové sloučeniny taninu a železa, které jsou stabilnější,
méně rozpustné a kovalentně spojené s kovovým základem.
Vzniklá stabilizovaná vrstva tanátu železa poskytuje oproti původnímu zkorodovanému
povrchu, za podmínek vhodného uložení, dlouhodobou ochranu ošetřených artefaktů proti
korozním procesům a může být vhodným základem pro následující úpravu konzervačními
nátěrovými hmotami. Mezi nesporné nevýhody tohoto procesu stabilizace patří nízká stabilita
povlaku ve vlhkém prostředí. Důvodem pro používání tanátů v konzervování/restaurování je
optické sjednocení vzhledu předmětu, je tak však ztracena informace o původním vzhledu
kovového artefaktu, protože výsledná vrstva tanátu je neprůhledná s temně modrou až černou
barvou"
str. 25
https://www.vutbr.cz/www_base/zav_prace_soubor_verejne.php?file_id=169763
"...K tomu jsou využívány stabilizátory rzi, většina z nich je založena na bázi taninu a/nebo kyseliny fosforečné.
...
Mechanismus stabilizace korozních produktů je založen na jednoduchém principu tvorby
málo rozpustných komplexů taninu s ionty železa. Roztok taninu redukuje korozní produkty
do nižšího oxidačního stavu a vytváří komplex s dvojmocným železem – tanát železnatý.
V dalším kroku jsou dvojmocné komplexy oxidovány vzdušným kyslíkem na trojmocné –
tanát železitý, resp. komplexní chelátové sloučeniny taninu a železa, které jsou stabilnější,
méně rozpustné a kovalentně spojené s kovovým základem.
Vzniklá stabilizovaná vrstva tanátu železa poskytuje oproti původnímu zkorodovanému
povrchu, za podmínek vhodného uložení, dlouhodobou ochranu ošetřených artefaktů proti
korozním procesům a může být vhodným základem pro následující úpravu konzervačními
nátěrovými hmotami. Mezi nesporné nevýhody tohoto procesu stabilizace patří nízká stabilita
povlaku ve vlhkém prostředí. Důvodem pro používání tanátů v konzervování/restaurování je
optické sjednocení vzhledu předmětu, je tak však ztracena informace o původním vzhledu
kovového artefaktu, protože výsledná vrstva tanátu je neprůhledná s temně modrou až černou
barvou"
str. 25
https://www.vutbr.cz/www_base/zav_prace_soubor_verejne.php?file_id=169763
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#11 Teroson VR 625 - 400 ml přeměňovač rzi
Hele Doktore, celá tvoje práce je založena na fungujicim komplexu železa a kysliku...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 8 Odpovědi
- 1563 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od quaero