Dunkelrot - totální škoda
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1355
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#51 Dunkelrot - totální škoda
Naposledy upravil(a) f.e.e.t dne 22 črc 2021 13:49, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1859
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bechyně
- Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3
#52 Dunkelrot - totální škoda
Funguje to i na vrásky?
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1170
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#53 Dunkelrot - totální škoda
No doufám že ten tvůj likvidátor tuhle debatu nepročítá
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1170
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#54 Dunkelrot - totální škoda
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
#55 Dunkelrot - totální škoda
Vyjádření z DAS - zatím čekat na kolik ČPP vyčíslí odškodné a potom teprve jednat.
ČPP chce podklady navýšení hodnoty auta. Poslal jsem co mám + odkazy na galerii a inzeráty v zahraničí.
Taky jsem jim napsal, že auto v aukci nemíním prodat a případně předám k řešení k DAS.
Tak uvidíme.
ČPP chce podklady navýšení hodnoty auta. Poslal jsem co mám + odkazy na galerii a inzeráty v zahraničí.
Taky jsem jim napsal, že auto v aukci nemíním prodat a případně předám k řešení k DAS.
Tak uvidíme.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#56 Dunkelrot - totální škoda
Nechci malovat na zeď ani něco někomu přát, ale nebyl bych si úplně jistý dokud se to auto neodstrojí. Náraz do nosiče kol - do tažného... jen aby nebyla zlomená podlaha.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
#57 Dunkelrot - totální škoda
Na první pohled jsem na podvozku nic nenašel. Doufám že prostřední auto a nosič s kolama, ten náraz dostatečně odtlumili.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1610
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#58 Dunkelrot - totální škoda
Naráz v drtivé většině spolkne hák tažného, většinou stačí vyměnit jen ten. Sundat nárazník kouknout na zadní čelo, práh víka a výztuhu. Pro jistotu kouknout na vyfuk. Jinak nárazníky klamou, neboť se vrací. Plechy ale zůstanou deformovány.
Pokud to půjde dobře, tak nejdražší položka bude zadní sklo a vrata.
Pokud to půjde dobře, tak nejdražší položka bude zadní sklo a vrata.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5915
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#59 Dunkelrot - totální škoda
držím palce, ať auto na odpis není. Dle mě ten nosič nějakou energii pohltil, pomačkaný na fotkách byl. Pojišťovny jsou pěkné ku*vy - když ptáčka lapají, tak... a tady pohádka většinou končí.
Jedeš na dovču, nic nezaviníš a na konec máš být škodný pouze ty. Děs. Když nebudeš spokojen s plněním pojišťovny, máš právní nárok na dorovnání náhrady škody od viníka nehody? Logicky bych řekl, že ano. A to by měla být snadná cesta pro právníka.
Jedeš na dovču, nic nezaviníš a na konec máš být škodný pouze ty. Děs. Když nebudeš spokojen s plněním pojišťovny, máš právní nárok na dorovnání náhrady škody od viníka nehody? Logicky bych řekl, že ano. A to by měla být snadná cesta pro právníka.
#60 Dunkelrot - totální škoda
Vzhledem k tomu že viník nadejchal 0,5 promile, tak se obávám že pojišťovna na něm bude vymáhat celkovou škodu a protože naboural i rok starou i30, tak to levný mít nebude.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1859
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bechyně
- Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3
#61 Dunkelrot - totální škoda
A pak si to dá na splátkovej kalendář, 150,- měsíčně
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5915
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#62 Dunkelrot - totální škoda
Pak bych se nebal nahradu skodu vyzadovat v plne vysi po pojistovne a ona at si to pak vytahne z vinika, co nadychal
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#63 Dunkelrot - totální škoda
To je pozitivní
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#64 Dunkelrot - totální škoda
Manželku takhle naboural přes Octávku Touareg. Odneslo to tažné (zlomené šrouby na kouli a trochu bylo zohlé i celé tažné pod nárazníkem na konci jak je chycené do rámu auta), do nosníků kastle se to nepřeneslo, ty zůstaly netknuté. Akorát se trochu posunul zadní nárazník a naráží od té doby do zadních vrat. Pojišťovna vyplatila 25.000 Kč, já jen koupil nové šrouby do tažného. Byla to podle ní totálka, likvidátorovi jsem říkal, že to budu opravovat. Cca 5 let zpátky, s V70I, ale měli trochu máslo na hlavě, protože na mě nějak zapomněli a opakovaně jsem se jim připomínal - nějak blbě vyplnili moji žádost a vždy ji nějak zahrabali. Octávka s Touaregem jeli na odtahovce.
No a cca před 2 lety jsem to já nahulil předkem (nedobrzdil jsem - plné auto, vlek, náklad na střeše) do Octávky, už nějaké nové v Blance. Zatímco Octa měla zvalchovanou podlahu v kufru, že nešla vyndat rezerva a ani hever, co byl u ní, já vyměnil přední světla, haubnu, nárazník a ty brejle za haubnou. Chladiče vydržely. On je i tenhle starej pekáč dost pevnej a vydrží. Jen mi od té doby děsně vrže palubka.
Držím palce, ať to nějak rozumně dopadne. Nejhorší je, že tu hromadu času stráveného okolo ti nikdo neproplatí.
No a cca před 2 lety jsem to já nahulil předkem (nedobrzdil jsem - plné auto, vlek, náklad na střeše) do Octávky, už nějaké nové v Blance. Zatímco Octa měla zvalchovanou podlahu v kufru, že nešla vyndat rezerva a ani hever, co byl u ní, já vyměnil přední světla, haubnu, nárazník a ty brejle za haubnou. Chladiče vydržely. On je i tenhle starej pekáč dost pevnej a vydrží. Jen mi od té doby děsně vrže palubka.
Držím palce, ať to nějak rozumně dopadne. Nejhorší je, že tu hromadu času stráveného okolo ti nikdo neproplatí.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 7494
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#65 Dunkelrot - totální škoda
Držím palce, ať to dobře dopadne!
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1126
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
#66 Dunkelrot - totální škoda
Často slýchávám dost strašné story o plnění pojišťoven, ale musím říct, že nedávno jsem byl v pozici poškozeného a byl jsem příjemně překvapen.
Likvidátor se mnou komunikoval, probrali jsme možnosti, nechali jsme proběhnout aukci + stanovit cenu obvyklou (i na základě podkladů ode mě a inzerátů ze zahraničí) a výsledné plnění bylo dle mého názoru OK.
Takže moje rady:
- komunikujte s likvidátorem
- nechte si vysvětlit veškeré možnosti plnění
- nechte si dodat veškeré podklady
- teprve až poté pošlete pojišťovně viníka svoje nacionále a číslo účtu - dokud nemá pojišťovna číslo účtu, nemá kam plnit a vaši pojistnout událost neuzavře
Samozřejmě je snahou pojišťovny vyřešit pojistnout událost co nejrychleji a co nejlépe pro jeji stranu ... ale běžnou a slušnou komunikací se s pojišťovnou dá dořešit mnohé...
Likvidátor mi řekl jednu důležitou věc - "jste v pozici poškozeného, nikdo vám nemůže nařizovat jakým způsob bude pojišťovna plnit".
Likvidátor se mnou komunikoval, probrali jsme možnosti, nechali jsme proběhnout aukci + stanovit cenu obvyklou (i na základě podkladů ode mě a inzerátů ze zahraničí) a výsledné plnění bylo dle mého názoru OK.
Takže moje rady:
- komunikujte s likvidátorem
- nechte si vysvětlit veškeré možnosti plnění
- nechte si dodat veškeré podklady
- teprve až poté pošlete pojišťovně viníka svoje nacionále a číslo účtu - dokud nemá pojišťovna číslo účtu, nemá kam plnit a vaši pojistnout událost neuzavře
Samozřejmě je snahou pojišťovny vyřešit pojistnout událost co nejrychleji a co nejlépe pro jeji stranu ... ale běžnou a slušnou komunikací se s pojišťovnou dá dořešit mnohé...
Likvidátor mi řekl jednu důležitou věc - "jste v pozici poškozeného, nikdo vám nemůže nařizovat jakým způsob bude pojišťovna plnit".
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1859
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bechyně
- Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3
#67 Dunkelrot - totální škoda
Já měl na likvidátora vždycky štěstí
"Tady to trošku přiohneme, vycvakneme lištu, bude to líp vypadat.
Kapotu s nárazníkem tam napíšu taky, i když tomu nic není." atd
"Tady to trošku přiohneme, vycvakneme lištu, bude to líp vypadat.
Kapotu s nárazníkem tam napíšu taky, i když tomu nic není." atd
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
#68 Dunkelrot - totální škoda
Děkuju všem za podporu.
O víkendu se chystám sundat zadní nárazník.
Taky už mám doma pátý dveře (i když nejsou v top stavu), tak bych to doufám mohl dát do stavu plný pojízdnosti.
Lak budu řešit až po nacenění pojišťovnou.
Kdyby měl někdo na prodej originál tažný, tak prosím o nabídku.
O víkendu se chystám sundat zadní nárazník.
Taky už mám doma pátý dveře (i když nejsou v top stavu), tak bych to doufám mohl dát do stavu plný pojízdnosti.
Lak budu řešit až po nacenění pojišťovnou.
Kdyby měl někdo na prodej originál tažný, tak prosím o nabídku.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4997
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#69 Dunkelrot - totální škoda
Jako vždy a všude je to lidech...
Byl jsem u likvidace AR 166 která byla ve vůni, nic tomu nebylo až na to, že do toho nacouval nějakej kokot. Takže nárazník, znak, chladič, urvaný držáky světel. Likvidátor nekompromisně prošel světla, že prej jsou už měněný, takže nic. Narazník už byl taky opravovanej, neorigo šrouby - jasný byly tam texy, takže zas tak těžký to nebylo. No a šlo to tuším do totálky. A přitom auto mělo na hrkáno pár km, měl to starší pán a to auto by s ním zůstalo do jejich konce. No ale jak to dopadlo, tak nevím, ale bylo to na prd.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 611
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
#70 Dunkelrot - totální škoda
Na jednu věc dej pozor-může se stát, že pojišťovna dojde k nějaké cifře a tu ti pošle, aniž by ti předtím cokoliv řekla. Nesmí se stát, že ji pošleš zpátky, že je to nesmysl. Dohaduj se o tom, co mají poslat dál. Já takhle o nějaké peníze s nevolvem přišel (i proto, že jsem to zkoušel zvládnout sám a nešel rovnou za právníkem, což máš trochu pořešené).
Držím palce
Držím palce
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 35
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: SVK
- Vůz: Ford S-max 2.5T
#71 Dunkelrot - totální škoda
Taka je realita
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1038
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#72 Dunkelrot - totální škoda
To by bylo super, protože takovej Favorit už dneska stojí taky pěknou raketu...
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5002
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#73 Dunkelrot - totální škoda
Ale ne pro poj.
#74 Dunkelrot - totální škoda
Novinky od pojišťovny.
Přišlo mi stanovení výše plnění a to 45k.
Hodnotu vozidla stanovili na 70 a v aukci někdo nabídnul 25.
Asi to tak nechám, protože to dokážu opravit za míň.
Přišlo mi stanovení výše plnění a to 45k.
Hodnotu vozidla stanovili na 70 a v aukci někdo nabídnul 25.
Asi to tak nechám, protože to dokážu opravit za míň.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2908
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#75 Dunkelrot - totální škoda
To je jen za auto nebo za komplet s kolama i nosičem?
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek