Dunkelrot - totální škoda
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1610
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#101 Dunkelrot - totální škoda
Nosniky auta vydrží dost, většinou to odnese výztuha, zadní čelo, pri větším nárazu zadní části podlahy. Vše se dá kvalitně opravit.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
#102 Dunkelrot - totální škoda
Dneska jsem dostal nacenění opravy jízdních kol.
Je to cca 70k. Horší než jsem čekal a to v tom není zohledněno odření rámů, který jsou naštěstí jinak v pořádku.
K tomu nosič za 19.
Je to cca 70k. Horší než jsem čekal a to v tom není zohledněno odření rámů, který jsou naštěstí jinak v pořádku.
K tomu nosič za 19.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#103 Dunkelrot - totální škoda
Co se bude na kolech opravovat? Ramy jsou ok? Bez prasklin a pokriveni?
Z bouracky mas podrene ramy a jejich nastrik a olepeni nalepkama budou jeste nacenovat?
Z bouracky mas podrene ramy a jejich nastrik a olepeni nalepkama budou jeste nacenovat?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 556
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
#104 Dunkelrot - totální škoda
Dam priklad zo Slovenska, thalia mi nedala prednost na kruhaci a znicila pravy bok, blatnik, oba dvere, tehlicu. Od poistovne som dostal skoro taky isty list, hodnota auta 1500 ( velky najazd, kolo 480 000 km to bolo ), hodnota zvyskov 300€ ( tu stanovili oni ), vyplatili mi 1200 €. Auto mi nechali, ja si ho opravil za 200€ a jazdi dalejBasstl píše: ↑22 črc 2021 08:12 Dostal jsem dnes email od pojišťovny, kvůli pojistné události při cestě na dovolenou.
Sdělujeme Vám, že na základě zjištěného rozsahu poškození vozidla a výpočtu nákladů na opravu vozidla bylo
zjištěno, že tyto náklady převyšují obvyklou cenu vozidla. Z tohoto důvodu je oprava neúčelná, jedná se o
úplnou (totální) škodu s odpočtem využitelných zbytků vozidla.
Auto dají do aukce a zbytkovou hodnotu mi vyplatí. To znamená že dostanu velký prd.
Je proti tomu nějaká obrana? Auto má mnohem vyšší hodnotu, než obvyklá.
Mám pojištění právní ochrany D.A.S. Má smysl řešit to přes ně?
Likvidovat to samozřejmě nebudu, protože kromě pátých dveří, nárazníku a tažného, s tím nic není.
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
#105 Dunkelrot - totální škoda
Dneska jsem po urgenci konečně dostal nacenění pojistného plnění za kola a nosič.
Cena za nosič (kde je přiznané 100% plnění), je o 1280,- nižší než nejlevnější nabídka na trhu.
Manželky elektrokolo uznali v plné výši podle nacenění servisem.
U kola kamarádky našli někde inzerát za 9 a víc dát nechtějí, přitom nemají vůbec šajn čím je moje kolo osazený.
U mojeho RB je to ještě horší. Údajně někde našli kolo za 31k a tudíž opravu za 49 nemůžou uznat.
Kolo je custom stavba. Jiný takový na trhu neexistuje. Cena za stavbu byla dost nad 100k.
V nacenění vůbec není zohledněno odření rámů kol.
Vše jsem podrobně popsal a rozporoval, tak držte palce.
Cena za nosič (kde je přiznané 100% plnění), je o 1280,- nižší než nejlevnější nabídka na trhu.
Manželky elektrokolo uznali v plné výši podle nacenění servisem.
U kola kamarádky našli někde inzerát za 9 a víc dát nechtějí, přitom nemají vůbec šajn čím je moje kolo osazený.
U mojeho RB je to ještě horší. Údajně někde našli kolo za 31k a tudíž opravu za 49 nemůžou uznat.
Kolo je custom stavba. Jiný takový na trhu neexistuje. Cena za stavbu byla dost nad 100k.
V nacenění vůbec není zohledněno odření rámů kol.
Vše jsem podrobně popsal a rozporoval, tak držte palce.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2134
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#106 Dunkelrot - totální škoda
S dovolením se zeptám - asi jsem přehlédl..
Ty jsi neměl u své pojišťovny připlaceno za přímou likvidaci ? Tedy, že tvoje pojišťovna řeší škodu s protistranou sama a naopak ty řešíš tedy jen s tou svou ? Výši škody ti vyplatí tvoje pojišťovna a dále si to řeší s viníkem. Allianz to má za 500Kč/rok
Ty jsi neměl u své pojišťovny připlaceno za přímou likvidaci ? Tedy, že tvoje pojišťovna řeší škodu s protistranou sama a naopak ty řešíš tedy jen s tou svou ? Výši škody ti vyplatí tvoje pojišťovna a dále si to řeší s viníkem. Allianz to má za 500Kč/rok
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 3216
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#107 Dunkelrot - totální škoda
už se to tu řešilo. Je to 1.500kč/1 rok. Basstl přímou likvidaci neměl aktivovanou. U Allianzu v podstatě nutnost. Jinak se z tebe stává dojná kráva
pro ostatní řidiče a naopak, když někdo napere tebe, napaří ti směšné plnění, protože "Pepa" prostě stůj co stůj musí šetřit na pov. ručení,
tak má nějakou m*dku z epojisteni.cz..
pro ostatní řidiče a naopak, když někdo napere tebe, napaří ti směšné plnění, protože "Pepa" prostě stůj co stůj musí šetřit na pov. ručení,
tak má nějakou m*dku z epojisteni.cz..
Naposledy upravil(a) Ejdou Rotacak dne 01 zář 2021 12:07, celkem upraveno 1 x.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
#108 Dunkelrot - totální škoda
Bohužel neměl.
Ani jsem nevěděl že něco takovýho existuje a už zase měsíc uplynul a nenapravil jsem to...
Ani jsem nevěděl že něco takovýho existuje a už zase měsíc uplynul a nenapravil jsem to...
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2134
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#109 Dunkelrot - totální škoda
Přísahám, že jsem to měl za 500....Ale na netu vidím, že tam stojí 1200-1500 podle pojišťovny. To je samozřejmě trochu jiná písnička.
Tak se bude muset každý prostě poptat no
Tak se bude muset každý prostě poptat no
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1126
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
#110 Dunkelrot - totální škoda
Nejsem expert, ale v čem je problém že řeší odškodnění s pojišťovnou viníka?
To co je velmi často rozporné je způsob určení škody, ze kterého vychází "neuspokojivé" plnění.
Nicméně způsob určení škody je dán postupy a obávám se že i nějakými zákony. Každá pojišťovna se samozřejmě bude snažit stanovit plnění na co nejnižší úrovni - to je holt business.
Allianz by podle mě neměla žádný důvod Basstlovi jakkoliv vyjít vstříc nad úroveň plnění pojišťovny viníka.
Tak si říkám, že je to vlastně buřt, s kým se bavíš...
To co je velmi často rozporné je způsob určení škody, ze kterého vychází "neuspokojivé" plnění.
Nicméně způsob určení škody je dán postupy a obávám se že i nějakými zákony. Každá pojišťovna se samozřejmě bude snažit stanovit plnění na co nejnižší úrovni - to je holt business.
Allianz by podle mě neměla žádný důvod Basstlovi jakkoliv vyjít vstříc nad úroveň plnění pojišťovny viníka.
Tak si říkám, že je to vlastně buřt, s kým se bavíš...
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2134
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#111 Dunkelrot - totální škoda
Já ten problém spatřuju v tom, že z principu je pojišťovna k někomu, komu musí dát peníze a on se o ně ještě tahá (logicky) ne příliš vlídná.
Pokud řeším s vlastním makléřem (nejlépe), nebo alespoň na pobočce své pojišťovny, která mi za příplatek garantovala, že tohle vyřeší za mě, tak jsem prostě v mnohem lepší pozici. Moje pojišťovna v takové situaci nebude ke mě samému přistupovat jakože jí chci obrat a nemám nárok na to či ono.
NEJVĚTŠÍ výhoda je ale tam, kde je viník ze zahraničí. A že jsem těch nehod s Polákama řešil desítky. Jak rpobíhalo plnění nevím, to už je věc mimo mě a řeší to kolega, ale to řešit nechceš, věř mi...
A už vůbec ne nepojištěné auto. To se úplně vidím, jak něco řeším s kanceláří pojistitelů apod.
Navíc jsem časově úplně v prdeli a na takové tahanice fakt nemám čas. Nasypu to na hlavu makléři a nestarám se.
Pokud řeším s vlastním makléřem (nejlépe), nebo alespoň na pobočce své pojišťovny, která mi za příplatek garantovala, že tohle vyřeší za mě, tak jsem prostě v mnohem lepší pozici. Moje pojišťovna v takové situaci nebude ke mě samému přistupovat jakože jí chci obrat a nemám nárok na to či ono.
NEJVĚTŠÍ výhoda je ale tam, kde je viník ze zahraničí. A že jsem těch nehod s Polákama řešil desítky. Jak rpobíhalo plnění nevím, to už je věc mimo mě a řeší to kolega, ale to řešit nechceš, věř mi...
A už vůbec ne nepojištěné auto. To se úplně vidím, jak něco řeším s kanceláří pojistitelů apod.
Navíc jsem časově úplně v prdeli a na takové tahanice fakt nemám čas. Nasypu to na hlavu makléři a nestarám se.
#112 Dunkelrot - totální škoda
Největší problém spatřuju v tom, že pojišťovna viníka tě vždycky bude chtít odrbat a je velká loterie, na jakou pojišťovnu zrovna narazíš.
Tvoje pojišťovna k tomu nemá důvod. Její přístup bude jinej, vstřícnější.
Tátovi se před časem stalo, že do něj při čekání u závor, nacouvalo auto co stálo před ním.
Sepsali spolu protokol, táta všechno nahlásil a čekal. Po 3 měsících mu přišel dopis, že jejich klient změnil výpověď a bylo to tak, že do nich naopak najel táta.
Náhodou pak někde na parkovišti toho chlapa potkal, tak na něj vlítnul a on se strašně divil, že o ničem neví a žádnou výpověď neměnil.
S pojišťovnou hnula až předžalobní výzva. Nevím už co to bylo za pojišťovnu, ale nějaká malá, neznámá.
Tvoje pojišťovna k tomu nemá důvod. Její přístup bude jinej, vstřícnější.
Tátovi se před časem stalo, že do něj při čekání u závor, nacouvalo auto co stálo před ním.
Sepsali spolu protokol, táta všechno nahlásil a čekal. Po 3 měsících mu přišel dopis, že jejich klient změnil výpověď a bylo to tak, že do nich naopak najel táta.
Náhodou pak někde na parkovišti toho chlapa potkal, tak na něj vlítnul a on se strašně divil, že o ničem neví a žádnou výpověď neměnil.
S pojišťovnou hnula až předžalobní výzva. Nevím už co to bylo za pojišťovnu, ale nějaká malá, neznámá.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#113 Dunkelrot - totální škoda
Tak to uz je ovsem prasarna na odebrani zivnosti
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4993
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#114 Dunkelrot - totální škoda
ČKP je právě v pohodě, zaplatí ti skoro všechno na co si vzpomeneš a máš to hned. Oni to pak tahají z toho kreténa co ti škodu způsobil. Kámoša teď nabořil nějakej debil co ještě utekl. S PČR všechno sepsal, do 14 dní měl opravený auto a zaplacené všechno. Ale má DAS a bylo to firemní auto, tak nevím jestli to neřeší promptně aby nevznikla další škoda...jirka87 píše: ↑02 zář 2021 08:05 Já ten problém spatřuju v tom, že z principu je pojišťovna k někomu, komu musí dát peníze a on se o ně ještě tahá (logicky) ne příliš vlídná.
Pokud řeším s vlastním makléřem (nejlépe), nebo alespoň na pobočce své pojišťovny, která mi za příplatek garantovala, že tohle vyřeší za mě, tak jsem prostě v mnohem lepší pozici. Moje pojišťovna v takové situaci nebude ke mě samému přistupovat jakože jí chci obrat a nemám nárok na to či ono.
NEJVĚTŠÍ výhoda je ale tam, kde je viník ze zahraničí. A že jsem těch nehod s Polákama řešil desítky. Jak rpobíhalo plnění nevím, to už je věc mimo mě a řeší to kolega, ale to řešit nechceš, věř mi...
A už vůbec ne nepojištěné auto. To se úplně vidím, jak něco řeším s kanceláří pojistitelů apod.
Navíc jsem časově úplně v prdeli a na takové tahanice fakt nemám čas. Nasypu to na hlavu makléři a nestarám se.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1610
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#115 Dunkelrot - totální škoda
Jestli to tak skutečně je, tak jim to takto podej. Jsi poškozený, takže máš pravo na plnou nahradu škody. Jednej primo s likvidatorem, hovoty jsou nahrávány. Argumenty očividně máš.Basstl píše: ↑01 zář 2021 11:58 Dneska jsem po urgenci konečně dostal nacenění pojistného plnění za kola a nosič.
Cena za nosič (kde je přiznané 100% plnění), je o 1280,- nižší než nejlevnější nabídka na trhu.
Manželky elektrokolo uznali v plné výši podle nacenění servisem.
U kola kamarádky našli někde inzerát za 9 a víc dát nechtějí, přitom nemají vůbec šajn čím je moje kolo osazený.
U mojeho RB je to ještě horší. Údajně někde našli kolo za 31k a tudíž opravu za 49 nemůžou uznat.
Kolo je custom stavba. Jiný takový na trhu neexistuje. Cena za stavbu byla dost nad 100k.
V nacenění vůbec není zohledněno odření rámů kol.
Vše jsem podrobně popsal a rozporoval, tak držte palce.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek