Ahoj všichni...
Prosím o radu s mým Volvem, koupil jsem ho cca před 2 měsíci...Auto kouřilo myslel jsem se že je někde na hadici k intercolleru díra motor byl od oleje...
Ale chyba byla v těsnění u olejevého filtru.....Hadice jsme zkontroloval i sundal nárazník a nic jsem nenašel....měnil sem i těsnění u škrtící klapky a těsnění
vstupu vzduchu na motoru a trubice k EGRu...
Katalizátor jsem sundal a vyčistil že je krásně průchozí....EGR jsem zaslepil a také nic - zas odslepeno....
Diagnostika v grafech za jizdy (požadovany a skutečný plnicí tlak + pedal plynu + podtlakový ventil) - dokonce srovnáno i se stejným motorem na 807....
Grafy jsou stejné....Mezi požadovaným a skutečným tlakem je rozdíl cca ve 100.......Turbo olej nežere a naklapí lopatky......
Podtlak je OK...
Co jsem nedělal zda by mohlo pomoct:
Zkusit jinou váhu vzduchu, nechat vyčistit vstřiky .... Napadá vás jestě něco?
Pak už snad jen že někdo dělal chip jednotky a nepovedl se....Auto jede jak má...
Lze zjistit zda je řídící jednotka čiplá? Nebo lze se nejakým způsobem dostat do jednotky a kouknou zda tam někdo nepřidal množství vstřikovaneho paliva?
U Oktavie TDI to lze....
Nebo je možné že by přímo Volvo servis přehrál zdarma či za nějaky malý peníze originál software do řídící jednotky?
Děkuji za každou radu......
V50 2.0D 100kW r.v.2004 kouří
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 538
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Trenčín
- Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual
#2 V50 2.0D 100kW r.v.2004 kouří
Môžu chcať vstreky. Prepadový test je spravený? Môže byť váha vzduchu, nečistý vzduchový filter, zaseknutý regulátor tlaku paliva a tak podobne. Naprogramovaná ECU teoreticky možná je. V rámci autorizáku je akcia Servis 2.0 (neviem či ešte platí). Pri tom vždy prehrajú všetky softy v jednotkách. Prehratie softu počítam okolo 100€. Už len poplatok za ten SW je "dosť vysoký".
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 147
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ostrov nad Oslavou
- Vůz: Nissan E.110/35
#3 V50 2.0D 100kW r.v.2004 kouří
Bez DPF
_________________
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5
- Registrován: 2 roky 9 měsíců
- Bydliště: Jarošov
- Vůz: V50 2.0D
#4 V50 2.0D 100kW r.v.2004 kouří
Ahoj je to bez PDF...
Vstriky jsme vzali čističem do palivového filtru..
Prepadovy test zkusím..
Filtr vzduchový je dáván nový...
Váha ukazuje hodnoty... Možná zkusit tu z 807...
Regulator tlaku paliva... Kdepak to je?
Díky mooc
Vstriky jsme vzali čističem do palivového filtru..
Prepadovy test zkusím..
Filtr vzduchový je dáván nový...
Váha ukazuje hodnoty... Možná zkusit tu z 807...
Regulator tlaku paliva... Kdepak to je?
Díky mooc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5
- Registrován: 2 roky 9 měsíců
- Bydliště: Jarošov
- Vůz: V50 2.0D
#5 V50 2.0D 100kW r.v.2004 kouří
Ahoj
umí někdo z JČ kouknout zda není zvýšená dávka vstřikovaného paliva popřípadě jí dát do původního stavu?
Děkuji
umí někdo z JČ kouknout zda není zvýšená dávka vstřikovaného paliva popřípadě jí dát do původního stavu?
Děkuji
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 538
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Trenčín
- Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual
#6 V50 2.0D 100kW r.v.2004 kouří
regulátor tlaku paliva je priamo na čerpadle commonrail (naľavo od bareky) ide k nemu kabeláž. vstreky čistením nie vždy sa podarila, treba skúsiť ten prepadový test a podľa toho určiť či sú ok alebo nie. Vo vide je aj presný postup na to, a aj koľko má natiecť za aký čas.
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5
- Registrován: 2 roky 9 měsíců
- Bydliště: Jarošov
- Vůz: V50 2.0D
#7 V50 2.0D 100kW r.v.2004 kouří
Děkuji kouknu...
Vida mě běží ai vidí kabel DICE-206751 ale je to kabel FordDiag kde píšou kompatibilita s Volvem V50..
Bohužel to pak napíše že je auto starší či nekomunikuje...Je to kabelem či SW?
Děkuji
Vida mě běží ai vidí kabel DICE-206751 ale je to kabel FordDiag kde píšou kompatibilita s Volvem V50..
Bohužel to pak napíše že je auto starší či nekomunikuje...Je to kabelem či SW?
Děkuji
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5
- Registrován: 2 roky 9 měsíců
- Bydliště: Jarošov
- Vůz: V50 2.0D
#8 V50 2.0D 100kW r.v.2004 kouří
Tak dořešeno.....
Hadice od škrtící klapky k intercooleru byla lehoučce prasklá...V místě spony u škrtící klapky zespoda...Nebyl tam žádný unik oleje...
Při testu jízdy turbo naplno praskla úplně....Možná to někomu pomůže....
Hadice od škrtící klapky k intercooleru byla lehoučce prasklá...V místě spony u škrtící klapky zespoda...Nebyl tam žádný unik oleje...
Při testu jízdy turbo naplno praskla úplně....Možná to někomu pomůže....
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 22 Odpovědi
- 2319 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Romulusw
-
- 26 Odpovědi
- 1792 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od f.e.e.t
-
- 13 Odpovědi
- 2133 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Dzambor
-
- 51 Odpovědi
- 2797 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Haben
-
- 0 Odpovědi
- 382 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz