Volvo S60 2.4 T5 191kw unikajúci tlak turba
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 8
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: Volvo S80 T6 2.8t
#1 Volvo S60 2.4 T5 191kw unikajúci tlak turba
Zdravím páni. Mám problém na mojom Volve.
Ráno som auto naštartoval a po chvíle jazdy som počul niečo ako malý únik vzduchu (akoby som nemal dobre zavreté okno). Po pár km to bolo o niečo hlučnejšie a malo to priamu nadväznosť na plniaci tlak. Auto stále malo plný výkon.
Išiel som do servisu (sa objednať) a na ceste domov sa začal byť ten zvuk výraznejší a auto stratilo výkon. Tak som si povedal ok bude to zrejme cooler alebo nejaká hadica. Auto išlo do servisu s tým, že toto bude chyba.
V servise už je auto mesiac a nevedia prísť na chybu. Komplet skontrolované všetky hadice, cooler aj turbo. Všetko je ok. Auto stále nemá výkon.
Keďže som už mierne bezradný, tak som sa skúsil obrátiť sem. Možno sa s tým niekto stretol a vedel by poradiť.
Ďakujem pekne
Ráno som auto naštartoval a po chvíle jazdy som počul niečo ako malý únik vzduchu (akoby som nemal dobre zavreté okno). Po pár km to bolo o niečo hlučnejšie a malo to priamu nadväznosť na plniaci tlak. Auto stále malo plný výkon.
Išiel som do servisu (sa objednať) a na ceste domov sa začal byť ten zvuk výraznejší a auto stratilo výkon. Tak som si povedal ok bude to zrejme cooler alebo nejaká hadica. Auto išlo do servisu s tým, že toto bude chyba.
V servise už je auto mesiac a nevedia prísť na chybu. Komplet skontrolované všetky hadice, cooler aj turbo. Všetko je ok. Auto stále nemá výkon.
Keďže som už mierne bezradný, tak som sa skúsil obrátiť sem. Možno sa s tým niekto stretol a vedel by poradiť.
Ďakujem pekne
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#2 Volvo S60 2.4 T5 191kw unikajúci tlak turba
Ahoj, vyndej vahu vzduchu, misto ni spunt s ventilkem, nebo treba kus duse s ventilkem.
A natlakovat. Chce to drzet/privazat olejovou merku, kolem 0,75bar umi krasne vylitnout a zacakat vse olejem.
Vicko oleje zacne podfukovat pri cca 1bar.
P.S.: Je dobre pouzit vyhledavani, resilo se to tu uz mockrat...
A natlakovat. Chce to drzet/privazat olejovou merku, kolem 0,75bar umi krasne vylitnout a zacakat vse olejem.
Vicko oleje zacne podfukovat pri cca 1bar.
P.S.: Je dobre pouzit vyhledavani, resilo se to tu uz mockrat...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 716
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#3 Volvo S60 2.4 T5 191kw unikajúci tlak turba
Máš tam origo turbo BorgWarner- K24 (jako já-v mém autě) ? U tohoto turba praskala ve výfukové čási stěna, kde to pak profukovalo před turbínou do výfuku. Šlo by se tam podívat, aniž bys turbo sundaval. Musel bys ale sundat 1.část výfuku u turba (downpipe) a posvítit tam baterkou. Jestli by to bylo znatelný-a viděl bys prasklinu-je otázka. Jinak další netěsnosti jsou u těch menších hadic ze sání. Já to svého času utahoval furt. Je to nekonečná práce. Pořád kupuješ nový svorky a utahuješ . Až to nakonec tlakuje.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 8
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: Volvo S80 T6 2.8t
#4 Volvo S60 2.4 T5 191kw unikajúci tlak turba
Písal som ti SZkishmick píše: ↑26 čer 2021 19:49 Máš tam origo turbo BorgWarner- K24 (jako já-v mém autě) ? U tohoto turba praskala ve výfukové čási stěna, kde to pak profukovalo před turbínou do výfuku. Šlo by se tam podívat, aniž bys turbo sundaval. Musel bys ale sundat 1.část výfuku u turba (downpipe) a posvítit tam baterkou. Jestli by to bylo znatelný-a viděl bys prasklinu-je otázka. Jinak další netěsnosti jsou u těch menších hadic ze sání. Já to svého času utahoval furt. Je to nekonečná práce. Pořád kupuješ nový svorky a utahuješ . Až to nakonec tlakuje.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#5 Volvo S60 2.4 T5 191kw unikajúci tlak turba
SZ je fajn, ale pro další generace tu nic nezůstane
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 8
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: Volvo S80 T6 2.8t
#6 Volvo S60 2.4 T5 191kw unikajúci tlak turba
Takže menší update. Tlak turba už neuniká. Za to auto stále nemá žiadny výkon. Turbo bolo von a na kontrole. Vymenil sa ventil ovládania turba a auto bez chyby na diagnostike nemá absolútne žiadny výkon (turbo neaktívne). Stretol sa tu niekto s niečím podobným? Ďakujem.
PS. Auto už 2 mesiace v servise a ja som zúfalý
PS. Auto už 2 mesiace v servise a ja som zúfalý
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2128
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#7 Volvo S60 2.4 T5 191kw unikajúci tlak turba
Klapka wastegatu zavírá a je aktuátor wg správně nastavený?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 716
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#8 Volvo S60 2.4 T5 191kw unikajúci tlak turba
Ahoj! Je tam hodně dalších věcí, které na diagnostice neuvidíš. Napíšu min. 2 věci, které se staly mě a které jsem si našel sám:
1. Senzor plnícího tlaku: Bosch 0261230106 , když jsem ho měl špatný, nejelo to, diagnostika to neukázala (sám musí taky těsnit-gumový o-kroužek, je vsazený do intercooleru)
2. Veškeré podtlakové hadičky (možná ti zkontrolovali jen ty hlavní-silné, tlakové hadice u intercooleru atd.), ty malé můžou taky propouštět tlak(to se mi stávalo často)
1. Senzor plnícího tlaku: Bosch 0261230106 , když jsem ho měl špatný, nejelo to, diagnostika to neukázala (sám musí taky těsnit-gumový o-kroužek, je vsazený do intercooleru)
2. Veškeré podtlakové hadičky (možná ti zkontrolovali jen ty hlavní-silné, tlakové hadice u intercooleru atd.), ty malé můžou taky propouštět tlak(to se mi stávalo často)
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 8
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: Volvo S80 T6 2.8t
#9 Volvo S60 2.4 T5 191kw unikajúci tlak turba
Hodnoty toho senzoru by mali byť viditeľné, nie ? (Nemusí hlásiť chybu, ale hodnoty sa dajú vyčítať?)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 8
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: Volvo S80 T6 2.8t
#10 Volvo S60 2.4 T5 191kw unikajúci tlak turba
Update!!!
Po dlhom čakaní a nervov som si auto zobral do vlastnej réžie. Takže pri napichnuti na diagnostiku auto hneď vykázalo chybu p0234. Čiže plniaci tlak bol prekročený. Takže po skúmaní som uvážil, že sa nebude otvárať wastgate. Objednal som nový tcv ventil a rovno aj nové hadičky. A verím, že to úspešne opravím.
Po dlhom čakaní a nervov som si auto zobral do vlastnej réžie. Takže pri napichnuti na diagnostiku auto hneď vykázalo chybu p0234. Čiže plniaci tlak bol prekročený. Takže po skúmaní som uvážil, že sa nebude otvárať wastgate. Objednal som nový tcv ventil a rovno aj nové hadičky. A verím, že to úspešne opravím.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 716
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#11 Volvo S60 2.4 T5 191kw unikajúci tlak turba
Ahoj! Tak doufám, že jsi objednal ten "Porsche". Je to: Pierburg PG 7.22908.03.0. A je o dost lepší, než originál (mám ho taky) a doporučuje se všude, jako vylepšení za originál. Jinak: výměnou čehokoli za nový díl, nic nezkazíš - budeš tím pádem postupovat vylučovací metodou .
P.S. Není to žádná tuningová anomálie, u nás v práci jsme 4 volvisti (většinou 2.5T, T5 atd...)a všichni si ten ventil nemůžou vynachválit (i dobrá cena).
P.S. Není to žádná tuningová anomálie, u nás v práci jsme 4 volvisti (většinou 2.5T, T5 atd...)a všichni si ten ventil nemůžou vynachválit (i dobrá cena).
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 63 Odpovědi
- 4947 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 1 Odpovědi
- 264 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Vapik
-
- 11 Odpovědi
- 1313 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od majkls70
-
- 2 Odpovědi
- 890 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od lubooos
-
- 22 Odpovědi
- 2857 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa