Na diagnostice OK, ale ani neškytne

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 30
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Hořovičky
Vůz: XC70 D5244T4 06'

#1 Na diagnostice OK, ale ani neškytne

Příspěvek od Previt »

Zdravím

chtěl bych se zeptat jestli se někomu nestalo něco podobného nebo stejného jako mě, volvo XC70 D5 136kw, manuál, rok 2006, skvělé auto občas to něco chce, ale na to kolik to zvládá kilometrů to nechce vlastně nic.

Ten den jsem měl najeto asi 120km a asi po půl hodinové přestávce jsem šel do auta, otočím klíčkem rozsvítí se kontrolky všechno to najede a když pootočím do polohy nastartování nestane se vůbec nic.
Auto až na to že svítí kontrolky jak mají nedělá vůbec nic, na diagnostice není žádná chyba, startér je funkční, pojistky a relátka taky funkční, po mechanické stránce by to mělo být všechno funkční, auto je naprosto bez koroze, ukostření v pořádku všechno co jde vidět je čisté a v pořádku.

Kdyby někdo věděl proč se to děje nebo kde může být problém prosím napište.

Díky moc
_________________
XC70 - D5244T4 - M66 - AWD - 2006
850 - D5252T - R.I.P. (Bažiňák)

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#2 Na diagnostice OK, ale ani neškytne

Příspěvek od Zajsoft »

Palivovej filtr? Ucpane vedeni? KO podavaci cerpadlo? Aneb nafta z toho tece?
Na jake diagnostice?

EDIT: sem slepej, sem cetl, starter jde...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 30
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Hořovičky
Vůz: XC70 D5244T4 06'

#3 Na diagnostice OK, ale ani neškytne

Příspěvek od Previt »

bylo to na original volvo diagnostice, ale asi jsem to špatně napsal, ale auto jezdi denně několik stovek kilometru a přestalo fungovat zničeho nic po půl hodině stání.

Nejspíš je to někde v elektrice, jenom nevím kde začít. ​

Při startování se startér ani nepohne, přitom pojistky relátka a dokonce i startér je v pořádku, ale nic, ani diagnostika nehlásí žádný problém.
Filtr je nový a čerpadlo vyzkouším, ale je to divný jako kdyby při startování do motoru nešla žádná elektřina i když před startováním všechno najede jako by bylo vše v pořádku.

Když připojím startér přímo na 12V točí, ale motor stejně nechytne. Zkoušel jsem i druhý klíč jestli třeba imobilizér, ale nic nepomáhá.
_________________
XC70 - D5244T4 - M66 - AWD - 2006
850 - D5252T - R.I.P. (Bažiňák)

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 13069
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#4 Na diagnostice OK, ale ani neškytne

Příspěvek od raolsa »

Když otočíš klíčem do startovací polohy, tak kontrolky zhasnou?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#5 Na diagnostice OK, ale ani neškytne

Příspěvek od mr1 »

Chytne to na žduch? Jde šťáva do startéru? Takto to na mě působí, jen jakoby nejel startér...
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#6 Na diagnostice OK, ale ani neškytne

Příspěvek od hajnej »

Zoxidovanej kontakt na startéru.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#7 Na diagnostice OK, ale ani neškytne

Příspěvek od Urvanej »

Stalo se mi něco podobnýho u automatu, prostě otočení klíčkem nic neudělalo, viz raolsa. Auto totiž nevědělo, že stojim na brzdě, protože vypadl kontakt. Ale u manuálu nevím, co blokuje start, spojka? Zkus startovat v neutrálu se spojkou.
Nebo někdo chytřejší, co blokuje u P2 manuálu start?
EDIT: jo a teď jsem si vzpomněl, že mi nedavno volala vyděšená žena, že auto odmítá startovat. Nějak se zbláznil immo a když seděla dlouho v autě a poslouchala radio, tak si klíček nechtěl načíst a prostě fak jů. Stačilo na 5 minut zamknout, dojít si na zmrzku a pak normálně odjela.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#8 Na diagnostice OK, ale ani neškytne

Příspěvek od hajnej »

Povidám...ten konektor na startéru 8)
Že já se snad vsadím....
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#9 Na diagnostice OK, ale ani neškytne

Příspěvek od mr1 »

Myslím si to samé Tomáši :good:
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#10 Na diagnostice OK, ale ani neškytne

Příspěvek od Urvanej »

No a nebo kontakty na baterce... měl 850, tak musí bejt aspoň trochu šikovnej, kor když měl starter venku a točí...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 4945
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#11 Na diagnostice OK, ale ani neškytne

Příspěvek od Romulusw »

To relátko FMA1 při startování cvaká? Jak víš, že je v pořádku?

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 30
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Hořovičky
Vůz: XC70 D5244T4 06'

#12 Na diagnostice OK, ale ani neškytne

Příspěvek od Previt »

Když otočím klíčkem do polohy kdy to má startovat tak zhasne ikonka pásů a zhasnou interierové osvětlení jako vždy když jsem startoval ale startér se ani nehne. Teď nevím přesně ale nějaké další dvě ikonky svítí, ani nevím jestli při startování zhasínali...

Kontakty na startéru jsou jako nové, úplně čisté, překontrolované. Po mechanické stráně jsem zkoušel startér a čerpadlo všechno po připojeni na 12V šlape.
Jestli tam jde šťáva přímo při startování to nevím, ale startér je funkční. Pojistky i relátka jsem vyměnil, proto vím že jsou funkční, dokonce při otočení na startování něco cvakne v palubovce, ale jak říkám jinak nic, vůbec nic ani se to nepohne.

Myslím že to bude něco jak psal Urvanej co se dělo s automatem, že tomu něco brání, ale já mám manuál, zkoušel jsem i druhý klíč, i počkat ale nepomáhá nic. Kdyby to dělal imobilizer, řekla by to diagnostika ne?
_________________
XC70 - D5244T4 - M66 - AWD - 2006
850 - D5252T - R.I.P. (Bažiňák)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 30
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Hořovičky
Vůz: XC70 D5244T4 06'

#13 Na diagnostice OK, ale ani neškytne

Příspěvek od Previt »

i jsem vyzkoušel dát klíček do polohy před startováním kde vlastně skončí když se motor za normálních okolností nastartuje, a šel jsem roztočit startér připojením na 12V přímo a motorem to samozřejmě točí, ale motor stejně nechytne.
_________________
XC70 - D5244T4 - M66 - AWD - 2006
850 - D5252T - R.I.P. (Bažiňák)

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 4945
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#14 Na diagnostice OK, ale ani neškytne

Příspěvek od Romulusw »

Jednou jsem se setkal s "odkodovaným" klíčem, ale už si nepamatuju, jestli starter točil a nechytlo, nebo ani netočil.
Previt píše: 22 čer 2021 20:24 i jsem vyzkoušel dát klíček do polohy před startováním kde vlastně skončí když se motor za normálních okolností nastartuje, a šel jsem roztočit startér připojením na 12V přímo a motorem to samozřejmě točí, ale motor stejně nechytne.


Když odkrytuješ To relé FMA1 a zmačkneš ho manuálně, tak by to mělo točit taky.
Naposledy upravil(a) Romulusw dne 22 čer 2021 20:29, celkem upraveno 1 x.

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 13069
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#15 Na diagnostice OK, ale ani neškytne

Příspěvek od raolsa »

Hm, tak ti ještě zbývá zkusit jestli jde signál ze spínačky, když se otočí do startování, eventuálně jestli jde proud ke startéru, ale jinak nevím.
Pojistky jsi proměřoval, nebo jenom opticky zkontroloval?

Když jsem kdysi zkoušel nastartovat s klíčem s vybrakovaným imo, tak to napsalo, že nelze nastartovat, zkuste znovu, ale startovat šlo. Teda jestli si to dobře pamatuju. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 4945
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#16 Na diagnostice OK, ale ani neškytne

Příspěvek od Romulusw »

Jo,jo, asi točilo a nějaká hláška tam byla taky. Pravda.

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 13069
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#17 Na diagnostice OK, ale ani neškytne

Příspěvek od raolsa »

Tak jsem to byl zkusit a auto NESTARTUJE!!! Napíše "nelze nastartovat, zkuste znovu", při pokusu o startování jenom něco cvakne v motoru a jinak nic.

Takže je možný, že ti odešla anténa imobilizéru a nečte to klíče.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 4945
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#18 Na diagnostice OK, ale ani neškytne

Příspěvek od Romulusw »

Takže starter netočí, asi to ani nestříká a možná ani nepumpuje benzín.

To by mohlo být ono. Ale jak to vzniklo. To co jsem tehdy viděl mělo nějaké problémy s baterkou a externě startované. Pak to kleklo.

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 13069
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#19 Na diagnostice OK, ale ani neškytne

Příspěvek od raolsa »

Anténa může odejít na hned. Ale na origo diagnostice by to mělo psát její missing, či jinou chybu. Zrovna dneska mi přišla náhradní na jednu V70II.

Zítra ji budu měnit, tak můžu vyzkoušet co to udělá, když ji odpojím a zkusím nastartovat.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 4945
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#20 Na diagnostice OK, ale ani neškytne

Příspěvek od Romulusw »

Zrovna jsem někde viděl "návod" na reset imobilizéru, ale nevím, jestli to není apríl.

Pětkrát za sebou zamknout a odemknout dálkou.

Pak to prý půjde. Tak to vyzkoušej.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 30
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Hořovičky
Vůz: XC70 D5244T4 06'

#21 Na diagnostice OK, ale ani neškytne

Příspěvek od Previt »

pojistky a dvě relátka ty MFA1 jsem vyměnil za nová

Takže když se nespáruje imobilizér s klíčkem tak to netočí ani motorem? Protože u škodovek to naskočí a hned chcípne když je to imobilizérem.

dost to odpovídá na ten imobilizér, auto přestalo startovat uprostřed dne z ničeho nic, ale na diagnostice to žádnou chybu s imobilizérem nepsalo, ale zítra to vyzkouším.
Už aby bylo zítra, když tak mi prosím dej vědět jak to vidí diagnostika s tou anténou, kež by to bylo imobilizérem, dost to na to vypadá.

Vyzkouším i to zamykaní a odemykání :-)
_________________
XC70 - D5244T4 - M66 - AWD - 2006
850 - D5252T - R.I.P. (Bažiňák)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 30
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Hořovičky
Vůz: XC70 D5244T4 06'

#22 Na diagnostice OK, ale ani neškytne

Příspěvek od Previt »

Díky moc za rady, ta rada s imobilizérem mě opravdu nastartovala :-) , jenomže auto mi stojí v krušných horách což není ze středních čech hned za rohem, snad to do zítra vydržím a nepojedu tam o půlnoci :-)
_________________
XC70 - D5244T4 - M66 - AWD - 2006
850 - D5252T - R.I.P. (Bažiňák)

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 4945
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#23 Na diagnostice OK, ale ani neškytne

Příspěvek od Romulusw »

Tohle není škodivka :wink:

Taky jsem zvědav na to zamykání a odemykání. Třeba budem čumět jak zjara :D

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#24 Na diagnostice OK, ale ani neškytne

Příspěvek od Urvanej »

Pokud start blokuje immo, tak je na palubce hláška, viz výše a i já to tak měl. Vlevo dole, kde píše pal. pc.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 13069
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#25 Na diagnostice OK, ale ani neškytne

Příspěvek od raolsa »

Njn, ale to napíše když to nenačte klíč, ale co když to vůbec nečte - snímač imo úplně mrtvý?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“